Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #101 Skrevet 3. september 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! Trasig å høre at du gjenkjenner deg selv i min historie- har du lyst til å dele dine opplevelser, så setter jeg stor pris på det. HI Anonymkode: 4042d...c90 Historiene ligner skummelt mye... har ett felles barn på snart 1 og jeg har ett barn fra før u barneskolen. Da baby var nyfødt måtte jeg ta med baby i bil for å kjøre eldste på skole fordi han måtte hjelpe broren sin med forskjellig. I tillegg hjalp han ingenting på natt, ikke tatt en eneste natt enda.. fordi jeg ammer. "Slutt med ammingen da" var beskjeden jeg fikk om han skulle hjelpe.. det var såklart ikke aktuelt! Og i sommer prioriterte han å reise bort to helger på rad med kompiser å feste.. istedenfor å bli med meg og barna på tur. Han har også bestilt seg en tur i høst for å besøke en kompis som bor i utlandet og da velger han høstferien.. jeg er i jobb og mitt barn har ingen å være hos (har ordnet det nå da). Super egoist!!! I tillegg tror han at han kan kjøpe parfymer, klokker og klær for å blidgjør meg, funker ikke..har flyttet ut av soverommet fordi han "ikke gidder" å gjøre noe med snorkingen. Så her er det hett kan du tro:-( Anonymkode: e0d4c...791
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #102 Skrevet 3. september 2017 Altså.. hver dag barnet mitt skulle på skole måtte jeg kjøre. Til tross for nattevåk etc. Aldri tilby seg.. Anonymkode: e0d4c...791
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #103 Skrevet 3. september 2017 Har ikke mannen din kommet hjem ennå, HI?! Jeg heier på de og synes ikke du er urimelig i det hele tatt. Sitter selv med en 4 mnd gammel baby og en 3 åring, og har kjent på irritasjonen på at mannen kan bare få seg til å "gjøre som han vil" mens jeg føler meg totalt parkert hjemme med en baby. Jeg synes det er en så kort periode i livet så gutta burde virkelig klare å støtte psykisk og fysisk i den perioden som er veldig tung. Man er faktisk sammen om dette selv om man ammer. Anonymkode: 9eeb5...efc
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #104 Skrevet 3. september 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Historiene ligner skummelt mye... har ett felles barn på snart 1 og jeg har ett barn fra før u barneskolen. Da baby var nyfødt måtte jeg ta med baby i bil for å kjøre eldste på skole fordi han måtte hjelpe broren sin med forskjellig. I tillegg hjalp han ingenting på natt, ikke tatt en eneste natt enda.. fordi jeg ammer. "Slutt med ammingen da" var beskjeden jeg fikk om han skulle hjelpe.. det var såklart ikke aktuelt! Og i sommer prioriterte han å reise bort to helger på rad med kompiser å feste.. istedenfor å bli med meg og barna på tur. Han har også bestilt seg en tur i høst for å besøke en kompis som bor i utlandet og da velger han høstferien.. jeg er i jobb og mitt barn har ingen å være hos (har ordnet det nå da). Super egoist!!! I tillegg tror han at han kan kjøpe parfymer, klokker og klær for å blidgjør meg, funker ikke..har flyttet ut av soverommet fordi han "ikke gidder" å gjøre noe med snorkingen. Så her er det hett kan du tro:-( Anonymkode: e0d4c...791 Hei, og takk for svar! Kjenner meg helt igjen i det mannen din sier om nattevåk ja, han skal ta sin del om jeg baby skal ha NAN. Høres ut som din mann tar seg enda større friheter enn min da, om han skal på flere turer, og utenlands! Makan!! Har bodd på sofa et halvt år før jeg begynte kreve min plass tilbake. Begynte bli irritert for hvorfor det alltid var han som skulle ha senga (han la seg jo alltid tidligst). Har du snakket med mannen din om hva som gjør at han tenker det er greit å dra slik? Spør han deg, eller bare avtaler han over hodet ditt? Trøsteklem HI Anonymkode: 4042d...c90
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #105 Skrevet 3. september 2017 Mannen kom i formiddag, jeg gav han da beskjed om at vi må snakke sammen før han kan være her, og at snakking får vi ta etter barna har lagt seg kl 21. Han sa han ikke orket komme tilbake, skylte på mye kjøring, hvorpå jeg svarte at det er hans valg. Han dro da, tydelig veldig lei seg, snufset seg ut døra. Har fått beskjed om at han er på vei nå, så får jeg høre hva han sier. HI Anonymkode: 4042d...c90
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #106 Skrevet 3. september 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei, og takk for svar! Kjenner meg helt igjen i det mannen din sier om nattevåk ja, han skal ta sin del om jeg baby skal ha NAN. Høres ut som din mann tar seg enda større friheter enn min da, om han skal på flere turer, og utenlands! Makan!! Har bodd på sofa et halvt år før jeg begynte kreve min plass tilbake. Begynte bli irritert for hvorfor det alltid var han som skulle ha senga (han la seg jo alltid tidligst). Har du snakket med mannen din om hva som gjør at han tenker det er greit å dra slik? Spør han deg, eller bare avtaler han over hodet ditt? Trøsteklem HI Anonymkode: 4042d...c90 Jeg har prøvd mange ganger å få han i tale men han er en hard nøtt. Han er også i den formening at vi er voksne folk og voksne folk skal slippe å "spør om lov". Det har dessverre blitt slik her at vi lever to forskjellige liv nesten. Anonymkode: e0d4c...791
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #107 Skrevet 3. september 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen kom i formiddag, jeg gav han da beskjed om at vi må snakke sammen før han kan være her, og at snakking får vi ta etter barna har lagt seg kl 21. Han sa han ikke orket komme tilbake, skylte på mye kjøring, hvorpå jeg svarte at det er hans valg. Han dro da, tydelig veldig lei seg, snufset seg ut døra. Har fått beskjed om at han er på vei nå, så får jeg høre hva han sier. HI Anonymkode: 4042d...c90 Lykke til <3 Anonymkode: c0fd6...74c
skjotta Skrevet 3. september 2017 #108 Skrevet 3. september 2017 Du sier mannen ikke unner deg noe, men krever du det? Er det han som sier "nei, du kan ikke gå på konekveld" eller er det du selv som velger det? Her hadde jeg ikke tatt på vei om mannen velger å ta en kompishelg, men så tar heller ikke han på vei om jeg tar en jentetur i ny og ne. Leser ofte her inne om kvinner som "gjør alt og ofrer alt" men så viser det seg at har påtatt seg en martyrolle der de selv mener de er uunnværlige i hjemmet og blir veldig såret over at mannen ikke velger denne rollen og.. .
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2017 #109 Skrevet 3. september 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har prøvd mange ganger å få han i tale men han er en hard nøtt. Han er også i den formening at vi er voksne folk og voksne folk skal slippe å "spør om lov". Det har dessverre blitt slik her at vi lever to forskjellige liv nesten. Anonymkode: e0d4c...791 Å avtale hvem som passer barn til enhver tid er ikke å "spørre om lov"...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #110 Skrevet 3. september 2017 3 minutter siden, Pashla skrev: Å avtale hvem som passer barn til enhver tid er ikke å "spørre om lov"... Nei jeg er såklart helt enig. Merker selv jeg er blitt motløs og gidder ikke ta noen kamper. Har nok med hus, barn og jobb :-/ Anonymkode: e0d4c...791
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #111 Skrevet 3. september 2017 Du er ikke urimelig. Som å høre ossi fjord.. jeg ble gravid og måtte ta abort.. ellers hadde vi fått maaaange. Da midt oppi det skulle samboeren på danmarkstur med jobben. Jeg klikka omtrent.. endte med at han ikke dro.. men det var ikke mye koselig her Anonymkode: 40537...046
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #112 Skrevet 3. september 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen kom i formiddag, jeg gav han da beskjed om at vi må snakke sammen før han kan være her, og at snakking får vi ta etter barna har lagt seg kl 21. Han sa han ikke orket komme tilbake, skylte på mye kjøring, hvorpå jeg svarte at det er hans valg. Han dro da, tydelig veldig lei seg, snufset seg ut døra. Har fått beskjed om at han er på vei nå, så får jeg høre hva han sier. HI Anonymkode: 4042d...c90 Hvordan har det gått? Anonymkode: 07dac...155
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #113 Skrevet 4. september 2017 Fikk dere snakket sammen ? Anonymkode: a3df9...64e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #114 Skrevet 4. september 2017 Håper du oppdaterer oss etter hvert HI. Anonymkode: 7e197...30c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #117 Skrevet 6. september 2017 Venter på oppdatering. Anonymkode: b064a...422
Kira Skrevet 7. september 2017 #118 Skrevet 7. september 2017 Reklame er fjernet fra tråden. Kira, moderator
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #119 Skrevet 7. september 2017 Usj, dette var en lei situasjon. Er litt redd for at min egen mann kommer til å oppføre seg sånn når vi får barn (6 uker på vei bare..). Han mener ofte at han ikke "får lov" til å bruke sine penger på seg selv, som f.eks dyrt treningsutstyr, kompisturer osv, men så trenger vi faktisk ny bil og har gjeld som vi bør betale først. Kan se for meg at jeg kommer til å sitte med lignende problemer, spesielt siden han også mener at jeg må stå opp på natten selv, fordi han kan ikke amme.. Men det fins jo flasker? Mor trenger vel også å sove litt? Anonymkode: 5a89d...235
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #120 Skrevet 8. september 2017 Er så kjedelig med sånne tråder hvor vi ikke får vite hvordan det har gått..... Anonymkode: 7e197...30c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #121 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er så kjedelig med sånne tråder hvor vi ikke får vite hvordan det har gått..... Anonymkode: 7e197...30c Ta det heller som et godt tegn på at Hi bruker energien sin der den trengs - i hennes liv her og nå. Om hun skulle stå midt i et samlivsbrudd er det siste hun trenger å tenke på å oppdatere oss. Om hun føler for det så oppdaterer hun når hun har overskudd til det. Hun er ikke her for å underholde deg eller meg. Dette er hennes liv! Ønsk henne heller det beste fremover Anonymkode: c0fd6...74c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #122 Skrevet 8. september 2017 Hun har sikkert tatt han tilbake. Anonymkode: 5c17d...934
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #123 Skrevet 10. september 2017 Går det bra, HI? Anonymkode: 12ea8...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå