Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #101 Skrevet 27. juli 2016 På Ahus er det en sittegruppe med en diger tønne av et askebeger ca 10 meter unna inngangen der barneavdelingen er. Men likevel sitter folk der med sykehusklær på og rullator og røyker det de makter. Sa ifra når jeg stod og ventet på taxi med babyen, men da satte fyren seg godt ned på rullatoren under det enorme røyking forbudt skiltet og røyka enda mer Min oppfatning av røykere er desverre at de fleste er gjennomsyra egoister som gjerne skulle ha hoppet i trynet på masete ikke-røykere. Anonymous poster hash: 6748f...62e De fleste som står utenfor inngangen ved sykehus er jo tross alt pasienter, hvor langt bort mener du en person med rullatorer skal gå for å ikke sjenere deg? Ansvaret får plasseres der det hører hjemme, hos politikerne som tillater salg av tobakk. Gleder meg til den dagen vi kan lese i avisene at det er sprøytemidler og dårlig kosthold som gir den ikke-røykende delen av befolkningen kreft. Det finnes foreløpig null forskning som fastslår at man får kreft av å ferdes i samme luftrom som røykere. Ubehagelig, -ja. Livsfarlig,- nei. Anonymous poster hash: d1704...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå