zinna Skrevet 16. mai 2016 #101 Skrevet 16. mai 2016 Uke 7 i morgen og er allerede lei av Ă„ vĂŠre gravid Ă vĂŠre kvalm er det absolutt verste jeg vet, sĂ„ det Ă„ gĂ„ rundt med noe som fĂžles som konstant omgangssjuke er bare SĂ kjipt. Klarer ikke glede meg over graviditeten siste uka, men jeg VET jo at jeg egentlig gleder meg. Er lei av Ă„ ligge pĂ„ sofaen og ha dĂ„rlig samvittighet over ting jeg vet jeg bare MĂ fĂ„ gjort...Begynt Ă„ fortelle de nĂŠrmeste, da. De er jo alle veldig glade og spente og det er gĂžy Ă„ se.Â
Bellellon Skrevet 16. mai 2016 #102 Skrevet 16. mai 2016 Stresset for Ä miste spiren overgÄr symptomene.. i dag hoppet lillesÞster opp pÄ fanget mitt og landet nederst pÄ magen min.. NÄ verker det og jeg er livredd det kan Þdelegge.. Dere eksperter, vet dere om dette er farlig og kan forÄrsake abort. Eller gÄr det greit sÄ lenge jeg ellers tar det veldig med ro og ikke fÄr lillesÞstre hoppende pÄ magen? Det Àr ingen fara, den lilla lilla "bebisen" ligger sÄ lÄngt inne och med mycket skydd runt. Det KAN ju skje, men sannolikheten er veldig veldig liten. Min son har stÄtt och hoppat pÄ magen maaange ganger og jag blev og er fortsatt gravid . Med det sagt sÄ fÄr han ikke hoppa pÄ den nÄ nÀr jag vet om att det Àr en liten dÀr inne.
Bellellon Skrevet 16. mai 2016 #103 Skrevet 16. mai 2016 Siden jeg er usikker pÄ nÄr jeg ble gravid og i hvilken uke jeg er i... Blir jeg sent til ultralyd direkte av lege for Ä fÄ vite uke eller mÄ/skall jeg bestille dette (privat) selv fÞr jag kontakter fastleg/helsestasjon?
bebisyk Skrevet 20. mai 2016 #104 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er 7+6 i dag, og har fÄtt time til tidlig ultralyd pÄ onsdag i neste uke. Er kjempespent og gleder meg veldig samtidig som jeg er supernervÞs. Men det skal nok gÄ bra. Kjenner litt pÄ kvalmen, uten at den tar helt overhÄnd, mÄtte kjÞpe et par nye bh-er denne uka siden jeg har vokst fra mine vanlige og er veldig trÞtt hele tida. Hvordan gÄr det med resten av gjengen?
Ulvinne83 Skrevet 20. mai 2016 #105 Skrevet 20. mai 2016 Siden jeg er usikker pÄ nÄr jeg ble gravid og i hvilken uke jeg er i... Blir jeg sent til ultralyd direkte av lege for Ä fÄ vite uke eller mÄ/skall jeg bestille dette (privat) selv fÞr jag kontakter fastleg/helsestasjon? Jeg vil tro at du blir henvist til tidlig ultralyd av fastlegen din
Ulvinne83 Skrevet 20. mai 2016 #106 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er 7+6 i dag, og har fÄtt time til tidlig ultralyd pÄ onsdag i neste uke. Er kjempespent og gleder meg veldig samtidig som jeg er supernervÞs. Men det skal nok gÄ bra. Kjenner litt pÄ kvalmen, uten at den tar helt overhÄnd, mÄtte kjÞpe et par nye bh-er denne uka siden jeg har vokst fra mine vanlige og er veldig trÞtt hele tida. Hvordan gÄr det med resten av gjengen? Her gÄr det fint! Kjenner ogsÄ pÄ kvalmen av og til, men det gÄr bra. OgsÄ cravings da.. Ellers lite forandringer her, men jeg er bare 5+6 da. Har sÄÄÄÄ lyst pÄ tidlig ultralyd, mest fordi jeg ikke klarer Ä riste av meg tanken pÄ at det KAN jo vÊre flere der inne. Vil gjerne sjekke antall bebiser, tihi.. Jeg er ikke disponert for det altsÄ, bare hjernen min som tuller med meg;) skal du til privat ultralyd?
Vizzy Skrevet 21. mai 2016 #107 Skrevet 21. mai 2016 Da er jeg 6+1i dag og kvalmen har sÄvidt meldt sin ankomst.. Deilig Ä kjenne man lever :-) Hvordan er formen med dere andre?
Bellellon Skrevet 21. mai 2016 #108 Skrevet 21. mai 2016 Jag har haft lite kvalme noen morgnar, EFTER frokost. Men idag Àr det enda vÀrre. Men ikke oppkast ...  Det vÀrsta Àr vÀl att bekkenlösningen har startat igjen. Siste svangerskap startet det i uke 12 og blev sykemeldt 100% i 6 mÄnaden, men om dette fortsetter er det nokk ikke mulig Ä jobbe lenge til. Jag har AKKURAT kommet tilbake i jobb sÄ fÞler meg litt nede for det faktisk.  Lite mensmurringer och sÄna ting men ellers helt ok. Tror jag er i 5+4 sÄ er nokk noen dager kvar fÞr trettheten kommer.
ĂYNE Skrevet 22. mai 2016 #110 Skrevet 22. mai 2016 Mistet igjenđąđąđą Huff, nei sĂ„ leit! Ord er fattige, men lykke til videre. Snart sitter nok den perfekte spiren!
Christinamedjente Skrevet 24. mai 2016 #111 Skrevet 24. mai 2016 Mistet igjenđąđąđą đđ° huff!! SĂ„ trist!! Klem â€ïž
iskrystall Skrevet 24. mai 2016 #112 Skrevet 24. mai 2016 Lurer meg inn her. 8+1 i dag, skal pÄ ultralyd i morgen for Ä se om alt ser bra ut. Hatt to MA fÞr, da var fosteret dÞdt rundt uke 7 og 8+noen dager. Litt spent pÄ morgendagen, men har troen. HÄper likevel at jeg kan fÄ en til ul litt senere selv om jeg ikke har blÞdd eller noe. FÞrste MA begynte jeg Ä blÞ, kom pÄ ul Ä da hadde fosteret vÊrt dÞdt i 3-4 uker, dette vil jeg ikke at skal skje pÄ nytt. Krysser fingrene for at det skal gÄ denne gang :-)
Atherine Skrevet 24. mai 2016 #113 Skrevet 24. mai 2016 Heisann! Fjernet spiralen 1 April, og fikk positiv test 13.5.16 (Clearblue 1-2 uker gravid..)Og den 19.5.16 viste den 2-3 uker gravid..SĂ„ blir forhĂ„pentligvis Januar baby pĂ„ meg Â
Vizzy Skrevet 25. mai 2016 #114 Skrevet 25. mai 2016 Hvordan er formen jenter? Jeg nÊrmer meg nÄ snart 7 uker. Tiden flyr. Sliter litt hver morgen med litt kvalme. Magen er litt opprÞrsk etter en del mÄltider. Skal pÄ ul om en uke. Ser veldig frem til det. Ser veldig frem til Ä komme meg til 12 uker ogsÄ selv om det er noen uker igjen ...
bebisyk Skrevet 25. mai 2016 #115 Skrevet 25. mai 2016 I dag var vi pĂ„ tidlig ultralyd. Jeg er 8+5 i dag, og vi sĂ„ et bankende lite hjerte og en baby som bevegde seg! â€ïž Smelta helt og lever pĂ„ en rosa sky i dag!
blizzard77 Skrevet 25. mai 2016 #116 Skrevet 25. mai 2016 5+3 her. I dag kom korsryggsmertene for fullt. Hadde store problemer med Ă„ sitte pĂ„ jobben tidligere i dag. Kvalmen har ogsĂ„ begynt Ă„ komme i bĂžlger, sĂŠrlig pĂ„ morgenen, etter lunsj og pĂ„ kvelden igjen. GĂ„r mye pĂ„ do ogsĂ„. Tida gĂ„r sÄÄÄ sakte đ  Skal du privat ultralyd, Vizzy?
Christinamedjente Skrevet 25. mai 2016 #117 Skrevet 25. mai 2016 Lurer meg inn her. 8+1 i dag, skal pĂ„ ultralyd i morgen for Ă„ se om alt ser bra ut. Hatt to MA fĂžr, da var fosteret dĂždt rundt uke 7 og 8+noen dager. Litt spent pĂ„ morgendagen, men har troen. HĂ„per likevel at jeg kan fĂ„ en til ul litt senere selv om jeg ikke har blĂždd eller noe. FĂžrste MA begynte jeg Ă„ blĂž, kom pĂ„ ul Ă„ da hadde fosteret vĂŠrt dĂždt i 3-4 uker, dette vil jeg ikke at skal skje pĂ„ nytt. Krysser fingrene for at det skal gĂ„ denne gang :-) Hvordan gikk det? đ
Vizzy Skrevet 26. mai 2016 #118 Skrevet 26. mai 2016 5+3 her. I dag kom korsryggsmertene for fullt. Hadde store problemer med Ä sitte pÄ jobben tidligere i dag. Kvalmen har ogsÄ begynt Ä komme i bÞlger, sÊrlig pÄ morgenen, etter lunsj og pÄ kvelden igjen. GÄr mye pÄ do ogsÄ. Tida gÄr sÄÄÄ sakte  Skal du privat ultralyd, Vizzy?  Jeg er gravid via IVF. Tidlig UL ligger er en del av opplegget.
frue og mamma Skrevet 26. mai 2016 #119 Skrevet 26. mai 2016 Termin 4.januar. Dette blir nr 3. Ikke akkurat planlagt, men begynner Ă„ komme over sjokket... đđ Har to jenter, 2010 og 2015. FordĂžyelsen har sĂ„ og si stagnert, sĂ„ her er det luftig... SĂ„pass mye at jeg til tider kaster opp luft! -beklager hvis det var too much information... TrĂžtt og sliten...
Ulvinne83 Skrevet 26. mai 2016 #120 Skrevet 26. mai 2016 Termin 4.januar. Dette blir nr 3. Ikke akkurat planlagt, men begynner Ă„ komme over sjokket... đđ Har to jenter, 2010 og 2015. FordĂžyelsen har sĂ„ og si stagnert, sĂ„ her er det luftig... SĂ„pass mye at jeg til tider kaster opp luft! -beklager hvis det var too much information... TrĂžtt og sliten... Ikke to much info jeg tror kanskje vi er pĂ„ samme termingruppe pĂ„ facebook for jeg har ogsĂ„ ei fĂždt i 2015 Hu er fĂždt i september, men jeg hadde termin i august sĂ„ jeg er medlem bĂ„de her og der
iskrystall Skrevet 26. mai 2016 #121 Skrevet 26. mai 2016 Hvordan gikk det? đ Det gikk kjeempefint đ ble plutselig veldig redd 5-10 min fĂžr jeg ble henta inn, nesten litt pĂ„ grĂ„ten :-p men UL viste et bankende hjerte, fin str og bellighenhet đđđ FĂ„tt ny UL om 3 uker :-)
zinna Skrevet 27. mai 2016 #122 Skrevet 27. mai 2016 8+2. Blir trÞttere for hver dag som gÄr: fÞles som jeg har sovesyken. Men kvalmen er det verste. Jeg sliter litt med Ä glede meg over graviditeten om dagen, fÞler meg nesten litt deppa av en eller annen grunn, og stresset over alt jeg ikke fÄr gjort (som dessverre mÄ gjÞres av meg og ikke kan utsettes). Men nÄr jeg vÄkner om morgenen, fÞr kvalmen setter inn, sÄ kjenner jeg sommefugler i magen og smiler for meg selv.  HÄper dere alle i januargruppa har det bra <3
Christinamedjente Skrevet 27. mai 2016 #123 Skrevet 27. mai 2016 Det gikk kjeempefint đ ble plutselig veldig redd 5-10 min fĂžr jeg ble henta inn, nesten litt pĂ„ grĂ„ten :-p men UL viste et bankende hjerte, fin str og bellighenhet đđđ FĂ„tt ny UL om 3 uker :-) SÄÄ bra!! đ Jeg var ogsĂ„ pĂ„ UL i dag, alt var fint, sĂ„ hjertet med det samme đ đđ»đđŒ veeeldig gĂžy!! NĂ„ hĂ„per jeg kvalmen gir seg litt, er dritt lei sv Ă„ gĂ„ rundt med omgangsykenđđ©
frue og mamma Skrevet 27. mai 2016 #124 Skrevet 27. mai 2016 Ikke to much info jeg tror kanskje vi er pĂ„ samme termingruppe pĂ„ facebook for jeg har ogsĂ„ ei fĂždt i 2015 Hu er fĂždt i september, men jeg hadde termin i august sĂ„ jeg er medlem bĂ„de her og der đ Tror det mĂ„ vĂŠre en annen, for jeg har ikke vĂŠrt med i termingruppe pĂ„ fb. Men artig at det er flere med jenter i samme Ă„r som mine! đ
Ulvinne83 Skrevet 27. mai 2016 #125 Skrevet 27. mai 2016 đ Tror det mĂ„ vĂŠre en annen, for jeg har ikke vĂŠrt med i termingruppe pĂ„ fb. Men artig at det er flere med jenter i samme Ă„r som mine! đ Hehe, ok det var bare at dere hadde skrevet nesten ordlikt her inne og pĂ„ fb om denne nye graviditeten, derfor trodde jeg det var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ