Gå til innhold

Mammatilmichelle gravid igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg så er ikke dette med tre barn/tre fedre noe å bry seg med. Men jag kan ikke fatte at det er LOV å la barna sine

leve et så fullstendig offentlig liv. Jeg kan ikke skjønne at dette ikke vil prege dem negativt når de blir eldre? Stakkars, stakkars unger som faktisk ikke har noe valg. Jeg synes dette er så graverende at, ja har ikke ord egentlig, hvem skal beskytte dem liksom? Og god mor????nei, og det på grunn av at hun lar barna vokse opp med at alle vet hva de gjør til en hver tid.

Anonymous poster hash: bc9ec...2db

Dere som er så rystet, sjokkerte, negativt...

HVA kommer til å gå galt med barna? HVORFOR kommer det til å bli så ille?

Dere snakker om ting dere ikke aner følgene av!

Jeg ville heller ha vokst opp med en god mamma som blogget, som la ut bilder av meg i kjole el. en en mamma som er så syk at hun ikke kan hente meg i bhg engang.

Anonymous poster hash: f4ed9...9e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun gravid da? Kan ikke se noe sted at hun faktisk har skrever at det kommer en baby. Kan det være f.eks et kjæledyr? Typisk henne å samle klikk.

Skrevet

For meg så er ikke dette med tre barn/tre fedre noe å bry seg med. Men jag kan ikke fatte at det er LOV å la barna sine

leve et så fullstendig offentlig liv. Jeg kan ikke skjønne at dette ikke vil prege dem negativt når de blir eldre? Stakkars, stakkars unger som faktisk ikke har noe valg. Jeg synes dette er så graverende at, ja har ikke ord egentlig, hvem skal beskytte dem liksom? Og god mor????nei, og det på grunn av at hun lar barna vokse opp med at alle vet hva de gjør til en hver tid.

Anonymous poster hash: bc9ec...2db

Dere som er så rystet, sjokkerte, negativt...

HVA kommer til å gå galt med barna? HVORFOR kommer det til å bli så ille?

Dere snakker om ting dere ikke aner følgene av!

Jeg ville heller ha vokst opp med en god mamma som blogget, som la ut bilder av meg i kjole el. en en mamma som er så syk at hun ikke kan hente meg i bhg engang.

Anonymous poster hash: f4ed9...9e6

Allerede nå gir m uttrykk for at hun ikke liker å bli gjenkjent. Ville du likt, som barn, at fremmede kom bort til deg for å prate? Om hvor fin du er. At de henger på gjerdet til barnehagen for å si hei. At du må smile og late som at du koser deg på bilder.

Kjendisbarn blir beskyttet fra offentligheten, kongelige barn må stille opp til jul og spesielle anledninger. Ingen "kjendisforeldre" eksponerer seg selv så mye som Anna.

Hvorfor ta sjansen på at det går bra, når man ikke vet konsekvensene av dette kjøret?

Anonymous poster hash: 3afa8...97b

Skrevet

Sånn som hun holder på å lage overskrifter KUN for å få klikk, så skulle det ikke forundre meg om det er pappaen til minsten som skal ha en til. Da stemmer jo skiltene,uten at AR er gravid. Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Da trur jeg ikke dem hadde kyssa hverandre på slutten av filmen. Også da hadde ikke michelle blitt storesøster.Anonymous poster hash: fdd30...ec9
Hun er jo storesøster Anonymous poster hash: ec2dc...4c8
Men om det hadde vært faren til william som skulle ha barn , hadde ikke michelle blitt storesøster til den ungen.

Anonymous poster hash: fdd30...ec9

Nei, men skiltet sier bare Big Sister.

Det er typisk henne å lage lureoverskrifter for å få klikk.

Sier ikke at det gjelder nå, men hun har historikken.

Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Skrevet

Så koselig da :) hun virker som en flink mamma :) og J.. virker som en veldig god bonus pappa for de 2 andre, synes ikke man skal dømme folk før man vet hele sannheten :).

Sannheten er vel ganske enkelt at hun venter barn nr 3 med mann nr 3 før hun er 20.

Jeg syns egentlig at det kan dømmes ganske hardt når man velger å være en offentlig person. Det må gå an å tenke seg litt om og ikke poppe ut unger med hver kjæreste man finner seg.

Anonymous poster hash: f6cdd...d71

synes ikke det er noe unnskyld bare fordi hun har 3 barn med 3 forskjellige eller at hun er offentlig, her bør man faktisk tenke lengre før man dømmer, bare tenkt på barna når de blir eldre, ikke noe koselig for dem og lese dette

De blir nok ganske vandt til det. Slik som mora selv utleverer barna.

Anonymous poster hash: da56d...854

Skrevet

19 år og 3 barn med 3 forskjellige menn.

Ustabilt og pinlig.

Anonymous poster hash: 176ed...1fd

For meg så er det mest et menneske som kan skrive noe slikt om andre som er mest ustabil... For ikke å snakke om pinlig.

Jeg vet du prøver å være belærende i din respons, men ditt argument gav dessverre ingen mening.

At jeg som person fremstår som ustabil i min hverdag ut fra en setning, er ikke et godt argument. 

Prøv igjen!

Anonymous poster hash: ee865...e79

Skrevet

Hvor lenge har du vært sammen med denne faren da? Tredje barn med tredje mann før hun er hva, 22 år?

Herregud, spar deg.

Anonymous poster hash: 91339...d10

Spar meg hva? Jeg spør fordi jeg ikke vet og fordi hun virker veldig ung.

Man trenger jo ikke å få barn med HVER kjæreste man har.

Hun var aldri sammen med faren til Michelle. Og faren til william var hun ikke sammen med da hun ble gravid med han. De var sammen I ettertid men det funket visst ikke så bra. Dette er vel første gang hun får barn i et forhold. Og forholdet har ikke vart særlig lenge. Litt spesiell hun der måte si

Skrevet

Hvorfor ikke vente litt tenker jeg, til man har vært litt lenger sammen og ikke er nyforelska lenger. Hun har ikke akkurat dårlig tid, kan få barn i mange år til!

Anonymous poster hash: 3408c...783

Skrevet

Huff... Det er som regel mer bak enn det man vet når personer ender opp i det sporet der. Handlingene og resultatene kan gjøre at man ser enkel ut for andre, men det kan være annet som ligger bak. En slags opplært måte å leve på, eller måter å håndtere livet sitt som man ikke helt klarer å endre eller se i perspektiv. Vanskelig å forklare... 

Anonymous poster hash: 66119...857
Skrevet

Jeg har ikke så mange meninger, annet enn at det var en fantastisk søt liten video da. Herlig. 

Skrevet

Er det rart barna våre blir mobbere når voksne folk slenger så mye drit om andre.

Anonymous poster hash: a8f5e...4f2
Skrevet

Huff. Stakkars.

Hun tjener sikkert veldig bra på bloggen, akkurat nå. Dessverre er det slik at en dame som får unger omtrent annethvert år neppe blir lest i så mange år fremover, for dette er livet hennes altfor trivielt, så hva skal hun leve av om 5 år? Er hun smart sparer hun det meste for å kjøpe eiendom slik at hun slipper å ta opp lån, men hennes vurderingsevne virker ikke spesielt utviklet.

At hun utleverer barna sine og i praksis lever av dette har jeg egentlig ikke ord for.

Anonymous poster hash: 6b9ef...f6d
Skrevet

Anna har skrevet en gang i tiden at M blir sint når blogglesere har kommet bort for å snakke med henne. M kjenner jo ikke disse menneskene. Anna ber bloggleserne om å tenke seg om. Den som burde tenke seg om er Anna. Det er hun som har en drøm om at ungen skal være kjent, det er hun som legger ut innlegg på innlegg for å tjene penger. Hun selger barndommen til barna sine, på bekostning av barna. Det er i grunn bare trist.

Anna tåler heller ikke kritikk, noe man må regne med når man har en offentlig blogg. Hun burde få seg jobb der hun ikke trenger å legge ut om barn og seg selv.

Spot on!

Anonymous poster hash: 267dd...01a

Skrevet

Så koselig da :) hun virker som en flink mamma :) og J.. virker som en veldig god bonus pappa for de 2 andre, synes ikke man skal dømme folk før man vet hele sannheten :).

Det holder å vite at hun ikke bor sammen med noen av de andre fedrene?

Anonymous poster hash: dc159...888

Skrevet

Er det rart barna våre blir mobbere når voksne folk slenger så mye drit om andre. Anonymous poster hash: a8f5e...4f2

Dette var dagens mest usaklige og absurde kommentar. Gratulerer.

Skrevet

Utrolig hvordan hun engasjerer til diskusjon med valgene hun tar i livet. Når jeg ser på antall svar her, er det ikke rart hun får mye oppmerksomhet for bloggen sin... Hun tjener penger på dette og prøver såklart å gjøre det hun kan for å beholde populariteten. Men, å si at et menneske KUN får barn pga dette er nesten rett ut slemt.

Anonymous poster hash: ebb6c...f4e

Skrevet

Huff. Stakkars.

Hun tjener sikkert veldig bra på bloggen, akkurat nå. Dessverre er det slik at en dame som får unger omtrent annethvert år neppe blir lest i så mange år fremover, for dette er livet hennes altfor trivielt, så hva skal hun leve av om 5 år? Er hun smart sparer hun det meste for å kjøpe eiendom slik at hun slipper å ta opp lån, men hennes vurderingsevne virker ikke spesielt utviklet.

At hun utleverer barna sine og i praksis lever av dette har jeg egentlig ikke ord for.

Anonymous poster hash: 6b9ef...f6d

Det er vel akkurat det hun har gjort. Kjøpt seg hus. Ikke kom dritt uten å ha undersøkt først!!

Anonymous poster hash: f774c...6ca

Skrevet

Er det rart barna våre blir mobbere når voksne folk slenger så mye drit om andre. Anonymous poster hash: a8f5e...4f2

Dette var dagens mest usaklige og absurde kommentar. Gratulerer.

Jøss, jeg mener det var en kommentar fullstendig innafor. Ikke jeg som har skrevet det, men det er da en naturlig til å si når man ser hvirdan voksne mennesker rakker ned på en 19-åring.

Anonymous poster hash: f774c...6ca

Skrevet

Utrolig hvordan hun engasjerer til diskusjon med valgene hun tar i livet. Når jeg ser på antall svar her, er det ikke rart hun får mye oppmerksomhet for bloggen sin... Hun tjener penger på dette og prøver såklart å gjøre det hun kan for å beholde populariteten. Men, å si at et menneske KUN får barn pga dette er nesten rett ut slemt.

Anonymous poster hash: ebb6c...f4e

Jeg sluttet å lese bloggen hennes for et år siden. At folk har en mening om bloggen, betyr ikke at man leser den.

For meg holder det å lese inne på kg, får med meg nok av innholdet da.

Skrevet

Jeg leser ikke bloggen (til det er den for kjedelig), men får jo med meg en masse når det gjelder denne Anna og barna hennes likevel. Det står jo opp og i mente om henne/de i media og det diskuteres både her og der. Koselig med familietilskudd for all del, men jeg må jo være så ærlig å innrømme at jeg syns det er litt "voldsomt" (i mangel på et bedre ord) å være 19 år og vente barn nr tre, med mann nr tre. Dessuten har jeg inntrykk av at hun ikke har vært sammen med denne nye kjæresten så veldig lenge? Selvsagt kan man bli gravid på prevensjon, men det er vel kanskje heller unntaket. Hun kan godt være en god mamma som er flink med barna sine, men den eksponeringen hun utsetter dem for syns jeg er høyst tvilsom. Dette er ikke noe disse barna kan velge selv, og hun har jo basert hele bloggkarrieren sin på disse barna (særlig eldste). For min del kan jeg ikke fatte og begripe hva som kan være interessant med å lese om en totalt fremmed og hennes barn, så jeg lurer jo på hvor lenge hun klarer å holde på denne interessen og faktisk tjene noe på bloggen sin. Dessuten vil jeg tro at etterhvert som ungene vokser til vil de sannsynligvis nekte å være fokuset på en sånn blogg ;) 

Anonymous poster hash: f7887...418
Skrevet

De skal sikkert skaffe seg en liten valp, men lager masse mystikk rundt det for å få lesere på bloggen. Hun vil ikke kommentere "graviditeten" til media, selv om hun vet at det får oppmerksomhet når hun poster en slik video.

Blir ikke overrasket om det kommer et innlegg fra henne snart, om at "alle" trodde hun var gravid, men så skulle de bare ha en valp. 

Anonymous poster hash: 19422...269
Skrevet

De skal sikkert skaffe seg en liten valp, men lager masse mystikk rundt det for å få lesere på bloggen. Hun vil ikke kommentere "graviditeten" til media, selv om hun vet at det får oppmerksomhet når hun poster en slik video.

Blir ikke overrasket om det kommer et innlegg fra henne snart, om at "alle" trodde hun var gravid, men så skulle de bare ha en valp. 

Anonymous poster hash: 19422...269

Da er jo dama steik stokke dum! Men skulle ikke forundre med. Hun virker å gjøre hva som helst for å få klikk hun der.

Skrevet

jeg tenker det er ganske trist at barna er hovedfokuset på bloggen. Hos flere bloggeren generelt, ikke bare denne.

Det kan godt tenkes at hun en en flott mamma for sine, men vet vi egentlig hvordan denne eksponeringen vil påvirke barna når de blir eldre?

"mammablogging" er relativt nytt, det deles mye privat. Sikkert langt ifra alt, men nok til at det kan være sjenerende for barna at venner av de vet så mye om dem og familiesituasjonen. 

3 barn før 20 kan gå helt fint det, 3 barn med 3 menn også. Kanskje ikke ideelt noen av delene, men det er det ikke alt som er. Tenker først og fremst at det ikke burde være privatliv og barna som er kjernen i blogging. 

Anonymous poster hash: f270d...ce7
Skrevet

Hun er 12 uker på vei og det er 12 uker siden julaften (?) det ble offentliggjort i starten av desember at hun og den daværende kjæresten gjorde d slutt. Og den 17. Desember ble hun sammen med den nåværende. Som altså betyr at etter å vært kjærester i en uke så planla de å få barn? Snakk om hastverk?

Anonymous poster hash: 0aadd...c20

Skrevet

Hun er 12 uker på vei og det er 12 uker siden julaften (?) det ble offentliggjort i starten av desember at hun og den daværende kjæresten gjorde d slutt. Og den 17. Desember ble hun sammen med den nåværende. Som altså betyr at etter å vært kjærester i en uke så planla de å få barn? Snakk om hastverk?

Anonymous poster hash: 0aadd...c20

Er det planlagt da? Det vet vi vel ikke noe om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...