Gå til innhold

IKM 51 JULEGAVEN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
44 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Herlighet så spennende da 💗

Føler meg både litt spent og litt desperat 😅 Redd for å glede meg for mye, samtidig som jeg leter etter alt som kan gi tegn på at det skal gå bra ❤

35 minutter siden, Miffa skrev:

Føler meg både litt spent og litt desperat 😅 Redd for å glede meg for mye, samtidig som jeg leter etter alt som kan gi tegn på at det skal gå bra ❤

Forstår jeg godt! Når du blør så blir d jo ekstra spennende 😣 Krysser fingrene for at alt er bra 💗

Ser veldig positiv ut Miffa 🤩

her har jeg fått ømme bryster, kan være et tegn på mensen også så hopper ikke i taket enda 😝 reiste bort nå i helga og la igjen alle testene hjemme og det var lurt 😂 skal prøve å holde ut til ikm nå! 

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
37 minutter siden, Hoppetau skrev:

Ser veldig positiv ut Miffa 🤩

her har jeg fått ømme bryster, kan være et tegn på mensen også så hopper ikke i taket enda 😝 reiste bort nå i helga og la igjen alle testene hjemme og det var lurt 😂 skal prøve å holde ut til ikm nå! 

Krysser fingrene for deg 😊

På 14.12.2017 den 14.35, Anonym bruker skrev:

Trist å lese at du blør. Tvi tvi i neste pp. Har mannen din sjekket seg? Min mann hadde faktisk dårlig sædkvalitet en periode.

Jeg venter på mensen enda. Vil at den skal komme sånn at vi kan se fremover..

Anonymkode: 527a2...b66

Ja vi prøver igjen. Spennende å se hvordan d går på lutinus 

Han har ikke testet nei  .  Men han går på antidep nå og jeg lurer på om d kan påvirke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...