Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺

Anbefalte innlegg

Enkel kur denne gangen også, men han trodde ikke det var noe vits..Jeg vet ikke.

Vi får bare se hvordan det går fremover. Vi skal teste mannens svømmere neste uke.

En dag blir det nok vår tur også! :-)

Da går dagene fort, så får vi håpe det har klaffet for dere også :D

Fortsetter under...

Enkel kur denne gangen også, men han trodde ikke det var noe vits..Jeg vet ikke.

Vi får bare se hvordan det går fremover. Vi skal teste mannens svømmere neste uke.

En dag blir det nok vår tur også! :-)

Da går dagene fort, så får vi håpe det har klaffet for dere også :D

Håper det jeg og! Har vært så teit å tatt med meg gtester😂 Er jo ikke vits å teste før slutten av neste uke

Mulig jeg skimtet en svaaaak svak strek på gtest idag.. 7dpo.. Haha. Men følte den streken var for langt nede, så er nok ugyldig

Haha, det er jo enda veldig tidlig! 😁😊 Håper selvsagt for dere. Har du merket noe?

Her skjer det svært lite..4 dag på femar.

Haha, det er jo enda veldig tidlig! 😁😊 Håper selvsagt for dere. Har du merket noe?

Her skjer det svært lite..4 dag på femar.

Er litt støl i magen, men ellers ingenting. Er jo enda veldig tidlig😄

Vi får leve i håpet og krysse fingrene for deg! Tvi Tvi.

Jeg tok 2 forskjellige el-tester og en gravid test nå, jeg er litt bekymret for at egget kanskje har festet seg utenfor igjen. Har hatt smerter og ubehag på venstre side, og i forrige syklus (første runde med femar) Hadde jeg veldig vondt sånn 8-9 dpo med litt blødning. Fikk to ganske sterke strekere, altså..sterkere enn uten at det er noe vis du forstår hva jeg mener. Men g-testen viste ikke noe, kunne kanskje skimte noe men. Får vel bare vente og se. 

Hvordan går det?

Annonse

Vi får leve i håpet og krysse fingrene for deg! Tvi Tvi.

Jeg tok 2 forskjellige el-tester og en gravid test nå, jeg er litt bekymret for at egget kanskje har festet seg utenfor igjen. Har hatt smerter og ubehag på venstre side, og i forrige syklus (første runde med femar) Hadde jeg veldig vondt sånn 8-9 dpo med litt blødning. Fikk to ganske sterke strekere, altså..sterkere enn uten at det er noe vis du forstår hva jeg mener. Men g-testen viste ikke noe, kunne kanskje skimte noe men. Får vel bare vente og se.

Hvordan går det?

Kanskje lurt å kontakte legen hvis du mistenker at det kan være utenfor?:/ håper virkelig ikke det!!

Her skjer det lite. Har litt ømhet av og til, og har tisset en god del idag, men har samtidig drukket en del også😂 Kjenner jeg er optimistisk denne pp! Samboeren min har og troen. Vi traff jo el kjempe bra. La jo inn aksjer begge dagene før el og en dag etter el. Håper virkelig på en spire nå! Kjæresten til fetteren min er gravid med en liten gutt, og kjente idag i et familiebesøk med de at jeg rett og slett var misunnelig! Følte meg forferdelig siden jeg hadde de følelsene... Unner de det virkelig, men jeg har så lyst å bli mamma selv!

Forstår deg veldig godt, det er vondt å kjenne på de følelsene men det er jo der likevel. Det er vel slik når man har et så sterkt ønske om å bli foreldre. Håper virkelig at det klaffet for dere denne gangen. Har en god følelse nå! :D 

Jeg var hos gyn. her om dagen og han sa jeg skulle teste meg med jevne mellomrom også fikk vi bare se hvordan det går. Han så ikke noe UL men det gjorde de ikke sist heller før i uke 7. så… 

Du må holde meg oppdatert på hvordan det går! Håper ikke det en spire har festet seg utenfor..

Jeg kjenner meg såpass godt at jeg vet jeg kommer til å teste hver dag fremover. Er jo ikke lurt for jeg blir jo så nedbrutt når testen er negativ... Syns hele prøve prosessen er et stort stress og for mye frustrasjon og tristhet. Det skal jo være noe fint og positivt, men når man møter så mye motstand gang på gang, så er det vanskelig å se lyset i enden av tunnelen. Så er jo det greien om at vi med pcos har større sjanse for å miste.. Kommer til å være bekymret som bare det når jeg blir gravid

Ble ferdig med kuren i går. Eggløsning over helgen igjen. Dpo 9 er ganske tidlig. Hvor mange kurer skal du gå på?😊 Håper det er gode symptomer for deg 😙🌹

3 kurer skulle jeg gå før jeg skulle komme tilbake til gyn. Så jeg tenker at hvis det ikke klaffer nå, så bestiller jeg time til etter neste pp.

Annonse

IKM på mandag som kommer og negative tester. Begynner å miste håpet😔

Det er enda igjen 3 dager, så får holde motet oppe. Ikke alle som tester så tidlig ✌ krysser fingrene. Har du noen symptomer da? 😊

Det er enda igjen 3 dager, så får holde motet oppe. Ikke alle som tester så tidlig ✌ krysser fingrene. Har du noen symptomer da? 😊

Nei, bare litt murringer av og til😊 Er nå innstilt på en ny pp

Bruker du el tester denne mnd? Jeg fant plutselig ut at IKM er på tirsdag! Så har 4 dager igjen

Jeg bruker el-test ja. Men har hatt så mye våt utflod de siste dagene så vet ikke hva som går av meg? Hvit tynn utflod. Har jevnlig med sex også. Negativ el test i dag tidlig.

Jeg bruker el-test ja. Men har hatt så mye våt utflod de siste dagene så vet ikke hva som går av meg? Hvit tynn utflod. Har jevnlig med sex også. Negativ el test i dag tidlig.

Hmm, har du googlet det?😜 Kan ikke huske at jeg har hatt det før...

Det var leit. Fremdeles en sjanse! 😊💜 Håper virkelig det går veien for dere snart også.

Fant ut at det var normalt med melke-lotion utflod et par dager før eggløsning. Så da er det nok derfor det var vært så mye.

Testet negativ på el-testen nå i dag tidlig! Den er nok litt sterkere enn før, jeg glemte å teste i går. Dag 14 her i dag så er bare 2 dager til eggløsning! 😊

Jeg er så spent på prøvesvarene til mannen min, håper vi får svar ganske fort! 😐 Håper virkelig at alt så bra til med han, for ellers vet jeg ikke lengre. Da er det nok ikke ment at vi skal få en til :(

Har dere testet mannen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...