Gå til innhold

Det er litt søtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å se hvordan nickene som har vært her i en halv mannsalder løper på plass for å forsvare sin leder hver gang hun får littegranne kritikk.

Lurer på hvor lenge de har tenkt å holde på 🙈

Anonymous poster hash: f85aa...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du synes ikke du selv er en smule patologisk opptatt av andre nick, da? Siden du vet alt alle gjør alltid?

Anonymous poster hash: abfa8...851
Skrevet

Du synes ikke du selv er en smule patologisk opptatt av andre nick, da? Siden du vet alt alle gjør alltid?

Umulig å ikke få det med seg. De er her til stadighet ☺️

Skrevet

Sa hun som knapt er innom?

Pinlig hi. Dette slår bare tilbake på deg selv. Er du ikke litt ekstra glad for anonymknappen i dag?

Anonymous poster hash: 5acbe...24f

Skrevet

Pinlig hi. Dette slår bare tilbake på deg selv. Er du ikke litt ekstra glad for anonymknappen i dag?

Ikke pinlig nei. Jeg har vært mye innom de siste månedene ja. Blir du aldri lei av å dra samme forsvarsregla gang på gang? Når en har 18 000 innlegg her inne, ja da er man her MYE. Du kan ikke påstå noe annet uten å fremstå som en dust.

Skrevet

Du synes ikke du selv er en smule patologisk opptatt av andre nick, da? Siden du vet alt alle gjør alltid?Anonymous poster hash: abfa8...851

Umulig å ikke få det med seg. De er her til stadighet ☺️Anonymous poster hash: f85aa...616

Pinlig hi. Dette slår bare tilbake på deg selv. Er du ikke litt ekstra glad for anonymknappen i dag? Anonymous poster hash: 5acbe...24f

Ikke pinlig nei. Jeg har vært mye innom de siste månedene ja. Blir du aldri lei av å dra samme forsvarsregla gang på gang? Når en har 18 000 innlegg her inne, ja da er man her MYE. Du kan ikke påstå noe annet uten å fremstå som en dust.Anonymous poster hash: f85aa...616

Okay, så det er jeg som er dusten her? Og ikke du som starter et innlegg for å... Ja, hvorfor egentlig?

Skrevet

Klikket meg inn på denne tråden fordi jeg trodde at jeg endelig skulle få lese noe positivt og koselig. Naive meg!

Anonymous poster hash: 8b261...f10
Skrevet

Ikke pinlig nei. Jeg har vært mye innom de siste månedene ja. Blir du aldri lei av å dra samme forsvarsregla gang på gang? Når en har 18 000 innlegg her inne, ja da er man her MYE. Du kan ikke påstå noe annet uten å fremstå som en dust.

Syns du 18.000 er mye på en halv mannsalder?

Anonymous poster hash: bfe3d...f14

Skrevet

Helt enig med deg HI. Og det er denne fanklubben som svarer her også virker det som.

Anonymous poster hash: 9076b...c4a

Skrevet

Helt enig med deg HI. Og det er denne fanklubben som svarer her også virker det som.Anonymous poster hash: 9076b...c4a

Du vet at dette er typisk eksempel på (dårlig) hersketeknikk? Å blåse av alle motargumenter med at det er fanklubben (ærlig talt, er vi på ungdomsskolen, eller?) som er kritiske?

Jeg aner ikke hvilken bruker det er snakk om, men det er tydelig at det er noen her inne som er mer opptatt av andres innlegg enn sine egne. Pleier dere å gå inn på andres profil for å sjekke antall innlegg???

Skrevet

Hva og hvem snakker du om?

Jeg har vært her i Mange år, men hvem er lederen?

Anonymous poster hash: 6fab0...88d

Skrevet

Helt enig med deg HI. Og det er denne fanklubben som svarer her også virker det som.Anonymous poster hash: 9076b...c4a

Du vet at dette er typisk eksempel på (dårlig) hersketeknikk? Å blåse av alle motargumenter med at det er fanklubben (ærlig talt, er vi på ungdomsskolen, eller?) som er kritiske?

Jeg aner ikke hvilken bruker det er snakk om, men det er tydelig at det er noen her inne som er mer opptatt av andres innlegg enn sine egne. Pleier dere å gå inn på andres profil for å sjekke antall innlegg???

Jøss. Nå står det åpenlyst ved vedkommendes profil da.. Ikke gjør det mer komplisert enn det faktisk er.

Skrevet

Hi har fullstendig rett

Anonymous poster hash: def52...ffe

Skrevet

Jeg er jo en nysgjerrigper. 

Kan du linke til innlegget du refererer til?

Anonymous poster hash: 852be...f5d
Skrevet

Før denne tråden utvikler seg mer vil jeg minne dere på denne reglen:

* Persondebatt, personangrep, trakassering eller trusler. 

Kira

Skrevet

Å se hvordan nickene som har vært her i en halv mannsalder løper på plass for å forsvare sin leder hver gang hun får littegranne kritikk.

Lurer på hvor lenge de har tenkt å holde på 🙈

Jeg tenker jo at du også har vært her en halv mannsalder da, siden du vet hvem andre som har vært her like lenge.

Fikk du ikke være med i klubben? Lyser fjortissjalusi lang vei.

Anonymous poster hash: 9ee13...da1

Gjest Darwinia:-)
Skrevet (endret)

Kan HI for svarte svare på hvem som er lederen? Har ikke fått det med meg, skjønner du! Eller synes du kanskje det er greit med fullstendig meningsløse innlegg?

Endret av Darwinia:-)
Skrevet

Det er i alle fall veldig trygt å klage anonymt. Da blir man ikke klistret fast i alle sine tidligere innlegg hver eneste gang man viser trynet.

Anonymous poster hash: bfe3d...f14

Skrevet

Jeg skjønner ikke. Hvem er lederen? Og hvem er det som smisker?

Skrevet

Har vært her i 13 år, og har ikke merket meg noen leder..? Jeg er muligens treig da 😄

Anonymous poster hash: c16cc...ed5

Skrevet

Har vært her i 13 år, og har ikke merket meg noen leder..? Jeg er muligens treig da 😄

Ja det vil jeg nok si at du er.

Anonymous poster hash: 9076b...c4a

Skrevet

Har vært her i 13 år, og har ikke merket meg noen leder..? Jeg er muligens treig da

Da er vi to, bare at jeg har vært her i 14 år. Ikke like mye alltid, men litt til og fra. I en lang periode hadde jeg et veldig kjent nick her, men jeg har fortsatt ikke merket meg noen leder.

Ellers husker jeg at den gangen jeg hadde et kjent nick, så var det en del anonyme som av en aller annen grun trodde at alle med kjente nick visste hvem hverandre var og at vi var en "klubb". Jeg hadde ingen anelse om hvem de andre var utover at jeg selvsagt la merke til noen nick, og jeg har aldri deltatt i noen klubb heller :P

Anonymous poster hash: 3cdec...6ad

Skrevet

dette er kun for og lage bråk. hi tør ikke si hvem hun tenker på engang

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på hvem som er lederen her. Jeg har vært her i 12 år og lederen er ukjent for meg....

Anonymous poster hash: 4f4d3...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...