Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #26 Skrevet 18. mars 2016 Min nerdehjerne som husker tall vet hvem det er snakk om ut fra antall innlegg. Men en leder? Jeg kan komme på flere nick som er blitt beskyldt for å ha en slik rolle her inne, også den Hi sikter til, men mitt inntrykk er at disse er individualister som ikke ville ønsket en lederrolle - i hvert fall ikke på et slikt forum! Jeg er veldig enig med flere av dem i mange saker, og så inderlig uenig i andre saker at ryggmargen skriker. Men jeg har ikke oppfattet noen av dem som ledere. Men hva vet jeg... har jo bare vært her fem-seks år.... Anonymous poster hash: e4ec7...65e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 18. mars 2016 #27 Skrevet 18. mars 2016 Kjapt søk avslører at forumet ble opprettet i 2000. Hvilket betyr at HI liker mennene sine unge, litt for unge. Til informasjon HI: 16 år er IKKE en mannsalder.
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #28 Skrevet 18. mars 2016 Min nerdehjerne som husker tall vet hvem det er snakk om ut fra antall innlegg. Men en leder? Jeg kan komme på flere nick som er blitt beskyldt for å ha en slik rolle her inne, også den Hi sikter til, men mitt inntrykk er at disse er individualister som ikke ville ønsket en lederrolle - i hvert fall ikke på et slikt forum! Jeg er veldig enig med flere av dem i mange saker, og så inderlig uenig i andre saker at ryggmargen skriker. Men jeg har ikke oppfattet noen av dem som ledere. Men hva vet jeg... har jo bare vært her fem-seks år.... Anonymous poster hash: e4ec7...65e Det søteste er vel hele forestillingen om at det skal finnes en klubb, med leder, medlemmer og kanskje regler? Årsmøter? Eget klubbhus i et tre? Jeg har mer enn 18.000 innlegg pr.nå, etter 10 år her. Siden nå det tallet ble nevnt. Men jeg kjenner ingen på forumet privat og har aldri sett noen klubber (annet enn terminklubbene), så den ideen er jo søkt. Dette er ikke Facebook, der folk har en relasjon og opptrer med navn. Her eksisterer vi kun som skrift og nokså endimensjonalt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #29 Skrevet 18. mars 2016 En leder på anonymforum? Høres rimelig paranoid ut. Kan jo være at man forsvarer andre nick fordi man er enig i det vedkommende skriver? Synes ofte jeg ser at de "kjente" nickene her inne diskuterer, og være veldig uenige. Forskjellen mellom dem, og de som skriver anonym, synes ofte bare å være at de som signererer med nick ikke går til personangrep, men holder seg oftere til saken de diskuterer. Regner med hi er frustrert fordi hun ikke har fått med seg fler på kritikken av en eller annen her inne. PS å omtale noe som "søtt" i en slik sammenheng vitner om dårlig skjult sinne... Anonymous poster hash: 53cb3...111
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #30 Skrevet 18. mars 2016 Og lederen er? Anonymous poster hash: be5c2...09d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #31 Skrevet 18. mars 2016 Min nerdehjerne som husker tall vet hvem det er snakk om ut fra antall innlegg. Men en leder? Jeg kan komme på flere nick som er blitt beskyldt for å ha en slik rolle her inne, også den Hi sikter til, men mitt inntrykk er at disse er individualister som ikke ville ønsket en lederrolle - i hvert fall ikke på et slikt forum! Jeg er veldig enig med flere av dem i mange saker, og så inderlig uenig i andre saker at ryggmargen skriker. Men jeg har ikke oppfattet noen av dem som ledere. Men hva vet jeg... har jo bare vært her fem-seks år.... Anonymous poster hash: e4ec7...65e Det søteste er vel hele forestillingen om at det skal finnes en klubb, med leder, medlemmer og kanskje regler? Årsmøter? Eget klubbhus i et tre? Jeg har mer enn 18.000 innlegg pr.nå, etter 10 år her. Siden nå det tallet ble nevnt. Men jeg kjenner ingen på forumet privat og har aldri sett noen klubber (annet enn terminklubbene), så den ideen er jo søkt. Dette er ikke Facebook, der folk har en relasjon og opptrer med navn. Her eksisterer vi kun som skrift og nokså endimensjonalt. He-he... ja, får litt asossiasjoner til sånne hemmelige samfunn, losjer og ridderordninger. Nye medlemmer tas kun opp etter anbefaling fra xxx antall gamle medlemmer, må bestå en opptaksprøve og sverge evig troskap og hemmeligholdelse av ordenen - både medlemmer, misjon og tradisjoner. Møtested og -tid oppgis i en på forhånd avtalt avis, men da i kode som kun medlemmer forstår. Stormesteren skal alltid æres og har alltid rett og alltid siste ord og innehar sin æresstilling til han eller hun avgår med døden. Anonymous poster hash: e4ec7...65e
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #32 Skrevet 18. mars 2016 Min nerdehjerne som husker tall vet hvem det er snakk om ut fra antall innlegg. Men en leder? Jeg kan komme på flere nick som er blitt beskyldt for å ha en slik rolle her inne, også den Hi sikter til, men mitt inntrykk er at disse er individualister som ikke ville ønsket en lederrolle - i hvert fall ikke på et slikt forum! Jeg er veldig enig med flere av dem i mange saker, og så inderlig uenig i andre saker at ryggmargen skriker. Men jeg har ikke oppfattet noen av dem som ledere. Men hva vet jeg... har jo bare vært her fem-seks år.... Anonymous poster hash: e4ec7...65e Det søteste er vel hele forestillingen om at det skal finnes en klubb, med leder, medlemmer og kanskje regler? Årsmøter? Eget klubbhus i et tre? Jeg har mer enn 18.000 innlegg pr.nå, etter 10 år her. Siden nå det tallet ble nevnt. Men jeg kjenner ingen på forumet privat og har aldri sett noen klubber (annet enn terminklubbene), så den ideen er jo søkt. Dette er ikke Facebook, der folk har en relasjon og opptrer med navn. Her eksisterer vi kun som skrift og nokså endimensjonalt. He-he... ja, får litt asossiasjoner til sånne hemmelige samfunn, losjer og ridderordninger. Nye medlemmer tas kun opp etter anbefaling fra xxx antall gamle medlemmer, må bestå en opptaksprøve og sverge evig troskap og hemmeligholdelse av ordenen - både medlemmer, misjon og tradisjoner. Møtested og -tid oppgis i en på forhånd avtalt avis, men da i kode som kun medlemmer forstår. Stormesteren skal alltid æres og har alltid rett og alltid siste ord og innehar sin æresstilling til han eller hun avgår med døden. Anonymous poster hash: e4ec7...65e Alt i alt veldig atypisk for voksne damer. Voksne menn derimot...
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #33 Skrevet 18. mars 2016 Forskjellen mellom dem, og de som skriver anonym, synes ofte bare å være at de som signererer med nick ikke går til personangrep, men holder seg oftere til saken de diskuterer. Anonymous poster hash: 53cb3...111 Hvis man skriver med nick MÅ man det. Du aner ikke hva folk får seg til å sitere og søke opp. Har du kalt noen ei megge i 2008, så regnes det som god latin å søke opp tråden 7 år etterpå bare for å fortelle deg at "den 21.august det året var du stygg i munnen, så tenk." Skriver man anonymt kan man tillate seg mye mer.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #34 Skrevet 18. mars 2016 Min nerdehjerne som husker tall vet hvem det er snakk om ut fra antall innlegg. Men en leder? Jeg kan komme på flere nick som er blitt beskyldt for å ha en slik rolle her inne, også den Hi sikter til, men mitt inntrykk er at disse er individualister som ikke ville ønsket en lederrolle - i hvert fall ikke på et slikt forum! Jeg er veldig enig med flere av dem i mange saker, og så inderlig uenig i andre saker at ryggmargen skriker. Men jeg har ikke oppfattet noen av dem som ledere. Men hva vet jeg... har jo bare vært her fem-seks år.... Anonymous poster hash: e4ec7...65e Det søteste er vel hele forestillingen om at det skal finnes en klubb, med leder, medlemmer og kanskje regler? Årsmøter? Eget klubbhus i et tre? Jeg har mer enn 18.000 innlegg pr.nå, etter 10 år her. Siden nå det tallet ble nevnt. Men jeg kjenner ingen på forumet privat og har aldri sett noen klubber (annet enn terminklubbene), så den ideen er jo søkt. Dette er ikke Facebook, der folk har en relasjon og opptrer med navn. Her eksisterer vi kun som skrift og nokså endimensjonalt. He-he... ja, får litt asossiasjoner til sånne hemmelige samfunn, losjer og ridderordninger. Nye medlemmer tas kun opp etter anbefaling fra xxx antall gamle medlemmer, må bestå en opptaksprøve og sverge evig troskap og hemmeligholdelse av ordenen - både medlemmer, misjon og tradisjoner. Møtested og -tid oppgis i en på forhånd avtalt avis, men da i kode som kun medlemmer forstår. Stormesteren skal alltid æres og har alltid rett og alltid siste ord og innehar sin æresstilling til han eller hun avgår med døden. Anonymous poster hash: e4ec7...65e Alt i alt veldig atypisk for voksne damer. Voksne menn derimot... Ah, jeg ser du allerede har startet avledningsmanøverne for å avkrefte at samfunnet eksisterer blant damene her. Da er det godt argument at damer ikke driver med slik Anonymous poster hash: e4ec7...65e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #35 Skrevet 18. mars 2016 Om de som tror at mange kjenner hverandre, har vært her inne lenge, har de jo rett i det. På kranglesiden, var det mange som ble kjent, møtte hverandre og fortsatt er venner. De hadde egne kranglesiden treff også. Så... Anonymous poster hash: cb721...e80
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #36 Skrevet 18. mars 2016 Min nerdehjerne som husker tall vet hvem det er snakk om ut fra antall innlegg. Men en leder? Jeg kan komme på flere nick som er blitt beskyldt for å ha en slik rolle her inne, også den Hi sikter til, men mitt inntrykk er at disse er individualister som ikke ville ønsket en lederrolle - i hvert fall ikke på et slikt forum! Jeg er veldig enig med flere av dem i mange saker, og så inderlig uenig i andre saker at ryggmargen skriker. Men jeg har ikke oppfattet noen av dem som ledere. Men hva vet jeg... har jo bare vært her fem-seks år.... Anonymous poster hash: e4ec7...65e Det søteste er vel hele forestillingen om at det skal finnes en klubb, med leder, medlemmer og kanskje regler? Årsmøter? Eget klubbhus i et tre? Jeg har mer enn 18.000 innlegg pr.nå, etter 10 år her. Siden nå det tallet ble nevnt. Men jeg kjenner ingen på forumet privat og har aldri sett noen klubber (annet enn terminklubbene), så den ideen er jo søkt. Dette er ikke Facebook, der folk har en relasjon og opptrer med navn. Her eksisterer vi kun som skrift og nokså endimensjonalt. He-he... ja, får litt asossiasjoner til sånne hemmelige samfunn, losjer og ridderordninger. Nye medlemmer tas kun opp etter anbefaling fra xxx antall gamle medlemmer, må bestå en opptaksprøve og sverge evig troskap og hemmeligholdelse av ordenen - både medlemmer, misjon og tradisjoner. Møtested og -tid oppgis i en på forhånd avtalt avis, men da i kode som kun medlemmer forstår. Stormesteren skal alltid æres og har alltid rett og alltid siste ord og innehar sin æresstilling til han eller hun avgår med døden. Anonymous poster hash: e4ec7...65e Alt i alt veldig atypisk for voksne damer. Voksne menn derimot... Ah, jeg ser du allerede har startet avledningsmanøverne for å avkrefte at samfunnet eksisterer blant damene her. Da er det godt argument at damer ikke driver med slik Anonymous poster hash: e4ec7...65e Meeeeeen... Her fins jo noen kamuflerte menn også! Kanskje det er svaret!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #37 Skrevet 18. mars 2016 Ah, jeg ser du allerede har startet avledningsmanøverne for å avkrefte at samfunnet eksisterer blant damene her. Da er det godt argument at damer ikke driver med slik Anonymous poster hash: e4ec7...65e Meeeeeen... Her fins jo noen kamuflerte menn også! Kanskje det er svaret! Der har vi det! Mennene har infiltrert damenes forum og kontrollerer oss Anonymous poster hash: e4ec7...65e
Gjest Jigglewiggle Skrevet 19. mars 2016 #38 Skrevet 19. mars 2016 Dobbelpost er fjernet, samt uthengning av navngitt bruker. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #39 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #40 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #41 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Dere er så pinlige. Hvis noen er enige m denne brukeren er de en klubb med en leder, en klan, osv. Men når dere smårottene er så rørende enige med hi her eller i en av de åttitre andre trådene av denne typen er dere selvstendige aktører. Mener dere. Med de tynne pipestemmene deres. Det blir ikke mer troverdig av at dere ALDRI kommer ut av hakket i plata hvor dere har stått i flere år. Fiksering på denne måten er ikke akkurat noe sunnhetstegn. Anonymous poster hash: abfa8...851
Marriet Skrevet 19. mars 2016 #42 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Ikke glem at alle som møter går i den høytidlige uniformen tights og tunika, med en sebra ev. sametruse over. Og alle i klubben har enten vært utro eller har en mann som har vært utro, men selvsagt tilgitt. Man har jo tross alt barn sammen.
Direkte Skrevet 19. mars 2016 #43 Skrevet 19. mars 2016 Vel, nå har jeg vært her i 5-6 år sånn ca, og har aldri fått med meg noen leder. Tror jeg blir utestengt og mobbet, for jeg får tydeligvis ikke være med Er det fordi jeg stort sett svarer med anonym, slik at jeg skal unngå alt "jammen du er jo...."-tullet, at jeg ikke blir innviet?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #44 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #45 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Trist forsøk på splitt og hersk, eller er det faktisk sånn det ser ut i ditt hode? Du ser ikke at du bare framstår som liten og masete? Anonymous poster hash: abfa8...851
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #46 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #47 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft. Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #48 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Tror du at du sårer noen med å svare sånn? Er du en som alltid har trykket ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg? Svært usjarmerende oppførsel. Og litt flau oppførsel. Og så som anonym på anonymforum? Gir det deg noe? Anonymous poster hash: cb721...e80
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #49 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Tror du at du sårer noen med å svare sånn?Er du en som alltid har trykket ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg? Svært usjarmerende oppførsel. Og litt flau oppførsel. Og så som anonym på anonymforum? Gir det deg noe? Anonymous poster hash: cb721...e80 Gjesp.. Det eneste som er flaut her er at du tror du kjenner meg basert på en uttalelse. "Og så som anonym på et anonymforum"- hva er du? Åja- anonym ja. Var det jeg trodde🙃🙃 Anonymous poster hash: 83c57...e46
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #50 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Klart man er like anonym når man signerer med nick. Bare fortsett og fortell deg selv det, du😊Hvis man er like anonym bak nick, hvorfor trykker du på anonymknappen? Endret 19. mars 2016 av Darwinia:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå