Gå til innhold

IKM 51 JULEGAVEN


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Ja d er det jeg tenker hvertfall. Uff... tenker at de ikke kan leve i flere dager inni der, selvom d står overalt at de kan. Evig bekymring å vite når el er . ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 4-5 dpo idag og konstant småkvalm.. men d er vel fysisk umulig. Prøver wild yam denne gang, kanskje d er bivirkning av det. Føler bare på utflod og alt at d er noe annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Er 4-5 dpo idag og konstant småkvalm.. men d er vel fysisk umulig. Prøver wild yam denne gang, kanskje d er bivirkning av det. Føler bare på utflod og alt at d er noe annerledes..

Jeg var kvalm heile tiden på Wild yam og vart gravid på første forsøk med det. Men det enda i MA/BO den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jeg var kvalm heile tiden på Wild yam og vart gravid på første forsøk med det. Men det enda i MA/BO den gangen.

Ok. Da kan d være et symptom på den da.. D funka for meg sist graviditet også.. eller vet ikke om d var d. Men ble gravid :-)

Idag hadde jeg helt gult el slim lignende utflod (sorry detaljer) vet d ikke er el. Noen som har hatt d i tidlig graviditet eller er d bare østrogenbølgen? Har hatt el slim utflod en uke etter el i tidligere sykluser, men ikke gul.. minns jeg hadde d sist graviditet.. herregud jeg jakter på symptomer for tida;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo i dag da. Nå er det bare å vente å se da 😊 

men lurer på en ting. Før brukte jeg alltid å ha el-slim. Men det har jeg ikke hatt siden jeg tok ut spiralen. Har man ikke eggløsning hvis mann ikke har el-slim? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 17.00, Knerten <3 skrev:

EL idag i følge tester... har mista trua på at dette kan gå veien men.. så prøver ikke tenke for mye på d. Blir så skuffa hver gang når mens kommer 9 dager etter el. 

Hvis du har så kort lutealfase så burde du få hjelp. Du må få progesteron. Egget får jo kanskje ikke festet seg før mens kommer.

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hoppetau skrev:

1 dpo i dag da. Nå er det bare å vente å se da 😊 

men lurer på en ting. Før brukte jeg alltid å ha el-slim. Men det har jeg ikke hatt siden jeg tok ut spiralen. Har man ikke eggløsning hvis mann ikke har el-slim? 

Man kan ha el likevel. Man kan også ha mye slim uten eggløsning også. Lykke til

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har så kort lutealfase så burde du få hjelp. Du må få progesteron. Egget får jo kanskje ikke festet seg før mens kommer.

Anonymkode: 527a2...b66

Ja jeg har fått time hos gyn til uka. Så kjipt å prøve pp etter pp, m disse korte syklusene. Går på wild yam denne md så får se om d kan hjelpe noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Ja jeg har fått time hos gyn til uka. Så kjipt å prøve pp etter pp, m disse korte syklusene. Går på wild yam denne md så får se om d kan hjelpe noe..

Lykke til. Håper du får god hjelp 😊😊

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen høy i dag og 2 dpo så er den høy i morgon og da har det vert eggløsning.

Ja. Hvis du er frisk og ikke har drukket en del alkohol kveldene før 😊😊

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med veldig lange (og uregelmessige) sykluser. Sluttet på pillen i begynnelsen av juli, men har bare hatt mensen tre ganger siden det, med sykluser på 42-49 dager.  

Det gjør det vanskelig å vite når jeg kan forvente EL (tror det blir en gang mellom 9. og 16.) Og det går så lang tid mellom hver gang vi får prøvd 🙄 Men krysser fingrene for at det blir 9. og at jeg hører hjemme her med IKM på selveste julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lille nille skrev:

Jeg sliter med veldig lange (og uregelmessige) sykluser. Sluttet på pillen i begynnelsen av juli, men har bare hatt mensen tre ganger siden det, med sykluser på 42-49 dager.  

Det gjør det vanskelig å vite når jeg kan forvente EL (tror det blir en gang mellom 9. og 16.) Og det går så lang tid mellom hver gang vi får prøvd 🙄 Men krysser fingrene for at det blir 9. og at jeg hører hjemme her med IKM på selveste julaften!

Hvis du har så lange sykluser så har du garantert el senere i syklus. Gjerne på dag rundt cl 30. Men hvis du hsr samleie annenhver dag så treffer dere el uansett

😊😊

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har så lange sykluser så har du garantert el senere i syklus. Gjerne på dag rundt cl 30. Men hvis du hsr samleie annenhver dag så treffer dere el uansett

😊😊

Anonymkode: 527a2...b66

Ja, regner med at det er en gang mellom cd 28 og cd 35, alt ettersom hvor lang syklusen blir. Er bare så kjedelig at man må vente så lenge mellom hver gang det har mulighet til å klaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lille nille skrev:

Ja, regner med at det er en gang mellom cd 28 og cd 35, alt ettersom hvor lang syklusen blir. Er bare så kjedelig at man må vente så lenge mellom hver gang det har mulighet til å klaffe.

Ja. Det er utrolig kjipt 😕 lykke til

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

4 dpo og det murrer og antydning til såre bryst.

Det er alt for tidlig å merke noe til en evt graviditet 

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...