Gå til innhold

<3 IKM UKE 37 <3


Sunset

Anbefalte innlegg

Tusen takk :D Tror det ikke helt ennå, men det kommer vel. Jeg krysser fingre og tær for deg, hadde vært kjekt å følge hverandre helt til mai 2016 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortsett fra Nugatti, mener du? ;)

 

Idag kjennes det ut som om jeg skal få mensen hvert sekund, "press" og ubehag i eggstokk på begge sider, og vondt i korsrygg. Hadde det ikke vært for positiv test, hadde jeg trodd jeg kom til å få mensen ila kvelden.

 

Har ikke merket noenting tidligere, sett bort fra det sinnsyke søtsuget i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Nugatti glemte jeg 😂

Jeg har de samme symptomene som deg, jeg også :) Jeg testet ikke positivt før 12 dpo sist, og forventer egentlig ikke positivt resultat før på fredag, meeen jeg greier ikke å la være å teste likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Jeg testet imorges, og det var positivt resultat, uten tvil!!! Hurrahurrahurra :hjerter:

Så gøy!!! Gratulerer så mye😄 Og på første forsøk da gitt👏🏻 Kjempemoro😊 Da må du melde deg inn i mai 2016-gruppa, så kan vi snakke mere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!

 

Her er jeg på 6 dagen med menssmerter. Hadde IKM i går eller i dag. Så da melder vel tr sin ankomst i løpet av natten kanskje. Fortsatt negative tester. Så da er jeg jo ikke gravid så lenge jeg tester negativt så sent. Årr. Nå vil jeg bare bli ferdig med tr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i dag, negativ test så da gikk det ikke denne PP heller.. ser vel tr ila dagen da...

 

Du kan jo være en av dem som tester sent positivt så håpet er ikke ute ennå!

 

Testet negativt selv i morges og fikk plutselig for meg at jeg ikke er gravid denne pp men gir ikke opp håpet før TR er her for fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikm i dag, negativ test så da gikk det ikke denne PP heller.. ser vel tr ila dagen da...

 

Du kan jo være en av dem som tester sent positivt så håpet er ikke ute ennå!

 

Testet negativt selv i morges og fikk plutselig for meg at jeg ikke er gravid denne pp men gir ikke opp håpet før TR er her for fullt :)

 

Sier noe, lov å håpe :)

men testet svakt possitivt i desember i 2014 3 dager før IKM, desverre mistet vi denne i uke 5 ... så har ikke store forventninger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har ikm i dag, negativ test så da gikk det ikke denne PP heller.. ser vel tr ila dagen da...

 

Du kan jo være en av dem som tester sent positivt så håpet er ikke ute ennå!

 

Testet negativt selv i morges og fikk plutselig for meg at jeg ikke er gravid denne pp men gir ikke opp håpet før TR er her for fullt :)

 

Sier noe, lov å håpe :)

men testet svakt possitivt i desember i 2014 3 dager før IKM, desverre mistet vi denne i uke 5 ... så har ikke store forventninger :/

 

Full forståelse for det -har man en "feeling" er det vanskelig å endre på den...

 

Jeg har fått resept på Femar og skal starte med dette om/når jeg får TR denne gangen. Har tatt 3 runder med Pergo uten resultat men har stoooore forhåpninger med Femar etter å ha søkt litt rundt på forum hvor mange har gode erfaringer :)

Noen andre som får "litt ekstra hjelp"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Har ikm i dag, negativ test så da gikk det ikke denne PP heller.. ser vel tr ila dagen da...

 

Du kan jo være en av dem som tester sent positivt så håpet er ikke ute ennå!

 

Testet negativt selv i morges og fikk plutselig for meg at jeg ikke er gravid denne pp men gir ikke opp håpet før TR er her for fullt :)

 

Sier noe, lov å håpe :)

men testet svakt possitivt i desember i 2014 3 dager før IKM, desverre mistet vi denne i uke 5 ... så har ikke store forventninger :/

 

Full forståelse for det -har man en "feeling" er det vanskelig å endre på den...

 

Jeg har fått resept på Femar og skal starte med dette om/når jeg får TR denne gangen. Har tatt 3 runder med Pergo uten resultat men har stoooore forhåpninger med Femar etter å ha søkt litt rundt på forum hvor mange har gode erfaringer :)

Noen andre som får "litt ekstra hjelp"? ;)

 

ja :)

Femar? nei ikke vert borti :) men vi er under IVF på riksen nå men det tar sin tid der også... :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har ikke vært så aktiv her inne som jeg skulle ønske. Men det er fordi jeg vet at jeg ikke kan bli gravid denne pp. Fikk ikke lagt inn aksjer, pga ymse årsaker. Utrolig drit når man har prøvd så lenge, men jeg hopper videre i neste pp (blir vel ikm 41 gruppen det da) og håååååper på masse aksjer rundt el da;)

Masse lykke til til resten av dere, gratulerer til dere det har klaffet for, og så sees vi andre i ikm 41 gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Hei:)

Jeg har ikke vært så aktiv her inne som jeg skulle ønske. Men det er fordi jeg vet at jeg ikke kan bli gravid denne pp. Fikk ikke lagt inn aksjer, pga ymse årsaker. Utrolig drit når man har prøvd så lenge, men jeg hopper videre i neste pp (blir vel ikm 41 gruppen det da) og håååååper på masse aksjer rundt el da;)

Masse lykke til til resten av dere, gratulerer til dere det har klaffet for, og så sees vi andre i ikm 41 gjengen:)

Lykke til neste runde, håper spira sitter da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta for en dag, tr har enda ikke kommet, test er negativt. har vert sliten, akalei og hatt hodepine på jobb i dag, av og på med menssmerter hele dagen..og sykt kvalme nå på kvelden :'(

Lite sute innlegg fra meg nå på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta for en dag, tr har enda ikke kommet, test er negativt. har vert sliten, akalei og hatt hodepine på jobb i dag, av og på med menssmerter hele dagen..og sykt kvalme nå på kvelden :'(

Lite sute innlegg fra meg nå på kvelden...

 Åh, jeg er spent på dine vegne!! Teste imorgen tidlig dersom det ikke har skjedd noe ila natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, skogfrua! :D Jeg skal teste i morgen tidlig. Jeg er da 12 dpo, samme tidspunkt som jeg testet positivt sist. Jeg er sykt nervøs, og begynner oppi det hele å bli pessimistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppe og ikke gråter :-P igjen mens i dag tidlig, tok test og den er negativ... Ringer legen etterpå for en time...forstår ikke helt hvorfor kroppen min er slik ...

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppe og ikke gråter :-P igjen mens i dag tidlig, tok test og den er negativ... Ringer legen etterpå for en time...forstår ikke helt hvorfor kroppen min er slik ...

 

Kjedelig... :(

 

Negativ test her også. Jeg har IKM til søndag -når har/hadde du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikm på onsdag /torsdag pleier og spotte en dag eller to før.

Nå har jeg ikke spottet og får negative tester. Var hos legen og tok blodprøver og urinprøve. hadde mini utslag på urinveisinfeksjon. Tilbake på mandag og ta nye prøve.

 

Blir engstelig da de snakker om graviditet utenfor livmoren pga smerter jeg har 😩 huff for en helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...