Gå til innhold

Jente som skamklippet seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår deg kjempegodt. Hadde blitt RASENDE. Dersom mitt barn hadde gjort noe slikt hadde det blitt barbering av hodet, skaut utendørs og husarrest. Hadde holdt henne innendørs så mye som mulig til det så noenlunde normalt ut. Inndragelse av saks på livstid. Null eksponering i sosiale medier, besøk, turer etc. Hadde nektet henne å være med på gruppebildet i barnehagen. Når man er fem år _vet_ man at man ikke klipper seg selv.

Tvert i mot! Der er når man er fem år man får lyst til å klippe seg selv. Alle mine tre har vært gjennom den fasen der på den alderen, noen ivrigere enn de andre. Det er hår. De er barn. Reaksjonene dine er jo overgrep.

Ta barnet med til frisøren og gjør det beste ut av det😊

Anonymous poster hash: 8e4af...762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bareha fryktelig lite å fylle livet ditt med ...

Hender det du husker noen sinnsyke innlegg? Så sinnsvakt synes jeg din mening og ditt innlegg var.

Eller kanskje jeg kan lagre slike opplysninger siden jeg ikke er opphengt i hår....

Anonymous poster hash: 3fa16...561

Skrevet

Har dere noen trøstende ord?

Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8

En del av svarene du fikk gjør meg sjokkert!Hadde tatt med barnet mitt til frisør og gjort det beste ut av det.

Anonymous poster hash: c9d32...5f5

Skrevet

Det går ikke med 3 mm....

Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8

Da tar du henne med til frisøren og gjør det beste ut av det. Kanskje frisøren kan barbere inn et hjerte i hodebunnen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...