Gå til innhold

IKM 51 JULEGAVEN


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Appelsinmarmelade skrev:

Ikm 24.12 - ser dere strek her? :nissevink: Fikk positiv EL test i dag så måtte prøve meg å teste den siste g-testen jeg hadde...  synes streken på g -testen (lilla test) kom bedre fram på foto enn i virkeligheten ..

image.jpg

Gratulerer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2017 den 21.01, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ikm 20 des. 

Håper på ein fin julegave.

Åssen går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2017 den 13.54, Limaxxx skrev:

ikm 21 desember :) Har endelig kommet i gang med utredning. om det ikke blir noe spire denne mnd så skal jeg begynne på letrozol. Noen som har prøvd det? 

Jeg har prøvd Letrozol. 1 mnd nå. Jeg pleier å spotte 3 dager før mens og begynte i går. IKM 29.des. Så regner med det ikke gikk nå heller...😔 12 pp. Prøver Letrozol 2 mnd til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller alltid ut og glemmer at jeg er medlem her 😅😅 @Knerten <3 Letrozol er EL stimulerende. Har prøvd ca 1,5 års tid. 

Hadde ikm 21.desember. Pleier alltid spotte 4-6 dager før mensen. Denne gangen begynte jeg å spotte 21.desember og har fremdeles ikke fått heksa. Har heller ikke turt å teste siden j enda spotter. 6 dager på overtid, men føler mensen kommer straks. Har murringer i mage og rygg. 

@babysyk-med spire! det var ikke noe forskjell mtp spotting når du har gått på letrozol? Hva med bivirkninger? Og når i syklus tok du? 

 

Gratulerer til alle som har fått positiv 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Limaxxx skrev:

Jeg faller alltid ut og glemmer at jeg er medlem her 😅😅 @Knerten <3 Letrozol er EL stimulerende. Har prøvd ca 1,5 års tid. 

Hadde ikm 21.desember. Pleier alltid spotte 4-6 dager før mensen. Denne gangen begynte jeg å spotte 21.desember og har fremdeles ikke fått heksa. Har heller ikke turt å teste siden j enda spotter. 6 dager på overtid, men føler mensen kommer straks. Har murringer i mage og rygg. 

@babysyk-med spire! det var ikke noe forskjell mtp spotting når du har gått på letrozol? Hva med bivirkninger? Og når i syklus tok du? 

 

Gratulerer til alle som har fått positiv 😁

 

Kan jo være du er gravid siden du begynte å spotte på IKM?👌😊Krysser fingrene for deg. Jeg har ikke merket noe forskjell mtp Letrozol. Jeg har sluttet å spotte i dag. Venter tanta i morgen. Kjedelig at det tar så lang tid. Hvor gammel er du @Limaxxx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Kan jo være du er gravid siden du begynte å spotte på IKM?👌😊Krysser fingrene for deg. Jeg har ikke merket noe forskjell mtp Letrozol. Jeg har sluttet å spotte i dag. Venter tanta i morgen. Kjedelig at det tar så lang tid. Hvor gammel er du @Limaxxx?

fikk en svak strek på one step før den forsvant idag tidlig. Kan også være en kjemisk? 😪 kjennes ut som om heksa kommer ikveld eller imorgen. Krysser fingrene for at den holder seg borte, men så heldig er jeg nok ikke 😂  Ja det tAr lang tid, lett å miste håpet da 😕 jeg fyller 26 i 2018. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Limaxxx skrev:

fikk en svak strek på one step før den forsvant idag tidlig. Kan også være en kjemisk? 😪 kjennes ut som om heksa kommer ikveld eller imorgen. Krysser fingrene for at den holder seg borte, men så heldig er jeg nok ikke 😂  Ja det tAr lang tid, lett å miste håpet da 😕 jeg fyller 26 i 2018. 

Du har god tid vet du.😊 Jeg fyller 36 i 2018..🙈 Er det din første? Ikke mist håpet enda.😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, babysyk-med spire! skrev:

Du har god tid vet du.😊 Jeg fyller 36 i 2018..🙈 Er det din første? Ikke mist håpet enda.😊🤞

Ja heldigvis, bare veldig utålmodig 😋 det blir første jaa 😊 moren min fikk siste når hun var 39. Ikke gi opp du heller 😁🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Limaxxx skrev:

Ja heldigvis, bare veldig utålmodig 😋 det blir første jaa 😊 moren min fikk siste når hun var 39. Ikke gi opp du heller 😁🙏🏼

Det var en god trøst ❤❤ Jeg føler jeg snart er for gammel altså...🙈Men jeg må vel prøve litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, babysyk-med spire! skrev:

Det var en god trøst ❤❤ Jeg føler jeg snart er for gammel altså...🙈Men jeg må vel prøve litt til...

Jeg er nettopp fylt 37 og prøver på nr 3 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Jeg er nettopp fylt 37 og prøver på nr 3 .

Har dere prøvd lenge? 😊 Nettopp fått mensen her, så da blir det vel bare å krysse fingrene for neste mnd...🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, babysyk-med spire! skrev:

Har dere prøvd lenge? 😊 Nettopp fått mensen her, så da blir det vel bare å krysse fingrene for neste mnd...🤞🤞

Siden juni. Mister litt trua når d tar sånn tid. Men prøvde ett halvt år m nr 2 også  .

Lykke til neste pp 😊 el her nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Knerten <3 skrev:

Siden juni. Mister litt trua når d tar sånn tid. Men prøvde ett halvt år m nr 2 også  .

Lykke til neste pp 😊 el her nå 

Lykke til du også.😊 Håper det lykkes for deg. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2017 den 21.35, babysyk-med spire! skrev:

Det var en god trøst ❤❤ Jeg føler jeg snart er for gammel altså...🙈Men jeg må vel prøve litt til...

Det må du ❤️ Hvor mye betalte du på

apoteket for letrozol??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 19.01, Limaxxx skrev:

Det må du ❤️ Hvor mye betalte du på

apoteket for letrozol??

450 kr for 3 måneder med kur. Startet med runde 2 nå... Jeg hååååper virkelig vi lykkes denne mnd. 13 pp... Tar på dette her.. ..😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 0.13, babysyk-med spire! skrev:

450 kr for 3 måneder med kur. Startet med runde 2 nå... Jeg hååååper virkelig vi lykkes denne mnd. 13 pp... Tar på dette her.. ..😔

Krysser fingre og tær 🤞🏼💕 tok siste pille av første kuren idag. Spennende. Ca pp 16 her - har ikke lenger telling. Drita lei 😪 lykke til!!🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 0.52, Limaxxx skrev:

Krysser fingre og tær 🤞🏼💕 tok siste pille av første kuren idag. Spennende. Ca pp 16 her - har ikke lenger telling. Drita lei 😪 lykke til!!🙏🏼

Takk. Lykke til du også. pp 13 eller 14. Drittlei jeg også 😂😂🙈🙈Vurderer å legge det på is snart.  Blir så frustrert... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
9 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Takk. Lykke til du også. pp 13 eller 14. Drittlei jeg også 😂😂🙈🙈Vurderer å legge det på is snart.  Blir så frustrert... 

Ok dette er sikkert ett gråsonetips, men forsøket verdt. Jeg vet ikke hvordan vekten din er eller noe. Men selv er jeg overvektig og gikk nylig ett kurs på sykehuset. Der fikk jeg vite at man blir lettere gravid MENS man slanker seg fordi kroppen skiller ut ett eller annet ( hormoner eller stoffer, husker ikke eksakt). Jeg slanket meg bare fire kg og vipps der satt spiren. Det er kanskje ett skudd i blinde, jeg tenker ikke at du er stor og trenger å slanke deg, poenget er at om du går ned en kg eller 2 vil de stoffene i kroppen mens det skjer kunne gjøre det lettere å bli gravid :)

Fikk så lyst til å hjelpe deg og om det kan virke så hvorfor ikke dele kunnskapen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Ok dette er sikkert ett gråsonetips, men forsøket verdt. Jeg vet ikke hvordan vekten din er eller noe. Men selv er jeg overvektig og gikk nylig ett kurs på sykehuset. Der fikk jeg vite at man blir lettere gravid MENS man slanker seg fordi kroppen skiller ut ett eller annet ( hormoner eller stoffer, husker ikke eksakt). Jeg slanket meg bare fire kg og vipps der satt spiren. Det er kanskje ett skudd i blinde, jeg tenker ikke at du er stor og trenger å slanke deg, poenget er at om du går ned en kg eller 2 vil de stoffene i kroppen mens det skjer kunne gjøre det lettere å bli gravid :)

Fikk så lyst til å hjelpe deg og om det kan virke så hvorfor ikke dele kunnskapen :)

Virker ikkje på meg etter 7 mnd med slanking

Anonymkode: 320c5...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virker ikkje på meg etter 7 mnd med slanking

Anonymkode: 320c5...882

Det er jo leit, men så er det slik at ikke alt fungerer for alle. Det er ingen garantier desverre, man må bare prøve de tingene man føler at er verdt å prøve og håpe at det fungerer til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Ok dette er sikkert ett gråsonetips, men forsøket verdt. Jeg vet ikke hvordan vekten din er eller noe. Men selv er jeg overvektig og gikk nylig ett kurs på sykehuset. Der fikk jeg vite at man blir lettere gravid MENS man slanker seg fordi kroppen skiller ut ett eller annet ( hormoner eller stoffer, husker ikke eksakt). Jeg slanket meg bare fire kg og vipps der satt spiren. Det er kanskje ett skudd i blinde, jeg tenker ikke at du er stor og trenger å slanke deg, poenget er at om du går ned en kg eller 2 vil de stoffene i kroppen mens det skjer kunne gjøre det lettere å bli gravid :)

Fikk så lyst til å hjelpe deg og om det kan virke så hvorfor ikke dele kunnskapen :)

Takk for tips. Suger til meg alt. Trenger ikke gå ned.. men prøver alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Ok dette er sikkert ett gråsonetips, men forsøket verdt. Jeg vet ikke hvordan vekten din er eller noe. Men selv er jeg overvektig og gikk nylig ett kurs på sykehuset. Der fikk jeg vite at man blir lettere gravid MENS man slanker seg fordi kroppen skiller ut ett eller annet ( hormoner eller stoffer, husker ikke eksakt). Jeg slanket meg bare fire kg og vipps der satt spiren. Det er kanskje ett skudd i blinde, jeg tenker ikke at du er stor og trenger å slanke deg, poenget er at om du går ned en kg eller 2 vil de stoffene i kroppen mens det skjer kunne gjøre det lettere å bli gravid :)

Fikk så lyst til å hjelpe deg og om det kan virke så hvorfor ikke dele kunnskapen :)

Trenger heller ikke gå ned i vekt, men absolutt noe å ha i bakhodet og heller tenke å velge sunnere alternativ. Takk for deling 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Takk. Lykke til du også. pp 13 eller 14. Drittlei jeg også 😂😂🙈🙈Vurderer å legge det på is snart.  Blir så frustrert... 

Kanskje det hjelper å ta pause og ikke tenke på det en mnd eller to? Lettere sagt enn gjort tho. Prøvd d mange ganger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Ok dette er sikkert ett gråsonetips, men forsøket verdt. Jeg vet ikke hvordan vekten din er eller noe. Men selv er jeg overvektig og gikk nylig ett kurs på sykehuset. Der fikk jeg vite at man blir lettere gravid MENS man slanker seg fordi kroppen skiller ut ett eller annet ( hormoner eller stoffer, husker ikke eksakt). Jeg slanket meg bare fire kg og vipps der satt spiren. Det er kanskje ett skudd i blinde, jeg tenker ikke at du er stor og trenger å slanke deg, poenget er at om du går ned en kg eller 2 vil de stoffene i kroppen mens det skjer kunne gjøre det lettere å bli gravid :)

Fikk så lyst til å hjelpe deg og om det kan virke så hvorfor ikke dele kunnskapen :)

Takk for tips😊😊. Jeg trenger absolutt ikke gå ned, men for all del dette prøver jeg 😉🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...