Gå til innhold

Hvorfor røyker du der det ikke er lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyker der det ikke er lov fordi jeg gidder ikke alltid bry meg. Dyreparken, feks. Hele parken er røykfri uten om én plass. Hvis jeg tar en røyk på veien mellom to aktivitetsplasser og det ikke er folk som blir plaget av min røyk, ser jeg ikke problemet.

Vet jeg får tyn for svaret mitt, men det er allikevel grunnen til at jeg fyrer opp 2-3 røyk på høylys dag i en fornøyelsespark. Jeg er ikke til plage for noen, og jeg gidder ikke gå kjempelangt for å ta en røyk i fri luft.

Anonymous poster hash: e9ff2...d69

Tror ikke på at ingen andre mennesker møter på deg og din røyk inne i parken. Det er ulovlig uansett.

Bryter du andrelover om du tror du slipper unna med det?

Anonymous poster hash: b36e8...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker da på plasser hvor det står at det ikke er lov.

I fornøyelsesparker, på bensinstasjon i parkeringshus, på holdeplasser på T-bane og tog.

Anonymous poster hash: 9ac65...902

Spar deg, du kommer ingen vei med detta.

Beklager er ingen RØYKER.

Anonymous poster hash: 59476...be2

Skrevet

Fordi når jeg er alene i en fornøyelsespark med ungene kan jeg ikke vare forlate dem, for å finne en røykesone.

Jeg finner en liten utkant, der ungene mine ikke blir røyk forgifta og jeg ikke plager andre.

Vet ikke om andre steder det ikke er liv å røyke ute.

Anonymous poster hash: 2b377...6ea

Alle kan slutte å røyke om de bare vil. Det er kun svakhet og dårlig viljestyrke som gjør at folk fortsetter.

Skrevet

Alle kan slutte å røyke om de bare vil. Det er kun svakhet og dårlig viljestyrke som gjør at folk fortsetter.

Hahahaha, du må jo være den i denne tråden med minst kunnskap om dette!?!😂 Så derfor bør du trekke deg stille ut igjen ;)

Anonymous poster hash: bb547...46c

Skrevet

Akkurat som at vi ikke-røykere / allergikere må sette oss inne med barna en fin sommerdag for å ikke bli plaget av de som røyker (med loven i hånd, enn så lenge), må røykere som ikke klarer en dag i en fornøyelsespark eller andre steder uten en røyk eller fem, velge en annen plass å tilbringe dagen med barna.  

snakk om å overdrive!!! tåler du sim er ikkerøyker trafikk og eksos?Kjører du bil?

Anonymous poster hash: 1604a...ae3

Skrevet

D

Det der er bare tull, og sånn snakker kun de som ikke har peiling

Anonymous poster hash: 38d58...d9a
Skrevet

Hahahaha, du må jo være den i denne tråden med minst kunnskap om dette!?! Så derfor bør du trekke deg stille ut igjen ;)

Hva får deg til å tro at jeg har minst kunnskap om dette? :) Røykte selv i mange år, men fant plutselig ut at jeg ville slutte, og da sluttet jeg. Jeg hadde type 20 om dagen, så ikke kom å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om!

Min eks-svigerfar sluttet den dagen han fikk vite at han skulle bli bestefar, for 16 år siden. 

Skrevet

D

Det der er bare tull, og sånn snakker kun de som ikke har peiling

Jeg mener oppriktig at det kun er svake mennesker som ikke klarer å slutte. Jeg har vært der selv. :)

Skrevet

Hva får deg til å tro at jeg har minst kunnskap om dette? :) Røykte selv i mange år, men fant plutselig ut at jeg ville slutte, og da sluttet jeg. Jeg hadde type 20 om dagen, så ikke kom å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om!

Min eks-svigerfar sluttet den dagen han fikk vite at han skulle bli bestefar, for 16 år siden.

Uttalelsen i seg selv. At dere klarte det enkelt betyr ikke at dere er sterkere og har bedre selvkontroll enn alle dem som sliter med å slutte å røyke. Uttalelsen var rett og slett morsom i sin enkelhet.

Skrevet (endret)

Jeg røyker der det ikke er lov fordi jeg gidder ikke alltid bry meg. Dyreparken, feks. Hele parken er røykfri uten om én plass. Hvis jeg tar en røyk på veien mellom to aktivitetsplasser og det ikke er folk som blir plaget av min røyk, ser jeg ikke problemet.

Vet jeg får tyn for svaret mitt, men det er allikevel grunnen til at jeg fyrer opp 2-3 røyk på høylys dag i en fornøyelsespark. Jeg er ikke til plage for noen, og jeg gidder ikke gå kjempelangt for å ta en røyk i fri luft.

Anonymous poster hash: e9ff2...d69

Har nettopp vært i dyreparken og der er 4 godt oppmerkede plasser som er lov til og røyke, at du ikke gidder og gå litt for og røyke er helt utrolig, jeg røyker selv men stiller meg ikke opp midt i en park etc sammen med masse barn og røyker! Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Uttalelsen i seg selv. At dere klarte det enkelt betyr ikke at dere er sterkere og har bedre selvkontroll enn alle dem som sliter med å slutte å røyke. Uttalelsen var rett og slett morsom i sin enkelhet.

Jeg mener ikke at det er enkelt å slutte, men hvis man virkelig ønsker å slutte, så får man det til, -om man har selvkontroll! 

Skrevet

Jeg mener oppriktig at det kun er svake mennesker som ikke klarer å slutte. Jeg har vært der selv. :)

å kalle andre for svake mennesker kan være så utrolig feil. Kanskje dette menneske har overlevd mye mer enn du hadde klart å overleve selv. Hva svarte vet du om det?

Svake mennesker kan man ikke se med det blotte øyet. De har aldri opplevd eller tatt stilling til noe som er skikkelig vanskelig, det er de som ser sterke ut, men som hadde knekt helt sammen om deres verden gikk i grus.

Du får tenke hva du vil, men jeg kjøper ikke din teori om svake mennesker.

Derimot mener jeg du er et fordomsfullt menneske.

Skrevet

å kalle andre for svake mennesker kan være så utrolig feil. Kanskje dette menneske har overlevd mye mer enn du hadde klart å overleve selv. Hva svarte vet du om det?

Svake mennesker kan man ikke se med det blotte øyet. De har aldri opplevd eller tatt stilling til noe som er skikkelig vanskelig, det er de som ser sterke ut, men som hadde knekt helt sammen om deres verden gikk i grus.

Du får tenke hva du vil, men jeg kjøper ikke din teori om svake mennesker.

Derimot mener jeg du er et fordomsfullt menneske.

sterke mennesker er de som ikke har opplevd noe vondt selvfølgelig :)

Skrevet

Nå må snart ikke-røykere forstå at røykere ikke røyker for å plage andre, men fordi de er avhengige av røyk. Røykere er ikke dumme og slemme, de er avhengige. De færreste sier til en heroinist at han må ta seg sammen, så hvorfor sier man det til røykere?

Anonymous poster hash: 4f991...bc5

Skrevet

Nå må snart ikke-røykere forstå at røykere ikke røyker for å plage andre, men fordi de er avhengige av røyk. Røykere er ikke dumme og slemme, de er avhengige. De færreste sier til en heroinist at han må ta seg sammen, så hvorfor sier man det til røykere?

De færreste aksepterer heroinbruk til sjenanse for andre heller. Tvert imot ringer man politiet om noen røyker/injiserer heroin i dyreparken, parkeringshus o.l.

Anonymous poster hash: 3edf9...6ad

Skrevet

De færreste aksepterer heroinbruk til sjenanse for andre heller. Tvert imot ringer man politiet om noen røyker/injiserer heroin i dyreparken, parkeringshus o.l.

Jo; men røykere bryter ikke loven, og røykere er sjeldent til sjenanse. Jeg liker ikke skrikende unger når jeg har fri, men forstår at de er offentlig. I tillegg hater jeg hunder, men må likevel ferdes der de er.

Skrevet

Nei da ringen man politiet.

Skrevet

Jo; men røykere bryter ikke loven, og røykere er sjeldent til sjenanse. Jeg liker ikke skrikende unger når jeg har fri, men forstår at de er offentlig. I tillegg hater jeg hunder, men må likevel ferdes der de er.

Røykere er ALLTID til sjenanse. 

Skrevet

Jo, når de røyker i forbudssoner bryter de loven, og røyker de der andre ferdes er de til sjenanse.

Skrevet

Jo, når de røyker i forbudssoner bryter de loven, og røyker de der andre ferdes er de til sjenanse.

Småbarnsmødre er til sjenanse for meg

Skrevet

Småbarnsmødre er til sjenanse for meg

Helt feilt forum og skrive dette og tro at noen skal syns det er helt ok.

Stor forskjell på røykere og småbarnsmødre, hunder og alt annet du skrev over her.

Skrevet

Helt feilt forum og skrive dette og tro at noen skal syns det er helt ok.

Stor forskjell på røykere og småbarnsmødre, hunder og alt annet du skrev over her.

Nei. Liker ikke drita fulle folk, de er til mye større sjenanse enn røykere de og. Men det kommer jo ikke røyk fra de så da er det vel greit?

Skrevet

Hahahaha, du må jo være den i denne tråden med minst kunnskap om dette!?! Så derfor bør du trekke deg stille ut igjen ;)Anonymous poster hash: bb547...46c

Nope. Vil du så kan du.

Hilsen tidligere 40 om dagen røyker som slutta på dagen.

Anonymous poster hash: 55f63...092

Skrevet

Vil bare legge til. Ja det er vanskelig og svært ubehagelig å slutte å røyke. Men det er ikke umulig. Du trenger faktisk ikke å ta den røyken selv om du har lyst.

Anonymous poster hash: 55f63...092

Skrevet

Det har jeg vært, og jeg er fullstendig uenig med deg. Det er bevist at nikotin er veldig avhengighetsskapende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...