Gå til innhold

Mammatilmichelle gravid igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 år og 3 barn med 3 forskjellige fedre....? Klart det høres litt tragisk ut . Hun tjener jo også penger på ungene sine og ikke kun seg selv. Og joda så lenge hun gjør seg til en person med livet åpent på blogg må hun godta folk mener ting. Hadde dere vært stolte og glade om det var deres datter? Støttet datteren deres ville dere gjort men dere som evt kommenterer og sier ja til å være stolt? Nekter jeg å tro.... Dette er ikke bedre enn Rannveig derimot verre for Anna er yngre.

Anonymous poster hash: ea562...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som tenker på "de stakkars barna" når de blir eldre - min mor har fire barn, med tre forskjellig menn, og min far har tre barn med to forskjellige damer- og det går helt greit altså - ingen fare med oss. En gang i blant har jeg overhørt megger i nabolaget (noen av dere som kunne passet den beskrivelsen) snakke om det, men bortsett fra det har det aldri skadet meg. 

Bygdedyret lever i beste velgående her inne. 

Anonymous poster hash: f8e0a...a4c
Skrevet

Dere som tenker på "de stakkars barna" når de blir eldre - min mor har fire barn, med tre forskjellig menn, og min far har tre barn med to forskjellige damer- og det går helt greit altså - ingen fare med oss. En gang i blant har jeg overhørt megger i nabolaget (noen av dere som kunne passet den beskrivelsen) snakke om det, men bortsett fra det har det aldri skadet meg. 

En viktig del av poenget er jo at hun bare er 19 år, og ikke har noe utdanning. Da må det jo være lov å stille spørsmålstegn ved prioriteringene. 

Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Skrevet

Hadde det bare vært at hun får barn med foreløpig 3 forskjellige fedre, ville det ikke vært noe å prate om. Med det faktum at hun utleverer privatlivet til barna sine er grunn til å reagere.

Anonymous poster hash: 3afa8...97b

Skrevet

Jeg tenker ikke at det er antallet fedre som er det største problemet her, men at en 19 åring venter sitt tredje barn med en mann hun kun har vært samme med i kort tid. Som mor hadde jeg vært veldig bekymret da jeg flere ganger har sett at jenter som får barn tidlig får en sen blomstring i tyveårene hvor de skal ta igjen den ungdomstiden de tross alt gikk glipp av ved å få barn når de knapt var blitt tenåring selv.

19 år og tre barn er tøft nok i seg selv om man ikke skal måtte ta hensyn til tre forskjellige fedres syn på barneoppdragelse, samværsavtaler og logistikk.

Og hva skal hun leve av den dagen ingen leser bloggen hennes lenger?

Anonymous poster hash: f6cdd...d71

Skrevet

Jeg regner med at din mor ikke var 3 barnsmor med 3 forskjellige fedre, som 19 åring. De fleste som har barn med flere fedre, er eldre, og har noen år mellom hvert barn.

Anonymous poster hash: ce494...3a5

Skrevet

Det komme nok flere barn med flere forskjellige.

Uansett hva noen måtte si å mene så er det faktisk sånn at jenta er 19 år å har snart 3 barn med 3 forskjellige fedre. Det er 2 barn der fra før som nå må forholde seg til et tredje halvsøsken som kommer.

Hvordan noen kan argumentere for at hun som mor er så stabil og trygg og setter barna først blir litt uforståelig for min del iallefall.

Bare vent til Michelle blir eldre, da vil det nok komme en blogg fra henne om hvordan oppvekst og diverse har påvirket henne og alle søsknene.

Det er hennes liv ja, man gjør som man vil. Men det kan også som mor være en stor fordel og eie en liten brøkdel av fornuft å omtanke for de barna som allerede er tilstede :)

Anonymous poster hash: 2c22c...3b4

Skrevet

Lurer litt på hva dere hadde syns dersom 57 forskjellige damer hadde en mening om DIN graviditet og for/mot dette barnet. Ganske forkastelig egentlig! Jeg tror faktisk ikke deres mening har noen som helst innvirkning på hennes valg med unntak av å kanskje kjøre selvfølelsen hennes i sørpa. Ja hun er offentlig, ja hun har en blogg, men hennes livsvalg har faktisk ikke vi noen ting meg! Heeeelt utrolig at en graviditet skaper så mye diskusjon.

Skrevet

Lurer litt på hva dere hadde syns dersom 57 forskjellige damer hadde en mening om DIN graviditet og for/mot dette barnet. Ganske forkastelig egentlig! Jeg tror faktisk ikke deres mening har noen som helst innvirkning på hennes valg med unntak av å kanskje kjøre selvfølelsen hennes i sørpa. Ja hun er offentlig, ja hun har en blogg, men hennes livsvalg har faktisk ikke vi noen ting meg! Heeeelt utrolig at en graviditet skaper så mye diskusjon.

Da MÅ hun avslutte blogging om barn, menn og seg selv. Det er dette hun lever av, det er dette hun tjener penger på. Den eneste som kan få slutt på spekulasjoner og shitkasting er jo henne selv. Den eneste måten å få folk til å slutte å prate og diskutere er å trekke seg unna. Synes du det skal gå upåaktet hen at hun skriver om alle tingene hun faktisk skriver om, for å tjene penger, slik at hun kan fortsette å tjene penger på folks naivitet? Hun legger opp til det helt selv!

Skrevet

Den dagen hun slutter å blogge om seg selv og barna, den dagen jeg slipper å lese om henne i dagbladet...DA får hun privatlivet sitt tilbake.

3 barn med 3 forskjellige fedre er så tragisk. Og det blir neppe kun tre barn. Michelle er vel voksen før hun er 30..

Anonymous poster hash: 60043...5ef

Skrevet

Da MÅ hun avslutte blogging om barn, menn og seg selv. Det er dette hun lever av, det er dette hun tjener penger på. Den eneste som kan få slutt på spekulasjoner og shitkasting er jo henne selv. Den eneste måten å få folk til å slutte å prate og diskutere er å trekke seg unna. Synes du det skal gå upåaktet hen at hun skriver om alle tingene hun faktisk skriver om, for å tjene penger, slik at hun kan fortsette å tjene penger på folks naivitet? Hun legger opp til det helt selv!

For å få slutt på shitkasting må folk slutte å kaste shit. Det er faktisk så enkelt!

Skrevet

Den dagen hun slutter å blogge om seg selv og barna, den dagen jeg slipper å lese om henne i dagbladet...DA får hun privatlivet sitt tilbake.

3 barn med 3 forskjellige fedre er så tragisk. Og det blir neppe kun tre barn. Michelle er vel voksen før hun er 30..

Jeg snakker om shitkasting, ikke privatlivet.

Skrevet

Å eksponere seg selv vil medføre både positive og negative tilbakemeldinger.

Jeg bryr meg vanligvis filla om bloggere, men folk som utlevere barna sine slik synes jeg er forkastelig. Barn har også personvern på Internett.

At de kan lese om morens trekantdrama med diverse menn er heller ikke veldig gjennomtenkt synes jeg.

Skrevet

For å få slutt på shitkasting må folk slutte å kaste shit. Det er faktisk så enkelt!
Nei, det er ikke det. Dama må slutte å spre om seg med alt hun vet provoserer. Hun må slutte å bre ut barnas privatliv. Hun vet at m sliter med å bli gjenkjent. Hun vet at "hele" Norge vet hvem m er. Hva er løsningen da? Anna har gjort m kjent, det er hennes ansvar. Det er Anna sitt ansvar at søstra til bakeren vet hva Anna liker å gjøre en kveld på byen.

Det er én person som kan få slutt på shitkasting, det er Anna.

Skrevet

19 år og 3 barn med 3 forskjellige menn.

Ustabilt og pinlig.

Anonymous poster hash: 176ed...1fd

For meg så er det mest et menneske som kan skrive noe slikt om andre som er mest ustabil... For ikke å snakke om pinlig.

Skrevet

Blir nok kjekt for M at klassekamerater etterhvert kan lese om mors silikonpupper, voldtekt, intimoperasjon, bytting av menn osv på bloggen.

Jeg var faktisk på samme resturant som de her om dagen. Det var et voldsomt styr at jenta skulle smile, se søt ut, gjøre sånn og sånn på bilder osv. Det ble tatt vanvittig med bilder og den lille jenta så ut til å kjede seg. Etter bildene var tatt satt de "voksne" og pratet sammen.

Anonymous poster hash: 0f5b5...c6c

Skrevet

Jeg gjorde også mye rart som 18-19 åring. Det ble heldigvis ikke offentliggjort. Og mine barn vil aldri kunne lese om det.

Jeg er i 30-årene og synes i grunnen litt synd på Anna fordi jeg tror hun vil angre på bloggingen en dag. Men så fortsetter hun å blottlegge ungene og jeg mister respekten for henne som omsorgsgiver

Skrevet

Tror ikke alder har noe om hvor god mamma man er. Og hun virker iallfall veldig flink. Når det er sagt; jeg hadde nok blitt utrolig lei meg om det var min datter. Å bli gravid når man er ny forelsket er ganske naivt. Da lever man jo i en lykkerus, og alt er rosenrødt. Å vert sammen en stund for virkelig blitt kjent med hverandre hadde vel vært bedre. Er når hverdagen innhenter en det fort kan butte imot. Og hoved fokus burde vel vært på de små hun allerede har.

Anonymous poster hash: 46bd4...bee
Skrevet

Sånn som hun holder på å lage overskrifter KUN for å få klikk, så skulle det ikke forundre meg om det er pappaen til minsten som skal ha en til. Da stemmer jo skiltene,uten at AR er gravid.  Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Da trur jeg ikke dem hadde kyssa hverandre på slutten av filmen. Også da hadde ikke michelle blitt storesøster.

Anonymous poster hash: fdd30...ec9

Skrevet

For meg så er ikke dette med tre barn/tre fedre noe å bry seg med. Men jag kan ikke fatte at det er LOV å la barna sine 

leve et så fullstendig offentlig liv. Jeg kan ikke skjønne at dette ikke vil prege dem negativt når de blir eldre? Stakkars, stakkars unger som faktisk ikke har noe valg. Jeg synes dette er så graverende at, ja har ikke ord egentlig, hvem skal beskytte dem liksom? Og god mor????nei, og det på grunn av at hun lar barna vokse opp med at alle vet hva de gjør til en hver tid. 

Anonymous poster hash: bc9ec...2db
Skrevet

Sånn som hun holder på å lage overskrifter KUN for å få klikk, så skulle det ikke forundre meg om det er pappaen til minsten som skal ha en til. Da stemmer jo skiltene,uten at AR er gravid. Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Da trur jeg ikke dem hadde kyssa hverandre på slutten av filmen. Også da hadde ikke michelle blitt storesøster.

Hun er jo storesøster

Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Skrevet

Sånn som hun holder på å lage overskrifter KUN for å få klikk, så skulle det ikke forundre meg om det er pappaen til minsten som skal ha en til. Da stemmer jo skiltene,uten at AR er gravid. Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Da trur jeg ikke dem hadde kyssa hverandre på slutten av filmen. Også da hadde ikke michelle blitt storesøster.Anonymous poster hash: fdd30...ec9

Hun er jo storesøster Anonymous poster hash: ec2dc...4c8

Men om det hadde vært faren til william som skulle ha barn , hadde ikke michelle blitt storesøster til den ungen.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet personangrep.

Sommerfuggel

Moderator

Skrevet

Tråden er moderert grunnet personangrep.

Sommerfuggel

Moderator

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...