Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

83jenta: Herlighet, jeg ser på signaturen din.... Du har min sterkeste medfølelse for alt du/dere har måttet gå igjennom. Jeg heier på deg!!! Håper inderlig at spira sitter for dere denne gangen.

Tusen takk LadyInRed, håper nye medisiner gjør susen. Hentet ut medisiner for 5000 som ligger klar til rett over påske, så nå kan påska bare komme.

Så greit å slippe til tidligere LadyInRed, har aldri gått på spray (kun hatt kort protokoll pga fare for overstimulering), men føler sprøytene tar lang nok tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror faktisk jeg kan hive meg med her! Vi fikk vårt første barn i November 14, tredje ferskforsøk.

I april skal vi ha et fryseforsøk, og krysser fingrene for at vi slipper nye runde med ferskforsøk 👍🏼

Holder foreløpig til på riksen, men siden de ikke gir søskenforsøk lenger, må vi trolig til Porsgrunn om det ikke går for oss nå med fryseforsøket☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg! Har holdt meg borte fra forum en stund. Men kjenner at det er godt å dele med folk i samme situasjon.

Hvis kroppen er med på alt og tining av det åttedelte egget vårt fra tredje forsøk overlever, blir det innsett i uke14😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundersøkelse unnagjort hos Hausken i dag. Starter på provera neste uke for å få blødning, så er det igang med å stikke i slutten av måneden- uttak i uke 14/15 (Hausken Bergen er stengt i uke 13, så måtte vente en liten uke)

Skal Hausken Bergen ha fri både påske og uka etter?

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forundersøkelse unnagjort hos Hausken i dag. Starter på provera neste uke for å få blødning, så er det igang med å stikke i slutten av måneden- uttak i uke 14/15 (Hausken Bergen er stengt i uke 13, så måtte vente en liten uke)

Skal Hausken Bergen ha fri både påske og uka etter? Anonymous poster hash: 8b204...b25

Ble nervøs nå. For jeg venter mensen onsdag over påske.. skal også til Hausken Bergen

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Forundersøkelse unnagjort hos Hausken i dag. Starter på provera neste uke for å få blødning, så er det igang med å stikke i slutten av måneden- uttak i uke 14/15 (Hausken Bergen er stengt i uke 13, så måtte vente en liten uke)

Skal Hausken Bergen ha fri både påske og uka etter? Anonymous poster hash: 8b204...b25

Ble nervøs nå. For jeg venter mensen onsdag over påske.. skal også til Hausken Bergen Anonymous poster hash: 8b204...b25

Hausken Bergen (og resten av bergensområdet) har vinterferie uken etter påske (uke 13), jeg har fått beskjed om å ringe Hausken Haugesund for å få satt opp kontroll i uke 14 i Bergen. Forventer mens 1./2.påskedag, og skal ringe tirsdagen etter påske om jeg har fått mens -skal gå på provera for å få mens, så rekner med den kommer som forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundersøkelse unnagjort hos Hausken i dag. Starter på provera neste uke for å få blødning, så er det igang med å stikke i slutten av måneden- uttak i uke 14/15 (Hausken Bergen er stengt i uke 13, så måtte vente en liten uke)

 

Skal Hausken Bergen ha fri både påske og uka etter? Anonymous poster hash: 8b204...b25

 

Ble nervøs nå. For jeg venter mensen onsdag over påske.. skal også til Hausken Bergen Anonymous poster hash: 8b204...b25 [/quote

 

Hausken Bergen (og resten av bergensområdet) har vinterferie uken etter påske (uke 13), jeg har fått beskjed om å ringe Hausken Haugesund for å få satt opp kontroll i uke 14 i Bergen. Forventer mens 1./2.påskedag, og skal ringe tirsdagen etter påske om jeg har fått mens -skal gå på provera for å få mens, så rekner med den kommer som forventet.

 

Det var godt å høre! Da trenger jeg ikke vente en mnd til. Jeg venter mensen onsdag I uke 13. Så da er vi omtrent samtidig.

Hvilke sprøyter skal du ta?

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundersøkelse unnagjort hos Hausken i dag. Starter på provera neste uke for å få blødning, så er det igang med å stikke i slutten av måneden- uttak i uke 14/15 (Hausken Bergen er stengt i uke 13, så måtte vente en liten uke)

 

Skal Hausken Bergen ha fri både påske og uka etter? Anonymous poster hash: 8b204...b25

 

Ble nervøs nå. For jeg venter mensen onsdag over påske.. skal også til Hausken Bergen Anonymous poster hash: 8b204...b25 [/quote

 

Hausken Bergen (og resten av bergensområdet) har vinterferie uken etter påske (uke 13), jeg har fått beskjed om å ringe Hausken Haugesund for å få satt opp kontroll i uke 14 i Bergen. Forventer mens 1./2.påskedag, og skal ringe tirsdagen etter påske om jeg har fått mens -skal gå på provera for å få mens, så rekner med den kommer som forventet.

 

Det var godt å høre! Da trenger jeg ikke vente en mnd til. Jeg venter mensen onsdag I uke 13. Så da er vi omtrent samtidig.

Hvilke sprøyter skal du ta?

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

 

Denne gangen skal jeg prøve menopur 150 ie. Litt spent på hvordan jeg reagerer siden forsøket jeg hadde i fjor som ble avbrutt brukte jeg både menopur og puregon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83jenta. Jeg skal også ha menopur 150. Kjempe spennende! Håper påsken går fort

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller jeg under April når jeg skal ha fryseforsøk med innsett i uke 14 eller 15?

 

Ja :)

Velkommen inn til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer. 

Jeg skal vist være med her :) Fikk overraskende beskjed i dag om at 2. søskenforsøk blir kort protokoll. Det blir jo spennende, siden de 4 forrige forsøkene har vært med lang protokoll. Blir deilig å slippe spray da! 

Håper på innsett 3 uka i april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :)

Venter på resepter på spray her.. Fikk beskjed forrige torsdag at de skulle sende resepter og 1. Kontrolltime i posten - men ikke mottatt noe enda skal være borte store deler av påsken og får evt bare onsdagen etter påske på å skaffe sprayen da jeg jeg ha oppstart 31... Er det noen som vet om Riksen alltid har på lager på sykehusapoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd problemer med å få medisinene på riksen, eventuelt så har apoteket nede ved Oslo s også disse medisinene som oftest☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd problemer med å få medisinene på riksen, eventuelt så har apoteket nede ved Oslo s også disse medisinene som oftest☺️

Da prøver jeg der når jeg endelig får reseptene! Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd problemer med å få medisinene på riksen, eventuelt så har apoteket nede ved Oslo s også disse medisinene som oftest☺️

Tok d lang tid før du fikk reseptene btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte Mail om mens 10.3 og fikk reseptene i posten noen dager etter, 16/17 tenker jeg.

Hm samme dag som meg. Jeg får vel kontakte de i morgen hvis d er åpent.

Når skal dere ha innsett? Husker jeg riktig skal du ha fryseforsøk denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sendte Mail om mens 10.3 og fikk reseptene i posten noen dager etter, 16/17 tenker jeg.

Hm samme dag som meg. Jeg får vel kontakte de i morgen hvis d er åpent.

Når skal dere ha innsett? Husker jeg riktig skal du ha fryseforsøk denne gangen?

Her er det fryseforsøk ja, regner med at det blir helt i slutten på april, må se an når mensen konmer 👍🏼

 

Send en Mail du, mye enklere enn å ringe☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fryseforsøk ja, regner med at det blir helt i slutten på april, må se an når mensen konmer

 

Send en Mail du, mye enklere enn å ringe☺

 

Det er sant :) Sendte melding i min journal og fikk beskjed om at resept og time ble sendt fredag 18/03. Så da får jeg det vel i dag eller i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig ha begynt på sprøyter i dag. 2 ferskforsøk på hausken. Men istede sitter jeg her og er 6 uker på vei med et hjemmelaget mirakel!!! Måtte det vare <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, gratulerer Utålmodigemeg! Så fantastisk <3   

 

Her er også første sprøyte satt i dag. Sto å stresset med det mens resten av familien pakket til skitur, men fikk det til håper jeg!:) Burde jo selvfølgelig satt meg bedre inn i det på forhånd, siden det var ny type sprøyter denne gangen. Egentlig veldig greit at det er påske, så slipper jeg å ha med sprøytene på jobb :)

 

Forresten så blir alle reseptene mine sendt elektronisk til apoteket. Veldig enkelt og greit :) Sikkert på at ikke dine også blir det Ancear?     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...