Gå til innhold

IKM 51 JULEGAVEN


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 20.11.2017 den 21.01, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ikm 20 des. 

Håper på ein fin julegave.

Er det lov å spørre hvor gammel du er? Føler klokka tikker nå som jeg har fylt 37...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knerten <3 skrev:

Er det lov å spørre hvor gammel du er? Føler klokka tikker nå som jeg har fylt 37...

Fikk mitt siste barn da jeg var 39 år og begynte og prøve igjen 42 år men no er jeg 46 år. Så rekner med det ikkje blir barn men man kan jo ikkje barre gi opp. Prøver ei stund til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Fikk mitt siste barn da jeg var 39 år og begynte og prøve igjen 42 år men no er jeg 46 år. Så rekner med det ikkje blir barn men man kan jo ikkje barre gi opp. Prøver ei stund til.

 

Nei du må ikke gi opp. Den sitter når man minst aner det . Selvom d føles håpløst pp etter pp.  Har du vært hos gyn for hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Knerten <3 skrev:

Nei du må ikke gi opp. Den sitter når man minst aner det . Selvom d føles håpløst pp etter pp.  Har du vært hos gyn for hjelp?

Finner ikkje noe gale. Men gubben vil ikkje IVF kun normale måten. Har vert gravid 3 ganger men enda i MA/BO og SA bråte med kjemiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm 21 desember :) Har endelig kommet i gang med utredning. om det ikke blir noe spire denne mnd så skal jeg begynne på letrozol. Noen som har prøvd det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL idag i følge tester... har mista trua på at dette kan gå veien men.. så prøver ikke tenke for mye på d. Blir så skuffa hver gang når mens kommer 9 dager etter el. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2017 den 13.54, Limaxxx skrev:

ikm 21 desember :) Har endelig kommet i gang med utredning. om det ikke blir noe spire denne mnd så skal jeg begynne på letrozol. Noen som har prøvd det? 

Nei, hva er det ? Hvor mange pp har dere prøvd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2017 den 8.51, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Finner ikkje noe gale. Men gubben vil ikkje IVF kun normale måten. Har vert gravid 3 ganger men enda i MA/BO og SA bråte med kjemiske.

Uff så trist :-( da mister man fort motet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Knerten <3 skrev:

Uff så trist :-( da mister man fort motet. 

Er redd det ikkje blir noko, så eg er begynt og innsjå at det ikkje blir noko. Best og ha det i tankane 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Er redd det ikkje blir noko, så eg er begynt og innsjå at det ikkje blir noko. Best og ha det i tankane 

Det er d jeg frykter her også. Når man var yngre så gikk d på første forsøk... Men du har barn fra før da <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Det er d jeg frykter her også. Når man var yngre så gikk d på første forsøk... Men du har barn fra før da <3 

Ja jeg har født 5 og er glad i barn. Ønsket var den siste men prøver ei stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hoppetau skrev:

Ser denne positiv ut i deres øyne? Er bare på CD 10. 

Skal sies jeg har hatt omgangsyka og er kanskje litt dehydrert. 

5E6844D1-146D-4AF9-958F-428A8AF0D61D.jpeg

Positiv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Positiv :nigo:

Vil jeg da ha eggløsning om 1-2 dager? Skal selvfølgelig teste videre. Men syntes det var litt tidlig i syklus, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetau skrev:

Ser denne positiv ut i deres øyne? Er bare på CD 10. 

Skal sies jeg har hatt omgangsyka og er kanskje litt dehydrert. 

5E6844D1-146D-4AF9-958F-428A8AF0D61D.jpeg

Den må da være positiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hoppetau skrev:

Vil jeg da ha eggløsning om 1-2 dager? Skal selvfølgelig teste videre. Men syntes det var litt tidlig i syklus, eller? 

12 til 36 timer etter positiv test vil eggløsningen skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i dag. Er den fortsatt positiv? Og vil det si at egget enda ikke vil slippe på 12-36 timer? Og hvis den blir positiv i flere dager,når vil eggløsningen da bli? Er det først når den blir negativ igjen jeg vet at egget har sluppet? 

Beklager for mange spørsmål men er ganske grønn på disse eggløsningstestene 😝

B5EDF97A-01CB-44F8-9BED-E46191EE1D82.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetau skrev:

Fikk denne i dag. Er den fortsatt positiv? Og vil det si at egget enda ikke vil slippe på 12-36 timer? Og hvis den blir positiv i flere dager,når vil eggløsningen da bli? Er det først når den blir negativ igjen jeg vet at egget har sluppet? 

Beklager for mange spørsmål men er ganske grønn på disse eggløsningstestene 😝

B5EDF97A-01CB-44F8-9BED-E46191EE1D82.jpeg

Ja jeg har alltid to dager med positive og regner da med at el er dagen etter siste positive. Men man kan visst ikke være helt sikker uten å tempe.. jeg har ikke kommet dit enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ja jeg har alltid to dager med positive og regner da med at el er dagen etter siste positive. Men man kan visst ikke være helt sikker uten å tempe.. jeg har ikke kommet dit enda. 

Så hvis testen har blitt negativ i morgen så er eggløsning i morgen? 

Får bare hoppe i høyet da 🤸‍♀️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...