Gå til innhold

Tips til flotte guttenavn? Kresen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sigurd?

Sigurd er fint, men litt feil stil for oss, og ikke så internasjonalt.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har svart før, men prøver på noen til

 

Nikolas/ Nicolas

Elliot

Sam

Jonathan

Julius

Silas

Eliah

Sakarias

Nikolai

Ferdinand

Oscar

Mika(el)

Viktor

Aksel

 

 

Anonymous poster hash: dea68...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart før, men prøver på noen til

 

Nikolas/ Nicolas

Elliot

Sam

Jonathan

Julius

Silas

Eliah

Sakarias

Nikolai

Ferdinand

Oscar

Mika(el)

Viktor

Aksel

 

 

Anonymous poster hash: dea68...9d2

Nikolas er fint, men opptatt. Elliot er fint, men litt usikker på om det er det rette. På kanskje-listen. Sam er litt for kallenavn, selv om det er litt kult. Jonathan er fint, men litt opptatt og ikke helt det rette. Julius er en ape i mitt hode, selv om man må komme over det nå;) Mange navn som er figurer. Silas er ikke helt rett. Eliah er veldig fint, men synes det er litt for "kunne vært jentenavn".. Sakarias er litt fint, på kanskje-listen min. Er litt spesielt og kanskje litt hardt, men også stilig. Nikolai har jeg på listen, er litt mange i egen generasjon med navnet, men synes det er veldig fint. Ferdinand er på listen, men ikke helt sikker på det. Liker det godt, men. Oscar er fint og på listen, men er litt usikker. Noe skeptisk til "scar"-delen.. Mika er litt for "kunne ha vært jentenavn", igjen.. Mikael er veldig fint, men er det litt rampenavn? Viktor er litt mafia-navn for meg;P Aksel er veldig fint, men passer ikke helt.

 

Takk for forslag, du treffer med mange her:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopold  

 

Muligens litt spesielt, men kjenner en liten søtnos med dette navnet og synes det er tøft og koselig navn :)



Anonymous poster hash: 05052...779
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Per

Petter

Erik

Vilmer

Mikkel

Olai

Ole

Noah

Isak

Timian

Tallak

Sondre

Sindre

Hogne

Heine

Ruben

Espen

Paul

Jarl

Åsmund

Albin

Alvin

Jan

Jon

Levi

Bruno

Fabian

Marius

Birk

Vemund

Thomas

Trond

 

 

Anonymous poster hash: ca8d2...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leopold

 

Muligens litt spesielt, men kjenner en liten søtnos med dette navnet og synes det er tøft og koselig navn :)

 

Anonymous poster hash: 05052...779

Ikke helt det rette. Liker nok da Leonard bedre. Er noe med pold-delen som ikke er helt for meg. Men takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel?

 

Anonymous poster hash: ca8d2...6e9

Litt engel, ikke så glad i g'en når den uttales tydelig og litt hardt. Men takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georg da? Harald? Håkon? Eilif? Øyvind? Nå tror jeg snart alle navn er nevn her i tråden, he he :D

Ikke så glad i G'en som uttales tydelig, men Georg er ikke helt feil. Men ikke det rette, heller.. Håkon er veldig fint, men vil ikke ha særnorske bokstaver (Haakon er heller ikke et alternativ. Vil helst ha et mer internasjonalt navn). Harald og Eilif er venner av besteforeldrene våre, er ikke helt klar for de navnene. De er heller ikke internasjonale nok. Øyvind er ikke helt for meg, i tillegg til særnorske bokstaver og det der. Liker veldig godt Eivind, men det er litt feil stil, og er uansett opptatt. Hihi, ikke mange igjen, nei;P Men har noe navn på listen, altså. Bare kjekt med mer inspirasjon og å se om andre setter de jeg liker i litt "samme bås".

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per

Petter

Erik

Vilmer

Mikkel

Olai

Ole

Noah

Isak

Timian

Tallak

Sondre

Sindre

Hogne

Heine

Ruben

Espen

Paul

Jarl

Åsmund

Albin

Alvin

Jan

Jon

Levi

Bruno

Fabian

Marius

Birk

Vemund

Thomas

Trond

 

 

Anonymous poster hash: ca8d2...6e9

Petter og Vilmer liker jeg. :) De andre er enten "feil stil", ikke min smak eller opptatt. Men takk for mange forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja det stemmer jo, det skulle være internasjonale navn, beklager. Hmm.. Samson? Trur det brukes i engelsktalende land også. Michael, Karl, David, Adrian, William, Alexander eller Isak? (Med fare for å gjenta flere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg med litt forslag, mulig noen har blitt foreslått allerede: 

 

William 

Henry

Scott

Edward

Oliver (Oliwer)

Elian 

Jamie

Felix 

Ryan

Toby 

Riley

Luke

Sebastian
Richard

Phillip 

Max

Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja det stemmer jo, det skulle være internasjonale navn, beklager. Hmm.. Samson? Trur det brukes i engelsktalende land også. Michael, Karl, David, Adrian, William, Alexander eller Isak? (Med fare for å gjenta flere..?

Hehe. Samson kjenner jeg en eldre mann son heter, har litt vanskelig for å bruke det på en liten baby. Men er egentlig litt stilig, skal sette det på kanskje-listen:) Michael er også på kanskje-listen, de andre er ikke helt for meg. Takk igjen for forslag:) Du gir deg ikke, du;) :)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg med litt forslag, mulig noen har blitt foreslått allerede:

 

William

Henry

Scott

Edward

Oliver (Oliwer)

Elian

Jamie

Felix

Ryan

Toby

Riley

Luke

Sebastian

Richard

Phillip

Max

Charlie

Vil helst at de er "normale norske" samtidig som de er internasjonale, så navn som Charlie, Luke, Riley, Jamie osv. er ikke helt for meg. Men takk for forslag, det kunne jo vært:) Edvard synes jeg er veldig fint, men så mange uttaler det "Edvartt", og det synes jeg blir altfor hardt, så tror ikke jeg vil bruke det. Har det på kanskje-listen, da. Oliver er også veldig fint, men dessverre opptatt. Felix er fint, men synes det passer dårlig til etternavnet med x, samtidig som jeg synes det er feil med ks. Sebastian er fint, og på listen:) Resten er ikke helt for meg. Takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth, Kevin, Rainer eller Mario? :)

Kenneth og Kevin er risiko-navn for meg.. De andre er ikke helt min smak, men takk for forslag. Synes jo Matheo og Luca er fine (selv om de utgår), så kunne jo likt Mario. Men er ikke helt det rette.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bernhard

 

Willem

 

 

 

Anonymous poster hash: 56f2e...8b9

Er ikke så begeistret for hard-delen, men kanskje hvis man skrev det Bernard.. Er litt usikker på om det er det rette, men skal tenke litt på det. Willem er et godt forslag, men tror jeg foretrekker Wilhelm eller Wilmer.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du er noe mer kresen enn andre, bare ærlig 🙂

 

Harald

Jonas

Bjørnar

Mikael

Thomas

Sander

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 9e5b2...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, ja, for nå er dette begynt å bli spennende å se hvilket navn du egentlig liker :D Sååå mange er foreslått hittil, men ingen som får deg å si "yes!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...