Gå til innhold

<3 IKM UKE 37 <3


Sunset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei 😊 Vil gjerne melde meg inn her også. Siste dag av mensen var 12 august. Nylig sluttet på prevensjon (31.7.15) Spennende og se om vi har klart å treffe el ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig positiv el test😄 så i dag ble ekstra koslig i heimen💕 noen fler med el nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg hører til i denne gruppa :) 

Første dag sist TR var lør/søn 15/16. aug. Har tidligere vært på mandagene så har hørt til gruppen etter denne.

Bør vel begynne med EL tester i morgen tenker jeg :) Forventet EL er til lørdag/søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Takk! Har som sagt aldri brukt så mye energi på sykluser og eggløsninger, og kommer nok ikke til å begynne med det heller.

Er veldig enig i det du sier om stress, og kjenner selv at det ikke er noe jeg orker å styre med.

 

Det er veldig deilig, jeg og mannen koser oss med denne hemmeligheten, og så ser vi bare hva som skjer :)

 

Merker ikke noe på kroppen nå, har egentlig ikke tenkt over det heller.

 

Hvor gamle er barna dine, hvis jeg får spørre om det? Det er jo så fint å vokse opp med søsken! Selv har jeg to yngre søstre, og vi hadde mye gøy i oppveksten :)

Har selv to storesøstre, så vet akkurat hva du snakker om :) Barna mine er 6, 4 og 2 år gamle og er en fin gjeng. Hvis det klaffer med fjerdemann om ikke så lenge, blir det tre år mellom han og tredjemann. Ingen attpåklatt med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv eggløsningstest søndag og igår, neg idag. Så da har jeg vel eggløsning idag, og IKM blir tirsdagen. Hadde sex igår kveld og tenker å kjøre på er par kvelder til. Men kjenner jeg går å irriterer meg over at vi ikke hadde sex i helgen - som om det er noe jeg kan gjøre noe med... Haha, denne prøvingen altså, blir litt sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, og jeg hadde mye el slim i helgen, men ikke noe nå. Når pleier dere å ha eggløsningslim? Og har dere positiv el tester flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk! Har som sagt aldri brukt så mye energi på sykluser og eggløsninger, og kommer nok ikke til å begynne med det heller.

Er veldig enig i det du sier om stress, og kjenner selv at det ikke er noe jeg orker å styre med.

 

Det er veldig deilig, jeg og mannen koser oss med denne hemmeligheten, og så ser vi bare hva som skjer :)

 

Merker ikke noe på kroppen nå, har egentlig ikke tenkt over det heller.

 

Hvor gamle er barna dine, hvis jeg får spørre om det? Det er jo så fint å vokse opp med søsken! Selv har jeg to yngre søstre, og vi hadde mye gøy i oppveksten :)

Har selv to storesøstre, så vet akkurat hva du snakker om :) Barna mine er 6, 4 og 2 år gamle og er en fin gjeng. Hvis det klaffer med fjerdemann om ikke så lenge, blir det tre år mellom han og tredjemann. Ingen attpåklatt med andre ord :)

 

 

Det er jo perfekt mellomrom mellom alle barna, så kjekt! Merker at det er litt forskjell på meg og min yngste søster, det er syv år mellom oss, men det har nok noe med at hun var bare syv da jeg flyttet hjemmefra. Heldigvis har vi kjempegod kontakt idag :)

 

Idag begynte endelig hverdagen igjen, igang med jobb og studier, så deilig! Fint med ferie, men fint med hverdag også. Mindre tid til å tenke og være utålmodig ifht graviditet :P

 

Hvordan går det for din del? Venter du like mye som meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg ikke finner el denne mnd. Andre som ikke finner? Betyr dette at jeg kanskje ikke har eggløsning denne mnd? Tester stort sett dag og kveld så synes det er rart at jeg skulle gå glipp av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg ikke finner el denne mnd. Andre som ikke finner? Betyr dette at jeg kanskje ikke har eggløsning denne mnd? Tester stort sett dag og kveld så synes det er rart at jeg skulle gå glipp av det

 

Hvilken dag er du på da? Hadde jeg vert deg så hadde jeg testet bare en gang om dagen det står på testen hvilken dag du bør teste og det kan være at el er litt forsinket. Jeg hadde testet iallfall frem til dag 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, og jeg hadde mye el slim i helgen, men ikke noe nå. Når pleier dere å ha eggløsningslim? Og har dere positiv el tester flere dager?

Jeg har ikke hatt noe slim nå:( men positiv el test i går og i dag.. Hadde sex i går og tror egget vil slippes i dag i og med at testen fortsatt var positiv i dag. Har hørt at det ikke er nødvendigvis dagen med mest slim som er el dagen. Jeg skal på jobb tur på fredag den 04 sep og da er det bare gått 10 dager dpo men tror dere en test vil vise positiv dersom jeg skulle blitt gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Å, og jeg hadde mye el slim i helgen, men ikke noe nå. Når pleier dere å ha eggløsningslim? Og har dere positiv el tester flere dager?

Jeg har ikke hatt noe slim nå:( men positiv el test i går og i dag.. Hadde sex i går og tror egget vil slippes i dag i og med at testen fortsatt var positiv i dag. Har hørt at det ikke er nødvendigvis dagen med mest slim som er el dagen. Jeg skal på jobb tur på fredag den 04 sep og da er det bare gått 10 dager dpo men tror dere en test vil vise positiv dersom jeg skulle blitt gravid?

Kan være, forrige gang hadde jeg svak positiv dag 10. Jeg tror egget slapp igår. Men kanskje vi prøver i kveld likevel, men har truffet uansett tror jeg. Frustrerende å ikke bli gravid når vi treffer rundt og ved eggløsning hver gang. Men men, med tiden så skal det vel gå ! En Mai baby hadde vært veldig kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser ut som jeg ikke finner el denne mnd. Andre som ikke finner? Betyr dette at jeg kanskje ikke har eggløsning denne mnd? Tester stort sett dag og kveld så synes det er rart at jeg skulle gå glipp av det

Hvilken dag er du på da? Hadde jeg vert deg så hadde jeg testet bare en gang om dagen det står på testen hvilken dag du bør teste og det kan være at el er litt forsinket. Jeg hadde testet iallfall frem til dag 20

jeg er på dag 16. Pleier alltid komme på dag 14. Men fikk positiv test når jeg kom hjem fra jobb i dag. Så da er alt i rute sex de siste 4 dagene så da er det vel bare å fortsette et par tre dager til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg skal være her. Har ikke hatt tr på regelmessig på 2 år ( har hoppa over med pilla) men nå vil vi bli gravide, hadde første dag i sist mens 14 aug. I følge el. Kalkulator skulle jeg hatt fruktbar periode fra 25-30 aug. Men har i dag ( 26.08 )hatt fire dager med positiv el. Test ?? Første dag søndag 23.08, hoppet vi til køys. Er jeg i rett gruppe om dette skulle klaffe? ( er veldi ny i dette )? Ps. Andre som har opplevd så mange dager med positiv el. Tester ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg skal være her. Har ikke hatt tr på regelmessig på 2 år ( har hoppa over med pilla) men nå vil vi bli gravide, hadde første dag i sist mens 14 aug. I følge el. Kalkulator skulle jeg hatt fruktbar periode fra 25-30 aug. Men har i dag ( 26.08 )hatt fire dager med positiv el. Test ?? Første dag søndag 23.08, hoppet vi til køys. Er jeg i rett gruppe om dette skulle klaffe? ( er veldi ny i dette )? Ps. Andre som har opplevd så mange dager med positiv el. Tester ?

 

Jeg tror du skal være her :)

 

Spurte om det samme for litt siden, og ettersom vi har samme dato for første dag i forrige mens, så må det vel stemme! Ifht el. tester vet jeg ikke, jeg har ikke prøvd dette selv, men det fins nok av kloke damer her inne som sikkert kan svare deg :)

 

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle enkle ha IKM uke 37 men tok el test og gt i dag morges. El test er positiv for 5 dag på rad! Graviditet testen som er AALT for tidli var veldi veldi veldi svak halv strek ?? Hva betyr dette ? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle enkle ha IKM uke 37 men tok el test og gt i dag morges. El test er positiv for 5 dag på rad! Graviditet testen som er AALT for tidli var veldi veldi veldi svak halv strek ?? Hva betyr dette ?

test streken er sterkere enn kontrolllstreken også alle disse fem dagene? Høres jo merkelig ut. Men du får jo bare fortsette å følge med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke positiv el test her enda.. Synes jeg fikk noe el slim i dag. Så da tipper jeg positiv el test i morgen og el på lørdag for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke positiv EL test her heller men merker murringer i magen som pleier å bety at det er rett rundt hjørnet. Tipper det blir lørdag eller søndag men skal ta to tester om dagen for ikke å gå glipp av det (gjorde nesten det sist!).

 

Hvor ofte tester dere? Når på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester 2 ganger for dagen i noen dager fram til positiv test. Da tester jeg på morgen og ettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag på dag 13, og tror at eggløsningen kommer på dag 17. Det gjorde den forrige gang jeg ble gravid på pergo, så jeg går ut i fra det denne gangen også 😊 Jeg testet ikke etter EL da vi ble gravide, men jeg kjente eggløsningen så godt at vi var aldri i tvil. Vi har hatt sex annenhver dag fra og med dag 9, og kommer til å fortsette med det i en uke til tenker jeg 😊 Da får vi dekt opp godt og vel så det 😄 Det er gørrkjedelig med rutinesex, men sex annenhver dag funka sist vi ble gravide, så vi holder oss til oppskriften 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en pp uten test nå. Kjenner det stresser meg mindre.og ikke fullt så hyppig sex så får vi se. Hadde el er ca den 30.krysser for oss alle😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...