Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #26 Skrevet 13. mars 2016 Så koselig da hun virker som en flink mamma og J.. virker som en veldig god bonus pappa for de 2 andre, synes ikke man skal dømme folk før man vet hele sannheten .Sannheten er vel ganske enkelt at hun venter barn nr 3 med mann nr 3 før hun er 20. Jeg syns egentlig at det kan dømmes ganske hardt når man velger å være en offentlig person. Det må gå an å tenke seg litt om og ikke poppe ut unger med hver kjæreste man finner seg. Anonymous poster hash: f6cdd...d71 synes ikke det er noe unnskyld bare fordi hun har 3 barn med 3 forskjellige eller at hun er offentlig, her bør man faktisk tenke lengre før man dømmer, bare tenkt på barna når de blir eldre, ikke noe koselig for dem og lese dette Det er det vel faktisk foreldrene selv som må ta ansvar for. Anonymous poster hash: f6cdd...d71
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #27 Skrevet 13. mars 2016 Jeg synes ikke det er bare positivt når hun lever av å utlevere seg og barna sine og hun har såpass mange sunt for å holde interessen oppe. Man lurer jo litt på hvor stabilt og greit er livet til disse barna egentlig. Anonymous poster hash: 31ab7...2db
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #28 Skrevet 13. mars 2016 19 år, ingen utdannelse og snart 3 barn med 3 fedre. Hurra....... Anonymous poster hash: 93f0d...aef Nei, hun har vel ingen utdannelse, men hva gjør det når hun tjener sine egne penger(sikkert mye mer enn du gjør MED utdannelse)? Anonymous poster hash: f774c...6ca Å tjene mye penger er vel ikke det viktigste her i livet?! Anonymous poster hash: 267dd...01a
februarprins2013 Skrevet 13. mars 2016 #29 Skrevet 13. mars 2016 Så koselig da hun virker som en flink mamma og J.. virker som en veldig god bonus pappa for de 2 andre, synes ikke man skal dømme folk før man vet hele sannheten .Sannheten er vel ganske enkelt at hun venter barn nr 3 med mann nr 3 før hun er 20. Jeg syns egentlig at det kan dømmes ganske hardt når man velger å være en offentlig person. Det må gå an å tenke seg litt om og ikke poppe ut unger med hver kjæreste man finner seg. Anonymous poster hash: f6cdd...d71 synes ikke det er noe unnskyld bare fordi hun har 3 barn med 3 forskjellige eller at hun er offentlig, her bør man faktisk tenke lengre før man dømmer, bare tenkt på barna når de blir eldre, ikke noe koselig for dem og lese dette Det er det vel faktisk foreldrene selv som må ta ansvar for. Anonymous poster hash: f6cdd...d71 du får mene det du vil og jeg det jeg vil her blir vi ikke enig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #30 Skrevet 13. mars 2016 men enten har hun slettet det igjen,ellers lager dere her inne flaske rykter, for den er ikke på bloggen mer?Hvordan kan noen lage falske rykter av en hjemmelaget video av henne og barna? Mener du noen har klippet til en falsk video? Anonymous poster hash: 96744...77a det vet jeg ikke,men rart det er borte på bloggen bare Jeg kommer fortsatt inn på linken som er lagt inn her Anonymous poster hash: f774c...6ca Videoen ligger på mammantilmichelle bloggen, ikke på den med Eget navn. Rart siden mammanloggen jo ble lagt ned? Anonymous poster hash: 0f5b5...c6c
Mumua Skrevet 13. mars 2016 #31 Skrevet 13. mars 2016 3 barn før du er 20 år er en ting, hun er fruktbar i minst 20 år til så med dette tempoet blir det nok unger til at hun kan spe på inntekten med eget realityshow på TLC når bloggen blir mindre populær. Men personlig mener jeg dette må være veldig ustabilt for ungene, nye menn å forholde seg til i dette tempoet i tillegg til halvsøsken og samværskabaler - slitsomt!
Carmen00 Skrevet 13. mars 2016 #32 Skrevet 13. mars 2016 For noen slemme mennesker enkelte her er... Lett å skjule seg bak et anonymt nick og spy ut så mye stygt.. Alder har ikke bestandig så mye å si. Anna har fra hun fikk Michelle vist seg som en utrolig ansvarsfull mor som setter barna sine først. Barna hentnes ser utrolig lykkelige ut, og anna (og nå Jan) inkluderer barna i alt de gjør. At hun deler glimt om barna er vel ikke så annerledes enn at andre poster bilder fra hverdagen sin på Facebook eller instagram. Det å få dele med den du elsker mirakelet det er å få et barn. De første sparkene, magen som vokser, fødselen, det første smilet.. Dette er noe jeg er sikker på er noe alle ønsker. Anna har aldri fått oppleve dette, enda hun har vist både pappa'n til michelle og pappa'n til william enorm respekt og inkludering. At hun nå får oppleve støtte og kjærlighet unner jeg henne av hele mitt hjerte. Er ikke i tvil om at hun vil mestre enda et mirakel, og at dette bare vil tilføye familien kjærlighet og lykke. Tenk dere om før dere skriver så mye stygt. Tenk hvis noen hadde sagt til dere: "Stakkars barna dine" , når du fortalte at du var gravid. Hadde du følt at det var vondt??? I tilfelle vis litt respekt. Det fortjener hun.. Heier på det lille mirakelet :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #33 Skrevet 13. mars 2016 Så fint for henne Moren min sier alltid at er det noe hun angrer på så er det at hun ikke fikk en flokk med barn da hun var ung (hun fikk "bare" to) Hvor mange fedre hun velger å få barn med spiller ingen rolle så lenge hun er en god mamma, og det virker det som hun er Det er aldri en god ting å ikke kunne glede seg på andres vegne. Bittre kommentarer sier mer om dere enn henne. Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #34 Skrevet 13. mars 2016 19 år, ingen utdannelse og snart 3 barn med 3 fedre. Hurra....... Anonymous poster hash: 93f0d...aef Nei, hun har vel ingen utdannelse, men hva gjør det når hun tjener sine egne penger(sikkert mye mer enn du gjør MED utdannelse)? Anonymous poster hash: f774c...6ca Å tjene mye penger er vel ikke det viktigste her i livet?! Anonymous poster hash: 267dd...01a Absolutt ikke, men siden utdannelse var så viktig for en viss anonym at hun følte for å påpeke det, tenkte jeg det hadde sammenheng med penger. Jeg er høyt utdannet selv, men ser ikke ned på mennesker som velger annerledes enn meg. Dessuten er hun 19 år og har mange, mange år på å ta utdannelse om det er det hun vil. Anonymous poster hash: f774c...6ca
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #35 Skrevet 13. mars 2016 Tre barn med tre forskjellige fedre. Nå er barna små og har det sikkert helt greit, men det spørs hvor greit dette blir for dem når de er eldre. Det virker som om de er midler i målet hennes om å få mest mulig oppmerksomhet. Man kan ikke diagnostisere noen man aldri har møtt, men utfra bloggpostene hennes og oppførselen hennes får jeg følelsen av at hun har narsissistiske trekk, og det er det veldig skadelig for et barn å vokse opp med. Det vet jeg fordi moren min har narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Da blir barna bare brikker i en perfekt fasade som god mor osv. En god mor er en omsorgsfull mor som gir barna en trygg og fin oppvekst der de er beskyttet til en viss grad i allefall. Anonymous poster hash: 267dd...01a
Fullrulle86 Skrevet 13. mars 2016 #36 Skrevet 13. mars 2016 Gratulerer til Anna😃 Hennes liv, hennes valg! Videoen ligger på mammatilmichelle.no ikke på annarasmussen.no
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #37 Skrevet 13. mars 2016 Tragisk. Må vel bare trøkke ut unger for å være "interessant" blogger. Tre barn med tre forskjellige innen man er tjue år er tragisk. Jentungen bør skaffeseg en ordentlig jobb. Så ingen klikk fra meg. Anonymous poster hash: 74950...abf
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #38 Skrevet 13. mars 2016 For noen slemme mennesker enkelte her er... Lett å skjule seg bak et anonymt nick og spy ut så mye stygt.. Alder har ikke bestandig så mye å si. Anna har fra hun fikk Michelle vist seg som en utrolig ansvarsfull mor som setter barna sine først. Barna hentnes ser utrolig lykkelige ut, og anna (og nå Jan) inkluderer barna i alt de gjør. At hun deler glimt om barna er vel ikke så annerledes enn at andre poster bilder fra hverdagen sin på Facebook eller instagram. Det å få dele med den du elsker mirakelet det er å få et barn. De første sparkene, magen som vokser, fødselen, det første smilet.. Dette er noe jeg er sikker på er noe alle ønsker. Anna har aldri fått oppleve dette, enda hun har vist både pappa'n til michelle og pappa'n til william enorm respekt og inkludering. At hun nå får oppleve støtte og kjærlighet unner jeg henne av hele mitt hjerte. Er ikke i tvil om at hun vil mestre enda et mirakel, og at dette bare vil tilføye familien kjærlighet og lykke. Tenk dere om før dere skriver så mye stygt. Tenk hvis noen hadde sagt til dere: "Stakkars barna dine" , når du fortalte at du var gravid. Hadde du følt at det var vondt??? I tilfelle vis litt respekt. Det fortjener hun.. Heier på det lille mirakelet :-) Jo det blir jo noe helt annet å dele Glimt med hundretusener av lesere i forhold til kjente på Facebook. Anonymous poster hash: 01350...a5a
februarprins2013 Skrevet 13. mars 2016 #39 Skrevet 13. mars 2016 Tragisk. Må vel bare trøkke ut unger for å være "interessant" blogger. Tre barn med tre forskjellige innen man er tjue år er tragisk. Jentungen bør skaffeseg en ordentlig jobb. Så ingen klikk fra meg. Anonymous poster hash: 74950...abf du er jammen meg ikke mindre tragisk
Iiiiik Skrevet 13. mars 2016 #40 Skrevet 13. mars 2016 Jeg leser ikke disse bloggene, men jeg må si at jeg generelt reagerer på at en jente på 19 er gravid med sitt tredje barn, med pappa nummer tre. Det er sikkert fordomsfullt av meg, men jeg tenker at det er for mange barn for fort. Det kan selvfølgelig meget godt hende at hun er en god mor allikevel, men det er lettere å gi barna det de trenger når de er små enn når de vokser til. Og det å dele barna sine på en åpen blogg er noe helt annet enn å dele bilder på FB med folk man kjenner.
3 i april Skrevet 13. mars 2016 #41 Skrevet 13. mars 2016 Så lenge hun setter ungene sine først og hun er I stand til og førsørge barna sine er vel det det vigtigste 😊 Eneste jeg har å sette fingeren på er at hun veldig kjapt blir gravid med nye kjærester. Håper at dette holder og at hun ikke blir alenemor til 3. Uansett så ønsker jeg henne lykke til og gratulerer så mye med et nytt mirakel på vei ❤
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #42 Skrevet 13. mars 2016 Det eneste som er tragisk med dette, er at alle som ikke har noe med det å gjøre skal ha en sterk mening om det og hennes valg! Vi vet ingenting om omstendighetene rundt denne graviditeten, kanskje var det sterkt ønsket og planlagt. Kanskje var det helt uplanlagt og jo man KAN bli gravid på prevansjon! I så fall har hun valgt å ta ansvar for egne handlinger, og ikke velge "letteste" utvei som f.eks abort bare fordi blogglesere mener hun må gjør det. Nå er det jo slik at hun er en av norges største bloggere, enten hun blir gravid eller ikke. Da vil det komme frem i media en eller annen gang, så hun velger å dele det på bloggen sin selv før spekulasjonene kommer. At folk skal ta helt av å mene masse usaklige ting er jo bare tragisk. Ja hun er ung, veldig ung! Og venter barn nummer 3 med forskjellige fedre. Det er definitivt ikke en drømmesituasjon verken for henne eller noen andre. Men nå har hun havnet der, og er et kjent fjes i norge. Hun står alikevel ved sine egne valg og tar ansvar for egne barn. Ungene hennes har det mest sannsynlig mye bedre enn mange av barna i norge som bor sammen med moren og faren sin som er godt voksen med kontorjobb og A4 livet.. Folkens, slutt å være så sykt bitter på alt og alle. Det ganger ikke dere, og dere får det ikke bedre med dere selv ved å rakke ned på andre dessverre. Og nei, jeg kjenner overhodet ikke bloggeren eller støtter blottlegging av barn i sosiale medier. Men jeg forstår meg virkelig ikke på voksne mennesker som omtrent vier livet sitt til å finne feil på andre mennesker og livet de lever. Det er påtide dere lærer dere å bruke tid på deres eget liv og familie, så kanskje dere får det litt bedre på alle vis. Anonymous poster hash: 8ace0...9e3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #43 Skrevet 13. mars 2016 19 år og 3 barn med 3 forskjellige menn. Ustabilt og pinlig. Anonymous poster hash: 176ed...1fd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #44 Skrevet 13. mars 2016 Stakkars barn. De merker lite til det nå, men tenk den dagen de finner ut at de har blitt utlevert siden fødsel for at mor skal få tilfredstilt sitt behov for berømthet også sitter de igjen med et familiekaos uten like med mine, dine, våre.. Her og der.. Anonymous poster hash: 60219...d88
Carmen00 Skrevet 13. mars 2016 #45 Skrevet 13. mars 2016 For noen slemme mennesker enkelte her er... Lett å skjule seg bak et anonymt nick og spy ut så mye stygt.. Alder har ikke bestandig så mye å si. Anna har fra hun fikk Michelle vist seg som en utrolig ansvarsfull mor som setter barna sine først. Barna hentnes ser utrolig lykkelige ut, og anna (og nå Jan) inkluderer barna i alt de gjør. At hun deler glimt om barna er vel ikke så annerledes enn at andre poster bilder fra hverdagen sin på Facebook eller instagram. Det å få dele med den du elsker mirakelet det er å få et barn. De første sparkene, magen som vokser, fødselen, det første smilet.. Dette er noe jeg er sikker på er noe alle ønsker. Anna har aldri fått oppleve dette, enda hun har vist både pappa'n til michelle og pappa'n til william enorm respekt og inkludering. At hun nå får oppleve støtte og kjærlighet unner jeg henne av hele mitt hjerte. Er ikke i tvil om at hun vil mestre enda et mirakel, og at dette bare vil tilføye familien kjærlighet og lykke. Tenk dere om før dere skriver så mye stygt. Tenk hvis noen hadde sagt til dere: "Stakkars barna dine" , når du fortalte at du var gravid. Hadde du følt at det var vondt??? I tilfelle vis litt respekt. Det fortjener hun.. Heier på det lille mirakelet :-) Jo det blir jo noe helt annet å dele Glimt med hundretusener av lesere i forhold til kjente på Facebook. Anonymous poster hash: 01350...a5a Hvor går grensen da? Leser kommentarer som at hun selger barna sine ved å dele bilder og koselige historier på bloggen. Visst har hun mange lesere, og visst når det ut til flere enn om en poster bilder på Facebook. De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv har folk på Facebook som jeg heller vil kalle bekjente. Er det sånn at hvis en deler Glimt fra Livet på Facebook som kanskje når ut til.. Tja.. 300 stk, så er det annerledes enn å dele på en blogg? Går grensen i forhold til antall mennesker hun når ut til? 300 er ok, mens høyere er salg av barna?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #46 Skrevet 13. mars 2016 Klart hun kjører på med mer unger. Mer klikk på bloggen. Tragisk. Anonymous poster hash: b94eb...97c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #47 Skrevet 13. mars 2016 Hva legger dere i å sette barna først da? Greit nok at hun har massevis av fine bildet, de er velstelte i flotte klær og opplever mye gøy. Men å sette barna først betyr for meg f.eks å tenke seg godt om før man gjør store endringer i barnas liv. Som å flytte utenlands for et år, ta ungen ut av bhg og så flytte tilbake etter et par mnd, å bytte kjærester såpass ofte og involvere barna i alt fra første stund, å dele så mye privat og intimt på en blogg, å lage så mange drama-situasjoner og spekulasjoner rundt seg og livet sitt for å få klikk og likes. Slike ting synes jeg er å sette seg selv og sine egne lyster og behov foran. Anonymous poster hash: 31ab7...2db
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #48 Skrevet 13. mars 2016 Leser ikke bloggen. Men har sett henne på unge mødre. Og synes vel ikke det er bra at en 19 åring, får 3 barn, med 3 forskjellige menn. Hva hvis deres datter hadde gjort det? Hvor stolt hadde du vært da? Og hva hadde du tenkt om utlevering av barna. Nå er det vel ikke lenge til største skal på skole, hvor lett blir det etter hvert? Jeg har selv en 15 åring, som ikke får ha blogg for å beskytte seg selv. Hun er fortsatt jomfru. Jeg ønsker virkelig ikke at hun skal bli gravid nå. Og dere som sammenligner det med å legge ut bilder av barna på facebook, der har jeg 114 venner. Og fra barna var rundt 5 år, så får de bestemme om jeg får legge ut bilde av de. Og det er veldig sjelden jeg legger ut bilder av de. For noen år siden, hadde jeg en mat og treningsblogg. Skrev aldri om barna mine, eller la ut bilder av de der. De skal beskyttes. Anonymous poster hash: ce494...3a5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #49 Skrevet 13. mars 2016 Sånn som hun holder på å lage overskrifter KUN for å få klikk, så skulle det ikke forundre meg om det er pappaen til minsten som skal ha en til. Da stemmer jo skiltene,uten at AR er gravid. Anonymous poster hash: ec2dc...4c8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #50 Skrevet 13. mars 2016 Anna har skrevet en gang i tiden at M blir sint når blogglesere har kommet bort for å snakke med henne. M kjenner jo ikke disse menneskene. Anna ber bloggleserne om å tenke seg om. Den som burde tenke seg om er Anna. Det er hun som har en drøm om at ungen skal være kjent, det er hun som legger ut innlegg på innlegg for å tjene penger. Hun selger barndommen til barna sine, på bekostning av barna. Det er i grunn bare trist. Anna tåler heller ikke kritikk, noe man må regne med når man har en offentlig blogg. Hun burde få seg jobb der hun ikke trenger å legge ut om barn og seg selv. Anonymous poster hash: 3afa8...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå