Huldra11 Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Som singel så møter jeg ofte på gifte menn som er ute etter både kortvarige eventyr og langvarige forhold til andre kvinner. Det jeg lurer på er om konene er så utrolig godtroende og sluker alle løgnene disse mennene serverer, eller om de stikker hodet i sanden og tenker at bare han betaler regningene og måker snøen og maler huset slik at naboene ikke skuler på det dårlige vedlikeholdet , så later jeg som jeg ikke har noen mistanke. Har sjøl hatt et langvarig forhold til en gift mann og at kona ikke fattet mistanke, det skjønner jeg ikke. Har i tillegg hørt om flere andre lignende tilfeller. Hadde jeg vært gift, så hadde jeg i alle fall holdt både øyne og ører bittelittegrann åpne Eller tenker alle at : Alle andre menn kan være utro, men ikke MIN mann??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Hvordan vet du at kona ikke har svin på skogen selv? Anonymkode: 1beed...c9f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Mange velger nok å overse det. Min eksmann var utro, med damer langt mindre pene og utdannede enn det jeg er. Jeg lot det skure å gå noen år, visste det innerst inne, men ville vente til ungene var større. Så, tilslutt fortalte jeg rolig at jeg har visst alt, og at jeg nå valgte å avslutte. Mannen fikk fullstendig sjokk og gråt som et barn som ikke har sett pupp på åresvis. Han måtte ta til takke med et nek og jeg har funnet verdens fineste mann som i tillegg er vellykket og kjekk! Han er en MANN, trofast, familiekjær og elsker meg med hud og hår. Vet at eksen fortsatt sliter etter bruddet, snart 8 år siden, men sånn er det når du i bunn og grunn er en forvokst drittunge. Anonymkode: 8df10...133
Huldra11 Skrevet 4. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2017 Haha, så bra! Det mest skremmende er at det er så mange menn som aldri blir voksne. Kan de ikke bare avslutte det stusselige ekteskapet, hvis det er så ille?!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Det er vel ikke bare menn som er utro. Vet om ei dame som har seg med menn både her og der. Aner ikke om mannen har mistanke, men synes fryktelig synd på han. Anonymkode: 96254...6ca
geitemarken Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Fordi jeg ikke orker et liv der man må se seg over skuldrene hele tiden. Jeg hadde aldri giddet å være i et forhold der jeg "måtte ha øyne og ører åpne" og skjønner ikke de som gidder det. Om han velger å være utro så er det ikke verdens undergang, livet går videre. Om vi fortsetter sammen er usikkert, men ikke utelukket. Men jeg gidder IKKE ta sorgene på forskudd.
Huldra11 Skrevet 4. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke bare menn som er utro. Vet om ei dame som har seg med menn både her og der. Aner ikke om mannen har mistanke, men synes fryktelig synd på han. Anonymkode: 96254...6ca Kanskje du burde si det til han?
*Miss Marple* Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 Det kan godt være at jeg er naiv, men heller det enn er liv i mistro og sjalusi. Det jeg trenger å vite, kommer nok for en dag uansett.
Huldra11 Skrevet 4. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2017 3 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Det kan godt være at jeg er naiv, men heller det enn er liv i mistro og sjalusi. Det jeg trenger å vite, kommer nok for en dag uansett. Så hvis mannen din overnattet hos "kamerater" både titt og ofte og var mye ute uten deg, satt mye på mobil og nett....da ville du ikke begynt å undersøke litt?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 Det kan jo hende de likner på deg selv og ikke har noe problem med å dele mannen med andre. Anonymkode: 7261f...301
Huldra11 Skrevet 4. april 2017 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan jo hende de likner på deg selv og ikke har noe problem med å dele mannen med andre. Anonymkode: 7261f...301 Ja, men da trenger jo ikke mannen å lyve :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #12 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Huldra11 skrev: Ja, men da trenger jo ikke mannen å lyve :-) Forteller jeg mannen min at det ikke plager ham om han har sex med andre blir han lei seg og tror jeg ikke bryr meg om ham. Da er det greiere å ikke si noe så får jeg heller "tilgi" ham om jeg ikke kan unngå å finne ut om utroskap en gang. Anonymkode: 7261f...301
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #13 Skrevet 4. april 2017 38 minutter siden, Huldra11 skrev: Haha, så bra! Det mest skremmende er at det er så mange menn som aldri blir voksne. Kan de ikke bare avslutte det stusselige ekteskapet, hvis det er så ille?! De går ikke før de har noe annet klart. Ingen mann forlater kona BARE for å være singel. Unntatt hvis hun har vært psykopatisk og slem. Anonymkode: fe23d...e9d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #14 Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forteller jeg mannen min at det ikke plager ham om han har sex med andre blir han lei seg og tror jeg ikke bryr meg om ham. Da er det greiere å ikke si noe så får jeg heller "tilgi" ham om jeg ikke kan unngå å finne ut om utroskap en gang. Anonymkode: 7261f...301 Samme tenker jeg. Jeg er rett og slett ikke så sjalu av meg, jeg trenger virkelig ikke å vite alt han gjør. Anonymkode: fe23d...e9d
Huldra11 Skrevet 4. april 2017 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forteller jeg mannen min at det ikke plager ham om han har sex med andre blir han lei seg og tror jeg ikke bryr meg om ham. Da er det greiere å ikke si noe så får jeg heller "tilgi" ham om jeg ikke kan unngå å finne ut om utroskap en gang. Anonymkode: 7261f...301 Han er utro, men ville blitt lei seg om kona ikke brydde seg. Haha! Det var i alle fall en omtenksom kone da.
Blomstogbier Skrevet 4. april 2017 #16 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Huldra11 skrev: Som singel så møter jeg ofte på gifte menn som er ute etter både kortvarige eventyr og langvarige forhold til andre kvinner. Det jeg lurer på er om konene er så utrolig godtroende og sluker alle løgnene disse mennene serverer, eller om de stikker hodet i sanden og tenker at bare han betaler regningene og måker snøen og maler huset slik at naboene ikke skuler på det dårlige vedlikeholdet , så later jeg som jeg ikke har noen mistanke. Har sjøl hatt et langvarig forhold til en gift mann og at kona ikke fattet mistanke, det skjønner jeg ikke. Har i tillegg hørt om flere andre lignende tilfeller. Hadde jeg vært gift, så hadde jeg i alle fall holdt både øyne og ører bittelittegrann åpne Eller tenker alle at : Alle andre menn kan være utro, men ikke MIN mann?? Du mener at konene er "dumme" og godtroende, bare fordi mannen skjuler sine spor godt? "OVERTID" er en vanlig unnskyldning. Hvis koner skulle vært mistenksomme ovenfor mannen hver gang han jobbet overtid hadde de fleste ekteskapene i Norge fått enorme problemer. Og det ville dukket opp flere skilsmisser enn idag. Det er mange menn som skjuler sporene sine svært godt. Og mange koner som stoler på mannen sin, tenk..
Himmel og hav Skrevet 4. april 2017 #17 Skrevet 4. april 2017 (endret) Jeg tenker som så at om mannen min er utro og jeg ikke skjønner en dritt, men vi allikevel har det bra sammen, så er det ikke noen stor krise om han puler noen i all hemmelighet på seminar. Så jeg velger, som @geitemarken, å heller leve i et samliv der jeg er naiv og glad, for det er langt bedre, for meg, i lengden enn å være mistenksom og snokete. Jeg er tross alt gift med en voksen, selvstendig kar, og om han vil ha noen på si, så er det ikke noen ting jeg kan gjøre med det. Skulle det skje noe så kan jeg selvfølgelig velge å gå om jeg ikke synes det er holdbart å bli, men det er i så fall et valg for meg, ikke en trussel for å holde han på matta. Endret 4. april 2017 av Himmel og hav Stavefeil
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #18 Skrevet 4. april 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke bare menn som er utro. Vet om ei dame som har seg med menn både her og der. Aner ikke om mannen har mistanke, men synes fryktelig synd på han. Anonymkode: 96254...6ca Er du sikker på at det er sant da? Jeg begynte i ny jobb foren stund siden. Noe en kvinnelig kollega ikke likte, siden jeg har mer erfaring og dermed er over henne i hierarkiet på jobb. Dermed satte hun ut rykter om at jeg har et forhold til (den gifte)sjefen vår. Vi bor i en mindre by, hun er herfra, jeg er inflytter. Resultatet er at jeg blir uglesett i alle sammenhenger. Foreldre i barnehage og skole, hilser ikke lenger. Jeg blir ikke lenger invitert med, av de få jeg faktisk kjente her, og når jeg inviterer er det ingen som har tid. Jeg får ikke gjort noe for å stanse ryktene, skaden har allerede skjedd. Karrieren min er ødelagt, siden alle tror at jeg ligger meg oppover i systemet. Å flytte er ikke et alternativ. Jeg er livredd for at barna skal høre dette når de blir større. Folk burde virkelig tenke seg om, både to og tre ganger, før de sprer rykter videre. Det kan faktisk ødelegge mye for dem som er rammet! Anonymkode: c64d7...17a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #19 Skrevet 4. april 2017 Jeg er elsker med en "sjømann" når han reiser på havet, kommer han innom meg først, og etter fisketuren 😉 Han har dame og en unge hjemme som tror han er en ekte mann 😉 Anonymkode: b775c...4b7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #20 Skrevet 4. april 2017 Nei, jeg er ikke naiv, men så er jeg ikke lenger så voldsomt begeistret for mannen min lenger heller. Hvis noen vil ha en lat, slurvete og kjip mann så vær så god. Velger å være sammen med han enn så lenge fordi barna våre er små. Vi har det ok, men det er det. Det holder for nå, men på sikt ville jeg nok heller foretrukket å være alene. Anonymkode: 7bcb8...806
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #21 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg er ikke naiv, men så er jeg ikke lenger så voldsomt begeistret for mannen min lenger heller. Hvis noen vil ha en lat, slurvete og kjip mann så vær så god. Velger å være sammen med han enn så lenge fordi barna våre er små. Vi har det ok, men det er det. Det holder for nå, men på sikt ville jeg nok heller foretrukket å være alene. Anonymkode: 7bcb8...806 Men er dere gift, så er dere gift. Anonymkode: cb04d...7f3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #22 Skrevet 4. april 2017 20 minutter siden, Himmel og hav skrev: Jeg tenker som så at om mannen min er utro og jeg ikke skjønner en dritt, men vi allikevel har det bra sammen, så er det ikke noen stor krise om han puler noen i all hemmelighet på seminar. Så jeg velger, som @geitemarken, å heller leve i et samliv der jeg er naiv og glad, for det er langt bedre, for meg, i lengden enn å være mistenksom og snokete. Jeg er tross alt gift med en voksen, selvstendig kar, og om han vil ha noen på si, så er det ikke noen ting jeg kan gjøre med det. Skulle det skje noe så kan jeg selvfølgelig velge å gå om jeg ikke synes det er holdbart å bli, men det er i så fall et valg for meg, ikke en trussel for å holde han på matta. Og jeg tenker vel at det er nettopp damer som tenker som deg som "muliggjør" at menn lett greier være utro uten at kona merker noe. Men siden det da ikke plager deg så er det jo heller ingen krise. Anonymkode: d1e12...f20
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #23 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men er dere gift, så er dere gift. Anonymkode: cb04d...7f3 Greit nok det, men hvis han velger å være utro så er det ikke noe jeg får gjort med det. Finner jeg ut av det så er selvfølgelig veien ut mye enklere, men gidder ikke bruke tid og energi på å lure på om han er utro eller ikke for det får jeg ingenting ut av. Nå tror jeg også min mann er for lat til å være utro fordi han aldri er utenfor døren utenom jobb og fordi det rett og slett ville krevd noe å være utro, både fysisk og psykisk, som han ikke er i stand til nettopp fordi han er så lat. Jeg på min side gidder ikke være utro, har ingen interesse for andre menn overhodet og gidder ikke bedra noen på den måten. Anonymkode: 7bcb8...806
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #24 Skrevet 4. april 2017 Har selv hatt forhold til flere gifte menn. Rett og slett fordi det da aldri ville bli snakk om noe forhold og kjærlighetsferie. Ville ikke ha forhold. Alle tre er fortsatt gift. Han ene fikk sitt tredje barn med kona for litt siden. Så lenge kona ikke vet det har hun ikke vondt av det. Anonymkode: db9bc...7cf
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #25 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har selv hatt forhold til flere gifte menn. Rett og slett fordi det da aldri ville bli snakk om noe forhold og kjærlighetsferie. Ville ikke ha forhold. Alle tre er fortsatt gift. Han ene fikk sitt tredje barn med kona for litt siden. Så lenge kona ikke vet det har hun ikke vondt av det. Anonymkode: db9bc...7cf Det er så lavmål av menn å være utro mot gravide koner eller koner som akkurat har født. Slike menn kunne jeg ikke nedverdiget meg til å ligge med en gang. Anonymkode: 7bcb8...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå