Gå til innhold

Mannen har truffet en annen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nok ingen god ide å ha sex med han nå.

Anonymous poster hash: 6af7b...c7f

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 696fc...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan slette enkeltnummer i ringeloggen, trenger ikke slette hele loggen.Anonymous poster hash: 25c57...7ef

Hadde likevel sjekket loggen, kan godt hende han er for "dum" til å tenke på dette.

Anonymous poster hash: f5691...d4f

Skrevet

Når man knyter en tråd rundt lillefingeren....

Han har deg surret rundt lillefingeren. Du tviler på deg selv, tviler på han. Men tenker mest at du sikkert overdriver.

Han har vært utro, han fikk nei fra dama, og angret seg i siste liten. Dikter opp ting for å få det til å høres bedre ut, "det var egentlig ikke sant, jeg bare sa det for å riste liv i deg", og du får igjen dårlig samvittighet og tenker ja, kanskje d stemmer..

Mannen du er i et forhold til, driter i deg og barna. Han kommer og går når han vil, og oppå alt dette kommer han full hjem igjen helt uventet. Kjekk pappa dette! Han er en far, han har barn som ser opp til han, som stoler på han. Og sånn behandler han dere. Og du lar han drive på.

Jeg kan nesten garantere deg at du gir han en sjangse til. Og så går det bra en stund, helt til han går lei av deg, og finner ei bak ryggen på deg igjen.

Han vet jo at du sitter der likevel, fordi du er for usikker alene uten han. Det vet han!

For det er tydlig å skjønne ut fra det du skriver her....

Hadde han "bare" vært utro, kunne dere kanskje ha jobbet dere gjennom det.

Men her kommer han hjem og dere har sex...

Jaja, lykke til! Sett barna dine og deg selv i første rekke. Ikke gjør deg selv til tidenes dørmatte...

Anonymous poster hash: b98ec...4a7

Skrevet

Når man knyter en tråd rundt lillefingeren....

Han har deg surret rundt lillefingeren. Du tviler på deg selv, tviler på han. Men tenker mest at du sikkert overdriver.

Han har vært utro, han fikk nei fra dama, og angret seg i siste liten. Dikter opp ting for å få det til å høres bedre ut, "det var egentlig ikke sant, jeg bare sa det for å riste liv i deg", og du får igjen dårlig samvittighet og tenker ja, kanskje d stemmer..

Mannen du er i et forhold til, driter i deg og barna. Han kommer og går når han vil, og oppå alt dette kommer han full hjem igjen helt uventet. Kjekk pappa dette! Han er en far, han har barn som ser opp til han, som stoler på han. Og sånn behandler han dere. Og du lar han drive på.

Jeg kan nesten garantere deg at du gir han en sjangse til. Og så går det bra en stund, helt til han går lei av deg, og finner ei bak ryggen på deg igjen.

Han vet jo at du sitter der likevel, fordi du er for usikker alene uten han. Det vet han!

For det er tydlig å skjønne ut fra det du skriver her....

Hadde han "bare" vært utro, kunne dere kanskje ha jobbet dere gjennom det.

Men her kommer han hjem og dere har sex...

Jaja, lykke til! Sett barna dine og deg selv i første rekke. Ikke gjør deg selv til tidenes dørmatte...

Anonymous poster hash: b98ec...4a7

Veldig enig i dette.

Nå har du hatt sex med han og han tror alt er bra og han har deg tilbake der han vil igjen.

Anonymous poster hash: 6af7b...c7f

Skrevet

Har du spurt ham hvor han har vært i helga, da? For et eller annet sted dro han vel før han kom hjem til deg med halen mellom beina?

Skrevet

Bare et lite tips: det er fullt mulig å bestille spesifisert telefonregning. Da får du oversikt over alle han har ringt til.

Jeg syns også historien hans ikke virker sann. Han høres ut som en manipulerende løgner.

Anonymous poster hash: 1d065...a2c

Skrevet

Enhver mann som vil riste liv i dama etter utallige forsøk å få ting bedre, forlater dama og sier at det er slutt - IKKE finner opp en historie som ikke bare rister liv i dama, også ødelegger fundamentet i forholdet, nemlig tilliten. Ingen, absolutt ingen, er så dum!!

Anonymous poster hash: 1f353...c86

Skrevet

Ja.. det er godt mulig han lyver. Jeg har sagt til han hele tiden at jeg tror han lyver, at forklaringen hans ikke henger på greip og at det ville være mye lettere å stole på han og forsøke å få det til igjen mellom oss hvis han bare forteller meg sannheten, for jeg vet det jo uansett, og hvis han ikke innrømmer det og jeg finner det ut - noe jeg kommer til - så har vi ikke en sjanse.. men så er jeg ikke helt sikker inni meg og det kan det jo hende han skjønner. Han står ihvertfall på sitt.. så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Få spesifisert mobilregning. Du kan få flere mnd tilbake i tid. Var det jeg gjorde da jeg mistenkte min mann, å neimen stemte det ikke. Få spesifisert mobilregning !

Anonymous poster hash: b4d88...278

Skrevet

Enten er han en utro idiot og drittsekk, eller bare en idiot og drittsekk. Hvem dikter noe slikt for å redde et forhold? Han må jo være fullstendig amøbe🙄

Anonymous poster hash: f9e0c...853

Skrevet

Nei, du skal selvfølgelig ikke si til barna at faren kanskje ikke kommer fordi han skal være sammen med en annen dame han er forelsket i!!

Hva i alle dager er det for et råd å gi hi? Råde henne til å dra små barn inn i foreldrenes konflikter, sette barna i en lojalitets/-sympatikonflikt og sverte far ovenfor dem i prosessen?

Ja, det er jo virkelig oppskriften på suksess! Hi skal ikke synke ned på dette nivået!

Men hi; allier deg med andre foreldre eller be besteforeldrene om hjelp!

Det er en vanesak og du vil komme inn i en rutine. I mellomtiden må du be de andre rundt deg om litt hjelp. (Når jeg klarer å "sjonglere" 4 barns logistikk alene så klarer du 2 ;) )

Lykke til, hold deg sterk <3

Anonymous poster hash: 86e83...05b

Tråden har jo kommet mye lenger,- nå vet jeg ikke hvor gamle barna her er, det stod,- men. Men kjenner ei som kom i en situasjon hvor barna ble spart og vi i familie snakket ALDRI om hvorfor pappa flyttet..... I ettertid har barna funnet ut om den ander kvinnen,- og de hadde spart seg mange drømmer om at mamma og pappa flyttet sammen igjen, og spørsmål som aldri ble besvart skikkelig,- særlig omhvorfor pappa sa og gjorde slik.... De er 18 og 20 og sier den dag i dag (de var 8 og 10 da det ble brudd) at de kommer IKKE til forsvare og lyve ovenfor felles barn  til fordel for en partner om DE blir utsatt for sånn....Og dette har slått meg såpass kraftig at jeg i dag tenker at  det går an og fortelle sannheten uten og utbrodere det videre og samtidig ikke snakke stygt om eks som far/mor til barna! At det er en dritt kjøreste/ektefelle er en ting, man kan fortsatt være god forelder..(det var vel i tillegg IKKE tilfelle her da...)Gud som jeg mange gang hadde lyst til å skrike ut sannheten for de,- men vi skulle være så "Ordentlig" og ikke gjøre ting verre ved og fortelle hvor ille pappan faktisk hadde oppført seg......og stadig oppførte seg mot deres mor.. Alt skulle de skånes for, også ble det bare verre,,,,

Anonymous poster hash: d51e6...f24

Skrevet

Tråden har jo kommet mye lenger,- nå vet jeg ikke hvor gamle barna her er, det stod,- men. Men kjenner ei som kom i en situasjon hvor barna ble spart og vi i familie snakket ALDRI om hvorfor pappa flyttet..... I ettertid har barna funnet ut om den ander kvinnen,- og de hadde spart seg mange drømmer om at mamma og pappa flyttet sammen igjen, og spørsmål som aldri ble besvart skikkelig,- særlig omhvorfor pappa sa og gjorde slik.... De er 18 og 20 og sier den dag i dag (de var 8 og 10 da det ble brudd) at de kommer IKKE til forsvare og lyve ovenfor felles barn til fordel for en partner om DE blir utsatt for sånn....Og dette har slått meg såpass kraftig at jeg i dag tenker at det går an og fortelle sannheten uten og utbrodere det videre og samtidig ikke snakke stygt om eks som far/mor til barna! At det er en dritt kjøreste/ektefelle er en ting, man kan fortsatt være god forelder..(det var vel i tillegg IKKE tilfelle her da...)Gud som jeg mange gang hadde lyst til å skrike ut sannheten for de,- men vi skulle være så "Ordentlig" og ikke gjøre ting verre ved og fortelle hvor ille pappan faktisk hadde oppført seg......og stadig oppførte seg mot deres mor.. Alt skulle de skånes for, også ble det bare verre,,,,

Anonymous poster hash: d51e6...f24

Det er jo greit nok, men helt i starten mens alt ennå er usikkert trenger man ikke si noe. Hvis foreldrene bestemmer seg for å prøve å holde sammen har de mistet mye av respekten for sin far. Trenger ikke sende barna på hele berg- og dalbane-turen.

Anonymous poster hash: f9e0c...853

Skrevet

Sender deg en klem. <3

Anonymous poster hash: 38584...c55

Skrevet

Ja.. det er godt mulig han lyver. Jeg har sagt til han hele tiden at jeg tror han lyver, at forklaringen hans ikke henger på greip og at det ville være mye lettere å stole på han og forsøke å få det til igjen mellom oss hvis han bare forteller meg sannheten, for jeg vet det jo uansett, og hvis han ikke innrømmer det og jeg finner det ut - noe jeg kommer til - så har vi ikke en sjanse.. men så er jeg ikke helt sikker inni meg og det kan det jo hende han skjønner. Han står ihvertfall på sitt.. så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..

Sier som andre her sier - bestill en spesifisert oversikt over hans telefonbruk siste tre månedene. Bestill det i dag!

Her er det han som har kommet med en påstand om utro som han selv plutselig hevder er uriktig. Om han ønsker å bli trodd så bør han ikke ha noe imot å bevise sin uskyld.

Du kan jo være maks uheldig at han har brukt en annen telefon eller simkort ved en ev. utroskap, men det er vel tvilsomt slik han holder på.

Anonymous poster hash: e9415...5f6

Skrevet

Han behandler deg akkurat som han vil - og du godtar. Grunnen, tipper jeg, er at du er fullstendig økonomisk avhengig av denne mannen. Du ønsker å tro på han, ønsker og fortsette forholdet fordi du liker den økonomiske situasjonen han leverer. Det vet mannen din, og behandler deg deretter. Fortsett å bli tråkket på - om du synes pengene er verd det.

Anonymous poster hash: 46ee4...6ca
Skrevet

Han behandler deg akkurat som han vil - og du godtar. Grunnen, tipper jeg, er at du er fullstendig økonomisk avhengig av denne mannen. Du ønsker å tro på han, ønsker og fortsette forholdet fordi du liker den økonomiske situasjonen han leverer. Det vet mannen din, og behandler deg deretter. Fortsett å bli tråkket på - om du synes pengene er verd det.

Anonymous poster hash: 46ee4...6ca

Det er nok ikke helt sånn men det kan jo ikke du vite selvfølgelig.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...