Gå til innhold

Mannen har truffet en annen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fortalte meg det i går. Jeg har egentlig visst det. Han sier at han ikke vet hva han vil. Han er vel forelsket i denne dama da.. Han ber om å få tid til å sortere i hodet.

 

Jeg var helt passiv i samtalen i går, ble verken sint eller lei meg egentlig, bare avventende og nysgjerrig på hvordan han mener han skal løse dette..

 

Så i essens: det han ber om er å få min velsignelse til å fortsette å knulle henne mens han finner ut hva han vil..

 

Helvetes idiot!

 

Er det engang verdt å si hva jeg ønsker? Det er jo helt uaktuelt å være sammen med han mens han Knuller en annen dame.. ønsket hans er Faen så frekt!

 

Er det noe vits i å snakke noe mer med han egentlig? Han har tydeligvis ingen som helst respekt for meg..

 

Vi har barn på 12 og 9 år..

 

Anonymous poster hash: 696fc...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så leit! Men vet du at de har sex da? Eller har han bare truffet noen har er betatt av?

 

Jrg hadde aldri i verden kunne leve med at mannen hadde en annen og skulle "tenke på det", men det er jo ikke då lett å gå når man har barn heller. Hvis han lander på deg: syns du det er ok?

 

Anonymous poster hash: 05119...de1

Skrevet

Han der hadde jeg kastet på huet og ræva ut.

Skrevet

Han fortalte meg det i går. Jeg har egentlig visst det. Han sier at han ikke vet hva han vil. Han er vel forelsket i denne dama da.. Han ber om å få tid til å sortere i hodet.

 

Jeg var helt passiv i samtalen i går, ble verken sint eller lei meg egentlig, bare avventende og nysgjerrig på hvordan han mener han skal løse dette..

 

Så i essens: det han ber om er å få min velsignelse til å fortsette å knulle henne mens han finner ut hva han vil..

 

Helvetes idiot!

 

Er det engang verdt å si hva jeg ønsker? Det er jo helt uaktuelt å være sammen med han mens han Knuller en annen dame.. ønsket hans er Faen så frekt!

 

Er det noe vits i å snakke noe mer med han egentlig? Han har tydeligvis ingen som helst respekt for meg..

 

Vi har barn på 12 og 9 år..

 

Anonymous poster hash: 696fc...e89

For en forbanna idiot! Han vil ha i pose og sekk..

Å så er han for feig til å bryte forholdet, for folk vil jo miste litt respekten for han når han forlater kone og 2 barn.

 

Dette hadde jeg ikke funnet meg i, og sagt at det er over. Du skal ikke være ei dørmatte mens han "tenker" over saken i sikkert mndsvis... Fy søren!!

 

 

Anonymous poster hash: b98ec...4a7

Skrevet

Hva ønsker du da?

Prøve å få det til å fungere?

Hvis du ikke vil så få han ut av livet ditt med en gang.

 

 

Anonymous poster hash: b3c8a...e5d

Skrevet

Jeg hadde jatta litt med. Vet ikke hva han vil? Jo han vil knulle her og der. Og beholde familielivet. Han burde jo forstå at en slik løsning er det ingen som finner seg i. Og hvordan har han tenkt å forklare dette til barna da?

Skrevet

Men har han sagt at han ber om å få fortsette å møte henne mens han tenker seg om, eller er det det du tolket det som?

For meg kan det være en stor forskjell på de to.

 

Om han greier å tenke seg om, men helt uten å møte henne mens han gjør det, da kunne jeg muligens ha gitt ham noen få uker hvis han var villig til å gå i parterapi med meg den tiden. Hos private kan man som regel raskt på time til parterapi.

 

Men jeg tror ikke jeg egentlig ville fortsatt med mannen uansett. Ba han deg om unnskyldning for å ha vært utro? (har han vært utro eller er han bare forelsket, forresten?) Spurte han hva du tenkte fremover etter at han hadde sprengt denne bomben for deg? Hvis han hverken ba om unnskyldning eller spurte deg hva du vil fremover, da hadde det ikke vært store sjansene for at jeg ville fortsatt med ham om han ikke brøt kontakten med den andre umiddelbart og vi begynte i parterapi med det samme. Jeg ville i så fall ha vurdert det kun pga. barnas skyld, og kun hvis han oppriktig angret på at han hadde rotet det til for familien.

Det eneste som taler i hans favør her er at han faktisk tok dette opp med deg selv, slik at du slapp å høre det fra andre. Men å si det til deg og så be om tid til å finne ut hva han vil fremover, det virker dessverre ganske respektløst for meg. Og om han oppriktig mener at han skal få fortsette å møte henne mens han "tenker", da er det ikke håp, da er det bare å kaste ham ut.



Anonymous poster hash: e9415...5f6
Skrevet

 

Men har han sagt at han ber om å få fortsette å møte henne mens han tenker seg om, eller er det det du tolket det som?

For meg kan det være en stor forskjell på de to.

 

Om han greier å tenke seg om, men helt uten å møte henne mens han gjør det, da kunne jeg muligens ha gitt ham noen få uker hvis han var villig til å gå i parterapi med meg den tiden. Hos private kan man som regel raskt på time til parterapi.

 

Men jeg tror ikke jeg egentlig ville fortsatt med mannen uansett. Ba han deg om unnskyldning for å ha vært utro? (har han vært utro eller er han bare forelsket, forresten?) Spurte han hva du tenkte fremover etter at han hadde sprengt denne bomben for deg? Hvis han hverken ba om unnskyldning eller spurte deg hva du vil fremover, da hadde det ikke vært store sjansene for at jeg ville fortsatt med ham om han ikke brøt kontakten med den andre umiddelbart og vi begynte i parterapi med det samme. Jeg ville i så fall ha vurdert det kun pga. barnas skyld, og kun hvis han oppriktig angret på at han hadde rotet det til for familien.

Det eneste som taler i hans favør her er at han faktisk tok dette opp med deg selv, slik at du slapp å høre det fra andre. Men å si det til deg og så be om tid til å finne ut hva han vil fremover, det virker dessverre ganske respektløst for meg. Og om han oppriktig mener at han skal få fortsette å møte henne mens han "tenker", da er det ikke håp, da er det bare å kaste ham ut.

 

Anonymous poster hash: e9415...5f6

Vet du.. han sa ikke mye og jeg stilte ingen spørsmål. Jeg sa bare tilslutt at jeg ikke kan svare på om jeg er villig til å gi han tid til å tenke. Han sa ikke om han har hatt sex med henne, men han har jo det for han kvernet i vei om at han og jeg ikke har hatt det bra de siste årene og jeg måtte jo skjønne at han har visse behov. Det han glemte å ta med i historien er at han ikke bidrar med en dritt her hjemme og er generelt utrolig lite oppmerksom. Jeg gidder ikke ta ansvar alene for at vi ikke har sex. Det er kanskje det jeg er aller mest provosert over, at han legger hele det ansvaret på meg. At han er frekk nok til å insinuere at det er min skyld at han er utro.

 

De eneste han har gjort for å prøve å tenne meg de siste årene er å dytte pikken sin inn mot ryggen min om kvelden, og ikke har det vært så ofte heller. Jeg tipper han tenner like lite på meg som jeg gjør på han men han er ikke moden nok til å ta ansvar for det.

 

Jo mer jeg tenker på det jo mer forbanna blir jeg på han egentlig..

 

Men så har vi jo et halvt liv sammen.. det er ikke -bare- å bryte heller.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 696fc...e89

Skrevet

Her synes jeg det er bare å bryte, det er ikke lett men du fortjener så mye bedre. Han høres ikke så fryktelig lei seg ut i og med at han unskylder seg med at han har visse behov. Livet er kort, gjør det meste ut av det. Du skal ikke bruke dyrebar tid på at han skal bestemme seg hva han skal gjøre.

 

Det beste du kan gjøre for deg selv og ungene dine er å få et så fantastisk liv som mulig! Er det plass til en utro mann som må tenke litt?

 

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for, alle gode tanker din vei!

 

Anonymous poster hash: 5feb4...624

Skrevet

Huff så ekkelt.men du har vært med halve livet er utro også skal du ta hensyn til at han skal tenke på hvem han skal velge? Fytti rakkeren, for en dust han er! Så grusomt for deg. Du fortjener så mye bedre. Ikke lett å bryte fra en man har vært sammen med så lenge, men du fortjener faktisk så mye bedre.

 

Anonymous poster hash: fbec5...5f3

Skrevet

hva vil du?

 

I lys av alt mannen forteller deg og det samlivet dere har hatt sammen, vil du redde forholdet, og finne tilbake til hverandre eller er dette kroken på døren? Drit i hva han vil, bruk tiden til å finne ut hva DU vil!

 

Og ja, det er PATETISK å legge skylden på deg for utroskap og sexmangel, alvorlig talt! Men et forhold blir dårlig fordi begge ikke bidrar til å opprettholde det. Ta ansvar for din del, uten å legge skyld tilbake.  



Anonymous poster hash: ca9ef...b5d
Skrevet

Vet du.. han sa ikke mye og jeg stilte ingen spørsmål. Jeg sa bare tilslutt at jeg ikke kan svare på om jeg er villig til å gi han tid til å tenke. Han sa ikke om han har hatt sex med henne, men han har jo det for han kvernet i vei om at han og jeg ikke har hatt det bra de siste årene og jeg måtte jo skjønne at han har visse behov. Det han glemte å ta med i historien er at han ikke bidrar med en dritt her hjemme og er generelt utrolig lite oppmerksom. Jeg gidder ikke ta ansvar alene for at vi ikke har sex. Det er kanskje det jeg er aller mest provosert over, at han legger hele det ansvaret på meg. At han er frekk nok til å insinuere at det er min skyld at han er utro.

 

De eneste han har gjort for å prøve å tenne meg de siste årene er å dytte pikken sin inn mot ryggen min om kvelden, og ikke har det vært så ofte heller. Jeg tipper han tenner like lite på meg som jeg gjør på han men han er ikke moden nok til å ta ansvar for det.

 

Jo mer jeg tenker på det jo mer forbanna blir jeg på han egentlig..

 

Men så har vi jo et halvt liv sammen.. det er ikke -bare- å bryte heller.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 696fc...e89

 

Jeg vil tro han ikke hadde forutsett at du skulle reagere så lite. Jeg vil nesten tro at han kanskje ønsket seg en konfrontasjon? Det at han ikke virker å være opptatt av hvordan du har det i dette, det gir meg dessverre lite håp for at dere kommer til å få det godt i fremtiden. Det styrkes med at han omtrent ikke har bidratt hjemme og ikke har gjort noe for å bedre forholdet, heller ikke det seksuelle.

Det at han prøver å forsvare seg med at du må skjønne at han "har visse behov" (underforstått, som du ikke dekker), det viser både en stor respektløshet og en ansvarsfraskrivelse - både for deg, forholdet og hans egne handlinger.

 

Denne mannen hadde jeg nok vist døren, bedt ham komme seg ut, så får du og barna bli boende til du enten kan overta leilighet/hus, eller dere får solgt og flyttet. Han har vært utro, han får ta ansvar for følgene av det.

 

Tror du kommer til å få deg et mye bedre liv uten ham, og kanskje møter du også en ordentlig mann etterhvert, han du har nå er ikke en ordentlig mann i mine øyen siden han ikke tar sin del av ansvaret i familien, ikke har gjort noe for å redde forholdet og har valgt å være utro og på toppen av alt prøver å gi deg skyldfølelse for hans egen utroskap.

 

Få ham ut, han kommer aldri til å respektere deg, og jeg tror ikke du etter alt dette vil få tilbake respekten og varme følelser for ham. Mener du det er håp må du stille ganske strenge krav til ham - full åpenhet, du må ha tilgang på hans telefon, sosiale medier osv., dere må i parterapi, dere må fordele oppgaver i hjemmet og han må ta sin del når det skal gjøre og uten at du må be ham om det, og han må avslutte forholdet til den andre dager her og nå og aldri møte henne igjen. Helt ærlig - jeg tror ikke den mannen der er villig til å gjøre det som skal til.

 

Anonymous poster hash: e9415...5f6

Skrevet

Så leit :(

 

Anonymous poster hash: 4c3fb...a23

Skrevet

Huff, så leit. Men han der hadde jeg ikke at respekt for. Han vil ha både i pose og sekk, og litt til. Han vil ha familielivet, elskerinnen og på toppen av alt lette samvittigheten ved å fortelle deg.

 

Anonymous poster hash: 41b98...a5a

Skrevet

Høres ut som det har vært slutt mellom dere veldig lenge.. Vær bare glad det er han som er "den skyldige", og bryter.. Han er den utro dusten, du får sympatien!

 

Anonymous poster hash: 89cfa...b36

Skrevet

Hadde kastet ham på dør i dag faktisk. Har selv vært i sexløst forhold, selv om jeg prøvde hardt og lenge å tenne mannen, det lengste vi gikk uten sex var 11 måneder. Men jeg dro likevel ikke ut og pulte andre for det!! Og å insinuere at han skal fortsette å pule elskerinna mens han "tenker" er bare barnslig. Han vil sikre seg her og der - i tilfelle elskerinna ikke er interessert i et forhold, har han deg å komme tilbake til etter at han har "tenkt". Hvis hun vil ha forhold, så forlater han deg når han vet det. Menn flest er livredd for å bli alene, derfor overlapper de. Patetisk!!



Anonymous poster hash: 2674c...e30
Skrevet

Hvis han ikke har giddet å engasjere seg i forholdet på lenge og nå har funnet seg en annen, tror jeg at det er vanskelig å lappe det sammen igjen.

 

Jeg synes du skal gi deg selv tilfredsstillelsen ved å vise ham døra og begrunne det med at du vil ha en mann som satser på familien sin og dere to, og det har ikke han gjort på mange år.

 

Jeg håper ikke at du vil sitte på gjerdet og vente til han bestemmer seg for om du er god nok for ham.

Skrevet

Hiv han ut!!



Anonymous poster hash: 2416b...ac9
Skrevet

Sier meg enig med the amazing spidermamma.

Skrevet

Hvorfor i alle dager tror han i det hele tatt at det er HANS valg?? Det er DITT valg. Og hadde det vært meg hadde det vært takk og farvel.

Skrevet

Han hadde jeg vist døra i en helsikes fart. Fytti for en idiot.

Det finnes bedre mannfolk der ute!

 

Anonymous poster hash: d2d67...6bf

Skrevet

Dette var meg for snart ti år siden. Og jeg er enda ganske forbanna på meg selv som ikke kasta han på dør samme kveld den gangen. Han hadde visst "mistet" litt følelser for meg, og visste ikke hva han ville. Han hadde i tillegg drevet på med ei en stund, det fant jeg ut ganske kort tid etterpå. Ante jo ugler i mosen, men det som er det verste er at jeg faktisk ga han 5 uker til å "tenke seg om"! Når jeg nå ser tilbake på det, blir jeg flau og oppgitt over hvor tafatt og patetisk jeg var som lot han drive på sånn. Hadde sikkert ikke blitt slutt heller, hvis ikke jeg til slutt kasta han ut!

Vi hadde to barn, så jeg tenkte vel mest på dem.. At jeg fikk "godta" feilsteget hans, og gi han en sjangse. Nei, vettu meg hva!

Dette er nå mange år siden, og jeg er sjeleglad jeg kasta han på dør.

Har truffet en mann som elsker meg tvers igjennom, og som behandler meg kjempebra! Jeg ser nå for en taper x'n er..

 

Trenger jeg å si at han enda er singel forresten? Gikk visst ikke bra med hun han dreiv med på...

 

Det med at han ville ha tid til å tenke over følelsene sine ovenfor meg, var jo bullshit. Han ville ikke ha meg, kun litt for å ha i pose og sekk. Greit å ha ei å falle tilbake på på en måte...

Æsj. Blir kvalm av å tenke på det..

 

Lykke, lykke til! Du fortjener såååå mye bedre enn dette! Selv med barn inni bildet. Valget er allerede tatt, og valget er hans. Han har valgt bort både deg og barna. Hvorfor skal du gi han tid til å tenke på om han elsker deg eller ei? Nei, vet du hva!

 

Anonymous poster hash: b98ec...4a7

Skrevet

Ett spørsmål:

Hvorfor skal du sitte på gjerdet og dingle med beina og vente på at HAN skal avgjøre hva som skjer med ditt liv, hi?

 

Jeg vet det er lett for meg å si, jeg har jo ikke investert noe i dette forholdet, men mitt tips er; bli forbanna!! Kjeft, ras, gråt! Bare få det ut! Vis ham at han har krysset alle grenser man kan krysse, at du ikke finner deg i denne oppførselen og at du ihvertfall ikke legger deg med r%%va i været for ham!!

 

Dette er en mann som har tråkket på, og spyttet på, alt dere har bygd opp sammen! Han har satt familien sin på spill, vist at det ikke betyr noe for ham om han mister deg, ungene ikke får se faren (og motsatt) daglig. Alt for en annen dame. Og nå er han så arrogant at han tror han bare kan velge og vrake mellom dere?

 

Hi, gjør deg selv en tjeneste og prøv å se ham for den mannen han viser seg å være. Han er ikke lenger den snille, gode, flotte mannen du en gang falt for. Han har nå vist deg at han er en egoistisk liten dritt som kun tenker på seg selv ved at han nå ber om "tillatelse" til å være sammen med den andre mens han liksom tenker!

For hvor lenge skal han tenke? Til den andre dama går lei og hiver ham på dør?

 

"Alle" kan gå på en smell, alle kan ta valg som kanskje ikke var helt gjennomtenkt. Men da går man i seg selv og gjør alt i sin makt for å redde familien. Det din mann driver med er helt på trynet!

 

Hilsen forbannapåhisinevegne.no

 

Anonymous poster hash: 86e83...05b

Skrevet

Vet det ikke er lett å bare bryte et forhold. Men tro meg du får det mye bedre uten han. Han har vært utro, erkjenner ingen skyld men legger den på deg, og han vil ha både pose og sekk. Vet det er vanskelig nå, men han er ingen ting å samle på. Du er verdt så mye mer. Har vært der selv, prøvde på nytt og ting ble aldri helt bra. Bare mye verre.

Skrevet

Nei, det er ikke særlig lett å bare bryte. I dag morges ga han meg bare beskjed om at han kommer hjem søndag kveld. Jeg sa det ikke var greit, men det driter han i. Eldste skal spille fotballcup i morgen og yngste skal i bursdag i samme tidsrom.. Lurer på om han i det hele tatt har tenkt på hvordan jeg skal ordne det..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 696fc...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...