Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #101 Skrevet 15. februar 2017 Jo det fikser faktisk endel av problemet i hodet også for mange for man blir tvunget til en ny tilnærming til mat og man KAN ikke overspise. I tillegg er det ett sulthormon som sitter i magesekken som hos veldig mange sitter i delen som blir operert ut, slik at man i etterkant ikke får lyst på mat og ting på den måten man hadde før. Så dette fysiske tiltaket fører ogaå til forandringer mentalt tro det eller ikke. Hele min mentalitet er forandret og synet av min mye slankere kropp er med på å holde meg sunn. I tillegg til dette sover jeg mye bedre enn før noe som også gjør at det er lettere å spise sunnere og ikke ha lyst på junk fordi man føler seg uvel. Det at så mange som 95 % legger på seg vekten igjen stemmer overhodet ikke. Anonymous poster hash: a5065...b3a Jo, det stemmer. Men da er det snakk om de som går ned på egenhånd. Statistikken for opererte er mye bedre, mange flere av de som holder vekten nede etterpå. Var jo det jeg skrev, at statistikken gjør folk litt motløse, hvorfor slanke seg når 95% går opp igjen i vekt liksom. Derfor blir operasjon et mer og mer populært alternativ, for der er det flere som klarer holde vekten etterpå. Anonymous poster hash: 61c63...7a8
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #102 Skrevet 15. februar 2017 Ja sulthormonet ghrelin produseres i magesekken. Igjen, dere som Uttaler dere så bastant bør lese dere ordentlig opp. Les første avsnitt under videoen: http://www.overvektsoperasjon.no/behandlinger/slankeoperasjon/gastric-sleeve Anonymous poster hash: a5065...b3a PRODUSERES i magesekken er noe helt annet enn SITTER i magesekken... Anonymous poster hash: 38bad...4cd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #103 Skrevet 15. februar 2017 Beklager for feilformuleringen. Poenget var at det er ikke bare magesekken som blir mindre. Anonymous poster hash: a5065...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå