Gå til innhold

<3 IKM UKE 37 <3


Sunset

Anbefalte innlegg

Menssmerter på 3 dagen og negativ test. Tror jeg er 12 dpo i dag. Så det ble vel ikke noe denne mnd heller. Årr kjenner det er tungt å gå over i ny pp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 3 små ♥

Takk for gratulasjoner☺️ Spent&Stressa; nugatti har jeg kun spist i mine 3 graviditeter, aldri ellers. Blir spennende å følge med på deg😊

 

Er det noen av dere kloke damer som kan mye om rask hcg-stigning? Jeg er i dag 3+4, testet positivt i går. Prøvde en digital test i dag med ukesindikator, og den sier Gravid 2-3 uker, altså 4-5 på vei. Nå har jeg ikke testet etter el, så vet ikke når den var helt eksakt, men kan den komme så tidlig som noen dager etter at mensen er over? Hmmm, alt man må gruble på🙈

 

Lykke til til alle som skal teste, og lykke til neste pp til dere som har testet/fått tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner☺️ Spent&Stressa; nugatti har jeg kun spist i mine 3 graviditeter, aldri ellers. Blir spennende å følge med på deg😊

 

Er det noen av dere kloke damer som kan mye om rask hcg-stigning? Jeg er i dag 3+4, testet positivt i går. Prøvde en digital test i dag med ukesindikator, og den sier Gravid 2-3 uker, altså 4-5 på vei. Nå har jeg ikke testet etter el, så vet ikke når den var helt eksakt, men kan den komme så tidlig som noen dager etter at mensen er over? Hmmm, alt man må gruble på🙈

 

Lykke til til alle som skal teste, og lykke til neste pp til dere som har testet/fått tr.

Blærer i livmora er ein grunn til enorm vekst av hcg men liten % og få. Eller 2 inni der og så kan det vêr normalt for din kropp.

 

Ta det med ro alt ok

 

 

 

Anonymous poster hash: 4ec9e...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ida87, tr-smerter er positivt, så hold motet oppe! ;)

Takk☺ jeg har litt tro frem til tr kommer:) jeg har ikm på onsdag så da krysser jeg fingrene for oss😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nugatti ja, det kan jo være et tegn selv har jeg hatt mye smerter og ekstra kvalme til tider. Og en ekstremt trangt til å spise potetgull Har ikm på torsdag btw. Tør ikke håpe for mye men håper jo at spira sitter nå... Buksa er trang, men om det er pga ferie eller hva vites ikke

 

Kanskje nugatti er mitt symptom :P Klarer du å vente til torsdag med å teste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da testet jeg for nysgjerrigheten skyld og jeg har ingen symptomer eller noe og er i dag på dag 12 DPO og vips så var testen positiv☺ det kunne jeg ikke forestilt meg! Det blå krysset kom opp etter bare par sekunder☺ kan den ha slått positiv ut pga at jeg har gått på dobbel pergoen denne mnd? Det er jo over 20 dager siden? Jeg var på firma tur i helgen å drakk vin på fredag og lørdag, men ble aldri brisen eller noe, tror du dette går bra da? Kom mye spm nå, håper noen kan svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Haha nugatti ja, det kan jo være et tegn selv har jeg hatt mye smerter og ekstra kvalme til tider. Og en ekstremt trangt til å spise potetgull Har ikm på torsdag btw. Tør ikke håpe for mye men håper jo at spira sitter nå... Buksa er trang, men om det er pga ferie eller hva vites ikke

Kanskje nugatti er mitt symptom :P Klarer du å vente til torsdag med å teste?

Jeje testet i går eller lørdag viste at det var fortidlig, vet ikke hvorfor jeg testet men jeg bare gjorde det. Men nå skal jeg vente til fredagen eller lørdag om tr ikke kommer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Haha nugatti ja, det kan jo være et tegn selv har jeg hatt mye smerter og ekstra kvalme til tider. Og en ekstremt trangt til å spise potetgull Har ikm på torsdag btw. Tør ikke håpe for mye men håper jo at spira sitter nå... Buksa er trang, men om det er pga ferie eller hva vites ikke

Kanskje nugatti er mitt symptom :P Klarer du å vente til torsdag med å teste?

Jeje testet i går eller lørdag viste at det var fortidlig, vet ikke hvorfor jeg testet men jeg bare gjorde det. Men nå skal jeg vente til fredagen eller lørdag om tr ikke kommer

 

 

Haha, jeg testet også i helga, selv om jeg visste det var for tidlig :P Nå ligger tre tester på badet og roper på meg, holder hardt å ikke ta frem en når jeg er der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ida_87!!! Så kjekt :5:

Takk☺ vet bare ikke helt om jeg tror på at testen viser riktig hehe😅 merker jo ingenting... tester igjen om et par dager tror jeg😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent&Stressa, jeg greier helt sikkert ikke å vente til torsdag 😂 Begynner i morgen 😂😂

 

ida87, jeg visste det! :D Pergo gjør susen! :D Gratulerer sååå mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent&Stressa, jeg greier helt sikkert ikke å vente til torsdag 😂 Begynner i morgen 😂😂

 

ida87, jeg visste det! :D Pergo gjør susen! :D Gratulerer sååå mye! :D

Takk☺ håper du følger rett etter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Haha nugatti ja, det kan jo være et tegn selv har jeg hatt mye smerter og ekstra kvalme til tider. Og en ekstremt trangt til å spise potetgull Har ikm på torsdag btw. Tør ikke håpe for mye men håper jo at spira sitter nå... Buksa er trang, men om det er pga ferie eller hva vites ikke

Kanskje nugatti er mitt symptom :P Klarer du å vente til torsdag med å teste?
Jeje testet i går eller lørdag viste at det var fortidlig, vet ikke hvorfor jeg testet men jeg bare gjorde det. Men nå skal jeg vente til fredagen eller lørdag om tr ikke kommer

Haha, jeg testet også i helga, selv om jeg visste det var for tidlig :P Nå ligger tre tester på badet og roper på meg, holder hardt å ikke ta frem en når jeg er der inne ;)
Sier no 😄 plutselig stoppet alt av smerter her i dag og kvalmen i går... Så tør ikke håpe for mye... 😔

Håpe du holder deg da og får positive tester 😄

 

Gratulerer med positive test ida 🎊🎉👍

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Haha nugatti ja, det kan jo være et tegn selv har jeg hatt mye smerter og ekstra kvalme til tider. Og en ekstremt trangt til å spise potetgull Har ikm på torsdag btw. Tør ikke håpe for mye men håper jo at spira sitter nå... Buksa er trang, men om det er pga ferie eller hva vites ikke

Kanskje nugatti er mitt symptom :P Klarer du å vente til torsdag med å teste?
Jeje testet i går eller lørdag viste at det var fortidlig, vet ikke hvorfor jeg testet men jeg bare gjorde det. Men nå skal jeg vente til fredagen eller lørdag om tr ikke kommer
Haha, jeg testet også i helga, selv om jeg visste det var for tidlig :P Nå ligger tre tester på badet og roper på meg, holder hardt å ikke ta frem en når jeg er der inne ;)
Sier no plutselig stoppet alt av smerter her i dag og kvalmen i går... Så tør ikke håpe for mye...

Håpe du holder deg da og får positive tester

 

Gratulerer med positive test ida

 

 

Jeg håper for oss begge to :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig det klaffer her også! Jeg er så utålmodig 😄 Jeg har tro på at det har klaffet, men det gjenstår å se om testen(e) slår positivt ut ;) Jeg venter billig-tester i posten i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig det klaffer her også! Jeg er så utålmodig Jeg har tro på at det har klaffet, men det gjenstår å se om testen(e) slår positivt ut ;) Jeg venter billig-tester i posten i morgen!

 

Vi går spennende tider i møte :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :D Enn å være så himla utålmodig at noen få dagers venting nesten er uutholdelig! 😂 Et svangerskap varer jo i 40 uker +/- :D Haha, jeg suste avgårde på butikken kl 7 i dag og kjøpte en rfsu, og den var negativ :P Jeg greier ikke å vente! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går desverre umåtelig sakte, men får ikke gjort annet enn å vente på svaret. ingen er så utolmodig som min mann :P håper at testen gir svar bare et par dager etter sex :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får melde meg inn igjen her da det ikke virker som om det var TR som kom likevel....(?) Har ikke vært noe mer siden det på søndag. Lever i håpet så lenge full TR ikke er her :) IKM til søndag.

Har begynt å få "murriger" i og rundt halebenet og håper det er et symptom selv om jeg også leser at mange pleier å få det til vanlig mellom EL og IKM.

Noen andre med symptomer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får melde meg inn igjen her da det ikke virker som om det var TR som kom likevel....(?) Har ikke vært noe mer siden det på søndag. Lever i håpet så lenge full TR ikke er her :) IKM til søndag.

Har begynt å få "murriger" i og rundt halebenet og håper det er et symptom selv om jeg også leser at mange pleier å få det til vanlig mellom EL og IKM.

Noen andre med symptomer? :)

trodde alt mitt hadde stoppet, men i dag og litt i går kveld har jeg vert kvalm, sulten, varm, kald, menssmerter om hverandre og noen ganger flere samtidig....

usikker på hvordan det skal tolkes, har ikm på tirsdag så krysser fingre :)

kansje du bare spottet7 festeblødning? håper det :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper i det lengste på festeblødning!

Jeg har også vært varm og kald om hverandre -tenkte jeg begynte å bli syk men vil heller ha det som et mulig graviditetssymtom ;)

Tok en test i morges som ikke gav utslag men er jo bare 10 dpo... Tar en ny test i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjorde jeg maryM :( ikke utslag på min heller, jeg har forventet IKM i morgen, men jeg har ikke begynt å spotte noe enda heller... og det pleier jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaa! :D :D :D Dette går jo så det suser! :D Gratulerer så mye! :D Jeg tester fortsatt negativt, men håper og tror det snur iløpet av de neste dagene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...