Gå til innhold

Termin April 2017


CatGarden

Anbefalte innlegg

Jeg har kun hatt litt mensmurringer,  og føler at brystene er litt ømme. Man er vel alltid litt skeptisk når det kommer til sånt, men jeg er redd jeg har for få symptomer. Er vel lite å gjøre enn å vente og se. Noen andre som føler de har lite symptomer?

 

Å være gravid er jammen meg stressende det og  :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker meg forsiktig inn her jeg, foreløpig termin 12 april. Testet positivt "gravid 1-2" i dag. Gjorde det forrige pp også, men endte i en kjemisk/sa og fikk mensen like etter forventet tid. Fortsatt 5 dager til ikm, så håper spiren er med videre denne gang ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 3 april så jeg er i uke 5+1. Har ømme pupper og er utrooolig nærtagende og blir veldig fort lei me og irritert, men har ingen mensmurringer. Det hadde jeg masse av sist gang! Er dette normalt??

Det er helt normalt å være ekstra nærtagende, det er en masse hormoner som herjer i mors kropp! Å skifte humør fra det ene sekundet til det andre er helt normalt. 

Det er også normalt å ikke ha mensmurringer, noen har.. andre ikke.. plustelig kan de komme eller ikke.. :) Det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap også. Gratulerer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her jeg, foreløpig termin 12 april. Testet positivt "gravid 1-2" i dag. Gjorde det forrige pp også, men endte i en kjemisk/sa og fikk mensen like etter forventet tid. Fortsatt 5 dager til ikm, så håper spiren er med videre denne gang ❤️❤️

Håper jeg også <3 Det gjør den sikkert. Gratulerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg også meddele at jeg er gravid 😄 har termin 9 april etter kalkulatoren sin beregning :) nr 3 på vei her 😇 har ei på snart 4 og ei på snart 2 ☺

Har sikkelig tak i ryggen, menssmerter og vondt,men slik var det med nr 2 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 3 eller 4 april :) hatt lyst på en til lenge, men nå som jeg er gravid er jeg blitt så usikker. Tenker på alt det negative, at det kanskje er nok med 2. Er det hormonene som tuller med meg??😕

 

Anonymous poster hash: b17d9...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 3 eller 4 april :) hatt lyst på en til lenge, men nå som jeg er gravid er jeg blitt så usikker. Tenker på alt det negative, at det kanskje er nok med 2. Er det hormonene som tuller med meg??

 

Anonymous poster hash: b17d9...b17

Det er det nesten bare du som kan svare på kjære deg <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 3 eller 4 april :) hatt lyst på en til lenge, men nå som jeg er gravid er jeg blitt så usikker. Tenker på alt det negative, at det kanskje er nok med 2. Er det hormonene som tuller med meg??😕

 

Anonymous poster hash: b17d9...b17

Helt sikkert hormoner :)

Det er vanlig (for mange) å få litt panikk i det testen lyser positivt :)

Jeg fikk panikk :) Jeg har også termin 3. eller 4. April, ble først veldig glad, og så ble jeg veldig redd, tenkte at nå har jeg gjort noe som ikke er så lurt, kommer dette til å gå bra? Hva kommer barna til å si? Osv osv...

Men når jeg fikk roet meg litt og tenkt på hvilke lite mirakel dette er, at det er en ekstra person for hele familien å elske, at jeg er heldig som fikk til å lage en til osv ble jeg rolig og glad igjen :)

Jeg er jo bare fem uker på vei, så alt kan skje enda, men enn så lenge er jeg glad og lykkelig og føler meg veldig sikker på valget mitt :)

Siden barnet ditt var ønsket, er jeg nesten sikker på at du kommer til å føle deg bedre etterhvert :)

Gratulerer og lykke til :) Vi er heldige, vi må ikke glemme det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juuuhuuuu! Positiv test i dag :) Er så utrolig glad og ikke minst lettet for at kroppen fungerer og at vi får muligheten til å få et barn nummer to. Vi har en gutt på 20 måneder og vi håper veldig på at han kan få seg en lillesøster eller lillebror.

 

Av symptomer kjenner jeg kun sårhet i korsryggen, men hadde lite symptomer sist gang også (veldig heldig).

 

Foreløpig termin er 9. april. Den er basert på appen "Gravidkalender og BabyApp". Brukte den appen i forrige graviditet og syntes den var ganske ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at det er hormonene som tuller med meg,

For før jeg ble gravid hadde jeg så lyst på en til og så ingenting negativt i det. Nå når jeg er gravid er jeg ikke gla som jeg burde være, er småkvalm å synes det er så slitsomt :( så tenker jeg på hva folk vil si. Vi har 3 barn til sammen, 1 hver å 1 sammen. Så har jeg ikke fast jobb, men har jobb frem til termin som vikar. Jeg har bestandi ønsket meg 2 eller 3 barn, å etter 2 følte jeg ikke at jeg var ferdig. Det ene barnet mitt har jeg bare 50%, siden h*n er hos far også. Så 50% av tiden har jeg bare 1 barn hjemme :/

 

Anonymous poster hash: b17d9...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt litt mensmurringer, og føler at brystene er litt ømme. Man er vel alltid litt skeptisk når det kommer til sånt, men jeg er redd jeg har for få symptomer. Er vel lite å gjøre enn å vente og se. Noen andre som føler de har lite symptomer?

 

Å være gravid er jammen meg stressende det og :overrasket:

Det er ikke antall symptomer som avgjør "hvor gravid" du er :) Gravid er gravid! Du burde bare være glad om du er en av de heldige som slipper unna kvalme m.m. Jeg var en av de heldige forrige gang og håper på det samme nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Er gravid (to positive tester) og har termin 2. April ☺ Har ikke merka så mye til symptomer enda, litt ømme bryster og litt trøttere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sulten og små kvalmen har meldt seg😖 Var så dårlig sist... Hadde håpet å slippe unna denne gangen men virker ikke sånn🙄 Men ikke gitt opp håpet enda🙈😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5april i følge appen 🙈 Gleder meg vilt, men er redd for å miste, er jo veldig tidlig.. Men vi krysser fingrene og håper alt går bra 😊 Har fått sikkert 7 positive tester, men kunne fortsatt ikke tro det, så måtte ta en blodprøve i tillegg, jaggu var den positiv også 😋 Er sulten, konstant, men prøver å ikke spise så veldig, heller litt mindre og ofte. Og er fryktelig trøtt, men ellers har jeg lite med symptomer. Får håpe det holder seg sånn 😊

Endret av Pregers93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en blodprøve i dag jeg også for å se om graviditetstestene faktisk ikke lurer meg!! Forrige måned fikk jeg 3 forskjellige positive og mistet like etter, så håper det går bedre denne gang ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mrzmalin" krysser fingrene for at det går bra nå <3

Blir liksom litt mer virkelig når det er legen som sier en er gravid. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mrzmalin" krysser fingrene for at det går bra nå <3

Blir liksom litt mer virkelig når det er legen som sier en er gravid. 😊

Takk ❤️ Hehe ja, da skal jeg hvertfall klare å slappe av litt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHUUU!! Ringte inn for å sjekke svaret på blodprøven, og resepsjonisten sa 330!!( tror jeg, hjernen min koblet ut da jeg hørte det var over 300) 😄😄 Legen skulle ringe meg når han hadde fått sett på det, men det mååå jo bare love bra vel?? ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHUUU!! Ringte inn for å sjekke svaret på blodprøven, og resepsjonisten sa 330!!( tror jeg, hjernen min koblet ut da jeg hørte det var over 300) Legen skulle ringe meg når han hadde fått sett på det, men det mååå jo bare love bra vel?? ❤❤

det høres jo veldig bra ut! :D Hvor langt er du på vei? HCG er jo så forskjellig fra person til person.. det viktigste er at den stiger! <3 300 er helt innafor. Selv fikk jeg nettopp beskjed om at min er på 1100 og jeg tok blodprøve i uke 4+3.. så.. kanskje jeg er lenger på vei eller bare produserer sykt mye HCG :P Morro å følge deg! :D Si ifra hvordan det går videre. Har du symptomer? Jeg har ømme bryster.. mensmurringer (blir mindre av de nå siste uka), merket litt kvalme siste 2 dagene, og var ganske trøtt, men det har også gitt seg litt.. også har jeg fått veldig fin hud! Trenger ikke sminke lenger! Digg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 4.april her! :D

 

Noen som har merket noe på kroppen enda? Kvalme, ømme bryster?

Termin samme dag som deg! Ømme bryster, tretthet, brekker meg lettere, kvalme, litt sårbar.. og mensmurringer.. hadde hcg på 1100 i uke 4, så har mye hormon.. så derav mye symptomer :P Blir spennende å følge deg! og gratulerer så mye :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo veldig bra ut! :D Hvor langt er du på vei? HCG er jo så forskjellig fra person til person.. det viktigste er at den stiger! <3 300 er helt innafor. Selv fikk jeg nettopp beskjed om at min er på 1100 og jeg tok blodprøve i uke 4+3.. så.. kanskje jeg er lenger på vei eller bare produserer sykt mye HCG :P Morro å følge deg! :D Si ifra hvordan det går videre. Har du symptomer? Jeg har ømme bryster.. mensmurringer (blir mindre av de nå siste uka), merket litt kvalme siste 2 dagene, og var ganske trøtt, men det har også gitt seg litt.. også har jeg fått veldig fin hud! Trenger ikke sminke lenger! Digg! :D

Det er jo en del hormon ja, ikke rart du har en del symptomer da! Jeg tok blodprøven på 14dpo ( 4+0 ) og den var da 312. Har ingen merkbare graviditetssymptomer foruten at jeg må tisse mye. Større pupper, men mistenker at det skyldes wild yam tablettene jeg tok i dpo-land. Ikm er i dag (4+3), og absolutt ingen tegn til tanta, fortsatt høy temp og tisser ofte, så lille spiren er med videre på eventyr 😁😁 Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del hormon ja, ikke rart du har en del symptomer da! Jeg tok blodprøven på 14dpo ( 4+0 ) og den var da 312. Har ingen merkbare graviditetssymptomer foruten at jeg må tisse mye. Større pupper, men mistenker at det skyldes wild yam tablettene jeg tok i dpo-land. Ikm er i dag (4+3), og absolutt ingen tegn til tanta, fortsatt høy temp og tisser ofte, så lille spiren er med videre på eventyr

Ja, det var volsomt. Er i uke 5+5 nå. men da var jeg bare 4+3.. så dama i skranken hos legen lo nesten litt når hun sa 1100.. tror hun også syntes den var høy! Mange som ikke har så mange symptomer i starten, og over 300 i hcg i uke 4 er supert! :D Alt peker på at du er super preggo! :D Gratulerer. Jeg også må tisse hele tiden! haha. Slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var volsomt. Er i uke 5+5 nå. men da var jeg bare 4+3.. så dama i skranken hos legen lo nesten litt når hun sa 1100.. tror hun også syntes den var høy! Mange som ikke har så mange symptomer i starten, og over 300 i hcg i uke 4 er supert! :D Alt peker på at du er super preggo! :D Gratulerer. Jeg også må tisse hele tiden! haha. Slitsomt.

Takke et samme til deg :-D gøy med graviditet! Håper jeg får litt mer tydelige symptomer denne graviditeten, for sist fant jeg ikke ut av det før jeg var 8+4 etter å ha hatt litt ømme bryst i en uke, så da fikk jeg altså ikke noen oppsiktsvekkende symptomer før i uke 7! Utrolig at jeg ikke har reagert på tissingen? Det et jo helt enormt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...