Gå til innhold

Tips til flotte guttenavn? Kresen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syver? Fineste guttenavnet jeg vet om :)

Syver er faktisk veldig fint, ja. Men tror det blir for 7'er. Takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skjønner at du sliter litt, men man skal jo være fornøyd med navnet man velger. :) Angående Martinus eller Martinius så synes hvertfall ikke jeg det blir feil pga tvillingene. Noe sier meg at Martinus heller kommer til å bli mer populært nå pga de to, at det navnet har kommet frem i lyset liksom. Dessuten synes jeg navnet er skikkelig nydelig! Ser det har vært diskutert her tidligere også.. Jeg kunne godt vurdert Martinus selv :) Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, prøver meg....har ikke lest gjennom alle forslagene så mulig jeg gjentar noen.

 

Scott - jeg synes det er et superstilig navn, men det er jo ganske hardt.

Kaspian - et flott alternativ til Kasper.

Isaiah - mitt favorittnavn som jeg ikke fikk lov til å bruke av mannen, snuffs

Amandus

Amadeus

Ferdinand

Bendik - ikke noe favoritt hos meg, men tenkte jeg kunne nevne det.

Augustin

Flynn

Lennox

Evan

David - synes det er veldig flott, men blir det for kristent for deg kanskje?

Jasper

Hunter

Spencer

Nolan

Milo - uttales Mailo

 

Eh, er nok mange her som er utenfor kriteriene dine, så håper ikke du blir "gretten" for at jeg skrev de, men tenkte jeg kunne skrive ned de jeg kom på.

 

 



Anonymous poster hash: d13d1...c33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig ikke alle er like internasjonale, men;

 

Morgan

Olaus

Cesar

Jonas

Gustav

Herman

Lyder

Jasper

Edvin

Rufus

Karstein

Colin

Ludvik

Severin

Emmet

Julius

Rasmus

Lavrans

 

 



Anonymous poster hash: 05052...779
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver...håper jeg ikke gjentar noen som e nevnt før.

 

Viljar

Edvin

Olaus

Karlo(s)

Fredrik

Arne

Florian

Konstantin

Timo

Max

Sondre

Sander

Ulrik

Thilo

Silas

Elian

 

De jeg kom på. Lykke til med valget.

Endret av Lilla123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hmm, prøver meg....har ikke lest gjennom alle forslagene så mulig jeg gjentar noen.

 

Scott - jeg synes det er et superstilig navn, men det er jo ganske hardt.

Kaspian - et flott alternativ til Kasper.

Isaiah - mitt favorittnavn som jeg ikke fikk lov til å bruke av mannen, snuffs

Amandus

Amadeus

Ferdinand

Bendik - ikke noe favoritt hos meg, men tenkte jeg kunne nevne det.

Augustin

Flynn

Lennox

Evan

David - synes det er veldig flott, men blir det for kristent for deg kanskje?

Jasper

Hunter

Spencer

Nolan

Milo - uttales Mailo

 

Eh, er nok mange her som er utenfor kriteriene dine, så håper ikke du blir "gretten" for at jeg skrev de, men tenkte jeg kunne skrive ned de jeg kom på.

 

 

 

Anonymous poster hash: d13d1...c33

Amandus, Amadeus og Ferdinand liker jeg:) Hehe, gjør ingen ting med alle slags tips, takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl

August

Anders

Julian

Ikke helt de rette, men takk for forslag:) Kunne ha vært;)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias

Jone

Didrik

Patrick

Ikke helt disse heller. Mathias er ganske fint, men tror ikke det når helt opp. Patrick er litt rampenavn for meg, men skyldes kanskje bare assosiasjoner jeg har.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

du er så kresen, ikke rart du ikke finner navn :) Niklas

 

Anonymous poster hash: ee76b...b82

Hehe, jeg vet;) Har et par navn på listen, da. Vil bare finne det rette, så håper på litt mer inspirasjon:) Niklas er jeg ikke så begeistret for, men vet ikke helt hvorfor. Synes Nikolas og Nikolai er veldig fine.

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mulig ikke alle er like internasjonale, men;

 

Morgan

Olaus

Cesar

Jonas

Gustav

Herman

Lyder

Jasper

Edvin

Rufus

Karstein

Colin

Ludvik

Severin

Emmet

Julius

Rasmus

Lavrans

 

 

 

Anonymous poster hash: 05052...779

Mange spennende forslag. Emmett synes jeg er ganske fint, men er litt usikker på det. Takk for forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøver..

 

Julian

Anton

Oliver

Wilmer

Alvin/Albin

Kristoffer

Mikkel

Liam

Conrad

Cornelius

Kasper

Ikke verst at dere gidder å prøve:)

 

Julian har jeg dessverre litt negative assosiasjoner til. Anton er ikke helt rett, uten at jeg helt vet hvorfor. Oliver er veldig fint, men opptatt. Wilmer er på listen, det synes jeg er fint:) Alvin er ikke helt rett. Liker Eivind (opptatt og feil "stil"), men ikke Alvin og Edvin. Vet ikke hvorfor. Albin er litt "albino".. Kristoffer er det for mange i min generasjon som heter, og litt negative assosiasjoner til noen av de. Mikkel er fint, men opptatt. Liam er ikke helt rett for meg. Konrad er litt "mørkt" på en måte? Kanskje bare i mitt hode;) Men ikke en favoritt. Cornelius er opptatt i form av jentenavnet. Kasper er ganske fint, og på listen over mulige. Noen grunn til at du skriver Conrad og Cornelius med C, og Kasper med K?

 

Takk for alle forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

 

 

 

Tror egentlig det er helt tilfeldig at Kasper ble med K, og Cornelius og Conrad med C :) Kjenner en Cornelius og en Conrad og begge skriver med C så kan være derfor :) 

 

Et par andre forslag; 

Gustav

Emrik

Morgan

Adam

Wilhelm

Elian

Max

Joel

Leon

Sander

Dominic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilhelm/Wilhelm
Sivert
Sidon (synes dette er så stilig!)
Sigve (elsker dette navnet)
Peder
Matheus (liker dette mye bedre enn Matheo som jeg ikke liker overhodet - synes det er småharry og oppbrukt)
Luca (likner kanskje for mye på poppis-Lucas?)
Lauritz (synes dette er tøft og sjarmerende)
Iver (et av de fineste guttenavnene jeg vet om)
Felix (vakker betydning)
Eilert (synes dette er kult)
Ervin (oppdaget dette for første gang i dag - så "smaker" fremdeles på det)
Evander
Amund

 

Sånn - det var hva jeg hadde å tilby deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Prøver..

 

Julian

Anton

Oliver

Wilmer

Alvin/Albin

Kristoffer

Mikkel

Liam

Conrad

Cornelius

Kasper

Ikke verst at dere gidder å prøve:)

 

Julian har jeg dessverre litt negative assosiasjoner til. Anton er ikke helt rett, uten at jeg helt vet hvorfor. Oliver er veldig fint, men opptatt. Wilmer er på listen, det synes jeg er fint:) Alvin er ikke helt rett. Liker Eivind (opptatt og feil "stil"), men ikke Alvin og Edvin. Vet ikke hvorfor. Albin er litt "albino".. Kristoffer er det for mange i min generasjon som heter, og litt negative assosiasjoner til noen av de. Mikkel er fint, men opptatt. Liam er ikke helt rett for meg. Konrad er litt "mørkt" på en måte? Kanskje bare i mitt hode;) Men ikke en favoritt. Cornelius er opptatt i form av jentenavnet. Kasper er ganske fint, og på listen over mulige. Noen grunn til at du skriver Conrad og Cornelius med C, og Kasper med K?

 

Takk for alle forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

 

Tror egentlig det er helt tilfeldig at Kasper ble med K, og Cornelius og Conrad med C :) Kjenner en Cornelius og en Conrad og begge skriver med C så kan være derfor :)

 

Et par andre forslag;

Gustav

Emrik

Morgan

Adam

Wilhelm

Elian

Max

Joel

Leon

Sander

Dominic

Ok:) C passer nok best her, så lenge det er naturlig.

 

Wilhelm er på listen, ja. Sterk kandidat. Emrik er ganske fint, men litt usikker på om det er det rette. Max er litt for forkortelse for meg, og så er jeg litt skeptisk til den c'en. Har tenkt på Felix, og samme problem der. Og synes Feliks ser rart ut.. Joel er egentlig ganske fint. Skal smake litt på det, i alle fall. Dominic liker jeg egentlig ganske godt, men litt "skummelt" valg. Er litt fremmed på norsk, vet ikke om jeg egentlig tør;) Og usikker på hvordan det ser ut med "Dominic Rødkråke".. ;)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Prøver..

 

Julian

Anton

Oliver

Wilmer

Alvin/Albin

Kristoffer

Mikkel

Liam

Conrad

Cornelius

Kasper

Ikke verst at dere gidder å prøve:)

 

Julian har jeg dessverre litt negative assosiasjoner til. Anton er ikke helt rett, uten at jeg helt vet hvorfor. Oliver er veldig fint, men opptatt. Wilmer er på listen, det synes jeg er fint:) Alvin er ikke helt rett. Liker Eivind (opptatt og feil "stil"), men ikke Alvin og Edvin. Vet ikke hvorfor. Albin er litt "albino".. Kristoffer er det for mange i min generasjon som heter, og litt negative assosiasjoner til noen av de. Mikkel er fint, men opptatt. Liam er ikke helt rett for meg. Konrad er litt "mørkt" på en måte? Kanskje bare i mitt hode;) Men ikke en favoritt. Cornelius er opptatt i form av jentenavnet. Kasper er ganske fint, og på listen over mulige. Noen grunn til at du skriver Conrad og Cornelius med C, og Kasper med K?

 

Takk for alle forslag:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Tror egentlig det er helt tilfeldig at Kasper ble med K, og Cornelius og Conrad med C :) Kjenner en Cornelius og en Conrad og begge skriver med C så kan være derfor :)

 

Et par andre forslag;

Gustav

Emrik

Morgan

Adam

Wilhelm

Elian

Max

Joel

Leon

Sander

Dominic

Ok:) C passer nok best her, så lenge det er naturlig.

 

Wilhelm er på listen, ja. Sterk kandidat. Emrik er ganske fint, men litt usikker på om det er det rette. Max er litt for forkortelse for meg, og så er jeg litt skeptisk til den c'en. Har tenkt på Felix, og samme problem der. Og synes Feliks ser rart ut.. Joel er egentlig ganske fint. Skal smake litt på det, i alle fall. Dominic liker jeg egentlig ganske godt, men litt "skummelt" valg. Er litt fremmed på norsk, vet ikke om jeg egentlig tør;) Og usikker på hvordan det ser ut med "Dominic Rødkråke".. ;)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

X'en i Max og Felix, ikke c;)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilhelm/Wilhelm

Sivert

Sidon (synes dette er så stilig!)

Sigve (elsker dette navnet)

Peder

Matheus (liker dette mye bedre enn Matheo som jeg ikke liker overhodet - synes det er småharry og oppbrukt)

Luca (likner kanskje for mye på poppis-Lucas?)

Lauritz (synes dette er tøft og sjarmerende)

Iver (et av de fineste guttenavnene jeg vet om)

Felix (vakker betydning)

Eilert (synes dette er kult)

Ervin (oppdaget dette for første gang i dag - så "smaker" fremdeles på det)

Evander

Amund

 

Sånn - det var hva jeg hadde å tilby deg i kveld :)

Wilhelm er fint, ja, og på listen:) Peder, også, men litt mer usikker på det navnet. Matheus er litt for bibelsk for meg, men er litt enig i det med Matheo. Falt for Matheo for mange år siden, men skeptisk nå. Føler litt det du sier. Luca er fint, men opptatt, og litt fortvilet over at folk bruker det som jentenavn her, også.. Iver er veldig fint, enig:) Er på listen min. Felix liker jeg, men skeptisk til x'en, samtidig som jeg ikke synes det kan skrives Feliks.

 

Takk for forslagene:)

 

Anonymous poster hash: 87639...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...