Gå til innhold

Termin i januar 💜


Syrin84

Anbefalte innlegg

6. januar sier kalkulatorer på nettet er min termindato. Dette er første barnet <3 Svært etterlengtet. Testet positivt på bursdagen min! Snakk om tidenes fødselsdagspresang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terminliste Januar 2017 
1. bebisyk, Hannepålandet
2. minera2011
3. Vims86, Christinamedjente
4. Syrin84, Reese
5. Gutt2015Lille2017
6. DrømmeSofie
7. BT85, v.savoirfaire
8. zinna
9. Nordlys13
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31. 

 

Husk å kopiere den siste listen slik at ingen faller av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. januar sier kalkulatorer på nettet er min termindato. Dette er første barnet <3 Svært etterlengtet. Testet positivt på bursdagen min! Snakk om tidenes fødselsdagspresang!

Men du skrev deg inn 8?

 

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste Januar 2017 
1. bebisyk, Hannepålandet
2. minera2011
3. Vims86, Christinamedjente
4. Syrin84, Reese
5. Gutt2015Lille2017
6. DrømmeSofie, zinna
7. BT85, v.savoirfaire
8. 
9. Nordlys13
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer! Spennende! Jeg har gått ut i fra åositiv eggløsningstest og der fikk jeg datoen 3 januar☺

Jeg bommet visst litt, er v.savoirfaire jeg har lik termindato som! Men ikke så langt unna 3. Januar heller da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Terminliste Januar 2017

1. bebisyk, Hannepålandet

2. minera2011

3. Vims86, Christinamedjente

4. Syrin84, Reese

5. Gutt2015Lille2017

6. DrømmeSofie, zinna

7. BT85, v.savoirfaire

8.

9. Nordlys13 og Tjohopp

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som begynner å få symptomer? Forrige graviditet ble jeg slått helt ut av kvalme og oppkast i uke 6. Har fullført 5 uker på søndag. Har lite symptomer, men er utrolig sliten og småkvalm etter 1 nattevakt. Heldigvis bare 3 igjen😅 Vanker en sykemeldig om jeg blir like dårlig som sist. Da måtte jeg bare forlate pasienter pga plutselig oppkast. Lite kjekt for alle😅😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her heller enda.. Er 4+2 da.. Kanskje derfor😂 Var super kvalm forrige svangerskap.. Nå kun litt ømme pupper og litt trøttere enn vanlig.. Kanskje det er en gutt denne gang😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer så langt. Krysser fingrene for at jeg er like heldig som forrige gang, da var jeg kun kvalm noen timer :)

Det var ei jente foresten, så er ikke sikker på at det er noe i det med symptomer og kjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm noen dager før test. Men nå merker jeg ikke så mye. Men er det ikke litt tidlig enda? Jeg er 4+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er normalt tror jeg. Men i følge appen min er sjansene større for symptomer fra uke 6😅 Det stemte ganske godt sist.. Noen får aldri særlig med symptomer eller plager av ymse slag☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som begynner å få symptomer? Forrige graviditet ble jeg slått helt ut av kvalme og oppkast i uke 6. Har fullført 5 uker på søndag. Har lite symptomer, men er utrolig sliten og småkvalm etter 1 nattevakt. Heldigvis bare 3 igjen😅 Vanker en sykemeldig om jeg blir like dårlig som sist. Da måtte jeg bare forlate pasienter pga plutselig oppkast. Lite kjekt for alle😅😷

Jeg har mindre symptomer nå enn forrige svangerskap, da begynte jeg å tisse på natta en uke før positiv test. I tillegg var brystene ømme og ble fort større... Jeg har ikke vært våken på natta enda og puppene er "slappe"!😁 Men, luktesansen derimot er over middels inntakt, samt at det stikker der nede, spesielt når jeg nyser! Og nevnte jeg trøtt? GJESP.... Kan sovne hvor som helst!🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et helt merkelig søvnmønster. Jeg våkner (for meg. Jeg er b-menneske) grytidlig bare for å glippe med øynene et par timer etterpå. Sover jeg på dagen, sovner jeg godt i et par timer og sover helt fint til natta igjen. Blitt skikkelig dovendyr!
Nærmer seg uke 5. Er ikke spesielt plaget av kvalme, litt småuggen av og til, men det hjelper å spise, og SOM jeg spiser. Aner ikke om det er psykisk, at jeg tenker over at jeg er gravid, men jeg er så sulten hele tiden. 
Det stikker og strekkes i magen, og det gjør vondt ved små støt og klem. 
Og puppene er vokst!  :danse: 
Kroppen er rar for tiden, er vel min konklusjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lite symptomer egentlig, men har likevel noen få. Det jeg merker mest til er at puppene mine gjør skikkelig vondt! Det har de gjort siden ca 5-6dpo. Jeg er litt oppblåst i magen og er ganske mye mer sulten enn jeg pleier. Har heldigvis ikke merket noe kvalme enda, men er jo bare 5+1 i dag, så det kan jo enda komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som tar digital tester for å se at det går framover?

er fruster etter at digitalen viser 2-3 i dag (som for en uke siden) da jeg er 5+1.. el 9 April i følge tempen...

Er redd det ikke utvikler seg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som tar digital tester for å se at det går framover?

er fruster etter at digitalen viser 2-3 i dag (som for en uke siden) da jeg er 5+1.. el 9 April i følge tempen...

Er redd det ikke utvikler seg nå..

Så rart! Kanskje ikke de er så nøyaktige? Eller kanskje ikke de regner med de to første ukene før befruktning? Da blir det jo mer riktig...eller? Er det kanskje 2 uker og 3 dager siden EL?

Endret av zinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Kanskje ikke de er så nøyaktige? Eller kanskje ikke de regner med de to første ukene før befruktning? Da blir det jo mer riktig...eller? Er det kanskje 2 uker og 3 dager siden EL?

Det er 3 uker og en dag siden eggløsningen og testen skulle vist 3+ i dag. Gjerne i går også. Og min erfaring er at de testene er ganske nøyaktige. Da jeg gikk gravid i fjor viste den riktig hele veien fra dagen fra eggløsningen..

Derfor er jeg litt urolig for at ting ikke er som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en "ukeindikator" og HCG utvikler seg ulikt. Jeg har samme tankene. Men vet at ting er forskjellig fra person til person. 1-2 trenger 25-200HCG for å slå ut. 2-3uker slår ut på 200-2000, og 3+ er over 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Tenkte teste på tirsdag igjenn. Jeg testa 2-3 igår. Og er 5+3 idag. Men tester snart igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud! 5 uker i dag, og jeg er så trøtt at jeg holder på å gå i bakken! Glipper med øynene foran PC'en til tross for gode 8 timer under dyna i natt. Litt kvalm, men ikke uoverkommelig ennå. Kanskje på tide å bruke opp kaffekvota si i kaffebaren nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere mye symptomer folkens? Jeg er helt vanlig jeg og merker ingenting nå.. små øm i magen da..

 

Jeg har faktisk vært hos legen i dag. Jeg kjenner faktisk litt angst fordi jeg siden fredag sist uke, altså i 4 dager har våknet med vondt i bekkenet. Hadde ekstrem bekkenlåsning fjor før fødsel i sep som egentlig aldri har gitt seg, men som jeg kjenner godt nå om morgenene.. 

Så jeg har spurt om henvisning til fysio for å få hjelp til forebygging av bekkenplager. I samme slengen nevnte jeg blødninger på ikm, men at de digitale testene viste fremgang. Alikvel ble jeg bedt om å ta hcg prøve.. neste på fredag, så får vel svar da rundt starten av neste uke.. gjerne liten vits da vi har bestilt ul til neste tirsdag, men men...

 

Du sover allerede Zinna.. pass på å spis masse leverpostei og brokkoli. Inneholder mye jern som gjør at vi ikke blir så fort trøtte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...