Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #126 Skrevet 12. november 2016 Jeg forstår deg kjempegodt. Hadde blitt RASENDE. Dersom mitt barn hadde gjort noe slikt hadde det blitt barbering av hodet, skaut utendørs og husarrest. Hadde holdt henne innendørs så mye som mulig til det så noenlunde normalt ut. Inndragelse av saks på livstid. Null eksponering i sosiale medier, besøk, turer etc. Hadde nektet henne å være med på gruppebildet i barnehagen. Når man er fem år _vet_ man at man ikke klipper seg selv. Tvert i mot! Der er når man er fem år man får lyst til å klippe seg selv. Alle mine tre har vært gjennom den fasen der på den alderen, noen ivrigere enn de andre. Det er hår. De er barn. Reaksjonene dine er jo overgrep. Ta barnet med til frisøren og gjør det beste ut av det😊 Anonymous poster hash: 8e4af...762
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #127 Skrevet 12. november 2016 Du må jo bareha fryktelig lite å fylle livet ditt med ... Hender det du husker noen sinnsyke innlegg? Så sinnsvakt synes jeg din mening og ditt innlegg var. Eller kanskje jeg kan lagre slike opplysninger siden jeg ikke er opphengt i hår.... Anonymous poster hash: 3fa16...561
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #128 Skrevet 12. november 2016 Har dere noen trøstende ord? Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8 En del av svarene du fikk gjør meg sjokkert!Hadde tatt med barnet mitt til frisør og gjort det beste ut av det. Anonymous poster hash: c9d32...5f5
smurfis Skrevet 13. november 2016 #129 Skrevet 13. november 2016 Det går ikke med 3 mm.... Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8 Da tar du henne med til frisøren og gjør det beste ut av det. Kanskje frisøren kan barbere inn et hjerte i hodebunnen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå