GÃ¥ til innhold

Termin i januar 💜


Syrin84

Anbefalte innlegg

Har dere mye symptomer folkens? Jeg er helt vanlig jeg og merker ingenting nå.. små øm i magen da..

 

Jeg har faktisk vært hos legen i dag. Jeg kjenner faktisk litt angst fordi jeg siden fredag sist uke, altså i 4 dager har våknet med vondt i bekkenet. Hadde ekstrem bekkenlåsning fjor før fødsel i sep som egentlig aldri har gitt seg, men som jeg kjenner godt nå om morgenene..

Så jeg har spurt om henvisning til fysio for å få hjelp til forebygging av bekkenplager. I samme slengen nevnte jeg blødninger på ikm, men at de digitale testene viste fremgang. Alikvel ble jeg bedt om å ta hcg prøve.. neste på fredag, så får vel svar da rundt starten av neste uke.. gjerne liten vits da vi har bestilt ul til neste tirsdag, men men...

 

Du sover allerede Zinna.. pass på å spis masse leverpostei og brokkoli. Inneholder mye jern som gjør at vi ikke blir så fort trøtte ;)

Åhh, håper alt er i orden, Reese!

Æsj, leverpostei liker jeg ikke. Men craver kjøtt: kanskje det er pga jernbehov? Huff, jeg har blitt tiltakende kvalm. Gruer meg til spysjauene. Verste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok ny HCG, får svar i morgen. Har ingen grunn til å tro at noe skulle være galt, men gruer meg og frykter at HCG ikke skal ha steget skikkelig. Ukene fram til det føles virkelig og til man føler seg mer trygg på graviditeten er slitsomme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den jaggu positiv den testen jeg tok i morges! Hvem skulle tro det etter 2 år prøving:) Den satt på første innsett etter ICSI. 4+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den jaggu positiv den testen jeg tok i morges! Hvem skulle tro det etter 2 år prøving:) Den satt på første innsett etter ICSI. 4+3 i dag.

Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her, jeg :) Vi har en jente på snart 8 måneder, så her blir det to tette! Vet dere forresten om det er laget en termingruppe på Facebook? :)

 

Terminliste Januar 2017 

1. bebisyk, Hannepålandet
2. minera2011
3. Vims86, Christinamedjente
4. Syrin84, Reese
5. Gutt2015Lille2017
6. DrømmeSofie, zinna
7. BT85, v.savoirfaire
8. 
9. Nordlys13 og Tjohopp
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. Ulvinne83
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere mye symptomer folkens? Jeg er helt vanlig jeg og merker ingenting nå.. små øm i magen da..

 

Jeg har faktisk vært hos legen i dag. Jeg kjenner faktisk litt angst fordi jeg siden fredag sist uke, altså i 4 dager har våknet med vondt i bekkenet. Hadde ekstrem bekkenlåsning fjor før fødsel i sep som egentlig aldri har gitt seg, men som jeg kjenner godt nå om morgenene.. 

Så jeg har spurt om henvisning til fysio for å få hjelp til forebygging av bekkenplager. I samme slengen nevnte jeg blødninger på ikm, men at de digitale testene viste fremgang. Alikvel ble jeg bedt om å ta hcg prøve.. neste på fredag, så får vel svar da rundt starten av neste uke.. gjerne liten vits da vi har bestilt ul til neste tirsdag, men men...

 

Du sover allerede Zinna.. pass på å spis masse leverpostei og brokkoli. Inneholder mye jern som gjør at vi ikke blir så fort trøtte ;)

Ingen symptomer her ennå, veldig trøtt bare. Tør ikke tru på at jeg faktisk er gravid før kvalmen kommer, har vært kvalm fra første dag i tidligere svangerskap . UL på tirsdag :)

 

termin ca  5/1-17 OMG!!! i sjokk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her ennå, veldig trøtt bare. Tør ikke tru på at jeg faktisk er gravid før kvalmen kommer, har vært kvalm fra første dag i tidligere svangerskap . UL på tirsdag :)

Så spennende :) jeg skal også på ul på tirsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) jeg skal også på ul på tirsdag :D

spennende! Noen spes grunn for at du skal på tidlig UL? vet du når man kan vente og se hjertet slå?? klarer nesten ikke og vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende! Noen spes grunn for at du skal på tidlig UL? vet du når man kan vente og se hjertet slå?? klarer nesten ikke og vente!

Først og fremst fordi jeg i 2014 bestilte meg en tidlig ul til uke 11/12 for å se at alt var ok med den lille og fikk et MA sjokk. Har fått baby etter det, men nå som jeg er gravid igjen sitter det i bakhodet at spiren min den gangen hadde vært dø i over 5 uker før jeg fant det ut, uten at kroppen min gjorde noe med det, eller varslet meg får å si det sånn..

 

Så nå har jeg telt dager fra eggløsning for å bekrefte at hjerte slår, kun det. For om man ser et hjerte er sannsynligheten for at det går bra stor :) Jeg har termin enten 3 eller 4 Januar, men heller mest på 3 da jeg vet at el var natt til 10 april ;) Jeg temper, derfor er jeg så sikker :) for å svare på spm ditt, 22 dager etter el skal hjerte slå, men best å vente til etter 6 fullgåtte da det varierer litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, også hadde jeg en blødning rundt ikm som jeg vil ha bekreftelse på at ikke betydde noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst fordi jeg i 2014 bestilte meg en tidlig ul til uke 11/12 for å se at alt var ok med den lille og fikk et MA sjokk. Har fått baby etter det, men nå som jeg er gravid igjen sitter det i bakhodet at spiren min den gangen hadde vært dø i over 5 uker før jeg fant det ut, uten at kroppen min gjorde noe med det, eller varslet meg får å si det sånn..

 

Så nå har jeg telt dager fra eggløsning for å bekrefte at hjerte slår, kun det. For om man ser et hjerte er sannsynligheten for at det går bra stor :) Jeg har termin enten 3 eller 4 Januar, men heller mest på 3 da jeg vet at el var natt til 10 april ;) Jeg temper, derfor er jeg så sikker :) for å svare på spm ditt, 22 dager etter el skal hjerte slå, men best å vente til etter 6 fullgåtte da det varierer litt :)

For en emosjonell risiko vi utsetter oss for: vi kan gjøre alt riktig og likevel oppleve noe sånt. Krysser fingre og tær for deg på tirsdag.

Selv skal jeg på UL på onsdag. Håper å få se det lille hjertet slå! <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en emosjonell risiko vi utsetter oss for: vi kan gjøre alt riktig og likevel oppleve noe sånt. Krysser fingre og tær for deg på tirsdag.

Selv skal jeg på UL på onsdag. Håper å få se det lille hjertet slå! <3

 

Takk for det Zinna, og lykke til du også :)

 

Tidlig UL tråd i Januarklubben nederst på forsiden til barnimagen som det kan være kjekt å fylle inn i :D

HÃ¥per det beste for oss alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Zinna, og lykke til du også :)

 

Tidlig UL tråd i Januarklubben nederst på forsiden til barnimagen som det kan være kjekt å fylle inn i :D

HÃ¥per det beste for oss alle sammen :D

finner den ikke, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner den ikke, jeg..

Når du er på fremsiden der du har alle forum trådene nedover..

1 trimester

2 trimester

3 trimester

Osv nedover.. skroll ned til du kommer til alle mnd :) Helt nederst står nå Januar 2017 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn :) Etter 4 positive tester tar jeg sjansen på at det nå endelig stemmer :P

 

Foreløpig termin 20 jan :)

 

Allerede uggen og rar i magen, for ikke å snakke om puppene... Livredd den grusomme og langvarige kvalmen skal komme igjen som jeg hadde sist.. Spysyk halve svangerskapet.. huff, orker ikke det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn :) Etter 4 positive tester tar jeg sjansen på at det nå endelig stemmer :P

 

Foreløpig termin 20 jan :)

 

Allerede uggen og rar i magen, for ikke å snakke om puppene... Livredd den grusomme og langvarige kvalmen skal komme igjen som jeg hadde sist.. Spysyk halve svangerskapet.. huff, orker ikke det igjen

Vi klarer det vi må klare. Vi har jo klart det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer det vi må klare. Vi har jo klart det før.

 

joda, helt riktig det, ble bare litt motløs når jeg kjent jeg var uggen og fikk flashback, hehe..

 

Men skal gå igjennom denne eventuelle kvalmen med brask og bram.. har sååå ventet på dette, så skal kose meg max uansett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn :) Etter 4 positive tester tar jeg sjansen på at det nå endelig stemmer :P

 

Foreløpig termin 20 jan :)

 

Allerede uggen og rar i magen, for ikke å snakke om puppene... Livredd den grusomme og langvarige kvalmen skal komme igjen som jeg hadde sist.. Spysyk halve svangerskapet.. huff, orker ikke det igjen

Foreløpig samme termin vi da :) Jeg kvalm og spydde frem til fødsel i begge mine tidligere svangerskap.. Fikk det da fra ca uke 6. Håper å slippe denne gang, men er ikke særlig optimistisk. Men likevel, det er fantastisk å vente en liten baby i januar. Ved fødsel er alt glemt (ellers hadde jeg aldri gjort det for tredje gang). Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! ....spent på om jeg havner her! Fredag er det 4dager før IKM, skal prøve en CB digital da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er dårlige? Jeg er sååå kvalm😩😩 noe man kan ta mot kvalme? Sist fikk jeg afripan. Kan man ta det?😩😷😷😷😷😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig av og på med kvalmen her, i dag brekker eg meg av alt, så kastet inn håndkle på jobb i dag. Nå blir det hjem å slappe av før mini skal hentes i barnehagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...