the amazing spidermamma Skrevet 2. mai 2016 #26 Skrevet 2. mai 2016 Åjoda det kan han. Og det gjør han! Jeg kan jo ikke engang kommentere at jeg synes vi burde malt stua, for det greier han vinkle dithen oppi hodet sitt at betyr at jeg mener han er udugelig som ikke har malt stua allerede. ALT jeg sier og uansett hvordan jeg sier det så vrir han det til kritikk av ham. Og prøver jeg ta opp noe, så bare sier han at alt han gjør og sier er feil. Og det blir jo til slutt et selvoppfyllende profeti. Tåler snart ikke mannen lengre. Anonymous poster hash: f5a7c...8af Du gjør jo det samme selv? Han prøvde å si noe pent om hvordan du så ut på noen bilder, og du blir fornærmet fordi dette betyr at han ikke mener det samme lenger? Tror dere trenger å jobbe med tankegangen begge to...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #27 Skrevet 2. mai 2016 Nei, det skjer ikke. Har overhodet ikke lyst til å gi ham noen komplimenter eller flørte med ham slik han oppfører seg ovenfor meg. Jeg har mest lyst til å flytte fra ham, så å skulle måtte (igjen) være den som må dra igang alt det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: f5a7c...8af Men om han tenker akkurat det samme som deg, hvem skal ta initiativet da? Siden dere har barn kommer dere ikke unna familievernkontoret, kanskje like greit å bestille en time med en gang? Anonymous poster hash: ecab5...422
magica fra tryll Skrevet 2. mai 2016 #28 Skrevet 2. mai 2016 Elsker du mannen? Har du lyst til at dere skal ha det bra? Parterapi! -Og, som endel andre påpeker, du kan kun forandre deg selv og ikke vente på at andre skal forandre seg. Uansett hvor tett du synes han er, kan vel du både oppføre deg og fremstå med en viss stil?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #29 Skrevet 2. mai 2016 Sorry, men du virker litt sutrete..En av dere må være den voksne og være den som setter i gang en slags kommunikasjon. Så enten gjør du det, eller du fortsetter å være barnslig. Dere fremstår jo som to 5-åringer. Anonymous poster hash: 21f2a...30e Enig. Tror mannen prøvde å nærme seg, men ble kappet hodet av. Anonymous poster hash: 238d9...fc2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #30 Skrevet 2. mai 2016 Haha! Klassisk DIB! Mannen har rett, han prøvde, men bitchen oppførte seg feil! Stakkars mann! Finnes dere på årntli?? Herregud! Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #31 Skrevet 2. mai 2016 Haha! Klassisk DIB! Mannen har rett, han prøvde, men bitchen oppførte seg feil! Stakkars mann! Finnes dere på årntli?? Herregud! Anonymous poster hash: f5a7c...8af Like ordentlig som deg. Mann og kvinne er fra to forskjellige planeter. Tror neppe han sa det for å være jævlig. Anonymous poster hash: 238d9...fc2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #32 Skrevet 2. mai 2016 Like ordentlig som deg. Mann og kvinne er fra to forskjellige planeter. Tror neppe han sa det for å være jævlig.Anonymous poster hash: 238d9...fc2 Nei, er alltid smigrende å få fortalt at DER var du jo fin. For lenge lenge siden, da var du sexy. Med trykk på VAR. Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #33 Skrevet 2. mai 2016 Ser han lik ut som da dere møttes? Neppe. Den del menn ser ikke at de også forfaller med alderen og barn. Anonymous poster hash: 71a8d...c11
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #34 Skrevet 2. mai 2016 Enig. Tror mannen prøvde å nærme seg, men ble kappet hodet av.Anonymous poster hash: 238d9...fc2 Kappet hode av? Jeg sa ingenting. Ble bare lei meg. Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #35 Skrevet 2. mai 2016 Virker som han bare sitter og venter på at jeg skal si noe galt som han kan ta meg for. Og alt jeg sier vris på oppi hodet hans, han mener han hørte en undertone der, eller at jeg hadde et spesielt blikk som betød at jeg mente noe annet enn jeg sa. Gir snart opp, for jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal greie å få ham til å høre det jeg sier og ikke det han tror og tolker at jeg sier... Anonymous poster hash: f5a7c...8af Du gjør jo akkurat det samme som du er frustrert over at han gjør, Hi! Ser du ikke det? Når dere mimret over tidligere ferietur og han ga deg et kompliment for hvordan du så ut da, da velger du å tolke det dithen at du ikke er bra nok i dag. Sa han at du ikke er bra nok i dag? Nei. Han ga deg et kompliment etter du hadde vært hos frisøren fordi han syntes du var fin der og da. Du valgte å tolke det som om han ikke liker håret ditt (og deg) slik du er til daglig. Jeg synes det skinner klart gjennom at du sliter med selvbildet ditt, Hi. Det er bare du selv som kan gjøre noe med selvbildet ditt! Når det er sagt, dere må lære dere å kommunisere med hverandre, for slik det er nå så virker det som om dere begge to sårer hverandre like mye. Når du tar opp det med stuen, da tar han det som kritikk fordi stuen ikke allerede er malt. Når han gir deg et kompliment, da er det feil kompliment for deg. Uansett hva en av dere sier så tolker dere begge det i verste mening og blir såret - helt uten grunn - fordi dere har gått dere inn i et destruktivt mønster. En annen ting er selvfølgelig at han må delta mer slik at dere begge får netter dere kan sove på. Ta ansvar for hver deres natt, eller første eller siste del av natten annenhver natt. Se på arbeidsfordeling i hjemmet, er det ubalanser der så må dere gjøre noe med det. Det er ikke greit at mannen ikke bidrar på nettene innimellom, du må også få ta deg inn med søvn. Du kan velge å bare gå, selvfølgelig. Men siden dere begge to blir så lett såret over bagateller den andre sier, så virker det på meg som om dere egentlig har masse gode og riktige følelser for hverandre, men bare har gått dere bort i feilkommunikasjon og småbarnsfella. Snakk med mannen din og få ham med i parterapi. Jeg tror dere kan fikse forholdet og få det bra igjen. Men da må begge to ville det og være villig til å gjøre det arbeidet som skal til. Er du villig til det? Anonymous poster hash: e72e6...cb7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #36 Skrevet 2. mai 2016 Du gjør jo akkurat det samme som du er frustrert over at han gjør, Hi! Ser du ikke det?Når dere mimret over tidligere ferietur og han ga deg et kompliment for hvordan du så ut da, da velger du å tolke det dithen at du ikke er bra nok i dag. Sa han at du ikke er bra nok i dag? Nei.Han ga deg et kompliment etter du hadde vært hos frisøren fordi han syntes du var fin der og da. Du valgte å tolke det som om han ikke liker håret ditt (og deg) slik du er til daglig. Jeg synes det skinner klart gjennom at du sliter med selvbildet ditt, Hi. Det er bare du selv som kan gjøre noe med selvbildet ditt! Når det er sagt, dere må lære dere å kommunisere med hverandre, for slik det er nå så virker det som om dere begge to sårer hverandre like mye. Når du tar opp det med stuen, da tar han det som kritikk fordi stuen ikke allerede er malt. Når han gir deg et kompliment, da er det feil kompliment for deg. Uansett hva en av dere sier så tolker dere begge det i verste mening og blir såret - helt uten grunn - fordi dere har gått dere inn i et destruktivt mønster. En annen ting er selvfølgelig at han må delta mer slik at dere begge får netter dere kan sove på. Ta ansvar for hver deres natt, eller første eller siste del av natten annenhver natt. Se på arbeidsfordeling i hjemmet, er det ubalanser der så må dere gjøre noe med det. Det er ikke greit at mannen ikke bidrar på nettene innimellom, du må også få ta deg inn med søvn. Du kan velge å bare gå, selvfølgelig. Men siden dere begge to blir så lett såret over bagateller den andre sier, så virker det på meg som om dere egentlig har masse gode og riktige følelser for hverandre, men bare har gått dere bort i feilkommunikasjon og småbarnsfella. Snakk med mannen din og få ham med i parterapi. Jeg tror dere kan fikse forholdet og få det bra igjen. Men da må begge to ville det og være villig til å gjøre det arbeidet som skal til. Er du villig til det? Anonymous poster hast: e72e6...cb7 Han er jo ikke direkte ond. Å si rett ut at nå er du stygg er jo ondt, så det gjorde han jo ikke. Men ingen tvil om at det var det han mente. I frisør tilfellet så svarte jeg at det er jo ikke slik jeg er, etter jeg har dusjet ser jeg jo vanlig ut igjen. Og da svarte han :det er synd. Tolket jeg feil der og? Selvbldet mitt er ikke problemet, har aldri hatt dårlig selvbilde. I mitt hode er det greit å se litt sliten ut etter to barn og greit å bli eldre. Men er jo kjipt at han ikke mener det samme. Jeg tolker ikke det han sier, jeg hører hva han sier. Men ikke motsatt. Og alltid må jeg da lasset. Parterapi hadde han aldri gått med på, da må han jo snakke... Jeg er ikke villig til å svelge alle kameler i verden alene og smiske med ham for å få noe tilbake. Han må delta han også! Jeg har prøvd mye og lenge og er lei! Han spør hva jeg ønsker meg i morsdagsgave: jeg sier at jeg hadde likt om han kunne massert nakken min litt siden jeg er litt anspent der. Både fordi jeg er det og fordi jeg vil at vi skal ta på hverandre og komme nær hverandre. Hva får jeg? Et massasjeapparat! Da slapp han det og! Jeg sa jeg klødde på ryggen når jeg var geavid og ba ham klø meg, han kjøper kløpinne til meg. Så kunne han henvise til den hver fang jeg spurte om å bli klødd. Osv. Altid blir jeg avvist! Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #37 Skrevet 2. mai 2016 Snakker om å leite etter fornærmelser der de ikke fins! Han sa du var fin på bildene, IKKE at du er stygg i dag! Jeg vedder på at du er en sånn som strikker ett par røde og ett par grønne votter og ber venninna di velge seg et par i julegave. Og når hun har lyst på de grønne sier du "å, syns du de røde var stygge, altså?" Mangel på romantikk er ikke skilsmissegrunn. Jobb med forholdet ditt. Husk, kroppen din er faktisk ikke det eneste som er endra siden den ferieturen... Anonymous poster hash: e5ad0...fba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #38 Skrevet 3. mai 2016 Han er jo ikke direkte ond. Å si rett ut at nå er du stygg er jo ondt, så det gjorde han jo ikke. Men ingen tvil om at det var det han mente. I frisør tilfellet så svarte jeg at det er jo ikke slik jeg er, etter jeg har dusjet ser jeg jo vanlig ut igjen. Og da svarte han :det er synd. Tolket jeg feil der og? Selvbldet mitt er ikke problemet, har aldri hatt dårlig selvbilde. I mitt hode er det greit å se litt sliten ut etter to barn og greit å bli eldre. Men er jo kjipt at han ikke mener det samme. Jeg tolker ikke det han sier, jeg hører hva han sier. Men ikke motsatt. Og alltid må jeg da lasset. Parterapi hadde han aldri gått med på, da må han jo snakke... Jeg er ikke villig til å svelge alle kameler i verden alene og smiske med ham for å få noe tilbake. Han må delta han også! Jeg har prøvd mye og lenge og er lei! Han spør hva jeg ønsker meg i morsdagsgave: jeg sier at jeg hadde likt om han kunne massert nakken min litt siden jeg er litt anspent der. Både fordi jeg er det og fordi jeg vil at vi skal ta på hverandre og komme nær hverandre. Hva får jeg? Et massasjeapparat! Da slapp han det og! Jeg sa jeg klødde på ryggen når jeg var geavid og ba ham klø meg, han kjøper kløpinne til meg. Så kunne han henvise til den hver fang jeg spurte om å bli klødd. Osv. Altid blir jeg avvist! Anonymous poster hash: f5a7c...8af Du og mannen din virker å ha veldig forskjellige kjærlighetsspråk. Les litt om "kjærlighetens fem språk". Du føler deg avvist når han kjøper massasjeapparat og kløpinne. Han mener trolig at han har gjort en kjærlig handling, at et apparat er bedre enn han på massasje og at du kan bruke det og en kløpinne også når han ikke er i nærheten. Det virker på meg som om du tolker absolutt alt han gjør som en avvisning, selv det som ikke er det. Det betyr vel bare at du har bestemt deg, du ønsker ikke å være sammen med mannen mer. Da får du heller ta ansvar for det enn å fortsette å tolke alt mannen sier og gjør i verste mening - for du har ikke grunn til å tolke alt du gjør så negativt som du gjør ut fra det jeg forstår. Før du går fra ham - sett dere sammen og prat om hva dere falt for hos den andre og minn hverandre på hvorfor dere valgte å bli sammen og få barn sammen. Se om dere kan finne en måte å finne tilbake til det på uten å komme med masse beskyldninger og avvise hverandre uten grunn. Begge må bidra, hvis ikke er det ingen vits. Men det virker egentlig bare som om du vil ha aksept på at du kan gå fra ham, for du vil tolke alt negativt, du er ikke åpen for at du bidrar til tonen mellom dere og hverken du eller mannen vil jobbe med forholdet ut fra det du sier. Når begge to blir så såret av hverandres kommentarer så betyr det at det er mye følelser mellom dere. Da er det opp til dere om dere vil finne tilbake til det gode, eller om dere vil gå fra hverandre og bryte opp familien fordi dere ikke vil ta den harde jobben å reparere forholdet... Anonymous poster hash: e72e6...cb7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #39 Skrevet 3. mai 2016 Snakker om å leite etter fornærmelser der de ikke fins! Han sa du var fin på bildene, IKKE at du er stygg i dag! Jeg vedder på at du er en sånn som strikker ett par røde og ett par grønne votter og ber venninna di velge seg et par i julegave. Og når hun har lyst på de grønne sier du "å, syns du de røde var stygge, altså?" Mangel på romantikk er ikke skilsmissegrunn. Jobb med forholdet ditt. Husk, kroppen din er faktisk ikke det eneste som er endra siden den ferieturen...Anonymous poster hash: e5ad0...fba Du vedder på det ja! Du er jo ond du da! Koselig... Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #40 Skrevet 3. mai 2016 Du og mannen din virker å ha veldig forskjellige kjærlighetsspråk. Les litt om "kjærlighetens fem språk". Du føler deg avvist når han kjøper massasjeapparat og kløpinne. Han mener trolig at han har gjort en kjærlig handling, at et apparat er bedre enn han på massasje og at du kan bruke det og en kløpinne også når han ikke er i nærheten. Det virker på meg som om du tolker absolutt alt han gjør som en avvisning, selv det som ikke er det. Det betyr vel bare at du har bestemt deg, du ønsker ikke å være sammen med mannen mer. Da får du heller ta ansvar for det enn å fortsette å tolke alt mannen sier og gjør i verste mening - for du har ikke grunn til å tolke alt du gjør så negativt som du gjør ut fra det jeg forstår. Før du går fra ham - sett dere sammen og prat om hva dere falt for hos den andre og minn hverandre på hvorfor dere valgte å bli sammen og få barn sammen. Se om dere kan finne en måte å finne tilbake til det på uten å komme med masse beskyldninger og avvise hverandre uten grunn. Begge må bidra, hvis ikke er det ingen vits.Men det virker egentlig bare som om du vil ha aksept på at du kan gå fra ham, for du vil tolke alt negativt, du er ikke åpen for at du bidrar til tonen mellom dere og hverken du eller mannen vil jobbe med forholdet ut fra det du sier. Når begge to blir så såret av hverandres kommentarer så betyr det at det er mye følelser mellom dere. Da er det opp til dere om dere vil finne tilbake til det gode, eller om dere vil gå fra hverandre og bryte opp familien fordi dere ikke vil ta den harde jobben å reparere forholdet... Anonymous poster hash: e72e6...cb7 Tolker? Han sier jo rett ut at han ikke gidder massere/klø og at nå kan jeg bruke de greiene i stedet så han slipper! Og da tolker jeg det feil til avvisning? Javel.. Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Marriet Skrevet 3. mai 2016 #41 Skrevet 3. mai 2016 (endret) Tolker? Han sier jo rett ut at han ikke gidder massere/klø og at nå kan jeg bruke de greiene i stedet så han slipper! Og da tolker jeg det feil til avvisning? Javel.. Anonymous poster hash: f5a7c...8af Åh.. du kommer jo med ny informasjon om hvordan mannen oppfører seg for hvert eneste innlegg som blir skrevet her. Tilleggsinfo, tilleggsinfo, tillegsinfo. Du ber han om å klø, han kjøper kløpinne. Du får svar om at dette var da ikke så fælt. Så har han plutselig sagt at han ikke gidder. Samme greia med håret. Han sa du var fin. Du sier håret blir sånn som det var i utgangspunktet igjen og da sier plutselig mannnen at det var synd. Vet du, hvis du snakker med mannen sånn som du svarer oss her forstår jeg litt den silent treatmenten han driver med hvis det er tilfelle som du sier. Det er jo helt umulig å snakke med deg fordi du har et kontrasvar på absolutt alt. Det er jo ingen vits. Overhodet ikke fruktbart og man kommer ingen vei. Han skal ha kreds for å ha holdt ut. Han håper kanskje på at det bare er en periode. Du kan gjøre som han, vente på at det skal gå over eller du kan ta grep. Sånn som hun over sa, snakke om hva dere falt for hos hverandre og hvorfor dere er mann og kone. Finn tilbake eller gi opp. Endret 3. mai 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #42 Skrevet 3. mai 2016 Åh.. du kommer jo med ny informasjon om hvordan mannen oppfører seg for hvert eneste innlegg som blir skrevet her. Tilleggsinfo, tilleggsinfo, tillegsinfo. Du ber han om å klø, han kjøper kløpinne. Du får svar om at dette var da ikke så fælt. Så har han plutselig sagt at han ikke gidder. Samme greia med håret. Han sa du var fin. Du sier håret blir sånn som det var i utgangspunktet igjen og da sier plutselig mannnen at det var synd. Vet du, hvis du snakker med mannen sånn som du svarer oss her forstår jeg litt den silent treatmenten han driver med hvis det er tilfelle som du sier. Det er jo helt umulig å snakke med deg fordi du har et kontrasvar på absolutt alt. Det er jo ingen vits. Overhodet ikke fruktbart og man kommer ingen vei. Han skal ha kreds for å ha holdt ut. Han håper kanskje på at det bare er en periode. Du kan gjøre som han, vente på at det skal gå over eller du kan ta grep. Sånn som hun over sa, snakke om hva dere falt for hos hverandre og hvorfor dere er mann og kone. Finn tilbake eller gi opp. Jepp, en mann som verken vil gi komplimenter, massasje eller være fornøyd med noe av det dama gjør og sier, er en helt som har holdt ut med den jævla bitchen. Seriøst? Er det sjåvinistisk manneforum, eller er det mammaforum bestående av kvinner? Anonymous poster hash: 92cc8...779
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #43 Skrevet 3. mai 2016 Åh.. du kommer jo med ny informasjon om hvordan mannen oppfører seg for hvert eneste innlegg som blir skrevet her. Tilleggsinfo, tilleggsinfo, tillegsinfo. Du ber han om å klø, han kjøper kløpinne. Du får svar om at dette var da ikke så fælt. Så har han plutselig sagt at han ikke gidder. Samme greia med håret. Han sa du var fin. Du sier håret blir sånn som det var i utgangspunktet igjen og da sier plutselig mannnen at det var synd. Vet du, hvis du snakker med mannen sånn som du svarer oss her forstår jeg litt den silent treatmenten han driver med hvis det er tilfelle som du sier. Det er jo helt umulig å snakke med deg fordi du har et kontrasvar på absolutt alt. Det er jo ingen vits. Overhodet ikke fruktbart og man kommer ingen vei. Han skal ha kreds for å ha holdt ut. Han håper kanskje på at det bare er en periode. Du kan gjøre som han, vente på at det skal gå over eller du kan ta grep. Sånn som hun over sa, snakke om hva dere falt for hos hverandre og hvorfor dere er mann og kone. Finn tilbake eller gi opp. Skal du drive på til jeg mister all livsgnist eller er du ferdig? Mener du jeg skal skrive alle detaljer om alt? Hvem hadde orket å lese det da? Dere tolker jo som dere vil uansett, og uansett er det jo jeg som er kjerringa her og han er tøff som har orket meg så lenge. Fy faen, så ekle folk som deg trodde jeg faktisk ikke fantes. Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #44 Skrevet 3. mai 2016 Åh.. du kommer jo med ny informasjon om hvordan mannen oppfører seg for hvert eneste innlegg som blir skrevet her. Tilleggsinfo, tilleggsinfo, tillegsinfo. Du ber han om å klø, han kjøper kløpinne. Du får svar om at dette var da ikke så fælt. Så har han plutselig sagt at han ikke gidder. Samme greia med håret. Han sa du var fin. Du sier håret blir sånn som det var i utgangspunktet igjen og da sier plutselig mannnen at det var synd. Vet du, hvis du snakker med mannen sånn som du svarer oss her forstår jeg litt den silent treatmenten han driver med hvis det er tilfelle som du sier. Det er jo helt umulig å snakke med deg fordi du har et kontrasvar på absolutt alt. Det er jo ingen vits. Overhodet ikke fruktbart og man kommer ingen vei. Han skal ha kreds for å ha holdt ut. Han håper kanskje på at det bare er en periode. Du kan gjøre som han, vente på at det skal gå over eller du kan ta grep. Sånn som hun over sa, snakke om hva dere falt for hos hverandre og hvorfor dere er mann og kone. Finn tilbake eller gi opp. Og gratulerer! Som sagt over så har jeg aldri slitt med dårlig selvfølelse. Før nå! Så takk for det! Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #45 Skrevet 3. mai 2016 Du vedder på det ja! Du er jo ond du da! Koselig... Anonymous poster hash: f5a7c...8af Ikke sant? Der beviser du jo akkurat poenget mitt 😂😂😂😂😂😂! "Alle" er ute etter deg og selv nøytrale utsagn er angrep. Se deg i speilet, kvinne, og da mener jeg det mentale speilet - og slutt å være et offer! Du bestemmer selv hvor sur du skal være. Anonymous poster hash: e5ad0...fba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #46 Skrevet 3. mai 2016 Tolker? Han sier jo rett ut at han ikke gidder massere/klø og at nå kan jeg bruke de greiene i stedet så han slipper! Og da tolker jeg det feil til avvisning? Javel.. Anonymous poster hash: f5a7c...8af Her var det faktisk én som tok deg på alvor og skrev et langt svar til deg, HI. Men du bet huet av henne. Uansett hva folk sier og gjør blir det feil. Og det er klart, det er nok de andre 7 milliardene personer på kloden som alle tar feil og du som har rett. Søk hjelp - du er laaaaaaangt nede, men ser det ikke selv. Anonymous poster hash: e5ad0...fba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #47 Skrevet 3. mai 2016 Ikke sant? Der beviser du jo akkurat poenget mitt ! "Alle" er ute etter deg og selv nøytrale utsagn er angrep. Se deg i speilet, kvinne, og da mener jeg det mentale speilet - og slutt å være et offer! Du bestemmer selv hvor sur du skal være.Anonymous poster hash: e5ad0...fba Skjerp deg! Den uttalelsen du kom med var jo for å vise at du var sikker på at jeg var en fryktelig person som alltid tolket ting feil. Ikke noe å tolke det du skrev. Det var rett ut. Offer??? Hva er det du driver med nå?? Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #48 Skrevet 3. mai 2016 Her var det faktisk én som tok deg på alvor og skrev et langt svar til deg, HI. Men du bet huet av henne. Uansett hva folk sier og gjør blir det feil. Og det er klart, det er nok de andre 7 milliardene personer på kloden som alle tar feil og du som har rett. Søk hjelp - du er laaaaaaangt nede, men ser det ikke selv.Anonymous poster hash: e5ad0...fba Men det var jo et langt svar for å støtte mannen. Det er jo synd på stakkaren! Anonymous poster hash: f5a7c...8af
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #49 Skrevet 3. mai 2016 Skjerp deg! Den uttalelsen du kom med var jo for å vise at du var sikker på at jeg var en fryktelig person som alltid tolket ting feil. Ikke noe å tolke det du skrev. Det var rett ut. Offer??? Hva er det du driver med nå?? Anonymous poster hash: f5a7c...8af Nei, det var ikke det. Men slik tok du det. Historien om vottene var for å illustrere at du nok er en tanke negativ, og at folk ikke kan få til noe riktig. Sier noen du er pen på et gammelt bilde, betyr det at du er stygg i dag. Sier de du var fin etter å ha gått til frisør, mener de indirekte å kritisere den frisyren du har ellers. Sier de det var godt med kanel i kaka, prøver de å hakke på den kaka du bakte i fjor uten kanel. Du VELGER selv om du vil tillegge folk alt mulig annet av meninger de ikke har, eller om du vil høre på hva de faktisk sier og drite i å finne på en masse nytolkning. Igjen: søk hjelp. Anonymous poster hash: e5ad0...fba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #50 Skrevet 3. mai 2016 Men det var jo et langt svar for å støtte mannen. Det er jo synd på stakkaren! Anonymous poster hash: f5a7c...8af Nei, svaret hennes handlet om hvilket SYN du kan ha på mennesker rundt deg. Les det på nytt. Anonymous poster hash: e5ad0...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå