Gå til innhold

IKM 51 JULEGAVEN


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror hun siterte feil innlegg 🙌🏼

Anonymkode: 09856...852

Ja. Beklager.

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her. IKM 24. Desember. Har hatt ømme bryster i 6 dager nå, kan ikke huske jeg har hatt det så lenge før. Forrige syklus hadde jeg det ikke i det hele tatt. Har leamus litt oppe på høyre siden på magen, som har vært der en dag eller to etter el. Aldri hatt før, vet ikke om det har noe med graviditet å gjøre. Sulten like etter jeg har spist. Hadde vært en kjempe fin julegave med to streker på displayet!❤️ 

Hvilke symptomer har du?

Anonymkode: ab065...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hopper inn her. IKM 24. Desember. Har hatt ømme bryster i 6 dager nå, kan ikke huske jeg har hatt det så lenge før. Forrige syklus hadde jeg det ikke i det hele tatt. Har leamus litt oppe på høyre siden på magen, som har vært der en dag eller to etter el. Aldri hatt før, vet ikke om det har noe med graviditet å gjøre. Sulten like etter jeg har spist. Hadde vært en kjempe fin julegave med to streker på displayet!❤️ 

Hvilke symptomer har du?

Anonymkode: ab065...937

Så spennende! Krysser fingrene for deg ❤ Jeg har ømme bryster, murringer, litt kvalme og er veldig trøtt. Begynte å blø litt etter første positive test, men det stoppet og testene er foreløpig fortsatt positive så jeg bare venter og håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Miffa skrev:

Så spennende! Krysser fingrene for deg ❤ Jeg har ømme bryster, murringer, litt kvalme og er veldig trøtt. Begynte å blø litt etter første positive test, men det stoppet og testene er foreløpig fortsatt positive så jeg bare venter og håper det går bra.

Åh, så heldig som har fått positiv test❤️ Kanskje det var festeblødning? Krysser fingrene for at det går bra for både deg og meg!

Anonymkode: ab065...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, så heldig som har fått positiv test❤️ Kanskje det var festeblødning? Krysser fingrene for at det går bra for både deg og meg!

Anonymkode: ab065...937

Håper det blir baby på oss begge ❤ Har ingen anelse, begynte med rosa, så rødt og jeg ble helt knust, så plutselig rosa, så stoppet det. Så vi sitter her å klør oss i hodet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Miffa skrev:

Håper det blir baby på oss begge ❤ Har ingen anelse, begynte med rosa, så rødt og jeg ble helt knust, så plutselig rosa, så stoppet det. Så vi sitter her å klør oss i hodet 😅

Huff, ja man kan bli litt stressa å skremt😅 er ikke så mye som skal til før man blir bekjymra i den situasjonen😊 du må oppdatere!❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miffa skrev:

Testene er iallefall fortsatt positive 😍

 

20171219_071240-01.jpeg

20171219_071232-01.jpeg

Ååh!😍❤️ Gleder meg til jeg skal teste😊 hvilken pp er du i?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jordskokk skrev:

Negativ igjen i dag, IKM i morgen :(

Ikke mist motet før tr er kommet!😊 kan være at du produserer lite med hcg bare😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
17 minutter siden, studiejente skrev:

Ååh!😍❤️ Gleder meg til jeg skal teste😊 hvilken pp er du i?😊

Det blir spennende ❤ Jeg vet ikke, vi har bare tatt det som det kommer☺ Hadde en tidlig SA i november så jeg har blitt gravid på nytt med en gang igjen etter det ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, studiejente skrev:

Ikke mist motet før tr er kommet!😊 kan være at du produserer lite med hcg bare😊

Det kjennes som om mensen er rett rundt hjørnet. 

Jeg er realist og innser at dette ikke går. Heldigvis, så slipper jeg å gå å håpe og vente på noe som er svært lite sannsynlig. 

Men kjekt med flere positive testere denne runden da👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk 😨 trodde aldri det skulle klaffe. Ikm imorgen, 20 desember ❤️ Er så i sjokk og forvirra 😯

BB0C5338-012D-4807-9F6C-179893BA24AA.jpeg

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i sjokk 😨 trodde aldri det skulle klaffe. Ikm imorgen, 20 desember ❤️ Er så i sjokk og forvirra 😯

BB0C5338-012D-4807-9F6C-179893BA24AA.jpeg

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Gratulerer!😀❤️ hvilken pp er du i?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i sjokk 😨 trodde aldri det skulle klaffe. Ikm imorgen, 20 desember ❤️ Er så i sjokk og forvirra 😯

BB0C5338-012D-4807-9F6C-179893BA24AA.jpeg

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Gratulerer! ❤ Ser ut til at du må ha hatt en tidlig eggeløsning også siden du får 2-3 på uker 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, studiejente skrev:

Gratulerer!😀❤️ hvilken pp er du i?😊

Har prøvd siden juli-ish :) 

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Miffa skrev:

Gratulerer! ❤ Ser ut til at du må ha hatt en tidlig eggeløsning også siden du får 2-3 på uker 😍

Ja, på opprinnelige ikm som var 1 des fikk jeg bare masse slim, så var ganske allerede gravid da 😁 

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i sjokk 😨 trodde aldri det skulle klaffe. Ikm imorgen, 20 desember ❤️ Er så i sjokk og forvirra 😯

BB0C5338-012D-4807-9F6C-179893BA24AA.jpeg

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Gratulerer så mye 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Knerten <3 skrev:

Gratulerer så mye 💗

Tusen takk❤️ Håper jeg får tryglet meg til en legetime før helga 🙌🏻 Er så usikker på hvor langt jeg er på vei, sist mens var 29.10 🙀

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk❤️ Håper jeg får tryglet meg til en legetime før helga 🙌🏻 Er så usikker på hvor langt jeg er på vei, sist mens var 29.10 🙀

Anonymkode: 1f4fe...7cb

Spørs når du hadde eggløsning... Er det det kommer ann på. Du trenger ikke gå til lege hvis du ellers er frisk 

Anonymkode: 527a2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...