Gå til innhold

Folk som tar slankeoperasjon og er så stolte av seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det stadig vekk, bla. face- gruppa hønehjørnet. Ehhhh

Anonymous poster hash: 6a276...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh hva??

Anonymous poster hash: 0967d...bd6
Skrevet

Du virker litt... enkel... Hi?

De kan godt være stolte av seg selv, det de går gjennom er tøft. Selv om de ikke går ned i vekt på egen hånd, så er det mye de må følge opp (i hvert fall hvis de gjør det riktig).

Jeg tenker de har enda større grunn til å være stolte når de viser at de greier å holde på den vektnedgangen.

Anonymous poster hash: 3be1b...445
Skrevet

Ikke så mye å være stolt av nei. Syns hun er verst hun som sender live hver gang hun er ute og tar seg en røyk jeg.

Anonymous poster hash: bf388...b9c

Skrevet

Hva er det å være stolt over seg selv for??

Skrevet

Ikke så mye å være stolt av nei. Syns hun er verst hun som sender live hver gang hun er ute og tar seg en røyk jeg.

Anonymous poster hash: bf388...b9c

For en 🤡

Skrevet

Det bør de absolutt være. Lang vei frem til opperasjonen og enda lengre etter.

Anonymous poster hash: 156da...0ce
Skrevet

Hva er det å være stolt over seg selv for??

Horfor skal man ikke kunne være stolt av det? Tror du virkelig at det å gjennomgå slankeoperasjon ikke innebærer jobbing? Er du så enkel?

Skrevet

De har tatt en operasjon og går dermed ned i vekt... Ikke mye å være stolt av...

Anonymous poster hash: 0e225...270

Skrevet

Nei det er jaggu ikke mye å være stolt av, det er helt sikkert. Det er et skikkelig nederlag å ikke få det til selv, syns jeg! Jeg har prøvd, fått det til, og lagt på meg igjen 3 ganger (30 kilo hver gang). Jeg har også tatt operasjon og er dritt lei av alle som sier jeg er flink! Jeg er ikke det! Jeg har ikke noe valg! Men klart, det er nå, et år etter, at jobben virkelig starter! Det er nå jeg må passe på ethvert måltid fremover, og være forsiktig med hva jeg putter i munnen!

Anonymous poster hash: 3d347...4fd

Skrevet

De har tatt en operasjon og går dermed ned i vekt... Ikke mye å være stolt av...

Anonymous poster hash: 0e225...270

Da vet du ikke hva dette faktisk innebærer.

Anonymous poster hash: 0bb9c...d9a

Skrevet

Det jeg synes er bekymringsverdig er alle de som operer seg når det er snakk om Max 20 kg i overvekt. Dessverre er det mange der og det er for meg en skummel utvikling i samfunnet

Anonymous poster hash: c0963...0a8

Skrevet

Det jeg synes er bekymringsverdig er alle de som operer seg når det er snakk om Max 20 kg i overvekt. Dessverre er det mange der og det er for meg en skummel utvikling i samfunnet

De får da ikke innvilget operasjon hverken privat eller offentlig med 20 kg overvekt. Må ha bmi over 40 eller 35 med tilleggsdiagnose eks diabetes.

Skrevet

Kjenner ikke mindre enn tre stykker som er operert og har lagt på seg alt sammen igjen...

Det er å holde vekta nede som er vanskelig, også for de som er operert (selv om de har bedre odds enn de som går ned på egenhånd)

Anonymous poster hash: 61c63...7a8

Skrevet

Folk som oppretter tråder for å føle seg bedre på andres bekostning?

Ser det stadig vekk, bla. DIB- Spesielt her på anonymforum. Ehhhh.

Anonymous poster hash: 3e1cd...0b9

Skrevet

Nei, man må for all del ikke være stolt. Ehhh halloooo, vi bor tross alt i Norge. 

Skrevet

De får da ikke innvilget operasjon hverken privat eller offentlig med 20 kg overvekt. Må ha bmi over 40 eller 35 med tilleggsdiagnose eks diabetes.

Dette er feil! Så lenge det tas privat er det ikke slike hindringer. Om du leser på feks kome tar feltet på Facebook på siden til disse klinikkene har de selv anbefalt personer som har skrevet der. Veier man 80 kg trenger man ikke operasjon!!

Skrevet

Jeg takket selv nei til operasjon etter å ha fullført et forkurs på 8 uker, samtaler med ernæringsfysiolog ol.

De av kursdeltagerne som valgte operasjon, er alle operert nå (fra august til november i fjor). De går alle ned i vekt og er fryktelig stolte av seg selv.

Jeg er skeptisk til et par av dem, da de begynte å spise søppelmat så fort de fikk sjansen (i minimengder, men lell).

Synes det er for tidlig å si at de er flinke. Det vil jeg nok ikke gjøre før de har nådd målvekten og klarer å holde seg der (det tror jeg er vanskeligere for tidligere tjukkaser enn for dem som alltid har vært slanke).

Anonymous poster hash: 08d33...592

Skrevet

Når man kan ligge på sofaen å miste 30 kg er det ingen grunn til å være stolt.

Det er jo bokstavelig talt det en det operasjonen innebærer. Har en venninne som gjorde det for 3 å siden på den måten. Nå spiser hun fortsatt søppelmat, bare i mindre mengder siden magesekken er liten. Ingen trening.

Anonymous poster hash: 2d18d...dc6

Skrevet

Kjære min tid hvor mange enkle mennesker det er her inne.

Enten er det mange stokk dumme eller så er det fordi de kan gjemme seg bak anonymknappen.

Jeg er slankeoperert for snart tre år siden, og det er et slit.

Jada, gikk raskt ned i starten, men så går det senere og senere.

Nå må jeg passe veldig godt på hva jeg spiser, og jeg må trene mye for å holde vekten nede.

Jeg er veldig stolt av hva jeg har prestert

Anonymous poster hash: 032ff...c31

Skrevet

Nei det er jaggu ikke mye å være stolt av, det er helt sikkert. Det er et skikkelig nederlag å ikke få det til selv, syns jeg! Jeg har prøvd, fått det til, og lagt på meg igjen 3 ganger (30 kilo hver gang). Jeg har også tatt operasjon og er dritt lei av alle som sier jeg er flink! Jeg er ikke det! Jeg har ikke noe valg! Men klart, det er nå, et år etter, at jobben virkelig starter! Det er nå jeg må passe på ethvert måltid fremover, og være forsiktig med hva jeg putter i munnen!Anonymous poster hash: 3d347...4fd

Regner med at du er rimelig ny operert?

Jeg skal spør deg om to år igjen, og se hva du svarer.

Jeg ble operet for snart tre år siden, og du har ikke peiling på hva du snakker om.

Skrevet

Horfor skal man ikke kunne være stolt av det? Tror du virkelig at det å gjennomgå slankeoperasjon ikke innebærer jobbing? Er du så enkel?

Jeg vet i alle fall at først skal de tape 15% av det ønskede vekttapet. Deretter kan de opereres.

Og da spør man seg: hvorfor ikke bare fortsette, da? Hvis de har en metode som fungerer på de første 15%, hvorfor ikke bare gjøre mer av det?

Å belaste helsevesenet med dyre og store inngrep - nei, det er ikke noe å smykke seg med. Og det er ikke en probat metode på lang sikt heller; man kan få bivirkninger som fordøyelsesbesvær, tarmslyng og uønsket vekttap og mye annet. Man blir en belastning på helsevesenet.

Anonymous poster hash: 38bad...4cd

Skrevet

Enten er det mange stokk dumme eller så er det fordi de kan gjemme seg bak anonymknappen.

Nå må jeg passe veldig godt på hva jeg spiser, og jeg må trene mye for å holde vekten nede.

Men hvorfor passet du ikke på matinntaket FØR operasjon, da? I ca 3 år...? Så ville du jo også ha gått ned.

Anonymous poster hash: 38bad...4cd

Skrevet

Hva har du prestert da? Du vet at det er normalt å være normalvektig?

Skrevet

Hva har du prestert da? Du vet at det er normalt å være normalvektig?

Det er slit å måtte bevege på kroppen vettu,så hun er sååå stolt av at hun klarer å trene sånn som alle oss andre gjør nå.

Er ikke lett når hun har gått i 25 år uten trene eller gått lengre enn til bilen sin.

Anonymous poster hash: 1aa9e...5c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...