Gå til innhold

Tips til flotte guttenavn? Kresen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig noen av disse allerede er nevnt:

 

August

Ludvig/Ludvik

Gustav

Amund

Vegard

Torjus

Olai

Fredrik

Andreas

 

Anonymous poster hash: 037dd...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare du som er kresen.

 

Jeg ser gjennom alle navn, noterer noen (selv om vi er under planleggingsfasen) men ingen skriker YES til meg :P

 

Med minstemann hadde vi problemer, vi vurderte så mange navn, og så kom vi over Timian og da var det ingen tvil. DET var navnet vi skulle ha den gang. Så plutselig dukker det rette navnet opp, sikker på at det skjer hos deg og ;)

Egentlig håper jeg neste blir jente for da har vi navn xD haha.

 

Masse lykke til, har ikke flere forslag enn det som står her. Syns det var fint å vite at jeg ikke er eneste som slit :P



Anonymous poster hash: e6a10...687
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du er noe mer kresen enn andre, bare ærlig 🙂

 

Harald

Jonas

Bjørnar

Mikael

Thomas

Sander

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 9e5b2...b3d

Kanskje det er litt sant?

 

Flere fine navn:) Mikael er på kanskje-listen. Bjørnar synes jeg er utrolig fint, men ønsker ikke særnorske bokstaver. Harald blir også for lite internasjonalt, og er ikke helt en favoritt hos meg. Jonas er helt ok, men ikke en favoritt. Sander er litt "uferdig" for meg. Thomas er det litt for mange jeg kjenner som heter. Takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tallak

Heine

Glenn

 

Anonymous poster hash: 9e5b2...b3d

Ikke helt min smak, men takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, ja, for nå er dette begynt å bli spennende å se hvilket navn du egentlig liker :D Sååå mange er foreslått hittil, men ingen som får deg å si "yes!" :D

Hehe! Mye lettere med jentenavn, der er det flere jeg bare elsker, heller et luksusproblem;) Men har noen jeg liker godt, da. Er bare alltid "et eller annet" med alle navnene!

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alfred

 

 

Anonymous poster hash: 05052...779

Er i "riktig gate", men ikke helt komfortabel med fred-delen (selv om jeg ikke tenker på det i Fredrik..).

 

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen av disse allerede er nevnt:

 

August

Ludvig/Ludvik

Gustav

Amund

Vegard

Torjus

Olai

Fredrik

Andreas

 

Anonymous poster hash: 037dd...644

Fine forslag, men ingen som er helt rett.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er ikke bare du som er kresen.

 

Jeg ser gjennom alle navn, noterer noen (selv om vi er under planleggingsfasen) men ingen skriker YES til meg :P

 

Med minstemann hadde vi problemer, vi vurderte så mange navn, og så kom vi over Timian og da var det ingen tvil. DET var navnet vi skulle ha den gang. Så plutselig dukker det rette navnet opp, sikker på at det skjer hos deg og ;)

Egentlig håper jeg neste blir jente for da har vi navn xD haha.

 

Masse lykke til, har ikke flere forslag enn det som står her. Syns det var fint å vite at jeg ikke er eneste som slit :P

 

Anonymous poster hash: e6a10...687

Godt å høre at jeg ikke er den eneste;) Håper det plutselig ikke er noen tvil! :)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil :)

Fint navn, men ikke helt rett stil. Takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Frans

 

Anonymous poster hash: 05052...779

Ikke helt min smak, men godt forsøk;) Takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viljar? Husker ikke om jeg har nevnt det før under denne tråden...

Synes Viljar er fint, men det er feil stil. Takk for forslaget:)

 

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt før her, men hva med Martin? Synes det er et pent og klassisk navn som passer til liten og stor i inn og utland.



Anonymous poster hash: 05052...779
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmet, Laurence, Vincent, Albert, Leonard, Florian?

 

Anonymous poster hash: 805f4...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sikkert nevnt før her, men hva med Martin? Synes det er et pent og klassisk navn som passer til liten og stor i inn og utland.

 

Anonymous poster hash: 05052...779

Helt enig, fint og passer over alt:) Har det på listen, men er ikke helt sikker på om det er det rette. Har også Martinus/Martinius på listen.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavrans?

 

Anonymous poster hash: dea68...9d2

Ikke helt min smak, men takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmet, Laurence, Vincent, Albert, Leonard, Florian?

 

Anonymous poster hash: 805f4...f86

Emmet er fint, men er det "stødig" nok..? Leonard er også fint. Liker egentlig veldig godt Leonardo, men det er liksom ikke helt "norsk".. De andre er ikke helt min smak. Albert er fint på engelsk, men ikke så begeistret for "bært" på norsk. Takk for forslag:)

 

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henry, Aaron, Jimmy, Billy, Simon, Tony, Tommy, Finn, Philip, Elian, Severin, Zachary, Tage, Raymond, Orion, Lennox, Ian, Lorenzo, Klemens, Holden, Gordon, Konstantin, Ellis, Carson, Owen, Ryder, Landon, Devin



Anonymous poster hash: d13d1...c33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Henry, Aaron, Jimmy, Billy, Simon, Tony, Tommy, Finn, Philip, Elian, Severin, Zachary, Tage, Raymond, Orion, Lennox, Ian, Lorenzo, Klemens, Holden, Gordon, Konstantin, Ellis, Carson, Owen, Ryder, Landon, Devin

 

Anonymous poster hash: d13d1...c33

Takk for forslag:) En del er ikke helt min smak, men noen skal jeg tenke litt på.

 

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme gate som deg! Så jeg ser igjennom alle forslagene med stor nysjerrighet og spenning.

 

Jeg finner heller ingen som jeg elsker, så dette er vanskelig.

 

Men når jeg lette etter navn på nettet fant jeg noen fine de bruker i Australia. Arian er vel det navnet jeg liker best hittil, men fortsatt ingen vinner. Ta og se litt på hva navn de bruker i andre land, plutselig dukker drømmenavnet opp:D



Anonymous poster hash: 1d071...eba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i akkurat samme gate som deg! Så jeg ser igjennom alle forslagene med stor nysjerrighet og spenning.

 

Jeg finner heller ingen som jeg elsker, så dette er vanskelig.

 

Men når jeg lette etter navn på nettet fant jeg noen fine de bruker i Australia. Arian er vel det navnet jeg liker best hittil, men fortsatt ingen vinner. Ta og se litt på hva navn de bruker i andre land, plutselig dukker drømmenavnet opp:D

 

Anonymous poster hash: 1d071...eba

Det er et godt tips:)

 

Har blant annet kikket litt på denne siden for inspirasjon: http://nameberry.com

 

Men det er ikke lett å finne et man virkelig elsker, nei, i alle fall med guttenavn. Arian er fint:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i akkurat samme gate som deg! Så jeg ser igjennom alle forslagene med stor nysjerrighet og spenning.

 

Jeg finner heller ingen som jeg elsker, så dette er vanskelig.

 

Men når jeg lette etter navn på nettet fant jeg noen fine de bruker i Australia. Arian er vel det navnet jeg liker best hittil, men fortsatt ingen vinner. Ta og se litt på hva navn de bruker i andre land, plutselig dukker drømmenavnet opp:D

 

Anonymous poster hash: 1d071...eba

Det er et godt tips:)

 

Har blant annet kikket litt på denne siden for inspirasjon: http://nameberry.com

 

Men det er ikke lett å finne et man virkelig elsker, nei, i alle fall med guttenavn. Arian er fint:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Har forresten ikke tenkt på Australia, skal se litt på det:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...