Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #126 Skrevet 13. desember 2016 Ja, men kjære deg, blir du flau av å rope EN gang??? Sånn som du la det frem såg jeg for meg at du måtte rope mange ganger. Så jeg sier som andre, konklusjonen er at du ikke har noe problem, barna dine hører nesten alltid etter, bortsett fra ca en gang pr 14 dag, det er helt naturlig at de stikker av mellom garderoben og porten i barnehagen. Hva var problemet ditt igjen? Anonymous poster hash: b74ef...42c Eh.. det er jo DERE som har blåst dette opp til et stor problem da. Jeg var frustrert en dag og spurte om noen hadde smarte tips, og nå mener dere jo at jeg har et gigaproblem og ingen kontroll. Eneste problemet for meg er at jeg ikke liker å måtte heve stemmen den gangen i blant, men jeg innser jo at det er vanlig. Men nå har det jo utartet seg til veldig god underholdning. Det fantastikse her er jo at det finnes slike mennesker som dere, med så lite å gjøre. Eller er dere alle også syke hjemme? Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #127 Skrevet 13. desember 2016 Jeg syns mest synd på ungene til hovedinnlegger her. Anonymous poster hash: c8e15...314 Ja, det har du fått fram. Personangrep og stygghet er du knallgod på. 10 poeng der! Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #128 Skrevet 13. desember 2016 Eh.. det er jo DERE som har blåst dette opp til et stor problem da. Jeg var frustrert en dag og spurte om noen hadde smarte tips, og nå mener dere jo at jeg har et gigaproblem og ingen kontroll. Eneste problemet for meg er at jeg ikke liker å måtte heve stemmen den gangen i blant, men jeg innser jo at det er vanlig. Men nå har det jo utartet seg til veldig god underholdning. Det fantastikse her er jo at det finnes slike mennesker som dere, med så lite å gjøre. Eller er dere alle også syke hjemme? Anonymous poster hash: 75dce...4cd Fantastisk! Nå prøver du å snu det til at det er alle som har svart deg som har problemer. Imponerende. Du er nok en fryd å omgås i hverdagen. Jeg takker for meg og ønsker deg av hele mitt hjerte god bedring. På alle måter! Anonymous poster hash: b74ef...42c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #129 Skrevet 13. desember 2016 Ja, det har du fått fram. Personangrep og stygghet er du knallgod på. 10 poeng der! Anonymous poster hash: 75dce...4cd Personangrep? Har ikke nevnt noen personer. Men du har kalt meg troll helt fra side 1 i tråden. I tillegg til dine øvrige koseligheter til andre her. Skal vi se om du klarer å bikke 10 sider med grinebiteri, beskyldninger, ansvarsfraskrivelser og generelt raving madness? (Helt oppriktig syns jeg synd på barna dine. Å innse sine egne feil, kunne si unnskyld og være fleksibel er veldig viktige egenskaper hos en mor. Det er trasig at de ikke får oppleve det.) Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #130 Skrevet 13. desember 2016 Personangrep? Har ikke nevnt noen personer. Men du har kalt meg troll helt fra side 1 i tråden. I tillegg til dine øvrige koseligheter til andre her. Skal vi se om du klarer å bikke 10 sider med grinebiteri, beskyldninger, ansvarsfraskrivelser og generelt raving madness? (Helt oppriktig syns jeg synd på barna dine. Å innse sine egne feil, kunne si unnskyld og være fleksibel er veldig viktige egenskaper hos en mor. Det er trasig at de ikke får oppleve det.) Anonymous poster hash: c8e15...314 Troll er du jo, ganske tydelig. Og du tar jo imot all maten du kan få... Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #131 Skrevet 13. desember 2016 Troll er du jo, ganske tydelig. Og du tar jo imot all maten du kan få... Anonymous poster hash: 75dce...4cd Altså, du vet hva trolling betyr? Eller? I nettikette er det jo ikke sånn at man bruker ordet troll i tradisjonell forstand, bare for å ha en merkelapp på folk man ikke liker. Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #132 Skrevet 13. desember 2016 Altså, du vet hva trolling betyr? Eller? I nettikette er det jo ikke sånn at man bruker ordet troll i tradisjonell forstand, bare for å ha en merkelapp på folk man ikke liker. Anonymous poster hash: c8e15...314 Eh.. ja. Hvem ellers gidder bruke så mye energi på å kritisere andres tråd og dra inn usakligheter samt gå til peprsonangrep enn troll? Hvorfor eller er du fortsatt i denne tråden? Rent bortsett fra å underholde meg, men antar du ikke gjør det for å være snill med en syk dame. Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Heisann1 Skrevet 13. desember 2016 #133 Skrevet 13. desember 2016 Har tre barnehagebarn, og det blir fort stress om morgenen når vi skal komme oss avgårde. Ingen av ungene hører etter, også ender det med at jeg må rope eller brøle til dem. DA hører de jo og gjør som jeg ber dem om, men det er jo ikke noe ålreit det. Vet at når jeg sier at nå vil jeg at dere har på utetøy så må jeg følge opp og hente dem hvis de ikke hører. Men er ikke så lett når en skal få med seg tre. Blir jo alltids en som "kommer seg unna" og som jeg må mase på. Greier jo ikke hente inn alle tre samtidig heller. Prøver å rose masse når de er flinke. Gode tps når man skal få med tre uten å måtte kjefte eller rope mottas med takk. Henting og levering i barnehagen er det absolutt verste, da har ingen av dem ører. Anonymous poster hash: 75dce...4cd Kjenner meg godt igjen i dette
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #134 Skrevet 13. desember 2016 Eh.. ja. Hvem ellers gidder bruke så mye energi på å kritisere andres tråd og dra inn usakligheter samt gå til peprsonangrep enn troll? Hvorfor eller er du fortsatt i denne tråden? Rent bortsett fra å underholde meg, men antar du ikke gjør det for å være snill med en syk dame. Anonymous poster hash: 75dce...4cd Altså - VET du hva betegnelsen troll er? I nettsammenheng? Anonymous poster hash: c8e15...314
the amazing spidermamma Skrevet 13. desember 2016 #135 Skrevet 13. desember 2016 Jeg er helt imponert over at det er mulig å først be om råd, for så å latterliggjøre noen svar, bli dødelig fornærmet over andre svar, og deretter si at egentlig finnes det ikke noe problem, annet enn hos de som har svart. WOW!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #136 Skrevet 13. desember 2016 Jeg er helt imponert over at det er mulig å først be om råd, for så å latterliggjøre noen svar, bli dødelig fornærmet over andre svar, og deretter si at egentlig finnes det ikke noe problem, annet enn hos de som har svart. WOW! Lesebriller? Det er da ikke de som har svart som har problemer, det er de som påstår JEG har så mye problemer. capiche? Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #137 Skrevet 13. desember 2016 Altså - VET du hva betegnelsen troll er? I nettsammenheng? Anonymous poster hash: c8e15...314 hehe, du har virkelig tungt for det, eller kan du ikke lese trollemor? du beviser jo om og om igjen at du er inne på tråden her for å trolle. Anonymous poster hash: 75dce...4cd
*Miss Marple* Skrevet 13. desember 2016 #138 Skrevet 13. desember 2016 Lesebriller? Det er da ikke de som har svart som har problemer, det er de som påstår JEG har så mye problemer. capiche? Anonymous poster hash: 75dce...4cd Men du hadde jo problemer? De første innleggene dine var ganske desperate, du brukte uttrykk som at ungene ikke hadde ører, du sto og hoiet ved porten, ungene stakk av mellom garderobe og port, de reagerte kun når du hevet stemmen osv. Det var ikke før langt ut i tråden det kom frem at dette skjedde svært sjelden. Mine svar var basert på at dette var en daglig utfordring. At absolutt alle som svarer misforsto dette må du faktisk ta på din egen kappe. Men din egen konklusjon er jo nå at dere ikke har noe problem, du trenger ingen råd og du syns det er alminnelig folkeskikk å vekselvis latterliggjøre og bite hode av de som svarer på det de oppfattet som et seriøst spørsmål på et reelt problem. Jeg skjønner at du kjeder deg og muligens er litt gretten siden du er syk, men du fremstår jo virkelig utrivelig.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #139 Skrevet 13. desember 2016 hehe, du har virkelig tungt for det, eller kan du ikke lese trollemor? du beviser jo om og om igjen at du er inne på tråden her for å trolle. Anonymous poster hash: 75dce...4cd Lese? Hvor svarer du på spørsmålet? Man må skrive det før det kan leses. Men siden du ikke klarer å svare, antar jeg du ikke vet. Å trolle har ikke noe å gjøre med den norske eventyrskapningen "troll". Det kommer fra det engelske "trolling", som er en type fiske. Det har en overført betydning som også er hentet fra fiske, nemlig at folk skal "bite på agnet" og tro at de har lest noe som var sant. Så svarer de som om det var det. Trolling her på forumet er at man juger opp et problem man ikke har og får folk til å svare. F eks hun som påsto hun hadde tenkt å få gjennomført keisersnitt hjemme, ville bare ha råd om en lege som var villig. Lang, lang tråd som selvsagt bare var jug. Så når man dikter opp en problemstilling som ikke finnes der ute in real life, og prøver å få lesere til å "bite på" og svare, da driver man trolling(fiske). I denne tråden er det vel KUN du som har dikta opp et problem som egentlig ikke finnes, for barna dine lystrer jo - unntagen hver 14.dag... Så jeg beklager så mye, men om dette er en trolletråd, så er den jo din. Det er du som troller. Det er imot forumreglene. Men jeg rapporterer selvsagt ikke. Hvem vil vel ta gledene fra en syk dame, som du (meget treffende) kaller deg? Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #140 Skrevet 13. desember 2016 Men du hadde jo problemer? De første innleggene dine var ganske desperate, du brukte uttrykk som at ungene ikke hadde ører, du sto og hoiet ved porten, ungene stakk av mellom garderobe og port, de reagerte kun når du hevet stemmen osv. Det var ikke før langt ut i tråden det kom frem at dette skjedde svært sjelden. Mine svar var basert på at dette var en daglig utfordring. At absolutt alle som svarer misforsto dette må du faktisk ta på din egen kappe. Men din egen konklusjon er jo nå at dere ikke har noe problem, du trenger ingen råd og du syns det er alminnelig folkeskikk å vekselvis latterliggjøre og bite hode av de som svarer på det de oppfattet som et seriøst spørsmål på et reelt problem. Jeg skjønner at du kjeder deg og muligens er litt gretten siden du er syk, men du fremstår jo virkelig utrivelig. Desperate faktisk? haha... med så mye rare svar som kommer her, og vridning av situasjonen så blir dette jo bare latterlig underholdning. hva dere får ut av det er for meg helt uforståelig... Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #141 Skrevet 13. desember 2016 Desperate faktisk? haha... med så mye rare svar som kommer her, og vridning av situasjonen så blir dette jo bare latterlig underholdning. hva dere får ut av det er for meg helt uforståelig... Anonymous poster hash: 75dce...4cd Jeg personlig venter bare på at dine raving lunacies skal bli over 10 sider på forumet. Har en liten egen glede av å bare gi deg tauet og se på hvordan du helt frivillig henger deg i det 😂 Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #142 Skrevet 13. desember 2016 Lese? Hvor svarer du på spørsmålet? Man må skrive det før det kan leses. Men siden du ikke klarer å svare, antar jeg du ikke vet. Å trolle har ikke noe å gjøre med den norske eventyrskapningen "troll". Det kommer fra det engelske "trolling", som er en type fiske. Det har en overført betydning som også er hentet fra fiske, nemlig at folk skal "bite på agnet" og tro at de har lest noe som var sant. Så svarer de som om det var det. Trolling her på forumet er at man juger opp et problem man ikke har og får folk til å svare. F eks hun som påsto hun hadde tenkt å få gjennomført keisersnitt hjemme, ville bare ha råd om en lege som var villig. Lang, lang tråd som selvsagt bare var jug. Så når man dikter opp en problemstilling som ikke finnes der ute in real life, og prøver å få lesere til å "bite på" og svare, da driver man trolling(fiske). I denne tråden er det vel KUN du som har dikta opp et problem som egentlig ikke finnes, for barna dine lystrer jo - unntagen hver 14.dag... Så jeg beklager så mye, men om dette er en trolletråd, så er den jo din. Det er du som troller. Det er imot forumreglene. Men jeg rapporterer selvsagt ikke. Hvem vil vel ta gledene fra en syk dame, som du (meget treffende) kaller deg? Anonymous poster hash: c8e15...314 Kjære deg, jeg har svart at jeg vet det to ganger. Du ba ikke om forklaring på hva nettroll er. Da må du evt spørre om det da. Da ber jeg deg evt se i et speil for referanse. Nå må du henge med. Og jo troll kan faktisk oppstå inne i tråder også. Mange nettroll gjør det. Sitter og lusker og hopper på svar, som her. Og påstår feks at de synger sammen ungene sine. Og en annen ting som troll gjør, er å fortsette og fortsette slik som du gjør. Var den tråden med keisersnittet fra samlingen din? Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #143 Skrevet 13. desember 2016 Jeg personlig venter bare på at dine raving lunacies skal bli over 10 sider på forumet. Har en liten egen glede av å bare gi deg tauet og se på hvordan du helt frivillig henger deg i det Anonymous poster hash: c8e15...314 Ja, det er jo sånt troll liker. Forpeste andres tråder. Anonymous poster hash: 75dce...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #144 Skrevet 13. desember 2016 Angrer på at jeg skrev svar i denne tråden. Snakk om waste of time. Trodde du faktisk ville ha råd til å bedre hentesituasjonen for deg og barna dine. Hvis du hever stemmen en gang i måneden er du ikke kjeftemamma altså. Anonymous poster hash: 78c4c...855
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #145 Skrevet 13. desember 2016 Kjære deg, jeg har svart at jeg vet det to ganger. Du ba ikke om forklaring på hva nettroll er. Da må du evt spørre om det da. Da ber jeg deg evt se i et speil for referanse. Nå må du henge med. Og jo troll kan faktisk oppstå inne i tråder også. Mange nettroll gjør det. Sitter og lusker og hopper på svar, som her. Og påstår feks at de synger sammen ungene sine. Og en annen ting som troll gjør, er å fortsette og fortsette slik som du gjør. Var den tråden med keisersnittet fra samlingen din? Anonymous poster hash: 75dce...4cd Det jeg har skrevet om hva jeg selv gjør, har jeg vel presisert 4 ganger at faktisk stemmer. Jeg nynner/synger en melodilinje, ungene kjenner den og kommer løpende. Så nei, der er ikke noen trolling fra andre her. Det er du selv som har løyet om at du var en kjeftemamma. Sannheten er at du er en kjeftesmelle i stedet. Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #146 Skrevet 13. desember 2016 Ja, det er jo sånt troll liker. Forpeste andres tråder. Anonymous poster hash: 75dce...4cd Ser ut til at visse troll fint greier å forpeste sine egne... Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #147 Skrevet 13. desember 2016 Ser ut til at visse troll fint greier å forpeste sine egne... Anonymous poster hash: c8e15...314 Hvis vi teller, så skal jeg vedde på at du har flere innlegg enn meg i min tråd. Det sier jo sitt.... Men du, nå kan jeg faktisk ikke chatte med deg mer, hehe... Kidza kommer hjem. Ja, stakars dem. Anonymous poster hash: 75dce...4cd
*Miss Marple* Skrevet 13. desember 2016 #148 Skrevet 13. desember 2016 Desperate faktisk? haha... med så mye rare svar som kommer her, og vridning av situasjonen så blir dette jo bare latterlig underholdning. hva dere får ut av det er for meg helt uforståelig... Anonymous poster hash: 75dce...4cd Har du problemer med korttidsminnet? Husker du ikke hva du skrev i de første innleggene? Dette er ikke noe vi sitter og dikter opp, vet du. Dette er din tråd med dine spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #149 Skrevet 13. desember 2016 Hvis vi teller, så skal jeg vedde på at du har flere innlegg enn meg i min tråd. Det sier jo sitt.... Men du, nå kan jeg faktisk ikke chatte med deg mer, hehe... Kidza kommer hjem. Ja, stakars dem. Anonymous poster hash: 75dce...4cd Det kan jo si noe. Men det sier ikke at jeg juger... Anonymous poster hash: c8e15...314
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #150 Skrevet 13. desember 2016 Har du vært til utredning noen gang? Hvis ikke så kan det være en ide. Du trenger seriøs hjelp fra en proffesjonell så du kan komme til bunns i hvorfor du har behov for å være et offer hele tiden. Du elsker sympatien du får når du klager over hvor slitsomt alt er, og hvor mye lettere det var med to. (som du har gjentatt til det kjedsommelige) Som om du ikke klaga like mye da det var 2. Du vil ikke endre på ting for å få det til å fungere, for da får du jo ikke sympati lenger. Det er lettere å være offer? Og det er kanskje den eneste oppmerksomheten du kjenner til selv? Det er jo bare trist. På denne måten sliter du mest sannsynlig ut mennesker rundt deg, for det er som å snakke til en glassvegg når man prøver å hjelpe. Du har ikke en eneste gang i denne tråden klart å gjøre noe konstruktivt med noen av rådene, og du har fått mange råd, for forskjellige problemer.(som du selv har uttrykt at du har.) Det burde vært mulig å få noe ut av dem. Men du evner ikke å forstå langsiktig konsekvens, helst skal rådene fungere NÅ! Du fraskriver deg alt ansvar, vrir og vender på svar, og endrer problemet alt ettersom, bare for å kverulere. Klassisk manipulerende adferd. Du er inkonsekvent og ansvarsløs, og mest sannsynlig forvirrer du ungene mer enn du veileder. Ja, du kan prøve å le det bort og forsvare deg med vi ikke kjenner deg. Men dette har du selv vist gjennom hele tråden. Kom selv med forslag til løsning som kan funke da? Nå som du ikke er i situasjonen, og kan se det på avstand mener jeg... Og til sist... behovet ditt for å være offer kommer igjen til syne, ved at du nå ønsker sympati for at du har "influensa"... Det er den mest umodne form for avledning og et ønske om å bli sett. "stakkars meg, nå er jeg jo syk". Voks opp og ta ansvar for ditt eget liv, og dine egne barn. For dette er ikke et "lite" ubetydlig problem som skjer i ny og ne. Du har et stort problem, og både du og ungene vil slite senere. Men det ser du ikke selvfølgelig, og vil ihvertfall aldri innrømme det. Anonymous poster hash: 7f9e9...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå