GĂ„ til innhold

Termin i januar 💜


Syrin84

Anbefalte innlegg

Huff ja dette er ikke sĂ„ gĂžyđŸ˜· Sitter pĂ„ jobb Ă„ brekker meg i sĂžppelbĂžtta under pulten đŸ˜‚đŸ˜·đŸ˜©

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Eg jobber med mat, sÄ ikke bare bare nÄr kvalmen kommer og alt fÄr magen til Ä vrenge seg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tar sjansen pÄ Ä bevege meg over her. Testet positivt pÄ digital i gÄr. Blir vÄrt fÞrste barn. Aner ikke hva jeg har i vente, men veldig glad for at det finnes forum som dette. SÊrlig siden vi tenkte Ä holde det hemmelig en liten stund til (mannen ville nok helst ha holdt det hemmelig frem til fÞdsel for Ä slippe familiemas, hehe). Termin er antatt 24. januar

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tar sjansen pÄ Ä bevege meg over her. Testet positivt pÄ digital i gÄr. Blir vÄrt fÞrste barn. Aner ikke hva jeg har i vente, men veldig glad for at det finnes forum som dette. SÊrlig siden vi tenkte Ä holde det hemmelig en liten stund til (mannen ville nok helst ha holdt det hemmelig frem til fÞdsel for Ä slippe familiemas, hehe). Termin er antatt 24. januar

 

Hvor tidlig testet du? 3+4?

Er sÄ spent selv, skal teste i morgen... 3+4 da....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tar sjansen pÄ Ä bevege meg over her. Testet positivt pÄ digital i gÄr. Blir vÄrt fÞrste barn. Aner ikke hva jeg har i vente, men veldig glad for at det finnes forum som dette. SÊrlig siden vi tenkte Ä holde det hemmelig en liten stund til (mannen ville nok helst ha holdt det hemmelig frem til fÞdsel for Ä slippe familiemas, hehe). Termin er antatt 24. januar

Vi sa det ikke til faren sin side fÞr ukr 37.. Og vi hadde kontakt. Hadde svÊrt liten mage da, sÄ kunne skjule den med litt vide klÊr. Her var det ikke familiemas, men han og eksen var i stor konflikt med barna. SÄ det er mulig Ä skjule ;) Gratulerer iallefall!

 

Anonymous poster hash: 67227...698

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei:-) Melder meg endelig inn i denne gruppen. Etter Ä ha forsÞk fÄ fÄ barn i over 6 Är er jeg endelig 5 uker pÄ vei i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hei:-) Melder meg endelig inn i denne gruppen. Etter Ä ha forsÞk fÄ fÄ barn i over 6 Är er jeg endelig 5 uker pÄ vei i dag.

Gratulerer sÄ mye <3

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har eg vÊrt pÄ tidlig ultralyd og sett verdens nydeligste lille klump med hjerteslag <3

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvor tidlig testet du? 3+4?

Er sÄ spent selv, skal teste i morgen... 3+4 da....

Fikk svak strek pÄ billigtest mandag, 10 dpo, sÄ det var kanskje 3+1? Men fikk positivt pÄ Clearblue, bÄde vanlig og digital pÄ onsdag, 12 dpo. IfÞlge en av de mange appene jeg har er jeg 3+5 i dag i hvert fall, hehe.

 

HÄper testingen gÄr din vei!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei:-) Melder meg endelig inn i denne gruppen. Etter Ä ha forsÞk fÄ fÄ barn i over 6 Är er jeg endelig 5 uker pÄ vei i dag.

SÄ fantastisk, gratulerer sÄ mye!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Æsj, i dag kom kvalmen for fullt. Og de sier det blir verre i uke 7-9??? Da dþr jeg!

Uff da.. Hvor langt er du pÄ vei? Var ikke kvalm i mitt forrige svangerskap, men kjenner meg litt uggen denne gangen sÄ er spent pÄ om jeg blir kvalm ogsÄ. 5 uker i morgen.. FÄr hÄpe du ikke blir verre <3

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Uff da.. Hvor langt er du pÄ vei? Var ikke kvalm i mitt forrige svangerskap, men kjenner meg litt uggen denne gangen sÄ er spent pÄ om jeg blir kvalm ogsÄ. 5 uker i morgen.. FÄr hÄpe du ikke blir verre <3

Jeg er inne i uke 6. I dag har vÊrt den verste dagen. Jeg gikk pÄ apoteket og spurte etter ingefÊrtabletter, siden mange sider anbefalte dette. Da apotekdamen sa at gravide ikke uten videre kunne ta det, begynte jeg nesten Ä grine og sa oppgitt "jammen hva kan jeg ta som det tÄler, da?!" sÄ kjÞpte kvalmearmbÄnd. Litt effekt, kanskje...

Er du litt uggen i uke 5, er du som jeg var.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er inne i uke 6. I dag har vÊrt den verste dagen. Jeg gikk pÄ apoteket og spurte etter ingefÊrtabletter, siden mange sider anbefalte dette. Da apotekdamen sa at gravide ikke uten videre kunne ta det, begynte jeg nesten Ä grine og sa oppgitt "jammen hva kan jeg ta som det tÄler, da?!" sÄ kjÞpte kvalmearmbÄnd. Litt effekt, kanskje...

Er du litt uggen i uke 5, er du som jeg var.

Huff, stakkar! Jeg kjenner meg GODT igjen! Jeg er nÄ bare 4+4, men i begge mine forrige svangerskap fikk jeg kvalmen rundt uke 6 og spydde frem til fÞdsel. Ikke koselig!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Melder meg inn her. PrĂžvd i 11 mĂ„neder og endelig fĂ„tt min fĂžrste positive test. ifĂžlge kalender er terminen 28 januar. Har hatt Ăžmme bryst i 2-3 uker (siden EL), og hatt mensmurringer i rundt 4-5 dager i tillegg til humĂžrsvingninger 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6+6 og har satt meg ned og tuta 2 ganger fordi jeg er sĂ„ kvalm og dĂ„rlig. Kan ikke huske jeg tok det sĂ„ tungt de 2 andre gangene. Men jeg vet sĂ„ altfor godt hva jeg har i vente.. Er sykemeldt. Litt pinglete kanskje, men jeg har det bare ikke i meg dette svangerskapet😅😅🙈 Pleier Ă„ spy frem til fĂždsel. Men kvalmen slipper som regel litt taket. NĂ„ er jeg kvalm 24/7😭

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er 4+3 i dag og kjenner ingenting annet enn temperaturforandring. Er iskald, ogsÄ blir jeg sÞkksvett, og plutselig iskald igjen. Fingre og tÊr er kritthvite. Satser pÄ at det er det eneste jeg blir plaget med, og at jeg kan jobbe helt til permisjonen starter.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Herlighet!! Jeg venter min fjerde og jeg har aldri opplevd Ä vÊre sÄ dÄrlig i et svangerskap. 7+1 i dag og er helt kake. Jeg fungerer ikke fra 16.00 og til vi legger oss. Jeg er ikke trÞtt men ekstremt kvalm og uggen.. holdt pÄ i litt over en uke nÄ, men tenkte jeg skulle vente med Ä skrive det til det var fast..

Har jo hatt en og annen dag i mine tidligere svangerskap som har vÊrt ille ogsÄ, men liksom ikke som jeg har verre minner om enn Ä ha vÊrt litt redusert. NÄ er jeg jo syk..Herregud, og permisjonen min er slutt og jeg begynner pÄ jobb igjen denne uka :o Hvordan i alle dager skal jeg klare dette?!?

Kan omtrent ikke engang huske at influensa har vÊrt Ä sÄ ille med meg :( Har mest lyst Ä grine...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fikk positivt igÄr, aner ikke nÄr jeg ble gravid... har en sÞnn pÄ 10 mÄneder sÄ er ikke planert i det hele tatt!

Er vel i uke 5 ... kanskje. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Velkommen :)

 

Hvis noen vil bli med pÄ januargruppa pÄ facebook (som er hemmelig og lukket), sÄ send meg pm :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Stresset for Ă„ miste spiren overgĂ„r symptomene.. i dag hoppet lillesĂžster opp pĂ„ fanget mitt og landet nederst pĂ„ magen min.. NĂ„ verker det og jeg er livredd det kan Ăždelegge.. Dere eksperter, vet dere om dette er farlig og kan forĂ„rsake abort. Eller gĂ„r det greit sĂ„ lenge jeg ellers tar det veldig med ro og ikke fĂ„r lillesĂžstre hoppende pĂ„ magen? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei jenter. Jeg fikk positiv test i dag og er helt i skyene! Vi er sĂ„ lykkelige 😍 Vanskelig Ă„ beregne termin pga. har ikke hatt TR etter p-pilleslutt men tipper i slutten av januar 💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...