❤lille stjerne❤ Skrevet 18. februar 2016 #27 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hadde ikke gjort det pga det er ikke verdt 0 ta sjansen. Og uansett så hadde jeg ikke orket, så når termin orker jeg nesten ikke gå til butikken og tilbake engang.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #28 Skrevet 18. februar 2016 Kjør på. Min venninne gjorde det - ungen er født på et mindre bra sykehus i Hellas. De ble en stund før de kunne dra hjem. Er man lite møblert i toppetasjen går det fort sånn 🙄 Anonymous poster hash: 86334...8e2 Kaller du din venninne lite møblert i toppetasjen? Litt av en "venninne" du er da🙄 Jeg hadde nok ikke tatt sjansen hi. Fødte til termin første gang, men de to neste ble født 3 og 6 uker før termin, uten forvarsel. Så med det i minnet hadde jeg ikke vurdert det engang. Anonymous poster hash: 7ec27...8d0
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #29 Skrevet 18. februar 2016 Det hadde jeg aldri gjort. Alt for nærme termin. Sistemann kom uten forvarsel i uke 37, hadde ikke jeg vært på et sykehus hadde jeg blødd i hjel. Komplikasjoner kan oppstå og man har ikke kontroll over dette. Anonymous poster hash: 5292e...1db
Superdolly Skrevet 18. februar 2016 #30 Skrevet 18. februar 2016 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Etter å ha lest på SAS' nettsider ser jeg dessuten at du kan fly fram til fire uker før termin. Fra 4-2 uker før termin krever de legeerklæring OG reisen må godkjennes av SAS' medisinske avdeling. Hadde aldri tatt sjansen.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #32 Skrevet 18. februar 2016 Wow.. Særdeles tankeløst og uansvarlig. At du i det hele tatt vurderer😳 Anonymous poster hash: 86cac...9c4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #33 Skrevet 18. februar 2016 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Etter å ha lest på SAS' nettsider ser jeg dessuten at du kan fly fram til fire uker før termin. Fra 4-2 uker før termin krever de legeerklæring OG reisen må godkjennes av SAS' medisinske avdeling. Hadde aldri tatt sjansen. flyr jo ikke uten at legen godkjenner det da. Er det mulig, det er jo ikke engang lov. Det hadde jeg aldri gjort. Alt for nærme termin. Sistemann kom uten forvarsel i uke 37, hadde ikke jeg vært på et sykehus hadde jeg blødd i hjel. Komplikasjoner kan oppstå og man har ikke kontroll over dette. Anonymous poster hash: 5292e...1db de har jo sykehus i Italia også, barn blir jo født der hver dag. Er ikke bare i Norge man kan føde på sykehus. Anonymous poster hash: bef40...f13
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #34 Skrevet 18. februar 2016 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Etter å ha lest på SAS' nettsider ser jeg dessuten at du kan fly fram til fire uker før termin. Fra 4-2 uker før termin krever de legeerklæring OG reisen må godkjennes av SAS' medisinske avdeling. Hadde aldri tatt sjansen. flyr jo ikke uten at legen godkjenner det da. Er det mulig, det er jo ikke engang lov. Det hadde jeg aldri gjort. Alt for nærme termin. Sistemann kom uten forvarsel i uke 37, hadde ikke jeg vært på et sykehus hadde jeg blødd i hjel. Komplikasjoner kan oppstå og man har ikke kontroll over dette. Anonymous poster hash: 5292e...1db de har jo sykehus i Italia også, barn blir jo født der hver dag. Er ikke bare i Norge man kan føde på sykehus. Anonymous poster hash: bef40...f13 Oh herregud!!! Hadde det ikke vært snakk om et ufødt barn..så burde du lært på den harde måten at du ikke er førsteprioritet mer. Du kan få sjokk når barnet kommer... Anonymous poster hash: f230e...15e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #35 Skrevet 18. februar 2016 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Etter å ha lest på SAS' nettsider ser jeg dessuten at du kan fly fram til fire uker før termin. Fra 4-2 uker før termin krever de legeerklæring OG reisen må godkjennes av SAS' medisinske avdeling. Hadde aldri tatt sjansen. flyr jo ikke uten at legen godkjenner det da. Er det mulig, det er jo ikke engang lov. Det hadde jeg aldri gjort. Alt for nærme termin. Sistemann kom uten forvarsel i uke 37, hadde ikke jeg vært på et sykehus hadde jeg blødd i hjel. Komplikasjoner kan oppstå og man har ikke kontroll over dette. Anonymous poster hash: 5292e...1db de har jo sykehus i Italia også, barn blir jo født der hver dag. Er ikke bare i Norge man kan føde på sykehus. Anonymous poster hash: bef40...f13 Du spurte jo etter andres meninger. Hvis allerede hadde bestemt deg skjønner jeg ikke hvorfor du spør. Hvis du synes det er greit å føde i Italia, så kjører på! Jeg hadde aldri ønsket det. Vet aldri hvordan en fødsel utarter seg. Anonymous poster hash: 6c91a...8bb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #36 Skrevet 18. februar 2016 Jeg fødte i uke 38+1 med nr 3 til tross for at de to første er født etter termin. Man har aldri noen garanti og hvertfall ikke så nært termin! Hadde aldri gjort det! Anonymous poster hash: 0935a...feb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #37 Skrevet 18. februar 2016 Slapp av, jeg har en gutt på 7 år fra før som gleder seg normt til reisen, har gledet seg siden i fjor da det ble planlagt. Sitter ganske langt i n å ødelegge det for han og måtte avlyse. Så derfor jeg skrev tråd her inne om dere hadde reist, om dere hadde fått godkjenning av lege. Om legen ikke mener det er forsvarlig så reiser jeg jo ikke, er ikke dum heller Anonymous poster hash: bef40...f13
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #38 Skrevet 18. februar 2016 Har du forresten sjekket med forsikringen din? Ikke sikkert du får dekket sykehusopphold når du frivillig reiser dit så nært termin. Anonymous poster hash: 0935a...feb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #39 Skrevet 18. februar 2016 Slapp av, jeg har en gutt på 7 år fra før som gleder seg normt til reisen, har gledet seg siden i fjor da det ble planlagt. Sitter ganske langt i n å ødelegge det for han og måtte avlyse. Så derfor jeg skrev tråd her inne om dere hadde reist, om dere hadde fått godkjenning av lege. Om legen ikke mener det er forsvarlig så reiser jeg jo ikke, er ikke dum heller Anonymous poster hash: bef40...f13 Hvis hele familien din reiser kan vel gutten din dra, selvom ikke du kan være med? Anonymous poster hash: 6c91a...8bb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #40 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hadde ikke turt, men skulle ønske jeg hadde turt Mange tar livet alt for seriøst! Begynner fødselen på flyet den ene eller andre veien, rekker du garantert å lande før baby kommer ut Føder du der nede, er jo det en fantastisk historie for baby Anonymous poster hash: 74185...8f2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #41 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hadde ikke gjort det. Førstemann kom 2 uker før termin uten forvarsel. Kan ikke 7 åringen bli med resten av familien da? Så kan du være hjem og ruge? Anonymous poster hash: 022ba...3f0
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #42 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hadde ikke turt, men skulle ønske jeg hadde turt Mange tar livet alt for seriøst! Begynner fødselen på flyet den ene eller andre veien, rekker du garantert å lande før baby kommer ut Føder du der nede, er jo det en fantastisk historie for baby Anonymous poster hash: 74185...8f2 Rekker garantert å lande? Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: 26c1a...b77
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #43 Skrevet 18. februar 2016 De andre drar 2 uker før. Og Pga skole kan jeg ikke gjøre det med mitt barn. Og jeg sender han ikke på fly alene til Italia. Ingen var villige til å vente to uker for å fly med han, og det kan jeg heller ikke kreve ser at ingen av dere hadde turt. Så takk for svarene til dere som klare å svare uten å være frekk Anonymous poster hash: bef40...f13
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #45 Skrevet 18. februar 2016 Eeeh...nei,selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 8aa3e...ef3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #46 Skrevet 18. februar 2016 Da jeg gikk gravid hadde jeg sikkert tenkt at det gikk greit. Var sikker på at jeg skulle gå over termin. Men nå har jeg lært siden første kom i uke 37 helt uten forvarsel. Så av tidligere erfaringer må jeg si at jeg ikke hadde turt. Greit nok at det blir født barn i Italia hver dag også, men veldig godt å føde uten kommunikasjonsproblemer. Anonymous poster hash: adc01...9a7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #47 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hadde ikke turt, men skulle ønske jeg hadde turt Mange tar livet alt for seriøst! Begynner fødselen på flyet den ene eller andre veien, rekker du garantert å lande før baby kommer ut Føder du der nede, er jo det en fantastisk historie for baby Anonymous poster hash: 74185...8f2 Absolutt ingen garanti for det. Min nr. 2 ble født på under to timer fra første tegn.. Anonymous poster hash: 7ec27...8d0
Superdolly Skrevet 18. februar 2016 #48 Skrevet 18. februar 2016 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Etter å ha lest på SAS' nettsider ser jeg dessuten at du kan fly fram til fire uker før termin. Fra 4-2 uker før termin krever de legeerklæring OG reisen må godkjennes av SAS' medisinske avdeling. Hadde aldri tatt sjansen. flyr jo ikke uten at legen godkjenner det da. Er det mulig, det er jo ikke engang lov. Det hadde jeg aldri gjort. Alt for nærme termin. Sistemann kom uten forvarsel i uke 37, hadde ikke jeg vært på et sykehus hadde jeg blødd i hjel. Komplikasjoner kan oppstå og man har ikke kontroll over dette. Anonymous poster hash: 5292e...1db de har jo sykehus i Italia også, barn blir jo født der hver dag. Er ikke bare i Norge man kan føde på sykehus. Anonymous poster hash: bef40...f13 Vel, du har tydeligvis bestemt deg. God tur til Italia. Sjekk at reiseforsikringen din dekker fødsel i Italia, da, bare sånn i tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #49 Skrevet 18. februar 2016 Er du virkelig alvorlig? Det må være noe av det dummeste jeg har sett spurt om her inne.. Og her har jeg sett mye. Anonymous poster hash: efc1e...b2d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #50 Skrevet 18. februar 2016 Er du virkelig alvorlig? Det må være noe av det dummeste jeg har sett spurt om her inne.. Og her har jeg sett mye. Anonymous poster hash: efc1e...b2d hva er poenget med å være så frekk Anonymous poster hash: bef40...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå