Gå til innhold

<3 IKM UKE 37 <3


Sunset

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!

 

Her er det over for denne gang, fikk blødninger igår kveld og litt idag - altså spotting! På dag 10, så muligens veldig kort lutefase. Sukk! Over i pp6, begynner å bli utålmodig! Lykke til alle sammen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! :D

Lykke til med ditt neste forsøk Prøvepånr2, vet hvor kjipt det er. *Krysser fingrene for deg*

Da sier jeg takk for meg her inne. 

Lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvepånr2: Jeg er ikke så veldig bevandret i alle uttrykk som brukes her inne, men er spotting = mensen? Jeg trodde at man kunne blø litt, og at det kan være en såkalt festeblødning, og at det er det samme som spotting? Jeg beklager hvis jeg spør dumt, men jeg vil ikke gi opp håpet for din del :)

 

Og så lurer jeg på om jeg er i rett gruppe? Jeg har IKM neste søndag, men jeg ser jo at en del av dere tester allerede nå, og jeg dør etter å teste selv, men tør ikke helt enda med tanke på negativ test :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3 små ♥

Hei alle sammen! Jeg er 10 dpo i dag og har hatt null symptomer siden eggløsning, men følte jeg måtte ta en test i dag og den ble knallpositiv😄 (var en billigtest og streken kom etter 30 sek). Mulig jeg har hatt eggløsning før jeg skulle, har ikke testet etter den. Vi har hatt oss hver dag fra tr var over til to dager etter antatt el.

 

Dette er pp2 og vi er helt overveldet over at det gikk så raskt! Sprer masse babystøv over gruppa og håper det kommer mange positive tester denne uka👏🏻 Og gratulerer til deg over som allerede har testet positivt.

 

Spent&Stressa; beklager at jeg ikke har svart deg, men vi har hatt full rulle hjemme med sykdom og familiebesøk, så jeg har ikke vært innom her. Håper dagene går fort frem mot testing for deg og at du får to fine streker på søndag😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 3 små:-) her fikk jeg knall negativ test 13 dpo så alt håp er ute for meg for denne gang:-( lykke til resten av dere som skal teste de neste dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Da melder jeg meg inn her. Rosa på papiret i dag+negativ test, så da kommer nok tr på ikm-dagen i morgen.. Ja ja, MÅTTE dette bli vår mnd!!!!!!!!!!!! Forrige sv skap ble jeg gravid i slutten av august, så er jo lov å håpe at det skjer en gang til;)

Åssen er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Århg, jeg vet!! Tenkte å teste torsdag/fredag, selv om IKM er søndag ;)

 

I tillegg har jeg gleda meg til neste helg siden februar, så jeg syns jeg har venta lenge nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også begynne torsdag/fredag ;) Det blir spennende å se hvordan det går med oss :) Vi er jo de med IKM siste dagen i uke 37, og vil skal definitivt avslutte denne gruppen med spirer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i pp 14...ikm den 13. etter dobbel pergokur og pregnylsprøyte... tiden går alt for sakte og gyn sa jeg ikke skulle teste før det var gått 14 dager siden sprøyte...bare å smøre seg med enda mer tålmodighet...



Anonymous poster hash: df920...557
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er i pp 14...ikm den 13. etter dobbel pergokur og pregnylsprøyte... tiden går alt for sakte og gyn sa jeg ikke skulle teste før det var gått 14 dager siden sprøyte...bare å smøre seg med enda mer tålmodighet...

 

Anonymous poster hash: df920...557

 

 

Samme IKM som meg du da :) Fikk du absolutt ikke lov til å teste før? Jeg tenker å begynne torsdag/fredag, mest fordi jeg har et arrangement i helgen, så er greit å få en indikasjon på om det er positivt eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi er i pp 14...ikm den 13. etter dobbel pergokur og pregnylsprøyte... tiden går alt for sakte og gyn sa jeg ikke skulle teste før det var gått 14 dager siden sprøyte...bare å smøre seg med enda mer tålmodighet...

 

Anonymous poster hash: df920...557

 

 

Samme IKM som meg du da :) Fikk du absolutt ikke lov til å teste før? Jeg tenker å begynne torsdag/fredag, mest fordi jeg har et arrangement i helgen, så er greit å få en indikasjon på om det er positivt eller ikke :)

 

 

MAsse lykke til ihvertfall!! Krysser fingrene for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Vi er i pp 14...ikm den 13. etter dobbel pergokur og pregnylsprøyte... tiden går alt for sakte og gyn sa jeg ikke skulle teste før det var gått 14 dager siden sprøyte...bare å smøre seg med enda mer tålmodighet...

 

Anonymous poster hash: df920...557

 

 

Samme IKM som meg du da :) Fikk du absolutt ikke lov til å teste før? Jeg tenker å begynne torsdag/fredag, mest fordi jeg har et arrangement i helgen, så er greit å få en indikasjon på om det er positivt eller ikke :)

 

 

MAsse lykke til ihvertfall!! Krysser fingrene for oss :)

Kan nok teste, men siden pregnylsprøyta inneholder hcg skulle jeg vente til alt var ute av kroppen så jeg ikke får falsk positiv test...ville vært så utrolig skuffende å få positiv for så å få negativ igjen...Lykke til til deg også  :D

 

Anonymous poster hash: df920...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvepånr2: Jeg er ikke så veldig bevandret i alle uttrykk som brukes her inne, men er spotting = mensen? Jeg trodde at man kunne blø litt, og at det kan være en såkalt festeblødning, og at det er det samme som spotting? Jeg beklager hvis jeg spør dumt, men jeg vil ikke gi opp håpet for din del :)

 

Og så lurer jeg på om jeg er i rett gruppe? Jeg har IKM neste søndag, men jeg ser jo at en del av dere tester allerede nå, og jeg dør etter å teste selv, men tør ikke helt enda med tanke på negativ test :P

Jeg spotter litt noen dager før mensen kommer, hvor jeg får litt blod på papiret etter dobesøk, men ingenting i trusa. Så kommer det skikkelig noen dager etter. Skikkelig frustrerende! Men - håper vi treffer neste måned!! Skal på ferie rundt eggløsning, og det er da rom for litt mer avslapping og sengekos. Forrige gang jeg endelig ble gravid var på ferie, så lov å håpe? Haha 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! Jeg vurderte faktisk å ringe legevakten pga smertene, da med overstimulering i tankene. Heldigvis gikk smertene sakte men sikkert over iløpet av natta. Jeg hadde EL på søndag, så jeg er bare 4 DPO. Men jeg skal begynne testingen fra 11 DPO tenker jeg. Det blir en spennende helg neste uke 😉 Når skal du teste?

Har egentlig ikke trua, her kommer tr smerter fra og til hele dagen i dag. Skal teste på onsdag hvis ikke tr dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent&Stressa, jeg lever som normalt :) Bortsett fra alkoholinntak. Ikke at jeg drikker så ofte, snarere tvert om, men jeg holder meg unna i tilfelle det har klaffet ;) Har du noen symptomer? Her har det begynt å murre i livmora, samt at jeg er støl i høyre side av livmora. Det gjør vondt hvis jeg setter meg ned litt for hardt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent&Stressa, jeg lever som normalt :) Bortsett fra alkoholinntak. Ikke at jeg drikker så ofte, snarere tvert om, men jeg holder meg unna i tilfelle det har klaffet ;) Har du noen symptomer? Her har det begynt å murre i livmora, samt at jeg er støl i høyre side av livmora. Det gjør vondt hvis jeg setter meg ned litt for hardt

 

Har ingen symptomer, men jeg har spist så mye dritt idag! Jeg lever forholdsvis sunt til vanlig, men idag har det tatt helt flatt av!

2 polarbrød med nugatti til frokost

Omelett til lunsj <3

2 polarbrød fordi jeg måtte ha (med nugatti)

Hjemmelaget kyllingwok til middag <3

1 boks med baconcrisps (var på kino, MÅTTE ha).

Og EN. HEL. SJOKOLADEPLATE. ALENE. Melkesjokolade med bobler. 

 

Så, jeg vet ikke jeg? Spiser aldri nugatti til vanlig, spiser aldri sjokolade.

 

PS. Mens jeg skrev dette har jeg fortært 2 polarbrød til. Med nugatti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nugatti ja, det kan jo være et tegn 😄 selv har jeg hatt mye smerter og ekstra kvalme til tider. Og en ekstremt trangt til å spise potetgull 😜 Har ikm på torsdag btw. Tør ikke håpe for mye men håper jo at spira sitter nå... Buksa er trang, men om det er pga ferie eller hva vites ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...