Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #27 Skrevet 30. november 2016 Ja! Det Er jo helt hinsides! Han er 6 år😳 7 år, hvis han da var 6.. Forøvrig enig med alle over: tåpelig å gjennomføre en straff et år etter! Anonymous poster hash: 6f54b...f66
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #28 Skrevet 30. november 2016 Konsekvensen bør komme ganske kjapt, ikke ett år etter. Du burde heller tatt bort pakker i kalenderen ifjor. Anonymous poster hash: aa501...cd9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #29 Skrevet 30. november 2016 Og hvor ble det av hi da? Anonymous poster hash: 7b0b8...921
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #30 Skrevet 30. november 2016 Og hvor ble det av hi da? Anonymous poster hash: 7b0b8...921 Ute og kjøper kalender vil jeg tro... Anonymous poster hash: 20db9...8c2
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #32 Skrevet 30. november 2016 Ute og kjøper kalender vil jeg tro... Anonymous poster hash: 20db9...8c2 :legrine: Anonymous poster hash: 7b0b8...921
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #33 Skrevet 30. november 2016 Streng? Du er jo ond! Anonymous poster hash: ec3b1...fe9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #34 Skrevet 30. november 2016 Hi er her Sitter og pakker inn 9- åringens julekalender..! Anonymous poster hash: a338f...f16
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #35 Skrevet 30. november 2016 Hi er her Sitter og pakker inn 9- åringens julekalender..! Anonymous poster hash: a338f...f16 ...og?? Anonymous poster hash: 8bf1f...d18
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #36 Skrevet 30. november 2016 Hi er her Sitter og pakker inn 9- åringens julekalender..! Anonymous poster hash: a338f...f16 Og likevel ingenting til 7 åringen?? Makan til langsint bitter kjip mor, skal du sitte og gni deg i hendene hver morgen når lillebror gråter og storesøsken koser seg med kalender? God jul til deg, altså, dette kommer nok ungen til å huske hele livet, men som den kjipe mora som ødela julen, ikke som den gangen han fikk en rettferdig straff. Du høres jo gal og skadefro ut! Anonymous poster hash: 2b4aa...9b9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #37 Skrevet 30. november 2016 Huff..dette fikk jeg vondt av kjenner jeg! Har 4 barn og er en ganske så streng mor,og enig med konsekvenser ved episoder som er uakseptable! Men alder spiller også inn! Og dette var helt urimelig i mine øyne!!!! Skam deg!!! Anonymous poster hash: 0a0a5...b6e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #38 Skrevet 30. november 2016 Hi er her Sitter og pakker inn 9- åringens julekalender..! Anonymous poster hash: a338f...f16 Håper av hele mitt hjerte at du bare er et troll Anonymous poster hash: 7b0b8...921
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #39 Skrevet 30. november 2016 Godt å høre vi er flere,hi, da kan jeg gjennomføre planen min om at 5 åringen ikke får konfirmasjonsfest om hun ikke rydder rommet i kveld. U go girl Anonymous poster hash: 2b4aa...9b9
tante grusom master of law Skrevet 30. november 2016 #40 Skrevet 30. november 2016 Dette var særdeles slemt gjort. Fy flate sier jeg. For en kjip mor du er. Det vitner om at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #42 Skrevet 30. november 2016 Ikke slemt, men direkte ONDT gjort av deg, HI .jeg er sjokkert! Han er jo bare er barn! Dårlig gjort å straffe han 1 år etterpå ! Jeg håper du setter i gang å lager en kalender til han også ! Jeg får helt vondt i magen !! Stakkars gutt. Kjipt å ja vært snill lenge også ikke få kalender 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈😭💔💔💔💔💔💔 Anonymous poster hash: 7916f...870
Fandens Oldemor Skrevet 30. november 2016 #43 Skrevet 30. november 2016 Jeg er selv en nokså streng mor, og er helt enig i at man må stå for det man sier og gjennomføre det man har lagt opp til. Det er derfor man aldri, aldri, under noen omstendigheter, skal "true" med noe så hinsides retardert! Her må du jo bare kapitulere, du kan rett og slett ikke gjennomføre noe så vanvittig dumt. At du ikke innser det selv?
n74 Skrevet 30. november 2016 #44 Skrevet 30. november 2016 Ikke bare for streng - straff et helt år etter? Det er umenneskelig mot et barn. Jeg gir mange konsekvenser selv til mitt barn, men jeg skjønner samtidig at menneskets hjerne ikke er ferdig utviklet ved seks års alder, og han eide på ingen måte evnen til å skjønne det som skjer nå. Tenk, du straffer han ikke bare en gang, men 24 ganger. For i 24 dager fremover vil sjuåringen din ha vondt i magen minst en gang om dagen. Det er faktisk å torture et barn psykisk.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #45 Skrevet 30. november 2016 Hjelpes, jeg som er voksen klarer jo ikke huske om jeg gjorde noe galt for 1 år siden, hvordan forvente at en 6 åring skal huske det? Slemt, og veldig trist at dere som foreldre gjør dette mot det ene barnet deres dere burde gitt straff umiddelbart og ikke etter 1 år. Anonymous poster hash: 3c429...c3b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #46 Skrevet 30. november 2016 Du gir et barn lengre straff enn enkelte grove forbrytelser ville fått 😱 Og det pga han var litt ivrig ! Stakkers barn! Får meg til å tenke på hvordan du er mot de resten av året også 😔 Anonymous poster hash: 58dfb...488
Ophiophagus Hannah Skrevet 30. november 2016 #47 Skrevet 30. november 2016 Dette er helt feil måte å gjøre det på. Det er ren dumhet. Noen ganger truer vi voksne med ting vi ikke kan gjennomføre (ikke så veldig pedagogisk riktig, men det skjer) da går det helt fint å kapitulere og si "du sorry, jeg tok feil, der var jeg for streng" du undergraver ikke hele din autoritet ved å kapitulere en gang eller to. Dette lærer barnet ditt ingen ting av - eneste du oppnår er en trist desember for barnet ditt, og et dårlig minne for resten av livet. Hvis det er det du ønsker, så er du på rett vei. Hvis du derimot ønsker at han skal lære konsekvenser, og respektere deg, så bommer du helt. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #48 Skrevet 30. november 2016 Ett år for en seksåring er 1/6 av hans liv. Hvor gammel er du, Hi? Er du 30 år og gjør en feil her og nå, så skal du i fem år frem i tid vite at om fem år kommer straffen din. Har ikke lest hele tråden, men enig i de svarene jeg har lest. Du er helt urimelig, det er helt feil straff, og det at du satte en slik straff viser mer enn noe annet at du ikke greier å sette reaksjon ift. handling for barna. Du må finne andre reaksjoner for barna. Anonymous poster hash: 14e00...0a4
Marriet Skrevet 30. november 2016 #49 Skrevet 30. november 2016 Du er ikke for streng, du er dum! I fjor skulle da ha straffet barnet. Fjernet kalenderen og gavene etter naskingen. Nå virker det for seksåringen som om du har vært bitter i et helt år og det er jo bare grusomt. Glad for å se at jeg e4 enig med de fleste her.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #50 Skrevet 30. november 2016 Dette nekter jeg å tro er sant, jeg kan virkelig ikke få meg til å tro at en mamma ville gjennomføre noe sånt som dette.... Greit at du tenkte det, og derfor laget et trolleinnlegg her om det, men at du virkelig kan gjøre noe sånt mot en 7-åring nekter jeg å tro. Anonymous poster hash: 19f96...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå