Gå til innhold

<3 IKM UKE 37 <3


Sunset

Anbefalte innlegg

Da prøver jeg påny (5 forsøk). Naturlig syklus.

Positiv el test Søndag 23 (Syklusdag 13)
Inseminasjon Mandag 24 (Syklusdag 14) Regner med at jeg fikk el denne Mandagen (eller dagen etter, men det vites ikke)

Idg er jeg på syklusdag 18.

Regner dpo siden dag 13 som var første positive el test. (Vet ikke om det er vanlig å regne fra den dagen eller dagen etter?)

Da er jeg 5 DPO idag.

Ømme bryster igår på syklusdag 17, idag på syklusdag 18 og 5dpo: ømme bryster og sensitive ØMME nippler (som står RETT UT når jeg kommer borti de).

Ruger og håper  :babysmokk:  :wub: 

IKM denne syklus satt til Uke 37 Mandag 7 September.

Lykke til jenter! 
:strix: 
Babydust all over the place!  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder med og inn her PP nr 9, har ei jente på 2,5.

1 SA og 2 kjemiske sålangt..håper det snart klaffer.. Det er en stressende og kjip tid frem til mål(selv om det føles som det alldri skal skje

Tvi tvi jenter, håper på mange Mai bebiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah... Jeg kjeder meg så utrolig mye i denne ventetiden!!! Ingenting er gøy. Alt jeg ønsker, håper og tenker på er å bli gravid igjen. Jeg skulle egentlig vært 27 uker på vei nå, men lillegull ligger jo på kirkegården :/ For en bunnløs sorg det er å miste barn. Livmorhalsen min har bare med å tolerere en cerclage neste gang, for jeg greier ikke flere opplevelser der jeg føder friske barn lenge før termin pga en dustete livmorhals som ikke vil holde seg lukket. Jeg blir mer og mer bitter kjenner jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer med deg vi_ønsker_flere_barn 

Sender deg en varm klem og noen gode tanker.



Anonymous poster hash: 42b82...d16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

 

Jeg og samboeren er i første PP, og såvidt jeg kan skjønne har jeg IKM søndag 13 september. Nå har det seg sånn at dette er samboerens bursdag, han blir 30, og jeg har planlagt en overraskelseshelg for ham. Det kommer venner fra hele Norge, både mine og hans, vi skal ha middag på fredagen, og jeg har planlagt forskjellige festligheter hele lørdagen, og leid festlokale på kvelden.

 

Når ville dere ha testet? Holdt dere unna alkohol hele helga ( ingen skal få vite at jeg er gravid dersom jeg er det)? Dersom jeg tester på fredag, og får negativt resultat, kan jeg stole på det? Tenker isåfall ikke å drikke meg drita, men hadde vært hyggelig med en øl til maten liksom.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

 

Jeg og samboeren er i første PP, og såvidt jeg kan skjønne har jeg IKM søndag 13 september. Nå har det seg sånn at dette er samboerens bursdag, han blir 30, og jeg har planlagt en overraskelseshelg for ham. Det kommer venner fra hele Norge, både mine og hans, vi skal ha middag på fredagen, og jeg har planlagt forskjellige festligheter hele lørdagen, og leid festlokale på kvelden.

 

Når ville dere ha testet? Holdt dere unna alkohol hele helga ( ingen skal få vite at jeg er gravid dersom jeg er det)? Dersom jeg tester på fredag, og får negativt resultat, kan jeg stole på det? Tenker isåfall ikke å drikke meg drita, men hadde vært hyggelig med en øl til maten liksom.

 

Hjelp?

Jeg ville tatt en test fredag. Er den negativ så lev helt normalt, kos deg med bursdagshelg! Da kan du fint unne deg noe mer enn en øl til maten. Forrige gang vi prøvde var jeg så streng med meg selv. Brukte 1 år og 9 måneder, så gikk glipp av mye morro. Denne gangen lever jeg helt normalt til positiv test! Fest, spekemat og deilige biffer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir litt frustrert over dager som går sakte og at den ene dagen tror jeg at kjenner symptomer men andre dager er jeg kjemp negativ.

Jeg er bare 7 dpo i dag og få merker noe særlig enda, men hode mitt gjør meg gal!

Jeg har gått på dobbel pergo denne pp og jeg fikk pergo tidlig denne gangen da det tok lang tid sist pga manglende el og syklus på nesten 100 dager osv.. Vi slutta på pilla i mai i år så jeg bør jo ikke klage...

Noen flere som tenker som meg? 😞😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til den "blir gal av å vente" følelsen ja! Det er desverre bare å lide seg igjennom, og prøve å holde seg opptatt med andre ting som fyller tankene (lettere sagt enn gjort)

Jeg er i 10 dpo land, med vonde pupper og graviditetstestene har enda ikke komt i posten  :overrasket: 
Forrige gang jeg var gravid hadde jeg liknende "vonde pupper" symptomer som nå.

Så holder på å gå ut av mitt gode skinn for er så testesyk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til den "blir gal av å vente" følelsen ja! Det er desverre bare å lide seg igjennom, og prøve å holde seg opptatt med andre ting som fyller tankene (lettere sagt enn gjort)

 

Jeg er i 10 dpo land, med vonde pupper og graviditetstestene har enda ikke komt i posten :overrasket:

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg liknende "vonde pupper" symptomer som nå.

 

Så holder på å gå ut av mitt gode skinn for er så testesyk!

Så spennende (litt for spennende):) er det lenge siden du bestilte tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag forrige uke, vanligvis kommer de dagen etter. Men tenkte de hvertfall kom på mandag.
Nå er det onsdag og postkassa er fortsatt tom 
Ja, altfor spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ida87, merket du eggløsningen på kroppen etter pergoen? :)

Ja, merket det veldig godt, det verket så veldig i ryggen og eggstokkene.. brystbetennelse ble mer og mer såre. Hvilken dag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! Jeg vurderte faktisk å ringe legevakten pga smertene, da med overstimulering i tankene. Heldigvis gikk smertene sakte men sikkert over iløpet av natta. Jeg hadde EL på søndag, så jeg er bare 4 DPO. Men jeg skal begynne testingen fra 11 DPO tenker jeg. Det blir en spennende helg neste uke 😉 Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke fått graviditetstestene, så de skulle sende de påny. 

Fortsatt øm i puppene og får noen skikkelige kvalmeinnslag et par ganger daglig nå. 

12 Dpo idag og testesyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefestlig. Våknet idagtidlig, tissetrengt og klar for å hente posten. Tom postkasse igjen.

Passet på å holde igjen litt, og nå har jeg fått tak i to tester! :D

Tenkte ta en idag, og en imorgen :P *Bare LITT i testemodus*  

Here goes.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tadaaa  :babysmokk:  :duskedame: 
Ifølge testen idag 13 DPO er jeg veldig GRAVID!

33cniwi.jpg
*Smiler fra øre til øre her, og brystet er sprengt med intens lykkefølelse*   :gravid:  :wub: 

Lykke til til dere andre! Masse babyglitter all over the place! :strix: 
 

Endret av romantique1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!:-)

Jeg testet og idag, men med utvannet urin 12 dpo, syns jeg skimtet en strek innen tidsfrist men det var så svakt at jeg så nok syner, vil helst vente til mandag men kjenner jeg meg selv rett bruker jeg nok opp siste testen i morgen tidlig, og er den helt blenda venter jeg på tanta...Håper å ønsker det skal klaffe denne gangen, kjennes vemodig ut å gå inn i pp nr 10!

Lykke til jenter! Håper på klaff for dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D

Håper den var positiv og at streken blir sterkere for deg imorgen Vi3blirVi4 :) 
Du får 2 graviditetstester til ca pluss minus 230,- på apotek (imorgen er det jo søndag)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...