Gå til innhold

Det er litt søtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting lenger, jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Da henger du i feil klubb. Du må bytte klubb. Jeg trodde lenge det var nok at klubben i mitt hjerte var Klanen. Men neida. Nå heter den Fittetryneklanen.

Skrevet

Da henger du i feil klubb. Du må bytte klubb. Jeg trodde lenge det var nok at klubben i mitt hjerte var Klanen. Men neida. Nå heter den Fittetryneklanen.

Fikk du være med i den?

Jeg fikk bare være med i anonyme underlivssjekk (autokorekt som passet bra, så lar den stå) klanen :(

Hjelpes, jeg tror jeg er alene... for ingen møter opp på møtene! Bare meg, med nakent underliv, står jeg å venter i sinsenkrysset, hver torsdag. Tror du de har lurt meg?

Jeg føler meg lurt!

Anonymous poster hash: cb721...e80

Skrevet

Fikk du være med i den?

Jeg fikk bare være med i anonyme underlivssjekk (autokorekt som passet bra, så lar den stå) klanen :(

Hjelpes, jeg tror jeg er alene... for ingen møter opp på møtene! Bare meg, med nakent underliv, står jeg å venter i sinsenkrysset, hver torsdag. Tror du de har lurt meg?

Jeg føler meg lurt!

Sinsenkrysset! Å jeg som trodde det var Bussterminalen. Facepalm!

Anonymous poster hash: c9309...4f4

Gjest Antarctica
Skrevet

Fikk du være med i den?

Jeg føler meg lurt!

Sinsenkrysset! Å jeg som trodde det var Bussterminalen. Facepalm!

Anonymous poster hash: c9309...4f4

Dere er begge tatt med buksa nede.

De som tilhører inn-gruppen står selvsagt utenfor Frognerparken. (Når de stiller seg opp ved skulpturene tror japanske turister at blotting er en staut norsk tradisjon, og da blir det tatt masse bilder. Vinn-vinn-situasjon!)

Skrevet

Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap!

Anonymous poster hash: 83c57...e46

Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?

Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper.

Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂

Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.
Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉

Tror du at du sårer noen med å svare sånn?

Er du en som alltid har trykket ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg?

Svært usjarmerende oppførsel.

Og litt flau oppførsel.

Og så som anonym på anonymforum?

Gir det deg noe?

Fyssj, så stygg du var nå, dette vil ikke lederen like. Sett deg i runketeltet til mannen din og skam deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...