WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 12. januar 2016 #51 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier.Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det!Husk å ha lunka vann og ikke kaldt:) Da hever det fint:-)Sjokoladekake er for meg null problem, bare å steke, sjekke om den er klar ved å stikke en stekepinne nedi, så ser du det. Prøv en ny oppskrift på det, kanskje? Kanskje det er feil tid på din oppskrift? Hm, så rart? Det har jeg aldri opplevd, faktisk. Rundt 40 min i ovnen el noe? Lager du brownies? Får du det til? Takk, jeg kan det med lunka. Lager pizzadeig hver uke, og det går strålende. Har sikkert prøvd 20 ulike oppskrifter på sjokoladekake. Stikker pinne i og alt. Tilslutt må jeg legge noe over, for den blir brent på toppen og flytende inni.
Blondzilla Skrevet 12. januar 2016 #52 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke Danse Strikke Bake Alt av ballspill
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. januar 2016 #53 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke slå hjul, og jeg kan ikke strikke med oppskrift. Jeg kan heller ikke stå på ski, greier hverken svinge eller bremse. Og så kan jeg ikke pakke inn gaver. Eller, jeg får jo pakket dem inn, men det ser helt forjævlig ut. Seksåringen min pakker penere enn det jeg gjør- og ved de anledninger vi har pakkelek med masse pakker fra ulike folk, så ser alle hvilke som er mine bare ved å ta en titt på papiret. Med mindre jeg får de på butikken til å pakke inn da.
SuperFries Skrevet 12. januar 2016 #54 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier.Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det!Husk å ha lunka vann og ikke kaldt:) Da hever det fint:-)Sjokoladekake er for meg null problem, bare å steke, sjekke om den er klar ved å stikke en stekepinne nedi, så ser du det. Prøv en ny oppskrift på det, kanskje? Kanskje det er feil tid på din oppskrift? Takk, jeg kan det med lunka. Lager pizzadeig hver uke, og det går strålende. Har sikkert prøvd 20 ulike oppskrifter på sjokoladekake. Stikker pinne i og alt. Tilslutt må jeg legge noe over, for den blir brent på toppen og flytende inni.Da er det muligens ovnen din? Anonymous poster hash: 1a1fa...18d Hatt 3 ulike ovnen, med samme resultat. Er nok meg 😁
SuperFries Skrevet 12. januar 2016 #55 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier.Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det!Husk å ha lunka vann og ikke kaldt:) Da hever det fint:-)Sjokoladekake er for meg null problem, bare å steke, sjekke om den er klar ved å stikke en stekepinne nedi, så ser du det. Prøv en ny oppskrift på det, kanskje? Kanskje det er feil tid på din oppskrift? Hm, så rart? Det har jeg aldri opplevd, faktisk. Rundt 40 min i ovnen el noe?Lager du brownies? Får du det til? Takk, jeg kan det med lunka. Lager pizzadeig hver uke, og det går strålende. Har sikkert prøvd 20 ulike oppskrifter på sjokoladekake. Stikker pinne i og alt. Tilslutt må jeg legge noe over, for den blir brent på toppen og flytende inni. Brownies får jeg til, for de skal verken heve eller være gjennomstekt ☺
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #56 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke for alt i verden å lage hvit og brun saus!😣 Jeg husker heller aldri på navn til folk. Aniskt er ikke noe problem, men navn!?!😝 Anonymous poster hash: cc02b...9af Hater når folk sier at "ansikt er ikke noe problem", det er liksom hele poenget med å huske navnet, at du husker hva dette spesielle ansiktet heter. Alle husker ansikter. Du virker litt kort. Anonymous poster hash: 51c62...ef3 Tull, jeg husker ikke ansikter, men har null problem med navn. Anonymous poster hash: ec227...244
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #58 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke uttale kino, Kjetil osv. Blir uttalt som Skino, Skjetil.. Klarer ikke engang å høre at jeg sier det feil. Hadde ei venninne som forsøkte å lære med det, men det var ikke vellykka. Anonymous poster hash: 83880...826
Et lite nurk Skrevet 12. januar 2016 #59 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke høyre og venstre Jeg er kjempedårlig på både navn og ansikter Jeg kan absolutt ikke pakke inn gaver pent
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #60 Skrevet 12. januar 2016 Jeg klarer ikke å heve høyre øyenbryn mens venstre er nede. Klarer fint motsatt, så det er veldig irriterende. Ser ofte på bilder av meg, der bildet er tatt i situasjonen, at venstre øyenbryn er hevet, mens høyre hviler. Vanskelig å forklare, men gud som jeg har irritert meg over at jeg kun klarer det på ene siden. Kan heller ikke husker ansikter - før jeg ser det igjen. Altså ikke ansiktsblindhet. Problemet kommer når jeg skal forklare hvordan en person ser ut. I mitt hode ser jeg kun en kropp med en "sky" der hodet skal være. Husker gjerne hårfargen og lengde på hår, om de bruker briller osv, men... når jeg skal tenke etter på hvordan ansiktet til noen er, kommer det bare opp en sky på toppen av kroppen. Sliter også med alle slike "vanskelige" ord. Uansett hvor mye jeg har pugget! Føler meg så dum hver gang noen sier konservativ, radikal, liberal osv. Og selv om jeg alltid har vært sekserelev i norsk, klarer jeg aldri å huske akkusativ, preteritum og alle de der. Alt blander seg. Anonymous poster hash: 4a179...0de
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #61 Skrevet 12. januar 2016 Dere som ikke kan høyre og venstre, kjører dere bil? Dere vet jo hvilken side dere skal kjøre på?Joda, kjører bil. Vet hvilken side jeg skal holde til 😜 Men altså, jeg KAN høyre og venstre hvis jeg tenker meg om. Og (hold fast): det er lett nok å finne høyre, for det er hånda jeg skriver med. Men det er ikke like naturlig å finne venstre 😝😝😝 Og hvorfor heter det høyre og venstre? JEG mener det ville vært mye mer naturlig å kalle det venstre og høyre. Hvis venstre kom først i benevnelsen av hendene mine, hadde jeg tatt opp første hånda mi, og så tatt opp den andre hånda for den andre benevnelsen. Venstre og høyre. Enkelt! Jada, jeg hører galskapen, men det er nå slike tanker jeg har. 🙈😂 Haha. Det har jeg aldri tenkt på. Men jeg tenker jo på venstrehånda mi som hånd nr 1 og høyre som hånd nr 2. Så skjønner absolutt hva du mener. Venstrehånda mi er ikke dugenenes til noenting forresten, utenom å sykle med, så det er temmelig idiotisk at den har fått førsteplassen av hodet mitt. Anonymous poster hash: 38469...6ef
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #63 Skrevet 12. januar 2016 Kan ikke -Plystre -Blunke med høyre øye -Rulle tunga -Slå hjul mot høyre (ikke venstre heller nå lengre, men det klarte jeg før. Mot høyre blir bare helt feil). -Dårlig på rygging og lukeparkering -Sminke meg med mer enn mascara, øyeskygge og eyeliner. Aner ikke hva jeg skal gjøre me foundation, rouge og annet. -mye om mote og trender Anonymous poster hash: 2a601...c0b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #64 Skrevet 12. januar 2016 Sliter med h/v, men har lært meg delvis. Er veldig god i matte (for den som lurte på det). Kan ikke, hvordan forklare, ta begge øyeeplene "inn" slik at jeg skjeller.. Det irriterer meg, for jeg syns det er så morsomt 🙈 Kan ikke gå på ski, spesielt ikke nedover.. Kan ikke kaste, kaster dødt med liten ball. Og mye, mye mer.. Anonymous poster hash: 01999...c3d Hvis du prøver å ser på nesa di samtidig som du sperrer opp øynene,så ser det ut som du skjeler. Anonymous poster hash: c541c...056
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #65 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke si krokan. krumkake, rabarbra og Suburban Jeg slenger alltid på en r for mye. Da blir det krokran, krumkrake, rabrarbra, og subrurbran Anonymous poster hash: e3b68...400 Hahahahahah jeg å!!!! Anonymous poster hash: 992a2...a1f Jeg trodde jeg var alene i verden om det. Har aldri truffet andre som har hatt samme problemet. Godt å høre at vi i hvert fall er 2 Anonymous poster hash: e3b68...400
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #66 Skrevet 12. januar 2016 Jeg føler meg egentlig ganske flink når jeg leser her😜 Er derimot dårlig på å takle stress og enormt konfliktsky🙈 Anonymous poster hash: f69f8...7be
Nebbdyret Skrevet 12. januar 2016 #67 Skrevet 12. januar 2016 Eg klarer ikkje opne kartongar/posar du må rive opp. Type juicekartongar uten skrukork og å opne peanøttposer. River dei heilt feil så det blir søl overalt. Klarar ikkje å/og. Har prøvd å pugge alle reglar, men står like fast kvar gang Slet også med og/å helt til jeg ble tipset om hva jeg ville skrevet på engelsk, "to" eller "and". Da ble det veldig enkelt Anonymous poster hash: 3e6fd...5b1 Kan du gi eksempel? Eg er virkelig ein "lost case"
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #68 Skrevet 12. januar 2016 Mitt motto i livet er at jeg klarer alt å det stemmer nesten, men det er en ting som jeg aldri mestrer å det er Toro sine posekaker... De får jeg bare ikke til, kan bake så å ai alt fra bunnen av, men å klare å blande vann og smeltet smør sammen å slenge det i ovnen å få ut noe spiselig, ikke mulig for meg... Anonymous poster hash: 2c82b...b98
Gjest Antarctica Skrevet 12. januar 2016 #69 Skrevet 12. januar 2016 Eg klarer ikkje opne kartongar/posar du må rive opp. Type juicekartongar uten skrukork og å opne peanøttposer. River dei heilt feil så det blir søl overalt. Klarar ikkje å/og. Har prøvd å pugge alle reglar, men står like fast kvar gang Slet også med og/å helt til jeg ble tipset om hva jeg ville skrevet på engelsk, "to" eller "and". Da ble det veldig enkelt Anonymous poster hash: 3e6fd...5b1 Kan du gi eksempel? Eg er virkelig ein "lost case"I like to dance - jeg liker Å danse Go and fetch it! - Gå OG hent den!
Nebbdyret Skrevet 12. januar 2016 #70 Skrevet 12. januar 2016 Eg klarer ikkje opne kartongar/posar du må rive opp. Type juicekartongar uten skrukork og å opne peanøttposer. River dei heilt feil så det blir søl overalt. Klarar ikkje å/og. Har prøvd å pugge alle reglar, men står like fast kvar gang Slet også med og/å helt til jeg ble tipset om hva jeg ville skrevet på engelsk, "to" eller "and". Da ble det veldig enkelt Anonymous poster hash: 3e6fd...5b1 Kan du gi eksempel? Eg er virkelig ein "lost case"I like to dance - jeg liker Å danse Go and fetch it! - Gå OG hent den! Tusen takk! Då vonar eg at eg kanskje er eit skritt nærare å skrive betre. Er virkelig flaut å ikkje klare noko så grunnleggjande ☺️ Trur det vart riktig med å/og no?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #71 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier. Ha-ha... jeg lagde også slagvåpen i steden for brød før. Jeg prøvde i 10 år. Jeg gikk frem veldig systematisk med alle oppskrifter, jeg hadde mamma på telefonen, hadde riktig temperatur på alt, unngikk trekk, voktet ovnen... you name it, jeg prøvde det! Plutselig en dag - uten at jeg noen gang forstod hvorfor så ble brødene perfekte. Jeg fortsatte å gjøre det jeg trodde jeg hadde gjort i alle årene... og brødene fortsatte å bli flotte. Aner ikke hva som plutselig skjedde! Det er et av mitt livs store mysterier Så ikke gi opp Anonymous poster hash: a2627...496
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #72 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke for alt i verden å lage hvit og brun saus! Jeg husker heller aldri på navn til folk. Aniskt er ikke noe problem, men navn!?! Anonymous poster hash: cc02b...9af Hater når folk sier at "ansikt er ikke noe problem", det er liksom hele poenget med å huske navnet, at du husker hva dette spesielle ansiktet heter. Alle husker ansikter. Du virker litt kort. Anonymous poster hash: 51c62...ef3 Det er vel heller du som ikke er helt oppdatert. Det er ikke alle som har like god visuell hukommelse på ansikt. Anonymous poster hash: a2627...496
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #73 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har ingen, absolutt INGEN retningssans. Det er et mareritt i store bygninger, store båter, store plasser, ja til og med i vanlige bolighus av litt størrelse. Marerittaktige drømmer for meg involverer alltid at jeg leter etter lugar, hotellrom, eller noe i den dur, og jeg er selvsagt helt på bærtur hver gang. Anonymous poster hash: f0185...fdf
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #74 Skrevet 12. januar 2016 Rygge med henger. Klarer det bare ikke, uansett hvor mye jeg øver. Slalåm. Samme greia der. Small talk, men det henger nok sammen med at jeg synes at det er gudsjammerlig kjedelig. Anonymous poster hash: e0472...15a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #75 Skrevet 12. januar 2016 Jeg er suveren til å plystre, plystrer helt rent, også mer kompliserte melodier. Men å plystre sånn kjempehøyt som noen greier (med eller uten to fingre i munnen), det har jeg ikke sjanse til. Har aldri fått det til og forstår bare ikke hvordan det gjøres Anonymous poster hash: a2627...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå