Gjest Antarctica Skrevet 12. november 2016 #101 Skrevet 12. november 2016 Kort hår på jenter er ikke mye pent da. Anonymous poster hash: 11b6b...1ff Men også jenter HAR andre kvaliteter enn utseendet sitt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #102 Skrevet 12. november 2016 Herregud det er hår! Og et barnehagebilde! Luksusproblemer ! Etter å ha hatt et barn med kreft som selvfølgelig mistet alt av hår, vipper og bryn og ble oppblåst i ansikt og kropp pga medisiner blir jeg direkte sint av slike lavmåls meninger til hi og MTN. Skulle jeg ikke ha syntes barnet mitt ikke var like nydelig som syk og hårløs? Er klar over dette er selvpåført og ikke er det samme som syk men seriøst dere to har virkelig ikke opplevd store tragedier i livet om dere reagerer slik på dette. Det vil være morro å se på de bildene senere. Og hjelpes MTN om du får en jente engang....med de meningene( ps har også hatt en gutt med lyse krøller så har aldri klipt mine med maskin ol, sykdom derimot skåner ikke de vakre krøllene...) perspektiv damer! Anonymous poster hash: a7816...a10
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #103 Skrevet 12. november 2016 Kort hår på jenter er ikke mye pent da. Anonymous poster hash: 11b6b...1ff Jeg synes de fleste jenter er penere med kort enn med langt hår. Anonymous poster hash: 62648...e61
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #104 Skrevet 12. november 2016 Men også jenter HAR andre kvaliteter enn utseendet sitt. Men du kommer så mye lenger her i livet som pen enn som stygg. Samme hvilke andre kvaliteter du har. Anonymous poster hash: 11b6b...1ff
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #105 Skrevet 12. november 2016 Det har jeg vært lenge Anonymous poster hash: 9d0aa...4cd Lurer på om mtn trodde hun svarte anonymt (er det noe galt med anonymknappen?). Jeg tror vi nettopp har avslørt at hun er en av de anonyme som pleier fyre opp her inne Anonymous poster hash: 55394...26f
Giss Skrevet 12. november 2016 #106 Skrevet 12. november 2016 Men du kommer så mye lenger her i livet som pen enn som stygg. Samme hvilke andre kvaliteter du har. Anonymous poster hash: 11b6b...1ff Langt løsthengende hår er mote akkurat nå. Om noen år er det ikke like kult lengre. Da vil det være noe annet som leder på hårfronten. På 80-tallet var det bleket og permanentkrøllet hår som var pent. Langt natulig hår var bare SÅ 70-talls. Det er ikke en universell greie at jenter må ha langt hår for å være pene å lykkes i livet. Man kan være pen på mange måter. - og nå har HIs datter altså prøvd seg som selvfrisør. Mitt gjett er at hun ikke gjør det igjen. At hun har skamklipt seg nå betyr ikke at hun kommer til å mislykkes i livet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #107 Skrevet 12. november 2016 Men du kommer så mye lenger her i livet som pen enn som stygg. Samme hvilke andre kvaliteter du har. Anonymous poster hash: 11b6b...1ff Det hjelper å være pen i noen sammenhenger, men det hjelper mer å ha selvtillit. Jeg tror også det er sjelden noen får problemer i arbeidslivet på grunn av at de hadde kort hår da de var 5. Da er jeg mer bekymret for de jentene som læres opp til å tro at det viktigste er Hvordan de ser ut. Det er det ikke. Det er en liten biting som eventuelt kan hjelpe dem litt hvis de også har andre kvaliteter. Anonymous poster hash: 62648...e61
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #108 Skrevet 12. november 2016 Uten at jeg har fulgt særlig godt med på MTN: Er det MammaNtilnurket eller MammatilNurket? Hvordan pleier det "vanligvis" staves? Anonymous poster hash: 290ad...f9b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #109 Skrevet 12. november 2016 Mitt ansvar at barnet ikke får tak i saks i barnehagen? Jeg er ikke med henne der. Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8 Jeg må ha oversett der det står skrevet at det har skjedd i barnehagen. Anonymous poster hash: c1f54...ae5
ulenissen Skrevet 12. november 2016 #110 Skrevet 12. november 2016 Men du kommer så mye lenger her i livet som pen enn som stygg. Samme hvilke andre kvaliteter du har. Anonymous poster hash: 11b6b...1ff Ikke nødvendigvis. Kjenner til mange pene damer som ikke akuratt klatrer på karrierestigen da de ikke er så smarte. Og mange svært pene og passe smarte som heller ikle kommer så langt, da de rett og slett ikke er klarover at de er smarte fordi de bare har fokus på utseende...
Mostly Harmless Skrevet 12. november 2016 #111 Skrevet 12. november 2016 Det hjelper å være pen i noen sammenhenger, men det hjelper mer å ha selvtillit. Jeg tror også det er sjelden noen får problemer i arbeidslivet på grunn av at de hadde kort hår da de var 5. Da er jeg mer bekymret for de jentene som læres opp til å tro at det viktigste er Hvordan de ser ut. Det er det ikke. Det er en liten biting som eventuelt kan hjelpe dem litt hvis de også har andre kvaliteter. Anonymous poster hash: 62648...e61 Bare vent! Før eller siden kommer noen til å forske på dette. Ser for meg overskriftene: "Jenter som unnlot å skamklippe seg i barnehagealder lykkes bedre i arbeidslivet. Likestillingsombudet krever sakseforbud i barnehagene."
ulenissen Skrevet 12. november 2016 #112 Skrevet 12. november 2016 Det er ikke høy når ungen skanklipper seg (men en god historie når de blir store 😊) men forstår virkelig ikke at det er noe å gå i krisemodus for!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #113 Skrevet 12. november 2016 Vær glad det var sitt eget håt hun klippet og ikke noen andre barns hår. Anonymous poster hash: 46129...d20
sug lut Skrevet 12. november 2016 #114 Skrevet 12. november 2016 Lurer på om mtn trodde hun svarte anonymt (er det noe galt med anonymknappen?). Jeg tror vi nettopp har avslørt at hun er en av de anonyme som pleier fyre opp her inne Anonymous poster hash: 55394...26f Det håper jeg da virkelig. Her trengs all fyring man kan få.
sug lut Skrevet 12. november 2016 #115 Skrevet 12. november 2016 Lurer på om mtn trodde hun svarte anonymt (er det noe galt med anonymknappen?). Jeg tror vi nettopp har avslørt at hun er en av de anonyme som pleier fyre opp her inne Anonymous poster hash: 55394...26f Det håper jeg da virkelig. Her trengs all fyring man kan få.
MammantilNurket Skrevet 12. november 2016 #116 Skrevet 12. november 2016 Det håper jeg da virkelig. Her trengs all fyring man kan få. Ikke fyrt noe her, nei. Alle innlegg i tråden er skrevet med nick. Hvilket innlegg er det snakk om?
sug lut Skrevet 12. november 2016 #117 Skrevet 12. november 2016 Ikke fyrt noe her, nei. Alle innlegg i tråden er skrevet med nick. Hvilket innlegg er det snakk om? Ikke spør meg.
smurfis Skrevet 12. november 2016 #118 Skrevet 12. november 2016 Til dere som sier at det kan klippes pent; Der det er klippet er det klippet helt inntil hodebunnen. Hun hadde det i hestehale , og har da kommet helt inntil. Noen plasser henger det som før og andre plasser er det klippet inntil hodebunnen. Hvis det skal gjøres likt og pent så må hele hodet barberes. Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8 Sidecut er umulig?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #119 Skrevet 12. november 2016 Da jeg skamklippet meg selv som barn var det et skrik om at jeg ville ha kort hår... Fikk ikke lov så da fikset jeg det selv... Anonymous poster hash: d6596...332
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #120 Skrevet 12. november 2016 Jeg er oppriktig sjokkert over denne tråden. Og er lei meg på vegne av jentene som vokser opp i dag. Fy dere voksne som lærer dem at de mister noe av sin verdi om de blir mindre pene. Anonymous poster hash: 6f1b9...835
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #121 Skrevet 12. november 2016 Ikke fyrt noe her, nei. Alle innlegg i tråden er skrevet med nick. Hvilket innlegg er det snakk om? Du har jo en hårfetisj. Husker en tråd fra en tid tilbake da du mente at det kvalifiserte til bekymringsmelding til barnevernet eller noe i den duren dersom en mor snaiet av alt håret på jentungen pga problemer med lus som de ikke ble kvitt. Så ditt perspektiv på ting som omhandler hår er jo relativt forskrudd. Jeg har for øvrig en kompis som ble tilbudt penger av sin mor for å ikke klippe seg. På dette tidspunktet var mannen 29 år og i full jobb Du kan tro vi har ledd av dette. Det er vel slik sønnen din vil ha det om 20 år Anonymous poster hash: 3fa16...561
MammantilNurket Skrevet 12. november 2016 #122 Skrevet 12. november 2016 Du har jo en hårfetisj. Husker en tråd fra en tid tilbake da du mente at det kvalifiserte til bekymringsmelding til barnevernet eller noe i den duren dersom en mor snaiet av alt håret på jentungen pga problemer med lus som de ikke ble kvitt. Så ditt perspektiv på ting som omhandler hår er jo relativt forskrudd. Jeg har for øvrig en kompis som ble tilbudt penger av sin mor for å ikke klippe seg. På dette tidspunktet var mannen 29 år og i full jobb Du kan tro vi har ledd av dette. Det er vel slik sønnen din vil ha det om 20 år Anonymous poster hash: 3fa16...561 Du må jo bareha fryktelig lite å fylle livet ditt med ...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #123 Skrevet 12. november 2016 Du må jo bareha fryktelig lite å fylle livet ditt med ... Du er ufattelig ufin i svarene dine mens du sutrer og blir dødelig fornærmet om noen svarer deg på samme måte. Anonymous poster hash: 0843d...a7e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #124 Skrevet 12. november 2016 Sidecut er umulig? Det går ikke med 3 mm.... Anonymous poster hash: 2fb7a...2a8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #125 Skrevet 12. november 2016 Hadde tenkt å svare noe lignende, kan nesten ikke tro det er henne? Samme her! Anonymous poster hash: 010f1...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå