Gå til innhold

Jente som skamklippet seg....

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Pashla? Jeg tror hun var sarkastisk.

Anonymous poster hash: 11b6b...1ff

Jeg kjenner mine pappenheimere... Så det tror ikke jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen hun _er_ jo ikke det. Hvorfor lure det stakkars barnet. Du kan jo risikere at hun gjør det igjen.

Hjelp så overfladisk du er! Blir nesten litt bekymret for ditt barn!

Skrevet

Det er nesten så jeg lurer på om MTN sin konto har blitt tatt over av en ondt troll, eller muligens en Stepford Wife? Invasion of the Body Snatchers er vel også en mulighet.

For ikke lenge siden var hun en dame jeg syns kom med mange morsomme kommentarer og gode innspill, men i det siste har det blitt helt vilt. WTF er det du sier om jenter og hår? Jeg trodde også du tulla og var sarkastisk da du skrev den første kommentaren din.

Nei, gå og lag et lysfat. Det er du mye flinkere til.

Anonymous poster hash: 30803...c69

Skrevet

Det er nesten så jeg lurer på om MTN sin konto har blitt tatt over av en ondt troll, eller muligens en Stepford Wife? Invasion of the Body Snatchers er vel også en mulighet.

For ikke lenge siden var hun en dame jeg syns kom med mange morsomme kommentarer og gode innspill, men i det siste har det blitt helt vilt. WTF er det du sier om jenter og hår? Jeg trodde også du tulla og var sarkastisk da du skrev den første kommentaren din.

Enig! Dersom der stemmer at hun er lærer er jeg bekymret for hvilken verdier hun formidler til barna hun underviser!

Skrevet

Hadde tenkt å svare noe lignende, kan nesten ikke tro det er henne?

Skrevet

Til dere som sier at det kan klippes pent; Der det er klippet er det klippet helt inntil hodebunnen. Hun hadde det i hestehale , og har da kommet helt inntil. Noen plasser henger det som før og andre plasser er det klippet inntil hodebunnen. Hvis det skal gjøres likt og pent så må hele hodet barberes.

Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8

Skrevet

Jeg lo da min 4-åring vekket meg en morgen med håret i hånda og kort på ene siden. "Kan du ta det på igjen nå?" Nei, det kan jeg ikke.. men hun ble NYDELIG etter en tur hos frisøren. Eneste var at hun så nesten litt for stor ut med den nye sveisen 😆 Hun ble plutselig altfor voksen;)

Legger ved et bilde om det hjelper mer enn "trøstende ord" (har redigert det mørkt for å sensurere ansiktet)

Forresten, hun har nå langt hår nesten helt ned til rumpa etter bare to år. Fatter ikke at hår kan vokse så fort. Kanskje det vokser fortere på barn?

Anonymous poster hash: 55394...26f

Nydelig !:) trodde forøvrig "alle" barn klippet seg selv i en periode;-) datteren min gjorde det. Luggen helt inn til hodebunn.. og hun hadde det nydeligste håret. Og så vi har ledd av det😂 Hun var dessuten verdens søteste selv om håret var en katastrofe . Du må roe helt ned, det er bare hår!!

Anonymous poster hash: b7d20...7f6

Skrevet

Til dere som sier at det kan klippes pent; Der det er klippet er det klippet helt inntil hodebunnen. Hun hadde det i hestehale , og har da kommet helt inntil. Noen plasser henger det som før og andre plasser er det klippet inntil hodebunnen. Hvis det skal gjøres likt og pent så må hele hodet barberes.Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8

Bu hu, og i andre land håper mødrene barna skal overleve dagen.

Dra hodet ut av rumpa, si til ungen at hun ikke må leke med sakser for hun kan skade seg og håp ungen ikke får traumer av at mamma fikk henne til å føle seg stygg.

Ja, for det er ikke langt hår som får et barn til å føle seg vakkert, men måten mamma og pappa ser på ungen på og har følelsen at du har sett på ungen med sorg over denne grusomme mutilasjonen av sin hårpryd

Anonymous poster hash: 54be2...3e6

Skrevet

Bu hu, og i andre land håper mødrene barna skal overleve dagen.

Dra hodet ut av rumpa, si til ungen at hun ikke må leke med sakser for hun kan skade seg og håp ungen ikke får traumer av at mamma fikk henne til å føle seg stygg.

Ja, for det er ikke langt hår som får et barn til å føle seg vakkert, men måten mamma og pappa ser på ungen på og har følelsen at du har sett på ungen med sorg over denne grusomme mutilasjonen av sin hårpryd

Det er bare tull. BARE TULL! 

Anonymous poster hash: dab46...208

Skrevet

Det samme tenkte jeg. Har ikke alltid vært enig med henne, men ting hun skrev før var i alle fall mer nyansert. Mye var også fornuftig. Nå er jeg nesten bekymret.

Anonymous poster hash: 4f4e7...856

Skrevet

Det er bare tull. BARE TULL!  Anonymous poster hash: dab46...208

Hva er tull?

At unger bare er fine med langt hår? At hi må dra hodet ut av ræva?Er det tull at det er farlig å løpe med saks?

Var litt vagt der

Skrevet

Hva er tull?

At unger bare er fine med langt hår? At hi må dra hodet ut av ræva?Er det tull at det er farlig å løpe med saks?

Var litt vagt der

Hvem sa hun løp med saks?

Skrevet

Hvem sa hun løp med saks?Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8

Mente leke med saks, ikke løpe

Skrevet

Mente leke med saks, ikke løpe

Det skjedde i barnehagen. De satt og klippet.

Skrevet

Det skjer mye verre ting enn at et barn får klippet håret sitt. Ingen er skadet og ingen er døde....!  Hjelper ingenting å være sint. Hva da om hun får gjort noe annet "uskyldig" senere, og hun vet du mest sannsynlig kommer til å klikke?  Hun kommer jo til å være kjempe redd for å gjøre noe "feil" etterhvert. (og det er jo ditt ansvar at barna ikke får tak i saks.....)          

Anonymous poster hash: c1f54...ae5
Skrevet

Kun en ting å gjøre - gjøre det beste ut av det og vente på at det vokser ut.

Skjønner at du er oppkjørte, men hvis dette er tøft å oppleve er du enten veldig overfladisk eller så har du ikke opplevd så mye vanskelige ting.

Anonymous poster hash: 8b8de...065

Skrevet

Jeg ble skamklippet av en gutt i barnehagen. Der og da var jeg lei meg, da jeg var i prinsessealderen, og i de kjønnsnøytrale klærne vi 5åringer gikk i på 80tallet, trodde alle at jeg var min søsters lillebror.

Men det gikk over, og vi har festlige bilder av meg med delvis skamklipp og delvis potteklipp. 😊

Hadde min 4åring klippet håret sitt, tror jeg at jeg hadde fortalt henne at det ikke var lurt. Mens jeg hadde ledd inni meg.

Det er hår, det vokser ut igjen. Og jeg kunne virkelig ikke blitt opprørt over det.

Blir som når hun tegnet på veggen med ei venninne da de var yngre, de fikk litt skjenn og hver sin fille for å vaske, men inni meg lo jeg litt. Tror det faktum at de måtte vaske gjorde susen, for det skjedde aldri igjen. (Hadde det skjedd en gang til, ville jeg blitt sint altså).

Barn skal gjøre slike ting. Så lenge de ikke kommer til skade gjør det jo ingenting.

Anonymous poster hash: 22101...9fc

Skrevet

Det skjer mye verre ting enn at et barn får klippet håret sitt. Ingen er skadet og ingen er døde....! Hjelper ingenting å være sint. Hva da om hun får gjort noe annet "uskyldig" senere, og hun vet du mest sannsynlig kommer til å klikke? Hun kommer jo til å være kjempe redd for å gjøre noe "feil" etterhvert. (og det er jo ditt ansvar at barna ikke får tak i saks.....)

Anonymous poster hash: c1f54...ae5

Mitt ansvar at barnet ikke får tak i saks i barnehagen? Jeg er ikke med henne der.

Skrevet

Hele luggen og bak til ørene er klippet til rota....

Hi

Hvordan rakk ungen å klippe så mye uten å bli ferska ?

Anonymous poster hash: ecb23...32d

Skrevet

Hvordan rakk ungen å klippe så mye uten å bli ferska ?

Anonymous poster hash: ecb23...32d

Jeg vet ikke. Det var en voksen på avdelingen, og de satt og klippet..

Skrevet

Men HVORFOR klippet ungen seg? Har hun bedt om kortere hår/pannelugg men så sier du som mor nei?

Anonymous poster hash: c1271...91f

Skrevet

Du får kjøpe parykk da, siden dette er en så grusom vansirende opplevelse

Skrevet

Det var hennes hår. Hva er problemet? Nå som det blir vinter og kaldt er det veldig greit med kort hår som tørker fort dessuten sitter luene bedre. Jenta er sikkert tøff med kort hår.

Anonymous poster hash: 62648...e61

Kort hår på jenter er ikke mye pent da.

Anonymous poster hash: 11b6b...1ff

Skrevet

Men HVORFOR klippet ungen seg? Har hun bedt om kortere hår/pannelugg men så sier du som mor nei?

Anonymous poster hash: c1271...91f

Hvorfor? Fordi det er gøy å klippe? Trenger ikke en underliggende grunn for alt. Nesten alle barn jeg kjenner har vært opp i håret med saks. Ingen krise:)

Anonymous poster hash: b7d20...7f6

Skrevet

Hjelp så overfladisk du er! Blir nesten litt bekymret for ditt barn!

Det har jeg vært lenge

Anonymous poster hash: 9d0aa...4cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...