Miss Chocolate Skrevet 12. januar 2016 #26 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke synge, danse eller spille instrumenter. Ellers fikk jeg litt selvtillit her, jeg kan både lukeparkere, forskjell på høyre og venstre (må ofte tenke to sekunder bare), lage mat og kaker og steke pannekaker 😏😎
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #27 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke for alt i verden å lage hvit og brun saus!😣 Jeg husker heller aldri på navn til folk. Aniskt er ikke noe problem, men navn!?!😝 Anonymous poster hash: cc02b...9af Hater når folk sier at "ansikt er ikke noe problem", det er liksom hele poenget med å huske navnet, at du husker hva dette spesielle ansiktet heter. Alle husker ansikter. Du virker litt kort. Anonymous poster hash: 51c62...ef3
Nebbdyret Skrevet 12. januar 2016 #28 Skrevet 12. januar 2016 Eg klarer ikkje opne kartongar/posar du må rive opp. Type juicekartongar uten skrukork og å opne peanøttposer. River dei heilt feil så det blir søl overalt. Klarar ikkje å/og. Har prøvd å pugge alle reglar, men står like fast kvar gang
Ileus Skrevet 12. januar 2016 #29 Skrevet 12. januar 2016 Strikke etter oppskrift, kunne like godt stått på arabisk.
rytme Skrevet 12. januar 2016 #30 Skrevet 12. januar 2016 Eg klarer ikke åpne sånne korker med barnesikring (f.eks. korken på klorin-flaska) Eg klarer ikke sånne øvelser der man skal gjøre en ting med en hånd og en annen med en annen hånd (f.eks. slå seg på hodet og stryke seg på magen e.l.) Eg klarer ikke å synge tostemt eller i kanon uten å holde meg for ørene så eg ikke hører hva de andre synger.... Eg klarer ikke å shotte eller styrte drikke (men det er like greit for det skal veldig lite alkohol til før jeg er godt påvirket) +++
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #31 Skrevet 12. januar 2016 Sliter med h/v, men har lært meg delvis. Er veldig god i matte (for den som lurte på det). Kan ikke, hvordan forklare, ta begge øyeeplene "inn" slik at jeg skjeller.. Det irriterer meg, for jeg syns det er så morsomt 🙈 Kan ikke gå på ski, spesielt ikke nedover.. Kan ikke kaste, kaster dødt med liten ball. Og mye, mye mer.. Anonymous poster hash: 01999...c3d
mvt Skrevet 12. januar 2016 #32 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke å knipse med fingrene. Lever ganske godt i hverdagen, men hadde vært fint å mestre det:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #33 Skrevet 12. januar 2016 Eg klarer ikkje opne kartongar/posar du må rive opp. Type juicekartongar uten skrukork og å opne peanøttposer. River dei heilt feil så det blir søl overalt. Klarar ikkje å/og. Har prøvd å pugge alle reglar, men står like fast kvar gang Slet også med og/å helt til jeg ble tipset om hva jeg ville skrevet på engelsk, "to" eller "and". Da ble det veldig enkelt Anonymous poster hash: 3e6fd...5b1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #34 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke si krokan. krumkake, rabarbra og Suburban Jeg slenger alltid på en r for mye. Da blir det krokran, krumkrake, rabrarbra, og subrurbran Anonymous poster hash: e3b68...400 Hahahahahah jeg å!!!! Anonymous poster hash: 992a2...a1f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #35 Skrevet 12. januar 2016 Dere som har problemer med høyre og venstre; er dere også dårlige i matte? Dette skal visst henge sammen har jeg hørt.. jeg er skikkelig dårlig på begge deler? Jeg måtte skrive v på venstre armen under oppkjøring på bil for mange år siden😂 Anonymous poster hash: 51985...713 Ja det henger sammen med matte ;p Det heter dyskalkuli. Jeg fink den diagnosen for er år siden (da var det mange oppgaver med høyre å venstre) Anonymous poster hash: 992a2...a1f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #36 Skrevet 12. januar 2016 Plystre Holde det ryddig Strikke Dandere et skjerf pent rundt halsen uten at det ser dust ut Anonymous poster hash: ca378...7c0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #37 Skrevet 12. januar 2016 Kan kun h/v hvis jeg tenker meg godt om, kommer ikke natulig for å si det sånn. Klarer ikke å si gå rundt juletreet uten at det stokker seg, ei heller si registration (på engelsk). Ikke kan jeg bake kaker uten at det ser forferdelig ut, gjærbakst er jeg god på. Klarer ikke å sette meg inn i tekniske ting, for ikke å snakke om håndarbeid! Anonymous poster hash: d40cb...43c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #38 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke for alt i verden å lage hvit og brun saus!😣 Jeg husker heller aldri på navn til folk. Aniskt er ikke noe problem, men navn!?!😝 Anonymous poster hash: cc02b...9af Hater når folk sier at "ansikt er ikke noe problem", det er liksom hele poenget med å huske navnet, at du husker hva dette spesielle ansiktet heter. Alle husker ansikter. Du virker litt kort. Anonymous poster hash: 51c62...ef3 Eh...? Det finnes folk som ikke husker ANSIKTER. Anonymous poster hash: 42204...e53
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #39 Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan ikke flette fransk flette på meg selv og klarte heller aldri å lære meg å programmere en VHS-spiller. Klarer heller ikke å stille klokken på stekeovnen 😂😂😂 Men lysfat, det kan du! Anonymous poster hash: ca378...7c0
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. januar 2016 #40 Skrevet 12. januar 2016 Dere som ikke kan høyre og venstre, kjører dere bil? Dere vet jo hvilken side dere skal kjøre på?
Gjest Antarctica Skrevet 12. januar 2016 #41 Skrevet 12. januar 2016 Jeg klarer ikke å si "initiativ"! Det er veldig irriterende og gjør at jeg unngår å si det. Jobber i et forskningssenter med mange smarte mennesker, så det er sykt pinlig å ha språkfeil. Jeg skriver det riktig men når jeg sier det høres det også ut som om jeg ikke vet hvordan det skrives... Anonymous poster hash: 973cb...784 Inni-sja-tiv? Hjelper det å tenke på hvordan "initiative" uttales på engelsk? Anonymous poster hash: da847...ea6 Bytt ut hele ordet og si "tiltak" i stedet... Jeg kan ikke lage muffins. Egentlig ikke noen kaker med bakepulverheving. "Det er som oftest mannen som tar initiativ til sex". Hvordan ville du omformulert den? 😄😜Det er vel helst på arbeidsplassen hun føler det problematisk å uttale feil..ser ikke helt at den setningen skulle være relevant der 😅 Anonymous poster hash: 71568...ffe Mannen gjør framstøt Mannen prøver seg Mannen ønsker Behøver ikke være HELT synonymt 😁
Gjest Antarctica Skrevet 12. januar 2016 #42 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier.Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det! Slagvåpen! Herlig. Jeg kan gjærbakst, da. Men det er også det eneste. Hemmeligheten er tid og atter tid. Heving og etterheving. Men mine muffins og sjokoladekaker er like triste som dine. Flate vaskekluter.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #43 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke for alt i verden å lage hvit og brun saus!😣 Jeg husker heller aldri på navn til folk. Aniskt er ikke noe problem, men navn!?!😝 Anonymous poster hash: cc02b...9af Hater når folk sier at "ansikt er ikke noe problem", det er liksom hele poenget med å huske navnet, at du husker hva dette spesielle ansiktet heter. Alle husker ansikter. Du virker litt kort. Anonymous poster hash: 51c62...ef3 Eh...? Det finnes folk som ikke husker ANSIKTER. Anonymous poster hash: 42204...e53 Jepp. Det finnes. Jeg er en av de. Jeg kjenner ikke igjen mine egne venner en gang. Jeg har noen juksetriks da, kjenner igjen personer på håret, briller, typisk klesstil og stemme. Men om noen jeg kjenner har endret det jeg kjenner dem igjen på så kan jeg gå rett forbi de på gaten. Veldig slitsomt faktisk, og litt trist. Anonymous poster hash: 82daf...6df
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #44 Skrevet 12. januar 2016 Kan ikke høyre og venstre uten å tenke meg godt om. Altså jeg vet hvilken side av veien jeg skal kjøre på og stopper for vikeplikt fra høyre. Men for eksempel når det er en lek der man skal f.eks løfte høyre arm på signal eller lignende sliter jeg. Jeg er siviløkonom så er ikke dårlig i matte heller :-) Anonymous poster hash: 5ee30...4dc
LME1001 Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #45 Skrevet 12. januar 2016 Dere som ikke kan høyre og venstre, kjører dere bil? Dere vet jo hvilken side dere skal kjøre på? Joda, kjører bil. Vet hvilken side jeg skal holde til 😜 Men altså, jeg KAN høyre og venstre hvis jeg tenker meg om. Og (hold fast): det er lett nok å finne høyre, for det er hånda jeg skriver med. Men det er ikke like naturlig å finne venstre 😝😝😝 Og hvorfor heter det høyre og venstre? JEG mener det ville vært mye mer naturlig å kalle det venstre og høyre. Hvis venstre kom først i benevnelsen av hendene mine, hadde jeg tatt opp første hånda mi, og så tatt opp den andre hånda for den andre benevnelsen. Venstre og høyre. Enkelt! Jada, jeg hører galskapen, men det er nå slike tanker jeg har. 🙈😂
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 12. januar 2016 #46 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier. Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det! Husk å ha lunka vann og ikke kaldt:) Da hever det fint:-) Sjokoladekake er for meg null problem, bare å steke, sjekke om den er klar ved å stikke en stekepinne nedi, så ser du det. Prøv en ny oppskrift på det, kanskje? Kanskje det er feil tid på din oppskrift?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #47 Skrevet 12. januar 2016 Klarer ikke for alt i verden å lage hvit og brun saus! Jeg husker heller aldri på navn til folk. Aniskt er ikke noe problem, men navn!?!Anonymous poster hash: cc02b...9af Hater når folk sier at "ansikt er ikke noe problem", det er liksom hele poenget med å huske navnet, at du husker hva dette spesielle ansiktet heter. Alle husker ansikter. Du virker litt kort. Anonymous poster hash: 51c62...ef3 Eh...? Det finnes folk som ikke husker ANSIKTER. Anonymous poster hash: 42204...e53 Ansiktsblindhet, heter visst det. Må være veldig kjedelig :/ Jepp. Det finnes. Jeg er en av de. Jeg kjenner ikke igjen mine egne venner en gang. Jeg har noen juksetriks da, kjenner igjen personer på håret, briller, typisk klesstil og stemme. Men om noen jeg kjenner har endret det jeg kjenner dem igjen på så kan jeg gå rett forbi de på gaten. Veldig slitsomt faktisk, og litt trist.Anonymous poster hash: 82daf...6df Anonymous poster hash: bccd0...74d
SuperFries Skrevet 12. januar 2016 #48 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier.Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det!Husk å ha lunka vann og ikke kaldt:) Da hever det fint:-)Sjokoladekake er for meg null problem, bare å steke, sjekke om den er klar ved å stikke en stekepinne nedi, så ser du det. Prøv en ny oppskrift på det, kanskje? Kanskje det er feil tid på din oppskrift? Takk, jeg kan det med lunka. Lager pizzadeig hver uke, og det går strålende. Har sikkert prøvd 20 ulike oppskrifter på sjokoladekake. Stikker pinne i og alt. Tilslutt må jeg legge noe over, for den blir brent på toppen og flytende inni.
*Miss Marple* Skrevet 12. januar 2016 #49 Skrevet 12. januar 2016 Jeg sliter med h/v. Må tenke meg om, og det er ikke alltid det blir riktig da engang. Godt å høre at såpass mange sliter med det samme, faktisk. Det er jo litt flaut. Jeg kan ikke blunke med venstre øye. Jeg kan ikke stupe kråke. Aldri kunnet. Det er skummelt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #50 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får aldri til å bake boller, muffins, rundstykker og brød. Det synker sammen og blir til harde slagvåpen. Klarer heller ikke å bake sjokoladekake. Den blir jo aldri gjennomstekt! Klarer andre langpannekaker, og er god på kaker ellers. Merkelige greier.Og hvis noen har forslag, så tar jeg gjerne imot! Skulle så gjerne klart det!Husk å ha lunka vann og ikke kaldt:) Da hever det fint:-)Sjokoladekake er for meg null problem, bare å steke, sjekke om den er klar ved å stikke en stekepinne nedi, så ser du det. Prøv en ny oppskrift på det, kanskje? Kanskje det er feil tid på din oppskrift? Takk, jeg kan det med lunka. Lager pizzadeig hver uke, og det går strålende. Har sikkert prøvd 20 ulike oppskrifter på sjokoladekake. Stikker pinne i og alt. Tilslutt må jeg legge noe over, for den blir brent på toppen og flytende inni. Da er det muligens ovnen din? Anonymous poster hash: 1a1fa...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå