Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2016 #101 Skrevet 18. februar 2016 Nok et gullkorn fra dansken (min bedre halvdel)! Sniker meg til en liten digresjon i tråden... nesten litt misunnelig på deg. Dansk er som fløde i ørene mine.... kunne tenkt meg en danske jeg også Anonymous poster hash: a201a...89e Ja, jeg var et rimelig lett catch kan du si. Har det nemlig på samme måte. (Skader heller ikke at han serverer kaffe på sengen sammen med de danske glosene.)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #102 Skrevet 18. februar 2016 Nok et gullkorn fra dansken (min bedre halvdel)! Sniker meg til en liten digresjon i tråden... nesten litt misunnelig på deg. Dansk er som fløde i ørene mine.... kunne tenkt meg en danske jeg også Anonymous poster hash: a201a...89e Ja, jeg var et rimelig lett catch kan du si. Har det nemlig på samme måte. (Skader heller ikke at han serverer kaffe på sengen sammen med de danske glosene.) Har han en kjekk, singel bror sånn helt tilfeldig?? Føler meg som dama i "A fish named Wanda" når jeg hører dansk Ok, slutt på avsporing i tråden... Anonymous poster hash: a201a...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå