Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #51 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Tror du at du sårer noen med å svare sånn?Er du en som alltid har trykket ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg? Svært usjarmerende oppførsel. Og litt flau oppførsel. Og så som anonym på anonymforum? Gir det deg noe? Anonymous poster hash: cb721...e80 Gjesp.. Det eneste som er flaut her er at du tror du kjenner meg basert på en uttalelse. "Og så som anonym på et anonymforum"- hva er du? Åja- anonym ja. Var det jeg trodde🙃🙃 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Jeg tror ikke jeg kjenner deg. Jeg stilte deg et spm. Og at det er en usmakelig oppførsel du har, trenger jeg ikke kjenne deg for å se, du skrev da et svar her inne, gjorde du ikke? Og det svaret var vel ikke til din fordel? Klart alle kan være anonyme. Det var ikke det som var poenget. Orker heller ikke forklare poenget om du ikke forstod det. Anonymous poster hash: cb721...e80
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #52 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Klart man er like anonym når man signerer med nick. Bare fortsett og fortell deg selv det, du😊Hvis man er like anonym bak nick, hvorfor trykker du på anonymknappen? Traff vist et ømt punkt? Har ikke noe behov for å signere med nick. Derfor jeg signerer som anonym. Var det så vanskelig å forstå? Det jeg mente var at selv om DU signerer med nick er det ikke særlig mange som vet hvem du er alikevel. Så om det sår pelle eller anonym når du poster noe har ingen betydning. Anonymous poster hash: 83c57...e46
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #53 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Tror du at du sårer noen med å svare sånn?Er du en som alltid har trykket ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg? Svært usjarmerende oppførsel. Og litt flau oppførsel. Og så som anonym på anonymforum? Gir det deg noe? Anonymous poster hash: cb721...e80 Gjesp.. Det eneste som er flaut her er at du tror du kjenner meg basert på en uttalelse. "Og så som anonym på et anonymforum"- hva er du? Åja- anonym ja. Var det jeg trodde🙃🙃 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Jeg tror ikke jeg kjenner deg. Jeg stilte deg et spm.Og at det er en usmakelig oppførsel du har, trenger jeg ikke kjenne deg for å se, du skrev da et svar her inne, gjorde du ikke? Og det svaret var vel ikke til din fordel? Klart alle kan være anonyme. Det var ikke det som var poenget. Orker heller ikke forklare poenget om du ikke forstod det. Anonymous poster hash: cb721...e80 Og jeg svarte deg også, gjorde jeg ikke? Og ja, alle kan være anonyme. Akuratt som meg og DEG. Du klager på at jeg er anonym. Så signerer du ikke med nick selv- det er vel å skyte seg selv litt i foten😏 Anonymous poster hash: 83c57...e46
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2016 #54 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' 😂 den svei nok😂 Flaut, flaut, flaut, kjære deg!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #55 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Tror du at du sårer noen med å svare sånn?Er du en som alltid har trykket ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg? Svært usjarmerende oppførsel. Og litt flau oppførsel. Og så som anonym på anonymforum? Gir det deg noe? Anonymous poster hash: cb721...e80 Gjesp.. Det eneste som er flaut her er at du tror du kjenner meg basert på en uttalelse. "Og så som anonym på et anonymforum"- hva er du? Åja- anonym ja. Var det jeg trodde🙃🙃 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Jeg tror ikke jeg kjenner deg. Jeg stilte deg et spm.Og at det er en usmakelig oppførsel du har, trenger jeg ikke kjenne deg for å se, du skrev da et svar her inne, gjorde du ikke? Og det svaret var vel ikke til din fordel? Klart alle kan være anonyme. Det var ikke det som var poenget. Orker heller ikke forklare poenget om du ikke forstod det. Anonymous poster hash: cb721...e80 Og jeg svarte deg også, gjorde jeg ikke? Og ja, alle kan være anonyme. Akuratt som meg og DEG. Du klager på at jeg er anonym. Så signerer du ikke med nick selv- det er vel å skyte seg selv litt i foten😏 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Dette blir jo verre og verre. Du er jo HELT på vranga. Nei, du svarte faktisk ikke på spm mitt. Jeg kan gjenta: er du en av de som prøver å trykke ned venninner som får mer oppmerksomhet enn deg? Jeg forstår at du ikke vil svare på dette, siden du vrir deg som en ål unna spm. Og en gang til... jeg har ikke klaget på at du velger å være anonym. Jeg satte spm tegn ved at du på et anonymforum prøver å trykke ned andre mennesker. Hvem skal føle seg truffet? Ingen! Selv ikke en med nick her inne, på dette forumet, kan føle seg truffet, for vi kjenner hverandre like lite, om det står "anonym" eller "krittleif". Så da er det vel ikke noe poeng? Hvem prøver du å "ta"? og hvorfor? Det var DET jeg mente. Og du, om du fortsatt ikke forstår, vær så snill og ikke svar meg. Anonymous poster hash: cb721...e80
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #56 Skrevet 19. mars 2016 Når jeg ser hva enkelte anonyme her inne greier å spre om seg av negativitet, da synes jeg det nesten er synd at det ikke er en slik hemmelig losje her på forumet Det er jo rimelig patetisk når noen trekker frem konspirasjonsteorier som gang på gang blir avvist her inne. Når mange nok bekrefter at de ikke har hørt om slike hemmelige grupper eller ledere, da blir det konspirert enda mer. Når mange av oss ser det komiske i slike konspirasjoner, da blir det latterliggjort og personer blir latterliggjort med forsøk på idiotiske hersketeknikker. Og når usakligheten og personangrepene blir påpekt, da blir det også snudd til en bekreftelse på hemmelige grupper osv. osv. osv. Det er jo ganske trist at noen kan dikte opp så mye for å bekrefte for seg selv utenfor - når det ikke er noe å være utenfor. Utenfor et fellesskap som ikke finnes... da skaper man virkelig sin egen ensomhet og sin egen mindreverdighetsfølelse. Jeg stiller forøvrig på neste losjemøte med den hensikt å gjennomføre en realistisk brannøvelse - tross alt altfor lenge siden sist! Husk branntauene, damer! Anonymous poster hash: e4ec7...65e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #57 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' 😂 den svei nok😂 Flaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym😊 Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.
Himmel og hav Skrevet 19. mars 2016 #58 Skrevet 19. mars 2016 Tråden er nok en gang moderert for uthenging av nick. Himmel og hav Brukermoderator
Iiiiik Skrevet 19. mars 2016 #59 Skrevet 19. mars 2016 Jeg er leder utenfor forumet! Mistenker dog at det ikke er jeg som er den det er søtt at noen støtter. Jeg har noen her jeg ofte er enig med. Sikkert mange, men det er mye lettere å registrere det når den andre skriver med nick. Noe årsmøte har jeg aldri blitt invitert på.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #60 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' 😂 den svei nok😂 Flaut, flaut, flaut, kjære deg! Svei vist nok for deg til å kommentere. Vet ikke hvem det er mest flaut for jeg😜 Anonymous poster hash: 83c57...e46
☆☆☆ Skrevet 19. mars 2016 #61 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Jeg er leder utenfor forumet! Mistenker dog at det ikke er jeg som er den det er søtt at noen støtter. Jeg har noen her jeg ofte er enig med. Sikkert mange, men det er mye lettere å registrere det når den andre skriver med nick. Noe årsmøte har jeg aldri blitt invitert på.Sorry, invitasjonen må ha "komt vekk i posten". Eg er også ofte einig med mange andre av dei andre med mange innlegg. Kjem dog ikkje på nokon eg alltid er einig med. Akkurat det med utroskapståden er eg nok "syndaren" som fekk HI til å sjå raudt. Ikkje fordi eg sa meg einig med nokon, men fordi eg slo ned på infantil argumentasjon om at meinar du A har du gjort B, C og D. Eg blir provosert over folk som ikkje kan diskutere sak, enten saka er kakebaking eller vrdsproblem. Både den anonyme i den tråden og HI her (samne person?) ser ut til å ha eit usunt oppheng i personar på forumet, som hindrar klarsyn. Endret 19. mars 2016 av ★..
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. mars 2016 #62 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye. Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #63 Skrevet 19. mars 2016 Du synes ikke du selv er en smule patologisk opptatt av andre nick, da? Siden du vet alt alle gjør alltid? Anonymous poster hash: abfa8...851 Umulig å ikke få det med seg. De er her til stadighet ☺️ Anonymous poster hash: f85aa...616 Sa hun som knapt er innom? Pinlig hi. Dette slår bare tilbake på deg selv. Er du ikke litt ekstra glad for anonymknappen i dag? Anonymous poster hash: 5acbe...24f Ikke pinlig nei. Jeg har vært mye innom de siste månedene ja. Blir du aldri lei av å dra samme forsvarsregla gang på gang? Når en har 18 000 innlegg her inne, ja da er man her MYE. Du kan ikke påstå noe annet uten å fremstå som en dust. Anonymous poster hash: f85aa...616 18 000.. Kommer jo an på hvor mange år de er fordelt på det Om man har vært her siden 2008 f.eks, så har man et gjennomsnitt på 6 innlegg pr dag, noen dager er man så aktiv at man har 30+ innlegg, noen ganger er man ikke innom på flere dager Tyder på mer aktivitet her inne det å kjenne igjen nick, og vite hvem som er mest aktiv eller ei.. Selv vært medlem her siden 2009, og kan ikke si jeg forstår hvem "sjefen" er.. Så kanskje det går mer på deg da HI? Anonymous poster hash: d03c1...5b3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #64 Skrevet 19. mars 2016 Du synes ikke du selv er en smule patologisk opptatt av andre nick, da? Siden du vet alt alle gjør alltid? Anonymous poster hash: abfa8...851 Umulig å ikke få det med seg. De er her til stadighet ☺️ Anonymous poster hash: f85aa...616 Sa hun som knapt er innom? Pinlig hi. Dette slår bare tilbake på deg selv. Er du ikke litt ekstra glad for anonymknappen i dag? Anonymous poster hash: 5acbe...24f Ikke pinlig nei. Jeg har vært mye innom de siste månedene ja. Blir du aldri lei av å dra samme forsvarsregla gang på gang? Når en har 18 000 innlegg her inne, ja da er man her MYE. Du kan ikke påstå noe annet uten å fremstå som en dust. Anonymous poster hash: f85aa...616 18 000.. Kommer jo an på hvor mange år de er fordelt på det Om man har vært her siden 2008 f.eks, så har man et gjennomsnitt på 6 innlegg pr dag, noen dager er man så aktiv at man har 30+ innlegg, noen ganger er man ikke innom på flere dager Tyder på mer aktivitet her inne det å kjenne igjen nick, og vite hvem som er mest aktiv eller ei.. Selv vært medlem her siden 2009, og kan ikke si jeg forstår hvem "sjefen" er.. Så kanskje det går mer på deg da HI? Anonymous poster hash: d03c1...5b3 Det er da flere enn hi som forstår hvem det er. Jeg skjønte med en gang hvem hi sikter til, og er nok ikke den eneste Anonymous poster hash: def52...ffe
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #65 Skrevet 19. mars 2016 Du synes ikke du selv er en smule patologisk opptatt av andre nick, da? Siden du vet alt alle gjør alltid? Anonymous poster hash: abfa8...851 Umulig å ikke få det med seg. De er her til stadighet ☺️ Anonymous poster hash: f85aa...616 Sa hun som knapt er innom? Pinlig hi. Dette slår bare tilbake på deg selv. Er du ikke litt ekstra glad for anonymknappen i dag? Anonymous poster hash: 5acbe...24f Ikke pinlig nei. Jeg har vært mye innom de siste månedene ja. Blir du aldri lei av å dra samme forsvarsregla gang på gang? Når en har 18 000 innlegg her inne, ja da er man her MYE. Du kan ikke påstå noe annet uten å fremstå som en dust. Anonymous poster hash: f85aa...616 18 000.. Kommer jo an på hvor mange år de er fordelt på det Om man har vært her siden 2008 f.eks, så har man et gjennomsnitt på 6 innlegg pr dag, noen dager er man så aktiv at man har 30+ innlegg, noen ganger er man ikke innom på flere dager Tyder på mer aktivitet her inne det å kjenne igjen nick, og vite hvem som er mest aktiv eller ei.. Selv vært medlem her siden 2009, og kan ikke si jeg forstår hvem "sjefen" er.. Så kanskje det går mer på deg da HI? Anonymous poster hash: d03c1...5b3 Det er da flere enn hi som forstår hvem det er. Jeg skjønte med en gang hvem hi sikter til, og er nok ikke den eneste Anonymous poster hash: def52...ffe Ender fortsatt opp med at det kan være dere som er for mye her inne, ikke den "sjefen" eller andre nick. Jeg er innom alt fra en gang annenhver mnd til annenhver dag.. Men kan enda ikke si jeg forstår dette med "sjef" eller "gruppe" dere babler om.. Så, kanskje på tide å få seg et mer interessant liv utenfor dette forumet? For om man får til å danne "sjef" og lignende i hodet sitt ut fra dette, så mangler man en del i sitt virkelige liv.. Anonymous poster hash: d03c1...5b3
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #66 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' 😂 den svei nok😂 Flaut, flaut, flaut, kjære deg! Svei vist nok for deg til å kommentere. Vet ikke hvem det er mest flaut for jeg😜 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Fremdeles deg😛 Men bare fortsett, du er til stor underholdning for "klubben". Har ledd godt i dag og nå har jeg popcorn på bordet, så kom gjerne med mer😂
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #67 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig😅 For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick😜 Endret 19. mars 2016 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #68 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick Det er vel ingen som har påstått at du er med i en klubb? Anonymous poster hash: def52...ffe
urten Skrevet 19. mars 2016 #69 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig😅 For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick😜 Oh no! innlegget mitt ble slettet, og jeg som syntes jeg var så morsom Jaja, beklager til nikket jeg hang ut (som jeg overhode, med hånden på hjertet, ikke mente å henge ut) Jeg likte kranglesiden den gang det var temperatur.. for herrens år siden. Nå har man ikke lov å slippe en liten fis engang, før man blir slettet. Men hva driver jeg med da? Gamle kjærringen, sitter på et anonymforum og skriver innlegg som blir slettet? På tide å ta lørdagen her Fin helg til dere alle, gjeng eller ikke gjeng.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #70 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick Det er vel ingen som har påstått at du er med i en klubb? Anonymous poster hash: def52...ffe Er jo ikke det hun sier heller.. Les på ny du hehe Anonymous poster hash: d03c1...5b3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #71 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick Det er vel ingen som har påstått at du er med i en klubb? Anonymous poster hash: def52...ffe Er jo ikke det hun sier heller.. Les på ny du hehe Anonymous poster hash: d03c1...5b3 Haha, ser det nå , den ene setningen der gikk litt i krøll for meg Anonymous poster hash: def52...ffe
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2016 #72 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' 😂 den svei nok😂 Flaut, flaut, flaut, kjære deg! Svei vist nok for deg til å kommentere. Vet ikke hvem det er mest flaut for jeg😜 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Med den slags argumentasjonsteknikk punkterer du jo enhver diskusjon. Om man ikke kan si imot uten å bli anklaget for å ta til seg ting kan man jo trekke seg tilbake først som sist. Er det på denne måten du pleier å 'vinne' diskusjonenen du er med i? Å argumentere som et barn sånn at andre ikke orker/gidder å svare mer? Hvorfor mener du at jeg skal være flau? Fordi jeg skriver under nick? Fordi jeg er enig med din motpart? Fordi jeg lar mer provosere av tåpelige innlegg? Forklar gjerne nærmere, for den tok jeg ikke. Når det gjelder hemmelige klubber og hvem som er leder osv har heller ikke jeg fått med meg at det finnes. Det er jo litt bemerkelsesverdig at de som mener at denne klubben faktisk er reell alle er anonyme?
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mars 2016 #73 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Det er godt hun er anonym Lenge siden jeg har sett noen drite seg ut så mye.Men hi har et poeng i at du ikke er med i det hun oppfatter som klubben. Du er for fersk. Dessuten vil jeg heller si at klubben som ikke finnes ikke har en leder, men heller en herskerinne.For det første: selvfølgelig er jeg ikke med i klubben. Klubben finnes ikke!!! Utrolig festlig at noen kritiserer meg fordi de tror at JEG tror jeg er med i en klubb jeg VET ikke finnes. Jeg skrev innlegget 100% på tull, men det ble tydeligvis tatt alvorlig For det andre: jeg er ny som Darwinia, men jeg er langt eldre på forumet under et annet nick Det er vel ingen som har påstått at du er med i en klubb? Anonymous poster hash: def52...ffe Les en gang til! 😊 Endret 19. mars 2016 av Darwinia:-)
Gjest Antarctica Skrevet 19. mars 2016 #74 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres? Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUT😂😂😂 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg 😉 Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' 😂 den svei nok😂 Flaut, flaut, flaut, kjære deg! Svei vist nok for deg til å kommentere. Vet ikke hvem det er mest flaut for jeg😜 Anonymous poster hash: 83c57...e46 Med den slags argumentasjonsteknikk punkterer du jo enhver diskusjon. Om man ikke kan si imot uten å bli anklaget for å ta til seg ting kan man jo trekke seg tilbake først som sist. Er det på denne måten du pleier å 'vinne' diskusjonenen du er med i? Å argumentere som et barn sånn at andre ikke orker/gidder å svare mer? Hvorfor mener du at jeg skal være flau? Fordi jeg skriver under nick? Fordi jeg er enig med din motpart? Fordi jeg lar mer provosere av tåpelige innlegg? Forklar gjerne nærmere, for den tok jeg ikke. Når det gjelder hemmelige klubber og hvem som er leder osv har heller ikke jeg fått med meg at det finnes. Det er jo litt bemerkelsesverdig at de som mener at denne klubben faktisk er reell alle er anonyme? Feil, kjære miss Marple. Selvsagt er de anonyme. Alle hemmelige klubber må holde medlemmenes navn strengt hemmelig. Det er jo det mest logiske av alt.
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2016 #75 Skrevet 19. mars 2016 Enig med hi. Det ser man bare i den andre tråden om utroskap! Anonymous poster hash: 83c57...e46 Kan ikke du, HI og de få andre som er enige lage deres egen klubb, der HI kan være lederen så kan alle vi andre som ikke aner hva dere prater om slippe tøvet deres?Neida, jeg bare tuller. Selvfølgelig har vi en klubb. Vi har årsmøte 1. påskeaften. Da feirer vi oss selv og vår eminente leder med chablis og vossakorv. Vi har ellers møte den 6.tirsdagen hver måned, i den garasjen der bilen ikke står. Denne gangen er det min tur til å ta med kake men har ikke bestemt meg for om det blir fiskekake eller kjøttkake. Vi spiser ikke sukker for lederen blir så fort hyper. Eh.. HVEM er du egentlig? DU er ikke med i den klubben.. #FLAUTAnonymous poster hash: 83c57...e46 Hva er det du snakker om? Selvfølgelig er jeg med i klubben? Jeg skal jo ha med fiskekake på neste møte. Dessuten har jeg den største sametruse- og honklesamlingen så jeg er faktisk æresmedlem. Du er nok bare en misunnelig bruker som ikke får være med i klubben fordi du liker å være anonym. Men du kan få være støttemedlem hvis du vil; det koster 50 sebratruser og 25 liter hylleblomstsaft.Oi, noen som lever i sin egen fantasiverden... Tydlig at det er et stort ønske hos deg, men må npk skuffe deg der. Du er ingen.. Ingen som utmerker seg i det minste. Så du er nok like anonym som meg Anonymous poster hash: 83c57...e46 En anonym som kaller en for 'ingen' den svei nokFlaut, flaut, flaut, kjære deg! Svei vist nok for deg til å kommentere. Vet ikke hvem det er mest flaut for jegAnonymous poster hash: 83c57...e46 Med den slags argumentasjonsteknikk punkterer du jo enhver diskusjon. Om man ikke kan si imot uten å bli anklaget for å ta til seg ting kan man jo trekke seg tilbake først som sist. Er det på denne måten du pleier å 'vinne' diskusjonenen du er med i? Å argumentere som et barn sånn at andre ikke orker/gidder å svare mer?Hvorfor mener du at jeg skal være flau? Fordi jeg skriver under nick? Fordi jeg er enig med din motpart? Fordi jeg lar mer provosere av tåpelige innlegg? Forklar gjerne nærmere, for den tok jeg ikke. Når det gjelder hemmelige klubber og hvem som er leder osv har heller ikke jeg fått med meg at det finnes. Det er jo litt bemerkelsesverdig at de som mener at denne klubben faktisk er reell alle er anonyme? Feil, kjære miss Marple. Selvsagt er de anonyme. Alle hemmelige klubber må holde medlemmenes navn strengt hemmelig. Det er jo det mest logiske av alt. Men de anonyme er jo så såre fordi de ikke får være med i de ikke-eksisterende klubbene. Eller er de så hemmelige at selv de som er med ikke vet om det? Dette tegner til å bli årets påskemysterie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå