Gå til innhold

Oktober🌸

Baremeg1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 av 19 befruktet, satser på de oppfører seg bra slik at vi får egg på frys også. Innsett på mandag.

Så flott! Krysser fingrene for at det er superkvalitet på alle de 7 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag (rugedag 11) på ettermiddagen. Den var negativt så da tenker jeg vel egentlig at løpet er kjørt.. Skal vel noe til å bli positivt innen tirsdag..

Kjedelig. Jeg fikk jo negativ RD 11 og klinikken sa vent 4 dager og test igjen om ikke mensen har dukket opp. Er i grenseland RD 11, men er liten sjanse dessverre. Jeg skal teste igjen i morgen. Endret av Honey86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leaf clover, de. Virker veldig seriøse...de vil helst ikke ha flerfødsler..de satte ikke inn fler enn to ihvertfall. Legen i Norge sier ivi er en av de største klinikkene som driver mye med forskning og. Han sa at andre land dro til de for å lære. Så de vet vel hva de driver med sånn sett...😜

Jeg skal bare høre med legen om han er enig ang ett egg😜😁

Men jeg er klar for ny runde👏👍🍀🍀

Gratulerer med positiv test👏👏👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det går mot avbrutt forsøk for min del. Uttak i dag, 2 egg ut. Det kan jo gå bra det, men jeg hadde mye væske i livmoren... Så legen trodde ikke det ble innsetting på onsdag. Og med 2 egg så spørs det vel hvor gode sjanser det er for å få noen på frys. Her føles det litt håpløst akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg blitt ruger til to perfekte åttedelte egg.❤️

Ble litt satt ut da de spurte om vi ville ha ett eller to egg inn (har ikke fått tilbud om det tidligere), men endte med å gjøre det. Kunne velge om jeg ville ha to inn og tre på frys, eller ett inn og fire på frys - så har fått tre egg på frys også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig etter x antall år og x antall forsøk endelig blitt gravide :D 
Idag på rugedag 14 lyste det opp på den digitale testen: "Gravid 2-3"!!!
Trenger ikke takker. Bare et løfte om at dere ikke gir opp uansett hvor
tungt dere synes denne prosessen er! 

Lykke til videre alle sammen uansett hvor veien fører dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klinikk brukte du? Gjorde du noe spesielt denne gangen? Igjen gratulerer så mye😊😊 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken klinikk brukte du? Gjorde du noe spesielt denne gangen? Igjen gratulerer så mye :)

Jeg har vært ved Tromsø i alle årene jeg har holdt på. 

Dette skulle være vårt siste forsøk og ved de andre forsøkene våre 

har jeg alltid seponert mine daglige medisiner under forsøkene, men 

denne gangen lot jeg det briste eller bære og brukte alle mine 

medisiner som jeg bruker pga en reumatisk sykdom og i tillegg hadde 

jeg fått en flaske Fructus Femina hos en venninne hos meg som jeg 

har brukt siden uttaksdagen. 

Ellers har vi jo hatt et helt års pause fra hele prøverørsstyret.

Vet ikke hva som har vært det avgjørende her, men glade er vi nå

uansett :=) Krysser fingrene for at det kommer et lite gull til oss i juni!

Hvordan går det med deg da?

Endret av Hubro :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk, gratulerer så mye 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut da de spurte om vi ville ha ett eller to egg inn (har ikke fått tilbud om det tidligere), men endte med å gjøre det. Kunne velge om jeg ville ha to inn og tre på frys, eller ett inn og fire på frys - så har fått tre egg på frys også.

Supert med både innsett og frys😊 Lykke til med rugingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditet hubro👏👏

Gratulerer som ruger og med egg på frys 83 jenta🍀🍀tvi tvi nå....

Jeg er klar for innsetting så nå venter jeg på dato....regner med det blir neste uke🍀👏👍💃 nå er det ikke lenge før jeg kan kalle meg ruger🍀💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott resultat og som ruger 😊 to åttedelte er jo veldig bra 👍 håper det er din tur nå 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg inseminert i går og nedtellingen har begynt :)

Skal ta blodprøve den 3 november, men tar sikkert en test før dette kjenner jeg meg rett :P

Jeg skal til riksen neste uke. Fryseforsøk. Lykke til Ilu

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da ble det negativt forsøk igjen her.. Så vi skal nå ta en goood pause til hvertfall etter nyttår.. Jeg tror også jeg kommer til å holde meg borte fra forumet da jeg lett blir mer stresset av det. Masse lykke til videre alle sammen! 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Usikker på hvilken gruppe jeg er i for tiden :) Er på runde nummer to etter en kortvarig lykke forrige runde. Egentlig er betryggende å vite at vi kan få det til. Nå er det en uke til med nesespray og så tilbake på "nåla". Håper det klaffer denne gangen.

Jeg har et spørsmål til alle sammen:
En veldig god venninne har kontaktet meg fordi hun vet hva vi holder på med og ser hvordan prosessen påvirker oss begge. Hun jobber med tv produksjon og er selv småbarnsmor. Nå ønsker hun å lage et varmt og nært program om det å måtte ta andre veier enn "de vanlige" for å bli en familie. Det kan være både assistert, inseminasjon, fosterhjem og adopsjon. I den forbindelse ønsker hun kontakt med mennesker som er åpne om å snakke om sin prosess (på godt og vondt). Ikke nødvendigvis på TV, men i utviklingen av konseptet. Hva tenker dere om dette? Jeg føler det å avstigmatisere IVF er på høy tid!

Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt skikkelige mensmurringer -er nok lutinusen som spiller meg et puss, er for tidlig for at det kan være noe annet (om det ikke er overstimulering som slår inn -håper ikke det, er iallefall ikke på samme måte som sist jeg ble oversimulert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt skikkelige mensmurringer -er nok lutinusen som spiller meg et puss, er for tidlig for at det kan være noe annet (om det ikke er overstimulering som slår inn -håper ikke det, er iallefall ikke på samme måte som sist jeg ble oversimulert)

Opplever det samme, har hatt murringer og stikkinger i magen de siste 3-4 dagene, men det er jo altfor tidlig til å være noe så er nok lutinusen her også. I går hadde jeg skikkelig smerter i skambeinet, aldri hatt det før, men det er nok bare tilfeldig 🙊Legger jo merke til absolutt alt om dagen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over hos meg. Negativ test. Prøver igjen så fort som mulig. Håper alt går bra da og uten at legen stikker hull igjennom eggstokken! Og ingen operasjon! Lykke til til dere som ruger😊😊🌸🌸 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt lang protokoll...

Nå er det 8 år siden sist jeg hadde lang protokoll. Hvor lang tid går man på medisiner før uttak ca?

Ble så usikker på hvor lenge man går på spray før man begynner på sprøyter.

Prøver å beregne hvor lang tid det vil ta denne gangen. Liker å planlegge litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...