Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #126 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit.Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra.Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Syns det henger godt i hop jeg. Man kan jo han meninger om noe uten å være alt det du ramser opp her. Syns ikke Kari Mari sitt innlegg var dømmende. På genrelt grunnlag må det være lov å reagere på en nittenåring som blir trebarnsmor med tre ulike fedre. Det jeg derimot reagerer mest på her er eksponeringen av ungene via bloggen og media. Der syns jeg rett og slett hun er tankeløs. Anonymous poster hash: f7887...418 Jeg mente OVERHODE ikke at Kari Mari var noe av det andre jeg skrev! Jeg skrev det for å prøve å lage et poeng. Men det går ikke inn, så jeg har gitt opp Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #127 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå...Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418 Vet du hva jeg har hørt? Sa a Gerd der a sto bak gardina og slafsa på en tyggis... Næh sa mannen... Jo, nå har em slutta å lufte sengetøyet! Oi sa mannen.Hva er e me dem a? Er jo ikke normale! Sa a Gerd. Hun stod et par timer til å snusa bak gardina. Skjedde ikke no mer, så a Gerd tok seg en kaffe me'n Lars.... Dagen Bim kortfilm. Ikke bli som a Gerd a dere! Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Har du kommentert til feil innlegg kanskje, for dette var jo skivebom Anonymous poster hash: f7887...418 Å nei! En anonym som ikke skjønner humoren min *rystet Jeg legger opp kortfilm karrieren min. *Kaster meg rystet i gulvet med dramatiske bevegelser, holder venstre armen over pannen, den høyre strekkes mot deg, i det jeg roper "beklager!" Aldri mer! Lover Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Trodde bare du mente å kommentere anonym som skrev dette i sin kommentar: "Hørte også at grunnen til at hun ble gravid med W var fordi leserene begynte og dabbe av og hun trengte et pr stunt, så graviditeten med W og det å holde skjult hvem bf var så ville hun holde på leserene. Så denne graviditeten er vel også å holde på lesere." Anonymous poster hash: f7887...418
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #128 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå...Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418 Vet du hva jeg har hørt? Sa a Gerd der a sto bak gardina og slafsa på en tyggis... Næh sa mannen... Jo, nå har em slutta å lufte sengetøyet! Oi sa mannen.Hva er e me dem a? Er jo ikke normale! Sa a Gerd. Hun stod et par timer til å snusa bak gardina. Skjedde ikke no mer, så a Gerd tok seg en kaffe me'n Lars.... Dagen Bim kortfilm. Ikke bli som a Gerd a dere! Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Har du kommentert til feil innlegg kanskje, for dette var jo skivebom Anonymous poster hash: f7887...418 Å nei! En anonym som ikke skjønner humoren min *rystetJeg legger opp kortfilm karrieren min. *Kaster meg rystet i gulvet med dramatiske bevegelser, holder venstre armen over pannen, den høyre strekkes mot deg, i det jeg roper "beklager!" Aldri mer! Lover Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Trodde bare du mente å kommentere anonym som skrev dette i sin kommentar: "Hørte også at grunnen til at hun ble gravid med W var fordi leserene begynte og dabbe av og hun trengte et pr stunt, så graviditeten med W og det å holde skjult hvem bf var så ville hun holde på leserene. Så denne graviditeten er vel også å holde på lesere." Anonymous poster hash: f7887...418 Du har faktisk rett. Det var det innlegget jeg reagerte på. Men for seint, var svaret mitt sendt ut i verdensrommet, og anonym og veik som jeg er fikk jeg ikke redigert. Men så, så så jeg at det ikke var så galt allikevel... "Tv 2 sa at han sa at de ville, så han andre gjorde, foreldre på ferie? Osv osv..." Så det var ikke så langt fra Gerds gardiner allikevel Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. mars 2016 #129 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit.Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra. Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Jeg skriver som jeg vil, for jeg dømmer som sagt ikke. Gjør jeg vel? Klart du gjør. Neida, innlegget ditt var i full favør til "mammantil..." Ikke dømmende i det hele tatt Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Hvilken setning av det jeg skrev synes du var dømmende overfor denne dama? Jeg skrev bare at jeg ikke hadde likt at min 19-åring ble sittende som trebarnsmor i den alderen. Det er på generelt grunnlag, og var helt uavhengig av hvilken som helst "kjendis" det gjaldt. Endret 15. mars 2016 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #130 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå...Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418 Vet du hva jeg har hørt? Sa a Gerd der a sto bak gardina og slafsa på en tyggis... Næh sa mannen... Jo, nå har em slutta å lufte sengetøyet! Oi sa mannen.Hva er e me dem a? Er jo ikke normale! Sa a Gerd. Hun stod et par timer til å snusa bak gardina. Skjedde ikke no mer, så a Gerd tok seg en kaffe me'n Lars.... Dagen Bim kortfilm. Ikke bli som a Gerd a dere! Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Har du kommentert til feil innlegg kanskje, for dette var jo skivebom Anonymous poster hash: f7887...418 Å nei! En anonym som ikke skjønner humoren min *rystetJeg legger opp kortfilm karrieren min. *Kaster meg rystet i gulvet med dramatiske bevegelser, holder venstre armen over pannen, den høyre strekkes mot deg, i det jeg roper "beklager!" Aldri mer! Lover Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Trodde bare du mente å kommentere anonym som skrev dette i sin kommentar: "Hørte også at grunnen til at hun ble gravid med W var fordi leserene begynte og dabbe av og hun trengte et pr stunt, så graviditeten med W og det å holde skjult hvem bf var så ville hun holde på leserene. Så denne graviditeten er vel også å holde på lesere." Anonymous poster hash: f7887...418 Du har faktisk rett. Det var det innlegget jeg reagerte på. Men for seint, var svaret mitt sendt ut i verdensrommet, og anonym og veik som jeg er fikk jeg ikke redigert.Men så, så så jeg at det ikke var så galt allikevel... "Tv 2 sa at han sa at de ville, så han andre gjorde, foreldre på ferie? Osv osv..." Så det var ikke så langt fra Gerds gardiner allikevel Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Hva jeg mener om å selge en barndom er så langt fra synsing som du kan komme! Anonymous poster hash: 3afa8...97b
Aila24 Skrevet 15. mars 2016 #131 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Fy flate. Det er helt vanvittig hvordan noen av dere uttaler dere. "Stakkars barn"? Anna er helt sikkert en kjempeflink mor. Hvordan kommer deres egne barn til å bli når foreldrene deres hetser andre? Er det det dere lærer dem opp til? Til å dømme mennesker de aldri har møtt? Hvordan vet dere at Anna og Jan ikke har vært sammen i lenger tid? For alt vi vet kan de ha holdt på lenge. Kanskje de kjente hverandre fra de var yngre. Kanskje de til og med har vært sammen før? Eller vært gode gode venner? Jeg kjenner jeg blir direkte kvalm av å lese i kommentarene her inne. Skam dere! Håper virkelig barna deres vokser opp og blir bedre mennesker enn det dere er, som dømmer folk dere ikke kjenner! Fysj! Dette er Anna sitt liv. Det er hennes og Jan sin graviditet, som de deler med Annas barn. Anna og Jan sine barn. Anna sier selv at det er Jan som er pappaen til Michelle og William (dog ikke den biologiske). Dette er et valg de har valgt å ta, og vi skal ikke dømme dem for det. Det finnes vanvittig mange andre mødre som tar enda dårligere valg enn det Anna gjør - mødre som dreper, voldtar, skader barna sine. Mødre som ruser seg, prostituerer seg. Det er nok ikke noe jeg ville valgt, å få tre barn med tre forskjellige - Anna sier jo selv også at hun hadde ikkje lyst å ha tre barn med tre forskjellige menn - men gjort er gjort, og ingenting man kan gjøre med det. Da må man bare gjøre det beste ut av det. Jeg ønsker Anna og Jan masse lykke til, og håper den lille blir velskapt og elsket. Håper også for Anna og barnas skyld at Jan er en snill fyr og blir værende hos dem for alltid :-) Endret 15. mars 2016 av Aila24
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #132 Skrevet 15. mars 2016 La nå få jenta gjøre hva hun vil.Kan fortelle dere noe som er "verre". Min eks svigermor fikk 3 barn med 3 forskjellige menn, i 3 forskjellige land. Slå den..:b Anonymous poster hash: c3ca6...4d3
anonomous Skrevet 15. mars 2016 #133 Skrevet 15. mars 2016 Spiller det noen rolle for dere om hun er gravid med nr 3 som 19 åring? Så lenge hun er en god mor, har nettverk rundt seg og barna har det godt, spiller alderen noen rolle da? Jeg selv hadde ikke vært klar for morsrollen som 19 åring, men hun har vært mor siden hun var 14. Nå får hun barn i tett alder som vil ha glede av hverandre mens de vokser opp. Så lenge ikke barna lider - ser jeg ikke problemet med det. Man kan diskutere bloggingen og hvordan mye barna blir lagt ut på nett.. Det er det mange mødre som gjør, som er mye eldre enn Anna. Det er ikke bra uansett om du er 19 eller 40. Men så lenge barna har det godt. Og de er egnet som foreldre, er det virkelig ingen problem.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #134 Skrevet 16. mars 2016 Det er der vi er uenige. Jeg klarer ikke å se at hun tenker på barnas beste når hun eksponerer barna sine på bloggen og i media som hun gjør. Hun er absloutt ikke den eneste, og alder er tydeligvis ingen hindring (første som faller inn i hodet mitt her er Anne Brith eller hva hun heter, hun Villa Perlesukker-damen). Det syns jeg er hårreisende og vitner om ekstremt dårlig dømmekraft. Anonymous poster hash: f7887...418
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #135 Skrevet 16. mars 2016 Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit.Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra.Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Jeg skriver som jeg vil, for jeg dømmer som sagt ikke. Gjør jeg vel?Klart du gjør.Neida, innlegget ditt var i full favør til "mammantil..." Ikke dømmende i det hele tatt Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 det er tragisk å livnærte seg av å blottlegge barna som inntekt. Det er ikke dømmende det er fakta. Anonymous poster hash: da56d...854
sug lut Skrevet 16. mars 2016 #136 Skrevet 16. mars 2016 Det at man kan skræve og tydeligvis ikke skjønner prevensjon, men derimot veit å selge seg, er ikke forenlig med at man er god mor.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #137 Skrevet 16. mars 2016 Er det rart barna våre blir mobbere når voksne folk slenger så mye drit om andre. Anonymous poster hash: a8f5e...4f2 Dette var dagens mest usaklige og absurde kommentar. Gratulerer. Anonymous poster hash: dc159...888 Det er absolutt ikke en absurd kommentar, men en høyst betimelig en. Folk akker og uffer seg over forferdelige saker som Odin-saken, men virker ikke til å forstå at man har en rolle i dette selv. For å stoppe mobbing må man faktisk holde seg for god til å mobbe. Å kritisere andre på grunnlag av at de gjør noe man selv ikke ville gjort, er meningsløst, for du er ikke det mennesket, og kommer aldri til å bli påvirket av det. Slutt å fylle fritiden med å være anonyme troll som sitter og slenger dritt på nett. Det går faktisk ut over noen. Selv om man velger å være en offentlig person, er det ingen som har rett til å hetse en for valgene man tar. Ingen. Anonymous poster hash: f1f78...864
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #138 Skrevet 16. mars 2016 Vel tror hun er blitt 20 år før nesye unge kommer. Uten ungene hadde hun nok ikke vært der hun er idag. Hørte også at grunnen til at hun ble gravid med W var fordi leserene begynte og dabbe av og hun trengte et pr stunt, så graviditeten med W og det å holde skjult hvem bf var så ville hun holde på leserene. Så denne graviditeten er vel også å holde på lesere. Anonymous poster hash: 66d16...01d Hørte ditt og hørte datt... Hold deg for god til å høre på usmakelige rykter, og ihvertfall til å spre dem videre. Du er et troll! Anonymous poster hash: f1f78...864
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #139 Skrevet 17. mars 2016 Tror nok at Anna ler av dere alle, heeeelt ned til banken! Når det er er sagt så er hun langt ifra en stabil mor for barna sine. Det er veldig tydelig at hun bruker ungene sine for det de er verdt i media og blogg. Håper hun kommer til fornuft og enten legger ned bloggen og slutter å utlevere barna eller at hun lager en ny blogg som handler om henne og BARE henne. Anonymous poster hash: a8a5c...c6f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #140 Skrevet 17. mars 2016 19 år og 3 barn med 3 forskjellige fedre, ingen utdannelse. Hvordan kan mennesker bli "kjendis" av å skrive en blogg om sitt liv. Ja ! Skjønner det etter og ha lest svarene her. Hjelpes ! Anonymous poster hash: b1be4...716
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #141 Skrevet 26. mars 2016 Og så går hun fra Jan? Anonymous poster hash: dc159...888
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #142 Skrevet 26. mars 2016 Og så går hun fra Jan?Anonymous poster hash: dc159...888 Hu gjør vel ikke det ? Anonymous poster hash: fdd30...ec9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #143 Skrevet 26. mars 2016 Hu gjør vel ikke det ? Anonymous poster hash: fdd30...ec9 Stod på tv2. At hun skulle være sammen med en eller annen mathjis elns Anonymous poster hash: dc159...888
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #144 Skrevet 26. mars 2016 Stod på tv2. At hun skulle være sammen med en eller annen mathjis elns Anonymous poster hash: dc159...888 Det var jo i høst. Så dumpet hun han i desember, ble sammen med han Jan og ble gravid med han og de skal nå flytte sammen. Anonymous poster hash: c77ca...0a1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2016 #145 Skrevet 26. mars 2016 Tragisk sak. Jeg kjenner ikke til jentungen, men jeg blir ikke overrasket hvis hun har dårlig selvfølelse, vokst opp med skilte foreldre gjerne med omsorgssvikt. Forskning viser at de fleste som får flere barn i ung alder (med forskjellige fedre), bruker barna til å fylle et tomrom. Man tror at man vil føle seg bedre hvis man har noen å elske. Nye menn og flere barn fyller ikke det tomrommet. Kan være hun tar seg bra av barna og at de føler seg elsket, men hun ser ikke konsekvensen av handlingene sine. Det krever en veldig stødig mor hvis de barna ikke skal ende opp med senskader. Kanskje hun klarer det, men oddsen er i mot henne. Anonymous poster hash: f7f1b...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå