Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #101 Skrevet 14. mars 2016 Hun har skrevet på mammatilmichelle bloggen at det var planlagt. Anonymous poster hash: d40e3...235
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #102 Skrevet 14. mars 2016 Hun er 12 uker på vei og det er 12 uker siden julaften (?) det ble offentliggjort i starten av desember at hun og den daværende kjæresten gjorde d slutt. Og den 17. Desember ble hun sammen med den nåværende. Som altså betyr at etter å vært kjærester i en uke så planla de å få barn? Snakk om hastverk? Anonymous poster hash: 0aadd...c20 Er det planlagt da? Det vet vi vel ikke noe om? Anonymous poster hash: f7887...418 Hun skrev på bloggen at det var første gang hun hadde planlagt å bli gravid Anonymous poster hash: 0aadd...c20
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #103 Skrevet 14. mars 2016 Hun er 12 uker på vei og det er 12 uker siden julaften (?) det ble offentliggjort i starten av desember at hun og den daværende kjæresten gjorde d slutt. Og den 17. Desember ble hun sammen med den nåværende. Som altså betyr at etter å vært kjærester i en uke så planla de å få barn? Snakk om hastverk? Anonymous poster hash: 0aadd...c20 Er det planlagt da? Det vet vi vel ikke noe om? Anonymous poster hash: f7887...418 Hun skrev på bloggen at det var første gang hun hadde planlagt å bli gravid Anonymous poster hash: 0aadd...c20 Å ja, da så Leser ikke bloggen, jeg Det var jo vel tidlig i forholdet da kan man si... Anonymous poster hash: f7887...418
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #104 Skrevet 14. mars 2016 Det er vel ikke akkurat noe de to andre trenger å høre Husker jeg ble lei meg da jeg fikk vite at jeg ikke var planlagt. Anonymous poster hash: b209c...956
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #105 Skrevet 14. mars 2016 Slo opp med Mathijs i desember, ble sammen med Jan samme mnd, og de planla, og ble gravide i løpet av desember også. Det får'n si, effektivt. Synd at det er så lett å få barn for enkelte, mens andre som lever i gode langvarige og stabile forhold sliter med fertilitet. Selvfølgelig kan det gå fint med barna likevel, men det er på tross av og ikke på grunn av all eksponeringen og alle "fedrene" de må forholde seg til, i tillegg til en veldig navlebeskuende mor Anonymous poster hash: 267dd...01a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #106 Skrevet 14. mars 2016 Det er hennes liv, hennes valg og hennes barn. Prøver å ikke bry meg så mye egentlig. Men må si at jeg synes ikke det er riktig at man som voksen skal ha lov til å leve av å selge bilder og detaljer om barnas liv og få så mye penger for det. Og jeg synes det er skremmende at så mange unge jenter følger bloggen og ser opp til henne. I deres øyne er dette kult, hun har fint hjem, fine møbler, klær, reiser, pene barn. Overhørte en gjeng jenter i butikken i dag som sto og pratet om henne og bloggen og det er skremmende. Disse jentene går I 70 klasse og hun er inspirasjon for dem, de synes hun er tøff, sterk og ser opp til henne. De tror at det er et smart valg å få seg barn tidlig. Hørte den ene si noe om at da kommer man seg tidlig i egen leilighet og får bestemme selv! Det er skremmende fordi jeg tror hun har større innflytelse enn hun skjønner. Anonymous poster hash: 31ab7...2db
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #107 Skrevet 14. mars 2016 Er villig til å vedde en hel del på at det ikke er snakk om graviditet, men at de skal få hund, katt eller gullfisk. Hadde hun vært gravid hadde hun sagt det rett ut, hun prøver bare å pakke det inn spennende for å få klikk. Anonymous poster hash: 23236...b17
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #108 Skrevet 14. mars 2016 Er villig til å vedde en hel del på at det ikke er snakk om graviditet, men at de skal få hund, katt eller gullfisk. Hadde hun vært gravid hadde hun sagt det rett ut, hun prøver bare å pakke det inn spennende for å få klikk. Anonymous poster hash: 23236...b17 Hun har skrevet det rett ut. Til og med at det var planlagt har hun skrevet Anonymous poster hash: aa08e...d80
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #109 Skrevet 14. mars 2016 Er villig til å vedde en hel del på at det ikke er snakk om graviditet, men at de skal få hund, katt eller gullfisk. Hadde hun vært gravid hadde hun sagt det rett ut, hun prøver bare å pakke det inn spennende for å få klikk. Anonymous poster hash: 23236...b17 Hun har skrevet det rett ut. Til og med at det var planlagt har hun skrevet Anonymous poster hash: aa08e...d80 Hvordan har hun skrevet det da? "Jeg er gravid"? eller bare "x og y skal bli storesøsken"? Jeg tror heller ikke noe på dette, det er bare for dumt. Anonymous poster hash: 92422...573
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #110 Skrevet 14. mars 2016 Er villig til å vedde en hel del på at det ikke er snakk om graviditet, men at de skal få hund, katt eller gullfisk. Hadde hun vært gravid hadde hun sagt det rett ut, hun prøver bare å pakke det inn spennende for å få klikk. Anonymous poster hash: 23236...b17 Hun har skrevet det rett ut. Til og med at det var planlagt har hun skrevet Anonymous poster hash: aa08e...d80 Hvordan har hun skrevet det da? "Jeg er gravid"? eller bare "x og y skal bli storesøsken"? Jeg tror heller ikke noe på dette, det er bare for dumt. Anonymous poster hash: 92422...573 "Jeg har en liten baby i magen, og gleden er stor. " med mindre hun kaller hunden sin for en baby og at den er i magen hennes, så vil jeg anta at hun er gravid med en menneskebaby Anonymous poster hash: 0aadd...c20
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #111 Skrevet 15. mars 2016 Mener jeg har lest flere steder (nettaviser - leser ikke bloggen hennes) at hun er rundt 15 uker på vei, og det må da vitterlig bety at hun fakstisk er gravid Anonymous poster hash: f7887...418
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #112 Skrevet 15. mars 2016 Er det så vanskelig å forstå at hun er gravid da? Står jo et innlegg om det på den gamle bloggen(mammatilmichelle). Anonymous poster hash: f774c...6ca
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #113 Skrevet 15. mars 2016 Setter dere på tv2 nå får dere snart se henne snakke om det Anonymous poster hash: aa08e...d80
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #114 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #115 Skrevet 15. mars 2016 Vel tror hun er blitt 20 år før nesye unge kommer. Uten ungene hadde hun nok ikke vært der hun er idag. Hørte også at grunnen til at hun ble gravid med W var fordi leserene begynte og dabbe av og hun trengte et pr stunt, så graviditeten med W og det å holde skjult hvem bf var så ville hun holde på leserene. Så denne graviditeten er vel også å holde på lesere. Anonymous poster hash: 66d16...01d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #116 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå... Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #117 Skrevet 15. mars 2016 Vel tror hun er blitt 20 år før nesye unge kommer. Uten ungene hadde hun nok ikke vært der hun er idag. Hørte også at grunnen til at hun ble gravid med W var fordi leserene begynte og dabbe av og hun trengte et pr stunt, så graviditeten med W og det å holde skjult hvem bf var så ville hun holde på leserene. Så denne graviditeten er vel også å holde på lesere. Anonymous poster hash: 66d16...01d Ikke spre rykter er du snill! "jeg har hørt"? Det er ganske grove anklager å komme med. Tror du mennesker får barn bare for å øke antall lesere på bloggen? Makan Anonymous poster hash: f774c...6ca
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #118 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå...Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418 Vet du hva jeg har hørt? Sa a Gerd der a sto bak gardina og slafsa på en tyggis... Næh sa mannen... Jo, nå har em slutta å lufte sengetøyet! Oi sa mannen. Hva er e me dem a? Er jo ikke normale! Sa a Gerd. Hun stod et par timer til å snusa bak gardina. Skjedde ikke no mer, så a Gerd tok seg en kaffe me'n Lars.... Dagen Bim kortfilm. Ikke bli som a Gerd a dere! Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. mars 2016 #119 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit. Endret 15. mars 2016 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #120 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit. Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra. Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. mars 2016 #121 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit. Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra. Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Jeg skriver som jeg vil, for jeg dømmer som sagt ikke. Gjør jeg vel?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #122 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit.Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra.Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Jeg skriver som jeg vil, for jeg dømmer som sagt ikke. Gjør jeg vel? Klart du gjør. Neida, innlegget ditt var i full favør til "mammantil..." Ikke dømmende i det hele tatt Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #123 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå...Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418 Vet du hva jeg har hørt? Sa a Gerd der a sto bak gardina og slafsa på en tyggis... Næh sa mannen... Jo, nå har em slutta å lufte sengetøyet! Oi sa mannen. Hva er e me dem a? Er jo ikke normale! Sa a Gerd. Hun stod et par timer til å snusa bak gardina. Skjedde ikke no mer, så a Gerd tok seg en kaffe me'n Lars.... Dagen Bim kortfilm. Ikke bli som a Gerd a dere! Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Har du kommentert til feil innlegg kanskje, for dette var jo skivebom Anonymous poster hash: f7887...418
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #124 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor blogg.no vil være med på å offentliggjøre barndommen til barna hennes. Hvorfor gmn har henne i studio, de er med på det samme som Anna selv, de støtter henne i at det er greit at ungene sin barndom blir lagt ut på nett. Er det ingen som kan stoppe henne? Anonymous poster hash: 3afa8...97b Ja, det kan du jammen si. blogg.no tenker vel bare penger i kassa og likedan med tv2. De booker vel inn gjester etter hva som er aktuelt i medis, og denne frøkna har jo så absolutt vært i media i det siste. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men vet nok sikkert vel så mye om henne og ungene som bloggleserene, det er jo nesten ikke til å unngå...Hvor er foreldrene hennes oppi alt dette? Skulle tro hun hadde noen fornuftige voksenpersoner rundt seg som kunne prøve å snakke henen til fornuft. Anonymous poster hash: f7887...418 Vet du hva jeg har hørt? Sa a Gerd der a sto bak gardina og slafsa på en tyggis... Næh sa mannen... Jo, nå har em slutta å lufte sengetøyet! Oi sa mannen.Hva er e me dem a? Er jo ikke normale! Sa a Gerd. Hun stod et par timer til å snusa bak gardina. Skjedde ikke no mer, så a Gerd tok seg en kaffe me'n Lars.... Dagen Bim kortfilm. Ikke bli som a Gerd a dere! Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Har du kommentert til feil innlegg kanskje, for dette var jo skivebom Anonymous poster hash: f7887...418 Å nei! En anonym som ikke skjønner humoren min *rystet Jeg legger opp kortfilm karrieren min. *Kaster meg rystet i gulvet med dramatiske bevegelser, holder venstre armen over pannen, den høyre strekkes mot deg, i det jeg roper "beklager!" Aldri mer! Lover Anonymous poster hash: f4ed9...9e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #125 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skal ikke dømme jenta på noen måte, for jeg vet ikke hvem hun er og kjenner henne overhodet ikke. Men jeg må si at jeg ikke hadde ønsket at min egen tenåring (ja, hun er faktisk det) ble 3-barns mor i en alder av 19 år! Det hadde ikke vært greit. Det ..men, som kommer etter alle setninger er skjeldent bra. Jeg er ikke rasist, men... Jeg er ikke dømmende, men... Jeg ser ikke ned på andre, men... Det henger ikke i hop! Så slutt å si jeg er ikke..., før dere skriver men... Anonymous poster hash: f4ed9...9e6 Syns det henger godt i hop jeg. Man kan jo han meninger om noe uten å være alt det du ramser opp her. Syns ikke Kari Mari sitt innlegg var dømmende. På genrelt grunnlag må det være lov å reagere på en nittenåring som blir trebarnsmor med tre ulike fedre. Det jeg derimot reagerer mest på her er eksponeringen av ungene via bloggen og media. Der syns jeg rett og slett hun er tankeløs. Anonymous poster hash: f7887...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå