Gå til innhold

IKM 51 JULEGAVEN


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, må jo det 😍

Jeg er 10 dpo. Ganske lav temp i dag. Så vet at jeg ikke er gravid 😥

Lykke til, oppdater oss 😍

Anonymkode: 527a2...b66

Har aldri tempet ... så d må være kjipt å vite at d ikke har gått.

Bare kjent på tappen jeg. Den er helt fløyelsmyk utenpå nå. Aldri kjent den sånn før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Miffa skrev:

Jeg er også overvektig men blir gravid likevel ( ble gravid med sønn nr 2 etter jeg ble overvektig og hadde en tidlig sa nylig) så det finnes håp ❤

Tusen takk 💙 Håper du blir fort gravid igjen etter sa 'en 💙

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Har aldri tempet ... så d må være kjipt å vite at d ikke har gått.

Bare kjent på tappen jeg. Den er helt fløyelsmyk utenpå nå. Aldri kjent den sånn før..

Så spennende 😍😍

Ingen barn fra før?

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så spennende 😍😍

Ingen barn fra før?

Anonymkode: 527a2...b66

Ja veldig :-) 

2 barn fra før. Mensmurring hele tiden.. kan ikke huske å ha hatt det når jeg var gravid tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja veldig :-) 

2 barn fra før. Mensmurring hele tiden.. kan ikke huske å ha hatt det når jeg var gravid tidligere.

Du kan teste snart du 😍😃

Min høyfase er på 11 dager, litt kort egentlig. Og det som er kjipt for oss er at mensen kommer før vi får sjans til å teste... Ingen spenning med testing nesten fordi man vet... enten kom mensen eller så gjorde den ikke.

Men skal sies at jeg fikk positiv på 8 dpo sist graviditet 😄😄

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

C6AD89C5-D829-4919-B3CB-265C1FA02CBE.thumb.jpeg.999a5f039e85bb06b0357f56f9e72555.jpeg

klarte ikkje meir 6 el 7 dpo. Blenda

Det er jo tidlig. Prøv igjen om noen dager 😊😊

Men du temper jo forresten? Du ser på temp kurve om du er gravid...? Noe annerledes? Høyere enn vanlig? Det er jo uansett tidlig enda 

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan teste snart du 😍😃

Min høyfase er på 11 dager, litt kort egentlig. Og det som er kjipt for oss er at mensen kommer før vi får sjans til å teste... Ingen spenning med testing nesten fordi man vet... enten kom mensen eller så gjorde den ikke.

Men skal sies at jeg fikk positiv på 8 dpo sist graviditet 😄😄

Anonymkode: 527a2...b66

Ja de 3 siste ppene har jeg hatt lutealfase på 9 dager, og forventet det denne gang også... er 12 dpo idag. Tør ikke teste, men har lotionutflod og tappen er fortsatt høy. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

C6AD89C5-D829-4919-B3CB-265C1FA02CBE.thumb.jpeg.999a5f039e85bb06b0357f56f9e72555.jpeg

klarte ikkje meir 6 el 7 dpo. Blenda

Spennende ! :-) Tør ikke teste jeg... er 12 dpo idag--- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo og IKM 20. desember her. Føler ingenting og har null magefølelse på at dette forsøket har gått. Har prøvd siden juni og fant ut NÅ at man helst ikke skal bruke glidemiddel når man prøver. Det virker som om dette er allmenn kunnskap «alle» har fått med seg, men det har altså gått meg fullstendig hus forbi. Sitter ikke spiren nå i desember får vi prøve med ny – glidefri – taktikk i januar! Makan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lais skrev:

7 dpo og IKM 20. desember her. Føler ingenting og har null magefølelse på at dette forsøket har gått. Har prøvd siden juni og fant ut NÅ at man helst ikke skal bruke glidemiddel når man prøver. Det virker som om dette er allmenn kunnskap «alle» har fått med seg, men det har altså gått meg fullstendig hus forbi. Sitter ikke spiren nå i desember får vi prøve med ny – glidefri – taktikk i januar! Makan...

Det finnes gode glidemiddel som har spermFREMMENDE egenskaper også :) som det sies at skal øke sjangsen for å bli gravid. Vi har prøvd det denne måneden 🤞🏽 Kjøpte på billige-tester på nett. Het concieve plus eller noe. Kanskje noe for deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Billie88 skrev:

Det finnes gode glidemiddel som har spermFREMMENDE egenskaper også :) som det sies at skal øke sjangsen for å bli gravid. Vi har prøvd det denne måneden 🤞🏽 Kjøpte på billige-tester på nett. Het concieve plus eller noe. Kanskje noe for deg? :) 

Haha, ja 😂 Jeg får nok heller prøve det fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja de 3 siste ppene har jeg hatt lutealfase på 9 dager, og forventet det denne gang også... er 12 dpo idag. Tør ikke teste, men har lotionutflod og tappen er fortsatt høy. 

 

Du må jo teste snart. Er så spent jeg 😄😄

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo teste snart. Er så spent jeg 😄😄

Anonymkode: 527a2...b66

Hihi så hyggelig :-) kanskje jeg tør imorra;-) hadde en pp lik denne for 4 pp siden, hvor mensen var forsinka m ett par dager.. ble så skuffa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir helt surrete av denne prøvingen. Jeg er intensivsykepleier og idag klarte jeg å si til en pårørende at jeg bare skulle gå å ringe livmoren.....🙄🙈 

jeg mente selvsagt jordmoren🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Billie88 skrev:

Man blir helt surrete av denne prøvingen. Jeg er intensivsykepleier og idag klarte jeg å si til en pårørende at jeg bare skulle gå å ringe livmoren.....🙄🙈 

jeg mente selvsagt jordmoren🙈😅

Haha takk for en god latter :-D Godt å høre at vi er flere :-) 

Blir helt utafor jeg... tror aldri det skal gå... også sitte å google symptomer hver pp da.. blir gal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Hihi så hyggelig :-) kanskje jeg tør imorra;-) hadde en pp lik denne for 4 pp siden, hvor mensen var forsinka m ett par dager.. ble så skuffa. 

Det er så kjipt 😔😔

Tvi tvi 💙

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

C20BF8C6-7DC7-46E4-8EF1-CEBF4CBE8FFE.thumb.jpeg.e41c399a282bda744657030d6ceb4050.jpeg

Øverst 6 dpo, 7 dpo og nederst 8 dpo.

skal det bli kjemisk igjen ? Er så redd for den.

Jeg ser en svaaaaaak strek på nederste. Tvi tvi til deg og 💙

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Billie88 skrev:

Man blir helt surrete av denne prøvingen. Jeg er intensivsykepleier og idag klarte jeg å si til en pårørende at jeg bare skulle gå å ringe livmoren.....🙄🙈 

jeg mente selvsagt jordmoren🙈😅

🤣🤣

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Billie88 skrev:

Man blir helt surrete av denne prøvingen. Jeg er intensivsykepleier og idag klarte jeg å si til en pårørende at jeg bare skulle gå å ringe livmoren.....🙄🙈 

jeg mente selvsagt jordmoren🙈😅

Det hadde vert noe og spurt om der er ein hule boer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! 13 dpo lysbrun utflod fortsatt... noe mensmurring..

Tappen gikk ned på morgenen idag og jeg tenkte at tanta kom. Men nå har den vridd seg helt bakover,

så jeg brått ikke kjenner åpningen. Hva skjer..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...