Gå til innhold

Det er litt søtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioi, så mange som plutselig følte seg truffet av denne tråden! Ikke jeg som starta den men skjønner poenget til hi! Her er det da selvfølgelig ikke snakk om noen klubb, men at de samme nickene som henger her hele døgnet ofte forsvarer hverandre.

Anonymous poster hash: 83c57...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi, så mange som plutselig følte seg truffet av denne tråden! Ikke jeg som starta den men skjønner poenget til hi! Her er det da selvfølgelig ikke snakk om noen klubb, men at de samme nickene som henger her hele døgnet ofte forsvarer hverandre.

Og at visse som IKKE henger her hele døgnet, eller i det minste signerer med nick såpass ofte at man kjenner henne igjen TROR hun er en av dem..

Skrevet

Dette kunne utviklet seg til en morsom tråd. Men i god anonymforum stil ender den som en drøvtyggende seig diskusjon.

Hvor har humoren tatt veien?

Anonymous poster hash: cb721...e80

Skrevet

Og at visse som IKKE henger her hele døgnet, eller i det minste signerer med nick såpass ofte at man kjenner henne igjen TROR hun er en av dem..

Men i alle dager så sårt dette var for deg tydeligvis. Hvem er DEM? Hva kreves for å være en av DEM? Og hvis vi ikke er DEM, hvem i all verden er alle oss andre da? Du er meget spesiell du anonym...

Skrevet

...e46 hvorfor gir du ikke opp?

Det er ufattelig for meg at dette er underholdende for deg. Og kom an! Det er lørdag. Sett på en sang og dans det ut! "Bom, shaken that ass..."

Gjest Antarctica
Skrevet

...e46 hvorfor gir du ikke opp?

Det er ufattelig for meg at dette er underholdende for deg. Og kom an! Det er lørdag. Sett på en sang og dans det ut! "Bom, shaken that ass..."

Dette bør da være underholdende for de fleste her? Jeg hviner av fryd for hvert eneste innlegg.

Det merkeligste er egentlig at noen snakker om det å henge her døgnet rundt som noe galt? Er det feil, det også, liksom? Det har jeg da gjort siden, tja, 2005? Og har fortsatt ingen avhengighetssymptomer.

Eller, bare skjelvinger, da. Og hyperventilering. Og hallusinasjoner om en hemmelig klubb der medlemmene har rare navn og nekter å gi barna morsmelkserstatning. Bør jeg søke lege?

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Lurer litt på hva som skal til for at du skal forstå at innlegget mitt var tull😂 Jeg tror ikke at jeg er "en av dem". Det er ikke noe "dem" og være en av. Jeg ønsket bare å tulle litt med det faktum at det finnes slike som deg som faktisk tror at det finnes en klubb med brukere som støtter hverandre, ikke fordi de er enige, men fordi de er gamle på forumet og liksom må "holde sammen". Jeg tør påstå at min beskrivelse av "klubben" var såpass drøy at det burde være innlysende at jeg bare tullet, men det var vist ikke tilfelle så her kommer det en gang til:

Jeg er ikke med i en klubb

Jeg tror ikke jeg er med i en klubb

Jeg tror ikke at det finnes en klubb

Enhver står selvfølgelig fritt til å tro hva de vil men JEG tror nå at folk flest som støtter hverandre gjør det fordi de er enige. Enkelt og greit!

Men nå var det nok konspirasjonsteorier for min del😊 Ha en fin lørdagskveld videre, gjengmedlemmer, anonyme nybegynnere og konspirasjonsteoretikere😊

Over og ut!

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette kunne utviklet seg til en morsom tråd. Men i god anonymforum stil ender den som en drøvtyggende seig diskusjon.

Hvor har humoren tatt veien?

Den er i alle fall "ufrivillig morsom"!

Skrevet

Hadde glemt denne tråden jeg! Plutselig var den på forsiden igjen 😂

La oss slutte å krangle da. Mulig jeg var litt for krass i hovedinnlegget mitt. Var meningen å småprovosere litt, men ikke å henge ut noen. God lørdag! 💃🏼

HI- (som har tatt seg et deilig glass vin)

Anonymous poster hash: f85aa...616

Gjest Antarctica
Skrevet

La oss slutte å krangle da. Mulig jeg var litt for krass i hovedinnlegget mitt. Var meningen å småprovosere litt, men ikke å henge ut noen. God lørdag! 💃🏼

Vin??!? VIN?

Og du kaller deg mor?

Håper barnevernet ordner opp!

Skrevet

Vin??!? VIN?

Og du kaller deg mor?

Ja! Vin! Viiiin! Og ikke hvilken som helst vin, det var Chabliiiiiiis! Practically reneste heroinen i drueverden 😱

Gjest Antarctica
Skrevet

Vin??!? VIN?

Og du kaller deg mor?

Ja! Vin! Viiiin! Og ikke hvilken som helst vin, det var Chabliiiiiiis! Practically reneste heroinen i drueverden 😱

Kos deg med den, ta en bit falukorv til, det skal være en ener😘

Skrevet

Google fittetryneklanen.. det var nok samme paranoide anonym som startet den også..

Anonymous poster hash: 564be...1ba
Skrevet

Hadde glemt denne tråden jeg! Plutselig var den på forsiden igjen

La oss slutte å krangle da. Mulig jeg var litt for krass i hovedinnlegget mitt. Var meningen å småprovosere litt, men ikke å henge ut noen. God lørdag!

Vin??!? VIN?

Og du kaller deg mor?

Ja! Vin! Viiiin! Og ikke hvilken som helst vin, det var Chabliiiiiiis! Practically reneste heroinen i drueverden

Kos deg med den, ta en bit falukorv til, det skal være en ener

Oh, chablis og falukorv... det hørtes ut som digg... (ikke HI) men jeg er rasende glad i chablis. 

Anonymous poster hash: 564be...1ba

Skrevet

Vin??!? VIN?

Og du kaller deg mor?

Kos deg med den, ta en bit falukorv til, det skal være en ener😘

Var det falukorv?

Damn! Jeg som kjøpte vossafår :( jeg går rett ut på kjøkkenet å heller ut chablisen :(

F, altså, jeg er så klønete! Jeg tar ALLTID feil!

Hele kvelden er ødelagt. Jeg hadde tom kjøpt uniform til gubben.

Cosplay kveld ala anonymforum rett i vasken.

Skrevet

Hadde glemt denne tråden jeg! Plutselig var den på forsiden igjen

La oss slutte å krangle da. Mulig jeg var litt for krass i hovedinnlegget mitt. Var meningen å småprovosere litt, men ikke å henge ut noen. God lørdag!

Vin??!? VIN?

Og du kaller deg mor?

Ja! Vin! Viiiin! Og ikke hvilken som helst vin, det var Chabliiiiiiis! Practically reneste heroinen i drueverden

Kos deg med den, ta en bit falukorv til, det skal være en ener

Var det falukorv?

Damn! Jeg som kjøpte vossafår :( jeg går rett ut på kjøkkenet å heller ut chablisen :(

F, altså, jeg er så klønete! Jeg tar ALLTID feil!

Hele kvelden er ødelagt. Jeg hadde tom kjøpt uniform til gubben.

Cosplay kveld ala anonymforum rett i vasken.

Vossakorven var jo til bikkja til naboen... 

Skrevet

Å se hvordan nickene som har vært her i en halv mannsalder løper på plass for å forsvare sin leder hver gang hun får littegranne kritikk.

Lurer på hvor lenge de har tenkt å holde på 🙈

Hvorfor er det søtt?

Anonymous poster hash: 025cb...60e

Skrevet

Er man leder fordi man skrive mye eller hva?

Anonymous poster hash: e1fbf...273

Skrevet

Å se hvordan nickene som har vært her i en halv mannsalder løper på plass for å forsvare sin leder hver gang hun får littegranne kritikk.

Lurer på hvor lenge de har tenkt å holde på 🙈

Hvorfor er det søtt?

Anonymous poster hash: 025cb...60e

Samhold er jo søtt 💕

Skrevet

Jo mere vi er sammen, er sammen, er sammen, jo mere vi er sammen jo gladere vi blir!

For mine venner er dine venner og anonyme venner er bestevenner, jo mere de er sammen jo gladere vi blir.

Klart det er søtt!

Syng med... For mine venner er alles venner... noen andre må skrive slutten for meg...

Skrevet

Jo mere vi er sammen, er sammen, er sammen, jo mere vi er sammen jo gladere vi blir!

For mine venner er dine venner og anonyme venner er bestevenner, jo mere de er sammen jo gladere vi blir.

Klart det er søtt!

Syng med... For mine venner er alles venner... noen andre må skrive slutten for meg...

Herlig 👏🏼👩‍❤️‍👩

Skrevet

Oioi, så mange som plutselig følte seg truffet av denne tråden! Ikke jeg som starta den men skjønner poenget til hi! Her er det da selvfølgelig ikke snakk om noen klubb, men at de samme nickene som henger her hele døgnet ofte forsvarer hverandre. Anonymous poster hash: 83c57...e46

Ja, noe de elegant viser i denne tråden. Full score til hi!!

Anonymous poster hash: 7ef48...71d

Skrevet

Denne tråden er noe av det mest pinlige jeg har lest på lenge. Klarte ikke lese hele, engang.

Skrevet

Det vi har her er en tråd hvor noen anonyme går sammen i klubb og anklager andre ikke fullt så anonyme for å ha en hemmelig klubb som de anonyme ikke får være med i. Men hva med deres egen anonymklubb, åpner de for medlemskap i deres klubb? Og hvem er lederen der - den mest anonyme?

Det er jo morsomt når noen rotter seg sammen og anklager andre for å rotte seg sammen...

Anonymous poster hash: e4ec7...65e
Skrevet

Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46

Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?

Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper.

Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46
Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.
Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46
En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nok

Flaut, flaut, flaut, kjære deg!

Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.
Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.
For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig

For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick

Det er vel ingen som har påstått at du er med i en klubb?

Anonymous poster hash: def52...ffe

Les en gang til!

Nå har jeg allerede rettet meg 2 svar over ditt svar her :)

Anonymous poster hash: def52...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...